quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb teruggezocht .. dat was strawpoll.com .. maar kan geen recente polls vinden over BB 2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dat was bezigheid therapiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Zelfs op live uitzending dag, vorige jaar op donderdag was er wel iets van een opdracht voor de genomineerde en de rest kreeg iets anders te doen.
[..]
Heb teruggezocht .. dat was strawpoll.com .. maar kan geen recente polls vinden over BB 2022jaaaa dat bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Je gaat bijna weer hopen dat ze een liedje moeten maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Zelfs op live uitzending dag, vorige jaar op donderdag was er wel iets van een opdracht voor de genomineerde en de rest kreeg iets anders te doen.
[..]
Heb teruggezocht .. dat was strawpoll.com .. maar kan geen recente polls vinden over BB 2022is er misschien bij de volgende stemming iemand die 1 kan maken? de pols hier verwijnen altijd en ik vind het zo moeilijk ze terug te vinden, dan kunnen we af en toe de link even posten voor degene die dan online zijn enzo ( of slecht plan )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dat klopt, dus dat zou dan wel beter moeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was bezigheid therapie
Was ook niks aan
Knippen en plakken met BB bewoners
Ohh nee! Ik heb het gevoehoel!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je gaat bijna weer hopen dat ze een liedje moeten maken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar staat die dan hahaha die ene stem is zo zielig
Nou nee hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
Laat maar staan hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
De strawpoll voor week 5:
https://strawpoll.com/hujyjgcs6
Verkeerde vraagstelling, hij komt eraan
Heb er ook het 'Nominaties' topic maar voor gekaaptDaar staat ie ook.
Opdrachtje? Gewoon 24 uur bikkelen om die hottub 2 dagen te mogen gebruikenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Opdrachtje om de hottub vrij te spelen of zo.
Zo lang ik Els er niet in hoef te zien drijven vind ik dat een heel goed planquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Opdrachtje om de hottub vrij te spelen of zo.
BB kenende zal het wel aangepast worden, of hij hoeft niet mee te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
En het is niet te hopen dat ze nu alle opdrachten aanpassen omdat Tobias anders niet mee kan doen..
Zou ik ook een beetje raar vinden..
ja hij heeft dikke vette pech gehad .
Goed om te zienquote:
Misschien dat hij met fysieke opdracht een aparte eigen opdracht krijgtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
En het is niet te hopen dat ze nu alle opdrachten aanpassen omdat Tobias anders niet mee kan doen..
Gewoon Tobias als object gebruiken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Misschien dat ze de weken verwisselen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Weet je het zeker?? Hier kunnen we ook een analyse op los laten natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon Tobias als object gebruiken.
- Hoeveel bewoners kan het been van Tobias dragen? 100 eur per bewoner.
- Draag Tobias 24 uur op je rug overal naar toe
- Tikkertje. Wordt je door Tobias getikt, ben je genomineerd.
- enz
Laat die stream ook rustig wakker wordenquote:
Ja man de hond maakte mij wakkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je het zeker?? Hier kunnen we ook een analyse op los laten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |