Weet ik eigenlijk al niet zo goed meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden in het begin toch wel een klik of vergis ik me ?
Ben bang dat ze in het huis niet zo'n hekel aan hem hebben als wij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Echt volgende weer leroy op de bank. Die vent blijft maar hetzelfde vertellen en herhalen
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:11 schreef Sofia35 het volgende:
Als dimi gaat dan gaat Vera valse hoop blijven houden want hij gaat niet op haar blijven wachten
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.
Ik snap dat ook niet, maar ben een man.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vinden
Als ik in zijn leeftijdscategorie zou passen zou ik het nog helemaal niets vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vinden
aantal jaren geleden, zat er een zanger in het huis (nog op het studioterein van Dick Maas" die schreef zelf nog een lied dat de bewoners zongen bij de exits, dat was wel grappig, dat textje weet ik nog. Ging ongeveer zo " Hier bij Big brotther is het altijd feest, dat weet je pas als jij er bent geweest. We nomineren wel maar geven niemand de bons. Wat we tot nu toe met zijn allen hebben bereikt, zonder luxe, zonder geld en zonder tijd. Samen kwamen we de dagen door. Big brother we gaan ervoor" is zelfs nog als officiële single uitgebracht. Zoiets mis ik nu wel dit seizoenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je gaat bijna weer hopen dat ze een liedje moeten maken.
Weet ik nog .. was seizoen 2 of 3 .. hij maakte dat liedje al dag 2 volgens mij (DARIUS !!!)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
aantal jaren geleden, zat er een zanger in het huis (nog op het studioterein van Dick Maas" die schreef zelf nog een lied dat de bewoners zongen bij de exits, dat was wel grappig, dat textje weet ik nog. Ging ongeveer zo " Hier bij Big brotther is het altijd feest, dat weet je pas als jij er bent geweest. We nomineren wel maar geven niemand de bons. Wat we tot nu toe met zijn allen hebben bereikt, zonder luxe, zonder geld en zonder tijd. Samen kwamen we de dagen door. Big brother we gaan ervoor" is zelfs nog als officiële single uitgebracht. Zoiets mis ik nu wel dit seizoen
Ze willen geen ophef.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom doet BB dit eigenlijk ? Ik begrijp het niet.
Als er drank in het spel komt krijg je tenminste leuke beelden.
Denk dat ze heel voorzichtig zijn met alles dat nu speelt met dat grensoverschrijdend gedrag. Alcohol werkt dat in de hand.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom doet BB dit eigenlijk ? Ik begrijp het niet.
Als er drank in het spel komt krijg je tenminste leuke beelden.
zou het in de hand kunnen werken, het hoeft nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat ze heel voorzichtig zijn met alles dat nu speelt met dat grensoverschrijdend gedrag. Alcohol werkt dat in de hand.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
knijpers in elkaar zettenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
Ja klopt. Hij was niet makkelijk, had vaak ruzie, maar die text was echt aanstekelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet ik nog .. was seizoen 2 of 3 .. hij maakte dat liedje al dag 2 volgens mij (DARIUS !!!)
Ze hebben ook al gesproken over na het huis elkaar verder te leren kennen hoor. Hij wacht echt wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |