Eigenlijk zegt ze ook niet zoveel maar luistert ze gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine geeft beter advies dan een grace
En dat is soms beter dan adviesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ze ook niet zoveel maar luistert ze gewoon
Tussen zeggen en doen zit nog wel een verschil, daarnaast ik zeg al weet het niet, dus geef al het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze hebben ook al gesproken over na het huis elkaar verder te leren kennen hoor. Hij wacht echt wel.
Als je eenmaal iets slechts ziet bij iemand, zie je geen positiviteit meer.
Ze geeft geen advies, ze bevestigt alleen wat Vera zegt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine geeft beter advies dan een grace
Ja klopt, dat bedoelde ik. Maar grace neemt het op voor dimi dat mannen zo zijn enzquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze geeft geen advies, ze bevestigt alleen wat Vera zegt.
Ja, ja da is ook zo hè blabla
ze doet er wel heel, heel lang overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een genot om naar te kijken, Nawel die haar koffers inpakt![]()
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk het niet. Het is wel klaar voor haar daar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is wel klaar voor haar daar.
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.![]()
Dat hoop ik niet. Ook voor de andere vrouwen beter, als zij gaat. Kijk nu, Nouch en Vera gezellig aan het kletsen in de sauna.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.![]()
Dat zegt niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huis
Waarom moeten ze vandaag al inpakken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jij hebt een heftruck?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣
Ja viel mij ook op.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |