SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dan kan ik beter buiten in de regen in de plassen gaan stampenquote:
in principe zou dit een goede oplossing KUNNEN zijn, ware het niet dat, volgens dimitri de bedden te klein zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nacht bij Nouchine in bed slapen. Hele nacht scheten in je gezicht
Beter wel. Ik heb nog niks gedaan vandaag, word lamlendig van het kijken naar lamlendige streams. Gelukkig komt meneer Jorietje vanavond weer thuis na een werkweek weg. Hij weigert bb te kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kan ik beter buiten in de regen in de plassen gaan stampen
Des te hoger de scheet/bed concentratie!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
in principe zou dit een goede oplossing KUNNEN zijn, ware het niet dat, volgens dimitri de bedden te klein zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Des te hoger de scheet/bed concentratie!
Andere mogelijkheden met een variatie aan bewonersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon Tobias als object gebruiken.
- Hoeveel bewoners kan het been van Tobias dragen? 100 eur per bewoner.
- Draag Tobias 24 uur op je rug overal naar toe
- Tikkertje. Wordt je door Tobias getikt, ben je genomineerd.
- enz
Ik moest weg vanmorgen en dat is soms beter dan aan de streams geplakt te zitten. Fijne avond met meneer Jorietjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:23 schreef jorietje het volgende:
[..]
Beter wel. Ik heb nog niks gedaan vandaag, word lamlendig van het kijken naar lamlendige streams. Gelukkig komt meneer Jorietje vanavond weer thuis na een werkweek weg. Hij weigert bb te kijken
huh? Wij zijn niet degene die die scheten laten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:26 schreef jorietje het volgende:
[..]Hoe kunnen jullie zo vies zijn?!
stream 1quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:26 schreef rinardo het volgende:
mn streams zijn onvindbaar in videoland, kan iemand me 1 malig een link van de streams doen, sla ik ze even op bij favorieten, gebeurd het ook niet weer.
Alles voor de sappige beelden in de liveshowquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ze moeten hun koffers vandaag al inpakken van BB
Nou...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles voor de sappige beelden in de liveshow
Zeker! Ik hou de boel wel in de gaten via mijn telefoon! Dankjewelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest weg vanmorgen en dat is soms beter dan aan de streams geplakt te zitten. Fijne avond met meneer JorietjeJe kunt altijd nog even via je mobiel meelezen
Zei BB dat net? Was even wat aan het etenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Dat zei nawel tegen grace en dimitri zei het later ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zei BB dat net? Was even wat aan het eten
Denk dat Salar dat in de DBK te horen heeft gekregen, werd er naar toe geroepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zei BB dat net? Was even wat aan het eten
Dat is toch raar toch.....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
TY so much, ik sla ze opquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
stream 1
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
stream 2
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Ze willen vast de shots morgen gebruiken in de liveshow, nog wat beelden van een verdrietig kijkende Vera erbij en je hebt weer tv gemaakt.quote:
Rouwende Vera naast dimi’s kofferquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen vast de shots morgen gebruiken in de liveshow, nog wat beelden van een verdrietig kijkende Vera erbij en je hebt weer tv gemaakt.
Vera vroeg of ze moest helpen dimi antwoorde Neuquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen vast de shots morgen gebruiken in de liveshow, nog wat beelden van een verdrietig kijkende Vera erbij en je hebt weer tv gemaakt.
Zal vast wel wat in het archief te vinden zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera vroeg of ze moest helpen dimi antwoorde Neu
Sowieso is het raar deze week. Ook dat je gisteren al kon stemmen ipv vanavond na de uitzending.quote:
Verdrietig muziekje eronder dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi zingt Marco B met afscheid nemen bestaat niet
dus geen conclusies trekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Verdrietig muziekje eronder dus.
Vast bij BB al bekend dat ze blijft dus hoeft geen haast te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:37 schreef zodeju het volgende:
En Nawel zie ik niet met koffers bezig.....hoeft die niet??
Bed geraakt er niet in.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:37 schreef zodeju het volgende:
En Nawel zie ik niet met koffers bezig.....hoeft die niet??
Proberen nog even een paar traantjes er bij Vera uit te krijgen, dat maakt nog betere TV.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Stem: Vera kom naar de dagboekkamer.
Peter?: Hoe is het om te zien dat Dimi zijn koffer aan het inpakken is?
Er is geen SL, dus er wordt niet opgenomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Proberen nog even een paar traantjes er bij Vera uit te krijgen, dat maakt nog betere TV.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is geen SL, dus er wordt niet opgenomen.
Dat zou heel goed kunnen, maar volgens mij praten ze ook soms gewoon met de redactie. Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet gewoon even een extra iemand achter de knoppen zetten voor de DBK camera.quote:
EXTRA VEEL chocosaus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchine even haar mac bestelling aan Salar doorgeven
Zal wel te duur zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar volgens mij praten ze ook soms gewoon met de redactie. Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet gewoon even een extra iemand achter de knoppen zetten voor de DBK camera.
Ik vermoed dat het meer met opnamecapaciteit te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar volgens mij praten ze ook soms gewoon met de redactie. Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet gewoon even een extra iemand achter de knoppen zetten voor de DBK camera.
Goed puntquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer met opnamecapaciteit te maken heeft.
Ik heb sterk het vermoeden dat de twee streams ook het enige is dat echt wordt opgeslagen. Dus als ze DBK recorden hebben ze dus maar 1 stream over om uit te zenden.
Tijdens bezoek dbk is er vaker geen sl.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is geen SL, dus er wordt niet opgenomen.
Oh haha oeps, tijd voor koffie hier😅quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Staat er echt 2 (of zoiets) posts onder
Rhosyn in BB / [COS #324] Urbexen
Kan hij zijn kleding zaterdag zo weer in de kast hangenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar inderdaad kleren met hanger en al inpakken
Die weet echt niet hoe hij zich daar moet gedragen richting Vera. Hoop dat als hij eruit is zijn zus eens even een goed gesprek heeft met hoe hij zich dient te gedragen richting een meisjequote:
Ik heb in de uitzendingen wel andere shots gezien van camera's die niet op één van de 2 streams waren. Bijvoorbeeld toen Tobias geblesseerd raakte.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer met opnamecapaciteit te maken heeft.
Ik heb sterk het vermoeden dat de twee streams ook het enige is dat echt wordt opgeslagen. Dus als ze DBK recorden hebben ze dus maar 1 stream over om uit te zenden.
Denk dat vera wel huilt maar zich snel weer herpakt en dan in die nacht gaat liggen janken alleen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben stiekem wel benieuwd hoeveel drama een exit van Dimi gaat brengen.
Joh,quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
GGGG#@&..Gruwelijk .. weer Leroy met z'n legoblokjes....
Ik had toen niet beide streams op beeld, maar het zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb in de uitzendingen wel andere shots gezien van camera's die niet op één van de 2 streams waren. Bijvoorbeeld toen Tobias geblesseerd raakte.
Nah ja... wat een diefquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi jat BB kleedje mee
[ afbeelding ]
Nouch is vriendinnetjes met iedereen... dat wel..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:08 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat ze dat nu tegen Nouch vertelt. Toch een beetje vriendinnetjes aan het worden?
ze hadden in het begin toch wel een klik of vergis ik me ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:08 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat ze dat nu tegen Nouch vertelt. Toch een beetje vriendinnetjes aan het worden?
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nouch is vriendinnetjes met iedereen... dat wel..
Weet ik eigenlijk al niet zo goed meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden in het begin toch wel een klik of vergis ik me ?
Ben bang dat ze in het huis niet zo'n hekel aan hem hebben als wij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Echt volgende weer leroy op de bank. Die vent blijft maar hetzelfde vertellen en herhalen
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:11 schreef Sofia35 het volgende:
Als dimi gaat dan gaat Vera valse hoop blijven houden want hij gaat niet op haar blijven wachten
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.
Ik snap dat ook niet, maar ben een man.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vinden
Als ik in zijn leeftijdscategorie zou passen zou ik het nog helemaal niets vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vinden
aantal jaren geleden, zat er een zanger in het huis (nog op het studioterein van Dick Maas" die schreef zelf nog een lied dat de bewoners zongen bij de exits, dat was wel grappig, dat textje weet ik nog. Ging ongeveer zo " Hier bij Big brotther is het altijd feest, dat weet je pas als jij er bent geweest. We nomineren wel maar geven niemand de bons. Wat we tot nu toe met zijn allen hebben bereikt, zonder luxe, zonder geld en zonder tijd. Samen kwamen we de dagen door. Big brother we gaan ervoor" is zelfs nog als officiële single uitgebracht. Zoiets mis ik nu wel dit seizoenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je gaat bijna weer hopen dat ze een liedje moeten maken.
Weet ik nog .. was seizoen 2 of 3 .. hij maakte dat liedje al dag 2 volgens mij (DARIUS !!!)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
aantal jaren geleden, zat er een zanger in het huis (nog op het studioterein van Dick Maas" die schreef zelf nog een lied dat de bewoners zongen bij de exits, dat was wel grappig, dat textje weet ik nog. Ging ongeveer zo " Hier bij Big brotther is het altijd feest, dat weet je pas als jij er bent geweest. We nomineren wel maar geven niemand de bons. Wat we tot nu toe met zijn allen hebben bereikt, zonder luxe, zonder geld en zonder tijd. Samen kwamen we de dagen door. Big brother we gaan ervoor" is zelfs nog als officiële single uitgebracht. Zoiets mis ik nu wel dit seizoen
Ze willen geen ophef.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom doet BB dit eigenlijk ? Ik begrijp het niet.
Als er drank in het spel komt krijg je tenminste leuke beelden.
Denk dat ze heel voorzichtig zijn met alles dat nu speelt met dat grensoverschrijdend gedrag. Alcohol werkt dat in de hand.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom doet BB dit eigenlijk ? Ik begrijp het niet.
Als er drank in het spel komt krijg je tenminste leuke beelden.
zou het in de hand kunnen werken, het hoeft nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat ze heel voorzichtig zijn met alles dat nu speelt met dat grensoverschrijdend gedrag. Alcohol werkt dat in de hand.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
knijpers in elkaar zettenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
Ja klopt. Hij was niet makkelijk, had vaak ruzie, maar die text was echt aanstekelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet ik nog .. was seizoen 2 of 3 .. hij maakte dat liedje al dag 2 volgens mij (DARIUS !!!)
Ze hebben ook al gesproken over na het huis elkaar verder te leren kennen hoor. Hij wacht echt wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.
Eigenlijk zegt ze ook niet zoveel maar luistert ze gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine geeft beter advies dan een grace
En dat is soms beter dan adviesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ze ook niet zoveel maar luistert ze gewoon
Tussen zeggen en doen zit nog wel een verschil, daarnaast ik zeg al weet het niet, dus geef al het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze hebben ook al gesproken over na het huis elkaar verder te leren kennen hoor. Hij wacht echt wel.
Als je eenmaal iets slechts ziet bij iemand, zie je geen positiviteit meer.
Ze geeft geen advies, ze bevestigt alleen wat Vera zegt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine geeft beter advies dan een grace
Ja klopt, dat bedoelde ik. Maar grace neemt het op voor dimi dat mannen zo zijn enzquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze geeft geen advies, ze bevestigt alleen wat Vera zegt.
Ja, ja da is ook zo hè blabla
ze doet er wel heel, heel lang overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een genot om naar te kijken, Nawel die haar koffers inpakt![]()
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk het niet. Het is wel klaar voor haar daar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is wel klaar voor haar daar.
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.![]()
Dat hoop ik niet. Ook voor de andere vrouwen beter, als zij gaat. Kijk nu, Nouch en Vera gezellig aan het kletsen in de sauna.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.![]()
Dat zegt niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huis
Waarom moeten ze vandaag al inpakken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jij hebt een heftruck?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣
Ja viel mij ook op.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |