Proberen nog even een paar traantjes er bij Vera uit te krijgen, dat maakt nog betere TV.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Stem: Vera kom naar de dagboekkamer.
Peter?: Hoe is het om te zien dat Dimi zijn koffer aan het inpakken is?
Er is geen SL, dus er wordt niet opgenomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Proberen nog even een paar traantjes er bij Vera uit te krijgen, dat maakt nog betere TV.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is geen SL, dus er wordt niet opgenomen.
Dat zou heel goed kunnen, maar volgens mij praten ze ook soms gewoon met de redactie. Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet gewoon even een extra iemand achter de knoppen zetten voor de DBK camera.quote:
EXTRA VEEL chocosaus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchine even haar mac bestelling aan Salar doorgeven
Zal wel te duur zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar volgens mij praten ze ook soms gewoon met de redactie. Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet gewoon even een extra iemand achter de knoppen zetten voor de DBK camera.
Ik vermoed dat het meer met opnamecapaciteit te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar volgens mij praten ze ook soms gewoon met de redactie. Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet gewoon even een extra iemand achter de knoppen zetten voor de DBK camera.
Goed puntquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer met opnamecapaciteit te maken heeft.
Ik heb sterk het vermoeden dat de twee streams ook het enige is dat echt wordt opgeslagen. Dus als ze DBK recorden hebben ze dus maar 1 stream over om uit te zenden.
Tijdens bezoek dbk is er vaker geen sl.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is geen SL, dus er wordt niet opgenomen.
Oh haha oeps, tijd voor koffie hier😅quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Staat er echt 2 (of zoiets) posts onder
Rhosyn in BB / [COS #324] Urbexen
Kan hij zijn kleding zaterdag zo weer in de kast hangenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar inderdaad kleren met hanger en al inpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |