SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En dat is??quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:18 schreef engine het volgende:
Grace wil even zeker weten dat ze het heftigste verhaal verteld heeft.
Meisje zeven jaar in kist.quote:
En werd er alleen uitgehaald om misbruikt te worden.quote:
Best genoch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:23 schreef DarkRaven70 het volgende:
@:FreshFruit dankje voor nieuw topic te starten, ik was bezig maar kreeg de afbeeldingen er niet in (sorry)
Ik ben met vrienden op verschillende urbex locaties geweest, mooiste zijn in België en Duitslandquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
De leukste die ik heb gezien was een club in België waar de flessen nog op de bar stonden.
Wat was het meest gekke wat je hebt gezien? Ik zie ook vaak mooie foto`s.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:25 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik ben met vrienden op verschillende urbex locaties geweest, mooiste zijn in België en Duitsland
Ook goed. Dan denk jij het, en hoop ik hetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vrees het ergste, gezien de polls.
Meest gekke is een hotspot van identiteiten in een ziekenhuis in België waar stuktv ook is geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat was het meest gekke wat je hebt gezien? Ik zie ook vaak mooie foto`s.
Dat klopt toch ook? 😊quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Zoek ik op urbexen.
Krijg ik dit.
staat voor fotograferen in - of bij verlaten gebouwen, ziekenhuizen, fabrieken, tunnels etc.. Fotografisch zijn dit vaak zeer interessante locaties, waar je als fotograaf ongeremd kunt spelen met licht, ruimte en kleur. Het gaat vaak om gebouwen die al jaren lang leeg staan.
Urban Exploringquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Zoek ik op urbexen.
Krijg ik dit.
staat voor fotograferen in - of bij verlaten gebouwen, ziekenhuizen, fabrieken, tunnels etc.. Fotografisch zijn dit vaak zeer interessante locaties, waar je als fotograaf ongeremd kunt spelen met licht, ruimte en kleur. Het gaat vaak om gebouwen die al jaren lang leeg staan.
Ja klopt, maar ook komt er een stukje ghosthunting in voor, zeker bij bepaalde gebouwen en in de avond/nacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Zoek ik op urbexen.
Krijg ik dit.
Echte urbexers delen ook geen locaties met elkaar om slopers zo weinig mogelijk kans te gevenquote:
Ik heb veel last van Nawel. Kan Toop me daar bij coachen, of is dat meer een Julio topicquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Salar wordt gecoached door Tobias.
Oefeningen voor zijn rug. Hij heeft er veel last van.
Dat is echt meer voor Julioquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb veel last van Nawel. Kan Toop me daar bij coachen, of is dat meer een Julio topic
Die heb ik gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:32 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Meest gekke is een hotspot van identiteiten in een ziekenhuis in België waar stuktv ook is geweest
Nee nee,laatst was hij compleet verbaasd dat België onder Nederland ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:50 schreef engine het volgende:
Salar bekijkt voor de eerste keer een wereldbol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |