Er zou toch iemand komen om het gips er af te halen las ik gisteren ergens?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Nouchine is van de Belgische Thuiszorg, dus dat zou kunnen.
Zal wel achter de schermen gebeuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou toch iemand komen om het gips er af te halen las ik gisteren ergens?
Ja neem aan van wel, zou iemand komen in zo coronaproef pak las ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wel achter de schermen gebeuren.
Misschien krijgt Nouchine dan instructies voor verdere behandeling/verzorging, want hij zou na het gips nog wel een brace krijgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Er zou iemand voor komen in hazmat suit zei Tobi.
geen plant overleeft het hier, dus zou dan zijn eindstation zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:01 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Liever in je eigen kamer ?
*foei, zoiets mag ik niet zeggen.
Tobi is inderdaad weer terug en nog steeds met gips.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:05 schreef jorietje het volgende:
Ze moesten steeds met z’n 2en naar DBK voor de kijkersvraag. Dus denk niet dat het wat met het gips van Tobi te maken heeft
Aja dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien krijgt Nouchine dan instructies voor verdere behandeling/verzorging, want hij zou na het gips nog wel een brace krijgen.
Lijkt me niet dat ze dat aan een bewoner overlaten, ook al heeft die een verpleegkundige achtergrond. Ze is daar niet in functie tenslotte. Verzekeringstechnisch zullen ze dat netjes door dienstdoende mensen laten behandelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien krijgt Nouchine dan instructies voor verdere behandeling/verzorging, want hij zou na het gips nog wel een brace krijgen.
Dus niet Nouchine met heggenschaar in de woonkamer?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat aan een bewoner overlaten, ook al heeft die een verpleegkundige achtergrond. Ze is daar niet in functie tenslotte. Verzekeringstechnisch zullen ze dat netjes door dienstdoende mensen laten behandelen.
en je krijgt belangenverstrengelingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat aan een bewoner overlaten, ook al heeft die een verpleegkundige achtergrond. Ze is daar niet in functie tenslotte. Verzekeringstechnisch zullen ze dat netjes door dienstdoende mensen laten behandelen.
Dat hoeft helemaal niet. Je kunt volstaan met afstand houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja neem aan van wel, zou iemand komen in zo coronaproef pak las ik
safety firstquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Je kunt volstaan met afstand houden.
Daar denkt BB blijkbaar anders over.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar denkt BB blijkbaar anders over.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dus niet Nouchine met heggenschaar in de woonkamer?
Beetje lastig om op afstand het gips te verwijderen he.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kunt niet echt afstand houden als je het gips eraf moet halen, of je moet uitschuifarmen hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |