We zijn hier allemaal psychologen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:17 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ah we hebben een psycholoog in huis.
Toevallig ook werkzaam achter de schermen bij BB?
Nee, we maken de bewoners belachelijk door een diagnose te stellenquote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, we maken de bewoners belachelijk
Wat is ons hoofddoelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat mag.
Dat is een subdoel van de cos.
Dat mag die vriend zelf aan mij vragenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is ons hoofddoel![]()
Vraag ik voor een vriend
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat mag die vriend zelf aan mij vragen
Wat is ons hoofddoel?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is het hoofddoel van de COS ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind deze vraag te confronterend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja! Wat doen we hier eigenlijk?
Is geen afzeiken, maar wat een analyse.quote:
Ik denk dat ze meer naar Kristof trektquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ik durf een voorspelling te doen.
Als Dimitri zaterdag naar huis gaat, en die kans is best groot.
Dan.
Gaat Vera goede, zeer goede vrienden worden met Tobias.
Want die vond ze het eerst heel leuk.
Ik weet idd heel veel van psychologie af.. dus? En als je het niet bevalt vraag dan of het weggehaald mag worden. Ik haal het niet weg! 👍🏻👋🏻quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:17 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ah we hebben een psycholoog in huis.
Toevallig ook werkzaam achter de schermen bij BB?
Ik hoop dat Hanne en Vera besties worden. Daar vind ik haar de leukste klik mee hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ik durf een voorspelling te doen.
Als Dimitri zaterdag naar huis gaat, en die kans is best groot.
Dan.
Gaat Vera goede, zeer goede vrienden worden met Tobias.
Want die vond ze het eerst heel leuk.
Zeker weeeeeer boterhammenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:24 schreef Blackprinces het volgende:
Voor een moment dacht ik dat peter schnitzels aan het bakken is
Van mij hoef je het niet weg te halen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik weet idd heel veel van psychologie af.. dus? En als je het niet bevalt vraag dan of het weggehaald mag worden. Ik haal het niet weg! 👍🏻👋🏻
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |