Nee vorige week ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef rinardo het volgende:
Is dat eigenlijk altijd zo , dat ze op vrijdag al de koffers inpakken? ik dacht dat ze dat altijd op zaterdag deden
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef rinardo het volgende:
Is dat eigenlijk altijd zo , dat ze op vrijdag al de koffers inpakken? ik dacht dat ze dat altijd op zaterdag deden
houden we je aan, ik kom wel filmen dan hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣
Toen kregen ze ze op vrijdag, maar toen werd ze verteld in de DBK dat ze pas op zaterdag hoefden in te pakken.quote:
Top idee🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
houden we je aan, ik kom wel filmen dan haha
Werd ook een keer gezegd dat ze nog niet meteen de koffers in mochten pakken. Maar dat was bij Amy dacht ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef rinardo het volgende:
Lekker stoomquote:
200 van de jackpot: Nieuwe zenders kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zenders kletsnat? Iets in ieder geval
Ze staan boven in de OPquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:26 schreef rinardo het volgende:
mn streams zijn onvindbaar in videoland, kan iemand me 1 malig een link van de streams doen, sla ik ze even op bij favorieten, gebeurd het ook niet weer.
mee eens, ik hoef niet te zien of ze rechts of links dragend zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Het is een mode ding maar die skinnies bij mannen ik blijf het toch echt geen pan vinden zeker helemaal niet als het echt zo heel erg strak zit![]()
is nog van vorig jaar kijk maar na de tuinquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB huis vanop google Earth
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |