abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 14:22:08 #1
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203253947
Laatste nieuws:
• Voice Kids en Senior ook stilgezet tot er meer duidelijkheid is
• Geen extra aangiftes tegen Ali B.
• Oud-kandidaten kregen te maken met seksueel getinte opmerkingen
• Linda de Mol verbreekt relatie met Rietbergen en legt eigen werkzaamheden neer
• Anouk heeft aan nooit meer bij de Voice te willen terugkeren
• Grote sponsoren stappen op

https://nos.nl/artikel/24(...)verschrijdend-gedrag

quote:
RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.

RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.
twitter


https://www.mediacourant.(...)ice-bekent-misbruik/

quote:
Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.

RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag

Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.

Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders

Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."

De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen

Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_203253959
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Dat jij Tim bloed irritant vind is natuurlijk geen reden.

En het constant bagatelliseren van dit soort praktijken schept juist een wereld waarin het kan gebeuren. Beter nemen we het helemaal door wat er gebeurd is, zodat iedereen bij zichzelf kan denken straks; misschien is er bij wat mij overkomen is, waar ik moeite mee heb en mezelf de schuld van geef, toch wel sprake van misbruik geweest.
Ja en nu kom je in een lastig domein terecht: Het herinterpreteren van gebeurtenissen uit het verleden (met een andere moraal, andere tijd) waarbij mensen het vaak al compleet weer vergeten waren maar nu toch de boel weer op gaan rakelen en daarmee mogelijk hun eigen trauma creëren.

Ik ben voor een andere aanpak: Zorg ervoor dat de "daders" hun smerige opmerkingen (of erger) niet meer kunnen maken maar pas tegelijkertijd een beetje op met het eindeloos oprakelen van gebeurtenissen uit het verleden zodat uiteindelijk iedereen er beter uitkomt.

En durf ook gebeurtenissen een beetje te relativeren, wat lastig is in de huidige cultuur die juist exact de andere kant op stuurt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:24:38 #3
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203253970
Kan je, je nog wel steeds opgeven voor The Vooz?
Ik vraag dit voor een vriend
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:26:06 #4
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203253988
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja en nu kom je in een lastig domein terecht: Het herinterpreteren van gebeurtenissen uit het verleden (met een andere moraal, andere tijd) waarbij mensen het vaak al compleet weer vergeten waren maar nu toch de boel weer op gaan rakelen en daarmee mogelijk hun eigen trauma creëren.

Ik ben voor een andere aanpak: Zorg ervoor dat de "daders" hun smerige opmerkingen (of erger) niet meer kunnen maken maar pas tegelijkertijd een beetje op met het eindeloos oprakelen van gebeurtenissen uit het verleden zodat uiteindelijk iedereen er beter uitkomt.

En durf ook gebeurtenissen een beetje te relativeren, wat lastig is in de huidige cultuur die juist exact de andere kant op stuurt.
Aan een opmerking als "Ik kan je tourmanager bij Marco B. maken maar dan verwacht ik wel af te rekenen in natura" valt weinig te relativeren
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:26:58 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203253998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja en nu kom je in een lastig domein terecht: Het herinterpreteren van gebeurtenissen uit het verleden (met een andere moraal, andere tijd) waarbij mensen het vaak al compleet weer vergeten waren maar nu toch de boel weer op gaan rakelen en daarmee mogelijk hun eigen trauma creëren.
Het is sowieso een lastig domein en het bagatelliseren en wegkijken maakt het niet gemakkelijker. Ja, om er niet mee te dealen. :)

En als ik misbruikt ben en daar last van krijg omdat het opgerakeld wordt, ben ik zeker niet mijn eigen trauma aan het creeren, dat heeft de misbruiker gedaan! Thank you very much.
quote:
Ik ben voor een andere aanpak: Zorg ervoor dat de "daders" hun smerige opmerkingen (of erger) niet meer kunnen maken maar pas tegelijkertijd een beetje op met het eindeloos oprakelen van gebeurtenissen uit het verleden zodat uiteindelijk iedereen er beter uitkomt.

En durf ook gebeurtenissen een beetje te relativeren, wat lastig is in de huidige cultuur die juist exact de andere kant op stuurt.
Prima dat je wil relativeren, maar doe dat ook op gepaste tijden en in gepaste mate.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_203254002
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:26 schreef the-eye het volgende:

[..]
Aan een opmerking als "Ik kan je tourmanager bij Marco B. maken maar dan verwacht ik wel af te rekenen in natura" valt weinig te relativeren
Nee eens. Dat moet natuurlijk gewoon stoppen. Maar ik reageerde specifiek op @SicSicSics die zegt dat mensen nog maar eens goed hun leven langs moeten lopen om te bedenken welke opmerkingen/gebeurtenissen mogelijk kwetsend zijn geweest.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:27:49 #7
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203254008
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nee eens. Dat moet natuurlijk gewoon stoppen. Maar ik reageerde specifiek op @:SicSicSics die zegt dat mensen nog maar eens goed hun leven langs moeten lopen om te bedenken welke opmerkingen/gebeurtenissen mogelijk kwetsend zijn geweest.
Nee. Niet kwetsend! ;) Vriend. Misbruik.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_203254030
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja en nu kom je in een lastig domein terecht: Het herinterpreteren van gebeurtenissen uit het verleden (met een andere moraal, andere tijd) waarbij mensen het vaak al compleet weer vergeten waren maar nu toch de boel weer op gaan rakelen en daarmee mogelijk hun eigen trauma creëren.
Je formuleert het negatief, maar je zou er ook iets positiefs van kunnen maken: ze rakelen daarmee de boel op, geven ruimte aan onderdrukte gevoelens en dragen bij aan het stellen van een nieuwe norm.

quote:
En durf ook gebeurtenissen een beetje te relativeren, wat lastig is in de huidige cultuur die juist exact de andere kant op stuurt.
Ik zou zeggen: durf het relativeren eindelijk eens los te laten, want daarmee houd je een achterhaalde moraal in stand.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203254031
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:26 schreef the-eye het volgende:

[..]
Aan een opmerking als "Ik kan je tourmanager bij Marco B. maken maar dan verwacht ik wel af te rekenen in natura" valt weinig te relativeren
Zal geen suggestie zijn om 3 weken de afwas te komen doen nee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203254049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja en nu kom je in een lastig domein terecht: Het herinterpreteren van gebeurtenissen uit het verleden (met een andere moraal, andere tijd) waarbij mensen het vaak al compleet weer vergeten waren maar nu toch de boel weer op gaan rakelen en daarmee mogelijk hun eigen trauma creëren.

Ik ben voor een andere aanpak: Zorg ervoor dat de "daders" hun smerige opmerkingen (of erger) niet meer kunnen maken maar pas tegelijkertijd een beetje op met het eindeloos oprakelen van gebeurtenissen uit het verleden zodat uiteindelijk iedereen er beter uitkomt.

En durf ook gebeurtenissen een beetje te relativeren, wat lastig is in de huidige cultuur die juist exact de andere kant op stuurt.
Die kans hebben ze gehad, blijkbaar heeft het gedrag van Jeroen geleid tot een 'vermanend' gesprek in 2016.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:31:08 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203254053
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:29 schreef Monolith het volgende:

[..]
Zal geen suggestie zijn om 3 weken de afwas te komen doen nee.
Dagelijks onder het bureau stofzuigen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203254054
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Het is sowieso een lastig domein en het bagatelliseren en wegkijken maakt het niet gemakkelijker. Ja, om er niet mee te dealen. :)
Tja, de bagatelliseer-kaart is natuurlijk altijd makkelijk te trekken. Daarmee scoor je snel punten. Volgens mij kijken wij nogal anders tegen dit soort zaken aan.

quote:
En als ik misbruikt ben en daar last van krijg omdat het opgerakeld wordt, ben ik zeker niet mijn eigen trauma aan het creeren, dat heeft de misbruiker gedaan! Thank you very much.
[..]
Prima dat je wil relativeren, maar doe dat ook op gepaste tijden en in gepaste mate.
Jij gaat uit van een wereldbeeld van "goed is goed, fout is fout" terwijl ik meer geloof in een veranderende moraal en herinterpretatie van bepaalde gebeurtenissen. Omdat we weten dat herinneringen vaak zeer gekleurd en onbetrouwbaar zijn heeft de manier waarop je nu (in het heden) tegen iets aan kijkt en het wereldbeeld wat je in het heden hebt vaak flinke invloed op hoe je tegen gebeurtenissen in het verleden aankijkt.

https://www.observantonline.nl/Home/Artikelen/id/46217

Neemt niet weg dat verkrachting natuurlijk altijd fout is maar er is ook een enorm grijs gebied.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 14:33:50 #13
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203254090
https://eenvandaag.avrotr(...)-het-gebeurt-overal/

Deze artiestenbegeleider die blijkbaar van veel afwist maar verder geen stappen heeft ondernomen is mede verantwoordelijk voor het in standhouden van dit misbruik.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_203254093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je formuleert het negatief, maar je zou er ook iets positiefs van kunnen maken: ze rakelen daarmee de boel op, geven ruimte aan onderdrukte gevoelens en dragen bij aan het stellen van een nieuwe norm.
[..]
Ik zou zeggen: durf het relativeren eindelijk eens los te laten, want daarmee houd je een achterhaalde moraal in stand.
Ja daar ga je al uit van een paar aannames:

1. Er is sprake van onderdrukte gevoelens? (Wie gaat dat ooit bepalen?)
2. Relativeren loslaten is goed terwijl ik juist denk dat een beetje relativeren zeker bij de vele grijs gebied-zaken die er vaak zijn best goed kan zijn. Nogmaals, grijs gebied is niet een verkrachting maar bijvoorbeeld een foute opmerking, een hand op de schouder etc.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203254111
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Normen en waarden veranderen nu eenmaal. Om dit soort shit hadden we 10 jaar geleden nog vrij lacherig gedaan denk ik, tegenwoordig staat het zo ongeveer gelijk aan moord.
Wat je vooral ziet is vervaging, mede door taalgebruik dat niet aan mijn normen voldoet omdat de waarde van duidelijkheid en er grenzen mee trekken niet wordt gerespecteerd.

Dat zagen we lang geleden al toen 'normen en waarden' een soort tautologie werd. Je hebt waarden, en als dat breed gedeelde waarden zijn dan komen er normen om die waarden te beschermen. We hebben de waarde van het leven, en de norm dat moord niet mag. Maar we hebben ook waarden die het moeten doen zonder beschermende normen, en we hebben normen die niet op waarden gestoeld zijn of die niet verdedigen.

quote:
Om eerlijk te zijn (maar nu moet ik al verschrikkelijk oppassen) vind ik wat er nu naar buiten komt ook allemaal nog wel meevallen. En inderdaad wordt de term "macht" tegenwoordig wel heel erg makkelijk in de strijd gegooid, alsof mensen daar op het moment dat er iets voorvalt mee bezig zijn.
Ik ben geen kijker, maar als ik het goed begrijp neemt een artiest zo'n jong ding onder zijn hoede. Dan kom je in een soort mentor-leerling, meester-gezel relatie waarin er ook in het onderwijs geen seksualiteit thuishoort. De waarde dat een dergelijke vertrouwensband met een zekere zorg beschermd moet worden tegen seksualiteit deel ik wel, en de bijbehorende norm dat je van pupillen afblijft ook.

Prima als er op andere waarden gewezen wordt en er nieuwe normen worden gesteld, maar dat is niet wat laaggeletterden zoals Tim Hofman doen met termen als 'seksueel overschrijdend gedrag'. Dat is het vaag maken van de norm omdat je te dom en te lui bent om de norm te duiden laat staan stellen. Als waarden toevoegt en normen vernieuwd moet je dat uitdrukkelijk doen

quote:
Vraag me in dit soort zaken ook altijd echt af welke houding er meer leed veroorzaakt: Schouders ophalen en weer door of jarenlang rechtszaken en gezeik waarbij "dader" en "slachtoffer" krampachtig een strijd proberen te winnen waar geen van beiden iets te winnen heeft. Het slachtoffer verergert meestal zijn/haar trauma en de "dader" wordt voor de rest van zijn leven met de rug aangekeken.
Het gaat ook om het zomaar slachtoffer zijn. Je was er wel zelf bij, je kunt ook wat zeggen van 'seksgrapjes', je kunt ook opstappen. Macht als noodzakelijk voor machtsmisbruik is wat anders dan dat je iets van iemand verder in zijn carriere wil.

quote:
Moet zeggen dat ik die Jeroen wel echt een vrij smerige gast vond dus in dat opzicht wel goed dat hij in ieder geval dit soort opmerkingen niet meer kan maken. Tegelijkertijd helpt een beetje relativeringsvermogen in dit soort zaken ook wel.
Ik ken het programma dus verder niet, maar je bent wel een show aan het maken en is wat er geil en niet geil uitziet ook wel een relevant gegeven. Juist als er anderen bij zijn is het wat anders dan in een lege studio met zijn tweeen.

Vrouwen lijken de laatste tijd ook geen enkele poging tot verbale weerbaarheid te hoeven doen. Je bent toch geen slachtoffer als je gewoon simpel wat avances afwimpelt? We hebben allemaal weleens ingewikkelde sociale situaties. Ik had me toch wel iets meer van de emancipatie voorgesteld dan zoveel weke trutten die alleen maar slachtoffer van 'de mannen' zijn wanneer niet alles flierefluitend helemaal naar hun wens gaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:35:16 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203254113
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, de bagatelliseer-kaart is natuurlijk altijd makkelijk te trekken. Daarmee scoor je snel punten. Volgens mij kijken wij nogal anders tegen dit soort zaken aan.
Er wordt ook heel snel gebagatelliseerd.
Met de mantel der liefde...
Zo is het niet bedoeld...
Ja maar het slachtoffer deed het (ook) zelf...

Daar wordt vanuit gegaan door de plegers. Sterker nog. Het is ze er alles aan gelegen om gebruik te maken van deze grens, van deze reactie, en de schaamte er omheen.
quote:
Jij gaat uit van een wereldbeeld van "goed is goed, fout is fout" terwijl ik meer geloof in een veranderende moraal en herinterpretatie van bepaalde gebeurtenissen. Omdat we weten dat herinneringen vaak zeer gekleurd en onbetrouwbaar zijn heeft de manier waarop je nu (in het heden) tegen iets aan kijkt en het wereldbeeld wat je in het heden hebt vaak flinke invloed op hoe je tegen gebeurtenissen in het verleden aankijkt.

https://www.observantonline.nl/Home/Artikelen/id/46217

Neemt niet weg dat verkrachting natuurlijk altijd fout is maar er is ook een enorm grijs gebied.
Wat een hoog-over gelul over een hele praktische, heldere en duidelijke zaak in het hier en nu. Wat wil je nou bereiken?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:36:51 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203254126
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)-het-gebeurt-overal/

Deze artiestenbegeleider die blijkbaar van veel afwist maar verder geen stappen heeft ondernomen is mede verantwoordelijk voor het in standhouden van dit misbruik.
In een wereld waar je erg afhankelijk bent van de mensen die misbruik maken van hun positie en hun matties is het lastig klokkenluider te worden. In je eentje betekent dat meestal eenvoudigweg einde carrière.

Dus dan blijft vaak over slikken en doorploeteren of elders werk zoeken.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203254191
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja daar ga je al uit van een paar aannames:

1. Er is sprake van onderdrukte gevoelens? (Wie gaat dat ooit bepalen?)
2. Relativeren loslaten is goed terwijl ik juist denk dat een beetje relativeren zeker bij de vele grijs gebied-zaken die er vaak zijn best goed kan zijn. Nogmaals, grijs gebied is niet een verkrachting maar bijvoorbeeld een foute opmerking, een hand op de schouder etc.
En jij gaat uit van het ontstaan van nieuwe gevoelens. Even los van het gegeven dat ook nieuw ontstane gevoelens legitiem zijn en positief geïnterpreteerd kunnen worden, weet jij evenmin waar wel of geen sprake van is.

Waar ik uit put? Mijn eigen ervaring. Nee, ik creëer geen trauma voor mezelf. En ja, ik zie nu wel in dat er veel dingen zijn gebeurd die ik vroeger al niet oké vond en waar ik me altijd machteloos en best kut over heb gevoeld. Ik vind het fijn dat daar erkenning voor aan het komen is en dat mijn dochter in een andere wereld opgroeit. Relativeren is niet goed als het een immorele status quo in de hand werkt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203254200
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja en nu kom je in een lastig domein terecht: Het herinterpreteren van gebeurtenissen uit het verleden (met een andere moraal, andere tijd) waarbij mensen het vaak al compleet weer vergeten waren maar nu toch de boel weer op gaan rakelen en daarmee mogelijk hun eigen trauma creëren.

Ik ben voor een andere aanpak: Zorg ervoor dat de "daders" hun smerige opmerkingen (of erger) niet meer kunnen maken maar pas tegelijkertijd een beetje op met het eindeloos oprakelen van gebeurtenissen uit het verleden zodat uiteindelijk iedereen er beter uitkomt.

En durf ook gebeurtenissen een beetje te relativeren, wat lastig is in de huidige cultuur die juist exact de andere kant op stuurt.
Ben je zelf een slachtoffer?
Zo nee, wat maakt dat je zo stellig bent dat de dames die nu praten beter niets hadden kunnen zeggen opdat ze zo een trauma kunnen vermijden en het ook voor hen beter is?

Tevens denk ik dat juist in de showbizz, alsook bij organisaties met een hechte, hiërarchische cultuur en vriendjespolitiek, het soms niet anders kan dan de publiciteit te zoeken. Intern krijg je vaak geen steun of gehoor en dan is de publiciteit zoeken soms de enige weg.

Wat betreft dat relativeren, ik zie dit vaker voorbijkomen in dit topic.
Maar wat moeten de dames precies relativeren? We hebben toch flink wat verklaringen gehoord die als ongewenst aangemerkt kunnen worden.
Ik vind het eigenlijk best verdrietig dat in dit topic herhaaldelijk gesteld wordt dat je als (jonge) vrouw maar weerbaar moet zijn of zaken moet relativeren.

Vraag me ook af of de mensen die dit roepen, dit ook tegen hun eigen dochters zeggen als zij worden aangesproken over hun geile broekje of betast worden in het kruis. Zeg je dan als ouder "ach meid, niets aan de hand, gewoon relativeren. Gaat nog veel vaker gebeuren dat je ongewenste opmerkingen krijgt of ongewenst betast wordt".

Of probeer je als maatschappij dit soort gedrag in te dammen door er publiekelijk met elkaar over te praten?
pi_203254208
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Wat je vooral ziet is vervaging, mede door taalgebruik dat niet aan mijn normen voldoet omdat de waarde van duidelijkheid en er grenzen mee trekken niet wordt gerespecteerd.

Dat zagen we lang geleden al toen 'normen en waarden' een soort tautologie werd. Je hebt waarden, en als dat breed gedeelde waarden zijn dan komen er normen om die waarden te beschermen. We hebben de waarde van het leven, en de norm dat moord niet mag. Maar we hebben ook waarden die het moeten doen zonder beschermende normen, en we hebben normen die niet op waarden gestoeld zijn of die niet verdedigen.
[..]
Ik ben geen kijker, maar als ik het goed begrijp neemt een artiest zo'n jong ding onder zijn hoede. Dan kom je in een soort mentor-leerling, meester-gezel relatie waarin er ook in het onderwijs geen seksualiteit thuishoort. De waarde dat een dergelijke vertrouwensband met een zekere zorg beschermd moet worden tegen seksualiteit deel ik wel, en de bijbehorende norm dat je van pupillen afblijft ook.

Prima als er op andere waarden gewezen wordt en er nieuwe normen worden gesteld, maar dat is niet wat laaggeletterden zoals Tim Hofman doen met termen als 'seksueel overschrijdend gedrag'. Dat is het vaag maken van de norm omdat je te dom en te lui bent om de norm te duiden laat staan stellen. Als waarden toevoegt en normen vernieuwd moet je dat uitdrukkelijk doen
[..]
Het gaat ook om het zomaar slachtoffer zijn. Je was er wel zelf bij, je kunt ook wat zeggen van 'seksgrapjes', je kunt ook opstappen. Macht als noodzakelijk voor machtsmisbruik is wat anders dan dat je iets van iemand verder in zijn carriere wil.
[..]
Ik ken het programma dus verder niet, maar je bent wel een show aan het maken en is wat er geil en niet geil uitziet ook wel een relevant gegeven. Juist als er anderen bij zijn is het wat anders dan in een lege studio met zijn tweeen.

Vrouwen lijken de laatste tijd ook geen enkele poging tot verbale weerbaarheid te hoeven doen. Je bent toch geen slachtoffer als je gewoon simpel wat avances afwimpelt? We hebben allemaal weleens ingewikkelde sociale situaties. Ik had me toch wel iets meer van de emancipatie voorgesteld dan zoveel weke trutten die alleen maar slachtoffer van 'de mannen' zijn wanneer niet alles flierefluitend helemaal naar hun wens gaat.
Hm, ik neig inderdaad ook wel wat meer naar jouw perspectief. Alles wordt door een Tim Hofman maar onder de noemer 'seksueel overschrijdend gedrag' gegooid. Neemt niet weg dat er echt wel dingen (zoals grooming, wat al werd genoemd) zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen.

De vraag is dan alleen: Wie vernieuwt de normen? De rechtbank? Of de maatschappij?

En ik vind persoonlijk het grijze gebied toch wel behoorlijk groot hier. Als we dat grijze gebied met z'n allen willen veranderen zullen er inderdaad duidelijke nieuwe normen moeten komen.

Maar wat we nu zien is dat sommige mensen (zoals inderdaad Hofman) die nieuwe normen al gemaakt hebben en ze vervolgens gaan projecteren op het verleden toen die normen er nog niet waren. Dan wordt het ingewikkeld. Vandaar dat ik zeg: Kijk naar de toekomst, laat mensen die volgens de nieuwe normen over de grens gaan stoppen met hun daden en laat je niet verleiden tot een traumatisering van het verleden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203254251
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En jij gaat uit van het ontstaan van nieuwe gevoelens. Even los van het gegeven dat ook nieuw ontstane gevoelens legitiem zijn en positief geïnterpreteerd kunnen worden, weet jij evenmin waar wel of geen sprake van is.

Waar ik uit put? Mijn eigen ervaring. Nee, ik creëer geen trauma voor mezelf. En ja, ik zie nu wel in dat er veel dingen zijn gebeurd die ik vroeger al niet oké vond en waar ik me altijd machteloos en best kut over heb gevoeld. Ik vind het fijn dat daar erkenning voor aan het komen is en dat mijn dochter in een andere wereld opgroeit. Relativeren is niet goed als het een immorele status quo in de hand werkt.
Allereerst respect voor jouw eigen ervaring. Die wil ik niet tekort doen. En ik ben "blij" dat jij daar in ieder geval nu een soort van "fijn" gevoel over hebt.

Ik ben er alleen niet zo van overtuigd dat dit voor iedereen geldt. Dat heeft te maken met observaties die ik doe, bijvoorbeeld tijdens zo'n tv-show gisteren. De overtuiging dat dit niet voor iedereen geldt is een persoonlijke en heeft ook te maken met je wereldbeeld denk ik.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203254256
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

En ik vind persoonlijk het grijze gebied toch wel behoorlijk groot hier. Als we dat grijze gebied met z'n allen willen veranderen zullen er inderdaad duidelijke nieuwe normen moeten komen.
Weet je wat enorm zou helpen? Als populaties zoals Fok!mannetjes zich oprecht nieuwsgierig zouden tonen naar het perspectief van vrouwen. Er is eerst een moment van luisteren - en die conclusies komen dan vanzelf wel.

quote:
Maar wat we nu zien is dat sommige mensen (zoals inderdaad Hofman) die nieuwe normen al gemaakt hebben en ze vervolgens gaan projecteren op het verleden toen die normen er nog niet waren.
Of: toen die normen niet gerespecteerd werden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203254261
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)-het-gebeurt-overal/

Deze artiestenbegeleider die blijkbaar van veel afwist maar verder geen stappen heeft ondernomen is mede verantwoordelijk voor het in standhouden van dit misbruik.
Het ligt er aan wat zij te horen kreeg naar mijn mening, opmerkingen die ongewenst zijn of echt iets strafbaars zoals aanranding bij Nienke?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:47:20 #24
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203254274
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]

Weet je wat enorm zou helpen? Als populaties zoals Fok!mannetjes zich oprecht nieuwsgierig zouden tonen naar het perspectief van vrouwen. Er is eerst een moment van luisteren - en die conclusies komen dan vanzelf wel.
Revolutionair concept. Even laten bezinken hoor.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203254281
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Weet je wat enorm zou helpen? Als populaties zoals Fok!mannetjes zich oprecht nieuwsgierig zouden tonen naar het perspectief van vrouwen. Er is eerst een moment van luisteren - en die conclusies komen dan vanzelf wel.

Het is altijd moeilijk een balans te vinden hierin. Ik ben zeker nieuwsgierig naar je verhaal (dat wil ik graag laten staan en ik vind het echt klote dat je dingen hebt meegemaakt) maar mag tegelijkertijd ook als een man een mening hierover hebben.

Niet over jouw persoonlijke ervaring, wel over de ontwikkelingen op dit gebied in 2022.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203254399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:42 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ben je zelf een slachtoffer?
Zo nee, wat maakt dat je zo stellig bent dat de dames die nu praten beter niets hadden kunnen zeggen opdat ze zo een trauma kunnen vermijden en het ook voor hen beter is?

Tevens denk ik dat juist in de showbizz, alsook bij organisaties met een hechte, hiërarchische cultuur en vriendjespolitiek, het soms niet anders kan dan de publiciteit te zoeken. Intern krijg je vaak geen steun of gehoor en dan is de publiciteit zoeken soms de enige weg.

Wat betreft dat relativeren, ik zie dit vaker voorbijkomen in dit topic.
Maar wat moeten de dames precies relativeren? We hebben toch flink wat verklaringen gehoord die als ongewenst aangemerkt kunnen worden.
Ik vind het eigenlijk best verdrietig dat in dit topic herhaaldelijk gesteld wordt dat je als (jonge) vrouw maar weerbaar moet zijn of zaken moet relativeren.

Vraag me ook af of de mensen die dit roepen, dit ook tegen hun eigen dochters zeggen als zij worden aangesproken over hun geile broekje of betast worden in het kruis. Zeg je dan als ouder "ach meid, niets aan de hand, gewoon relativeren. Gaat nog veel vaker gebeuren dat je ongewenste opmerkingen krijgt of ongewenst betast wordt".

Of probeer je als maatschappij dit soort gedrag in te dammen door er publiekelijk met elkaar over te praten?
De discussie is onmogelijk te voeren zonder emoties, dat snap ik. En ik respecteer ook echt de emoties die er hier van alle kanten spelen.

Enige waar ik (op een rationele manier) naar kijk is het verminderen van leed in dit soort gevallen. En ik ben ervan overtuigd dat die vermindering van leed, voor zowel slachtoffers als daders, op een andere manier kan dan de Tim Hofman-manier. Maar goed, misschien is het nog te vroeg voor zo'n rationele beschouwing.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:09:53 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203254555
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De discussie is onmogelijk te voeren zonder emoties, dat snap ik. En ik respecteer ook echt de emoties die er hier van alle kanten spelen.

Enige waar ik (op een rationele manier) naar kijk is het verminderen van leed in dit soort gevallen. En ik ben ervan overtuigd dat die vermindering van leed, voor zowel slachtoffers als daders, op een andere manier kan dan de Tim Hofman-manier. Maar goed, misschien is het nog te vroeg voor zo'n rationele beschouwing.
Gewoon onbesproken laten, omdat het anders 'leed vergroot'? Dat is die 'mantel der liefde...' en onderdeel van het structurele probleem.

Nu door de zure appel heen en toekomstig leed voorkomen, lijkt mij veel beter.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:12:43 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203254604
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:09 schreef SicSicSics het volgende:

Nu door de zure appel heen en toekomstig leed voorkomen, lijkt mij veel beter.
Als de beerput van Hilliwood daadwerkelijk helemaal open gaan zal het wel ff duren voor er een toekomst is in medialand.
pi_203254609
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De discussie is onmogelijk te voeren zonder emoties, dat snap ik. En ik respecteer ook echt de emoties die er hier van alle kanten spelen.

Enige waar ik (op een rationele manier) naar kijk is het verminderen van leed in dit soort gevallen. En ik ben ervan overtuigd dat die vermindering van leed, voor zowel slachtoffers als daders, op een andere manier kan dan de Tim Hofman-manier. Maar goed, misschien is het nog te vroeg voor zo'n rationele beschouwing.
Nogmaals, jij kan hier heel overtuigd van zijn, echter vanuit een rationele kijk moet je toegeven dat jij ten eerste zelf geen slachtoffer bent en dus helemaal niet overtuigd kan zijn of dit het leed per individueel slachtoffer verergerd ofwel een andere aanpak het leed verminderd.

Ten tweede hebben jij en ik niets te maken met het (herstel)proces van deze dames en of ze het nu in besloten kring bespreken of in de openbaarheid, dat is geheel aan hen.

Het feit dat in deze topicreeks de verklaringen die zijn gegeven door de vermeende slachtoffers, en die door de meeste vrouwen hier eveneens als ongewenst ervaren worden, door vele mannen hier als "niet zo erg" worden bestempeld en waarvan wordt gezegd dat er gerelativeerd moet worden, is dus duidelijk een signaal dat het publieke debat hierover nog niet klaar is.
pi_203254617
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Gewoon onbesproken laten, omdat het anders 'leed vergroot'? Dat is die 'mantel der liefde...' en onderdeel van het structurele probleem.

Nu door de zure appel heen en toekomstig leed voorkomen, lijkt mij veel beter.
We komen er niet uit, maar omdat ik zie dat ik in dit topic blijkbaar ook leed aan het vergroten ben (voor jou, andere users en mijzelf) smeer ik hem maar weer eens. :)

Laatste wat ik erover wil zeggen is dit: Het grijze gebied is groot en zonder duidelijke normen en waarden houd je dit. Dus óf we gaan accepteren dat flirten (een gebied wat niet altijd afgekaderde normen en waarden heeft) etcetera minder normaal wordt, óf we accepteren de eventuele nare gevolgen die er nu plaatsvinden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203254650
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:12 schreef FYazz het volgende:

Het feit dat in deze topicreeks de verklaringen die zijn gegeven door de vermeende slachtoffers, en die door de meeste vrouwen hier eveneens als ongewenst ervaren worden, door vele mannen hier als "niet zo erg" worden bestempeld en waarvan wordt gezegd dat er gerelativeerd moet worden, is dus duidelijk een signaal dat het publieke debat hierover nog niet klaar is.
Het is een duidelijk signaal dat er geen definitieve antwoorden zijn in wat nou eenmaal een grijs gebied is ja. Daarom lopen de emoties ook altijd zo hoog op. En die ga ik nu wat minder hoog laten oplopen door in dit topic maar weer eens te stoppen met posten, want dat levert inderdaad ook niet heel veel op.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203254732
Gaat Linda de Snol nu een speciale editie van d'r blad uitbrengen? Alles voor het geld
pi_203254735
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De discussie is onmogelijk te voeren zonder emoties, dat snap ik. En ik respecteer ook echt de emoties die er hier van alle kanten spelen.

Enige waar ik (op een rationele manier) naar kijk is het verminderen van leed in dit soort gevallen. En ik ben ervan overtuigd dat die vermindering van leed, voor zowel slachtoffers als daders, op een andere manier kan dan de Tim Hofman-manier. Maar goed, misschien is het nog te vroeg voor zo'n rationele beschouwing.
Ik vind weinig rationeel aan je beschouwing. Ik zie ook niet in hoe iets anders dan full exposure het probleem gaat oplossen.

Wat stel jij dan voor? Samen in een kamertje een bedrag afspreken en het daar dan bij laten? Of alleen aangifte doen en het dan aan laten komen op bewijsvoering die extreem lastig gaat zijn?

Ik vind dit hartstikke goed, inclusief de eerlijkheid over wat voor klootzak zo'n Ali B. is naar een meisje van 15. Kom maar op, haal al die zorgvuldig gecontrueerde BN-imago's meer lekker door het slijk. Dat is ook een vorm van genoegdoening als je slachtoffer bent hoor.
pi_203254748
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind weinig rationeel aan je beschouwing. Ik zie ook niet in hoe iets anders dan full exposure het probleem gaat oplossen.

Wat stel jij dan voor? Samen in een kamertje een bedrag afspreken en het daar dan bij laten? Of alleen aangifte doen en het dan aan laten komen op bewijsvoering die extreem lastig gaat zijn?

Ik vind dit hartstikke goed, inclusief de eerlijkheid over wat voor klootzak zo'n Ali B. is naar een meisje van 15. Kom maar op, haal al die zorgvuldig gecontrueerde BN-imago's meer lekker door het slijk. Dat is ook een vorm van genoegdoening als je slachtoffer bent hoor.
Ik stel voor dat we eerst donderdag maar eens afwachten en dan proberen het kaf van het koren te scheiden. Het verhaal van Ali en het 15-jarige meisje had ik nog niet gehoord, zeg ik je eerlijk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203254793
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
We komen er niet uit, maar omdat ik zie dat ik in dit topic blijkbaar ook leed aan het vergroten ben (voor jou, andere users en mijzelf) smeer ik hem maar weer eens. :)

Laatste wat ik erover wil zeggen is dit: Het grijze gebied is groot en zonder duidelijke normen en waarden houd je dit. Dus óf we gaan accepteren dat flirten (een gebied wat niet altijd afgekaderde normen en waarden heeft) etcetera minder normaal wordt, óf we accepteren de eventuele nare gevolgen die er nu plaatsvinden.
:N

Niet tof. Doen alsof de voorbeelden die hier genoemd zijn over gewoon flirten gaan en dat door dit soort ontwikkelingen of door #metoo er niet meer geflirt kan worden.

Daar gaat deze hele discussie en het nieuws niet over. Het gaat om handtastelijkheden, grooming, grensoverschrijdend gedrag, machtsmisbruik op de werkvloer etc.

Overigens merk ik uit eigen ervaring op dat flink wat mannen helemaal geen probleem hebben met de nieuwe norm en dat zij door #metoo echt niet ineens niet meer weten hoe ze een vrouw moeten benaderen, eigenlijk alleen de mannen die zichzelf niet weten te gedragen hebben problemen hebben met de 'nieuwe' norm.
Waarbij je kunt afvragen of er überhaupt wel sprake is van een nieuwe norm, want volgens mij was het 10, 20, 30 jaar geleden ook niet normaal dat je een jonge meid onder valse voorwendselen meeneemt en haar ongewenst betast.
En zelfs in mijn ouders hun hippietijd was het echt niet de norm om op de werkvloer tegen een (veel jongere) dame te zeggen dat ze een geil broekje aan heeft.

Enige verschil is dat vroeger alles via post en krant ging. Nu via Whatsapp, Twitter en juicykanalen.
pi_203254801
Maan heeft nu toch trouwens ook een soort coach rol voor The Voice? Dat ze zichzelf stilhoudt is dan wel opvallend.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:27:08 #37
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203254812
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:25 schreef FYazz het volgende:

[..]

Enige verschil is dat vroeger alles via post en krant ging. Nu via Whatsapp, Twitter en juicykanalen.
Het verschil is nu dat er een 'grotere' macht (de genetwerkte maatschappij) makkelijker die kleine misbruiksmachtsbubbels kan detecteren en lekprikken.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203254820
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik stel voor dat we eerst donderdag maar eens afwachten en dan proberen het kaf van het koren te scheiden. Het verhaal van Ali en het 15-jarige meisje had ik nog niet gehoord, zeg ik je eerlijk.
Het gaat me niet alleen om of er strafbare feiten zijn gepleegd. Het gaat mij er ook om dat die hele facade van Hillywood met al die gemaakte personen een keer grondig met de bulldozer plat gaat. Dat hele beeld van al die fijne, aardige en correcte mensen die op de achtergrond hoeren en snoeren, een grove bek opzetten als de camera uit is en alles en iedereen ommaaien voor hun eigen succes.

Zo'n Borsato waarvan mensen nog steeds niet geloven dat hij een smeerpijp is die hem overal insteekt. Zo'n Ali 'knuffelmarokkaan' B. Houdt toch op met zijn alle. Gewoon ontmaskeren en persona non grata verklaren. Is het niet vanwege strafbare feiten, dan maar omdat het onwaarschijnlijke klootzakken zijn.
pi_203254825
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind weinig rationeel aan je beschouwing. Ik zie ook niet in hoe iets anders dan full exposure het probleem gaat oplossen.

Wat stel jij dan voor? Samen in een kamertje een bedrag afspreken en het daar dan bij laten? Of alleen aangifte doen en het dan aan laten komen op bewijsvoering die extreem lastig gaat zijn?

Ik vind dit hartstikke goed, inclusief de eerlijkheid over wat voor klootzak zo'n Ali B. is naar een meisje van 15. Kom maar op, haal al die zorgvuldig gecontrueerde BN-imago's meer lekker door het slijk. Dat is ook een vorm van genoegdoening als je slachtoffer bent hoor.
Precies, trek die hele beerput maar open, het liefst publiekelijk. Dat het 'samen in een kamertje spreken we een mooi bedrag af en shush shush laten we het afdekken met een gesloten de hand' totaal niet werkt hebben we destijds wel gezien bij de RK kerk.

Dat het bij sommige mensen pijn gaat doen ja duh, eigen schuld.
afspraak tandarts verzetten
pi_203254841
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Wat je vooral ziet is vervaging, mede door taalgebruik dat niet aan mijn normen voldoet omdat de waarde van duidelijkheid en er grenzen mee trekken niet wordt gerespecteerd.

Dat zagen we lang geleden al toen 'normen en waarden' een soort tautologie werd. Je hebt waarden, en als dat breed gedeelde waarden zijn dan komen er normen om die waarden te beschermen. We hebben de waarde van het leven, en de norm dat moord niet mag. Maar we hebben ook waarden die het moeten doen zonder beschermende normen, en we hebben normen die niet op waarden gestoeld zijn of die niet verdedigen.
[..]
Ik ben geen kijker, maar als ik het goed begrijp neemt een artiest zo'n jong ding onder zijn hoede. Dan kom je in een soort mentor-leerling, meester-gezel relatie waarin er ook in het onderwijs geen seksualiteit thuishoort. De waarde dat een dergelijke vertrouwensband met een zekere zorg beschermd moet worden tegen seksualiteit deel ik wel, en de bijbehorende norm dat je van pupillen afblijft ook.

Prima als er op andere waarden gewezen wordt en er nieuwe normen worden gesteld, maar dat is niet wat laaggeletterden zoals Tim Hofman doen met termen als 'seksueel overschrijdend gedrag'. Dat is het vaag maken van de norm omdat je te dom en te lui bent om de norm te duiden laat staan stellen. Als waarden toevoegt en normen vernieuwd moet je dat uitdrukkelijk doen
[..]
Het gaat ook om het zomaar slachtoffer zijn. Je was er wel zelf bij, je kunt ook wat zeggen van 'seksgrapjes', je kunt ook opstappen. Macht als noodzakelijk voor machtsmisbruik is wat anders dan dat je iets van iemand verder in zijn carriere wil.
[..]
Ik ken het programma dus verder niet, maar je bent wel een show aan het maken en is wat er geil en niet geil uitziet ook wel een relevant gegeven. Juist als er anderen bij zijn is het wat anders dan in een lege studio met zijn tweeen.

Vrouwen lijken de laatste tijd ook geen enkele poging tot verbale weerbaarheid te hoeven doen. Je bent toch geen slachtoffer als je gewoon simpel wat avances afwimpelt? We hebben allemaal weleens ingewikkelde sociale situaties. Ik had me toch wel iets meer van de emancipatie voorgesteld dan zoveel weke trutten die alleen maar slachtoffer van 'de mannen' zijn wanneer niet alles flierefluitend helemaal naar hun wens gaat.
Ik vind je betoogstem hier nog niet helemaal helder. Het is duidelijk dat je je best doet, maar de frasering laat toch nog te wensen over. Ook zijn de overgangen niet altijd even soepel.

En voor wat je presentatie als geheel betreft, die kan ik pas beoordelen wanneer je even een foto bijplaatst van jezelf in een uitdagend debatbroekje.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203254842
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Bananenpap het volgende:
Maan heeft nu toch trouwens ook een soort coach rol voor The Voice? Dat ze zichzelf stilhoudt is dan wel opvallend.
Denk niet dat die zich heel lekker voelt bij al deze commotie :P
afspraak tandarts verzetten
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:29:04 #42
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203254847
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:12 schreef FYazz het volgende:
Het feit dat in deze topicreeks de verklaringen die zijn gegeven door de vermeende slachtoffers, en die door de meeste vrouwen hier eveneens als ongewenst ervaren worden, door vele mannen hier als "niet zo erg" worden bestempeld
Mwoah....Ik ben flink actief in deze reeks en mijn conclusie is dat de teneur is, dat wat tot nu toe in de media doorgelekt is hier, vanzelfsprekend, op afkeuring kan rekenen.
De discussie verplaatst zich alleen regelmatig naar grensoverschrijdend gedrag in het algemeen en daar geldt nu eenmaal bij dat je met een scala aan situaties te maken hebt waar soms niet een eenduidig antwoord op is. Context, plaats etc spelen daarin mee en dat geeft voer voor discussies en dat is alleen maar mooi.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:29:31 #43
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203254856
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het gaat me niet alleen om of er strafbare feiten zijn gepleegd. Het gaat mij er ook om dat die hele facade van Hillywood met al die gemaakte personen een keer grondig met de bulldozer plat gaat. Dat hele beeld van al die fijne, aardige en correcte mensen die op de achtergrond hoeren en snoeren, een grove bek opzetten als de camera uit is en alles en iedereen ommaaien voor hun eigen succes.

Zo'n Borsato waarvan mensen nog steeds niet geloven dat hij een smeerpijp is die hem overal insteekt. Zo'n Ali 'knuffelmarokkaan' B. Houdt toch op met zijn alle. Gewoon ontmaskeren en persona non grata verklaren. Is het niet vanwege strafbare feiten, dan maar omdat het onwaarschijnlijke klootzakken zijn.
Schijnheilige, berekenende klootzakken ook nog. Zolang je doet wat zij willen zijn ze poeslief.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:29:40 #44
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203254859
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
We komen er niet uit, maar omdat ik zie dat ik in dit topic blijkbaar ook leed aan het vergroten ben (voor jou, andere users en mijzelf) smeer ik hem maar weer eens. :)

Laatste wat ik erover wil zeggen is dit: Het grijze gebied is groot en zonder duidelijke normen en waarden houd je dit. Dus óf we gaan accepteren dat flirten (een gebied wat niet altijd afgekaderde normen en waarden heeft) etcetera minder normaal wordt, óf we accepteren de eventuele nare gevolgen die er nu plaatsvinden.
Bullshit. Flirten is geen probleem en daar gaat het ook helemaal niet om.

Misschien dat sommige mensen nog wel een masterclass flirten kunnen gebruiken om grensoverscrhijdend en creepy gedrag te voorkomen. Daar heb je misschien wel gelijk in als je zegt dat we nu iets anders creepy en grensoverschrijdend vinden, dan in de jaren 50.

En je hoeft mij niet in de leed/ slachtoffer rol te duwen. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_203254880
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef the-eye het volgende:

[..]
Mwoah....Ik ben flink actief in deze reeks en mijn conclusie is dat de teneur is dat wat tot nu toe in de media doorgelekt is hier, vanzelfsprekend, op afkeuring kan rekenen.
De discussie verplaatst zich alleen regelmatig naar grensoverschrijdend gedrag in het algemeen en daar geldt nu eenmaal bij dat je met een scala aan situaties te maken hebt waar soms niet een eenduidig antwoord op is. Context, plaats etc spelen daarin mee en dat geeft voer voor discussies en dat is alleen maar mooi.
Kijk, dit vind ik nu een mooie genuanceerde reactie.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203254932
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Bullshit. Flirten is geen probleem en daar gaat het ook helemaal niet om.
En je hoeft mij niet in de leed/ slachtoffer rol te duwen. :')
:') Laat maar zitten dan.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203254943
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Bullshit. Flirten is geen probleem en daar gaat het ook helemaal niet om.
En je hoeft mij niet in de leed/ slachtoffer rol te duwen. :')
Het probleem is vooral dat mensen als @PietjePuk2000 denken dat flirten een grijs gebied is. Dat is het namelijk helemaal niet, als je geen totale randdebiel bent tenminste. Dat voel je aan. Zelfs Rietbergen voelde dat van zijn eigen gedrag aan.

En bij twijfel: niet doen.
pi_203254996
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het probleem is vooral dat mensen als @:pietjepuk2000 denken dat flirten een grijs gebied is. Dat is het namelijk helemaal niet, als je geen totale randdebiel bent tenminste. Dat voel je aan. Zelfs Rietbergen voelde dat van zijn eigen gedrag aan.

En bij twijfel: niet doen.
Tja, hier was ik al bang voor. Je hebt een iets afwijkende mening met wat genuanceerde geluiden over ervaringen uit het verleden die achteraf anders geïnterpreteerd worden, het grijze gebied en flirten en je wordt zelf onder de bus gegooid.

Dat Rietbergen fout zat daar zijn we het volledig over eens en dat heb ik ook al ettelijke malen gezegd.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:38:35 #49
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203255028
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het probleem is vooral dat mensen als @:pietjepuk2000 denken dat flirten een grijs gebied is. Dat is het namelijk helemaal niet, als je geen totale randdebiel bent tenminste. Dat voel je aan. Zelfs Rietbergen voelde dat van zijn eigen gedrag aan.

En bij twijfel: niet doen.
En vergeet niet de rol van de machtspositie en het feit dat de werkvloer een veilige plek hoort te zijn.

Flirten op gelijkwaardig niveau in je vrije tijd is heel wat anders dan op je werk je ondergeschikten lastigvallen met hitsig onprofessioneel gedrag.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203255059
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is een duidelijk signaal dat er geen definitieve antwoorden zijn in wat nou eenmaal een grijs gebied is ja. Daarom lopen de emoties ook altijd zo hoog op. En die ga ik nu wat minder hoog laten oplopen door in dit topic maar weer eens te stoppen met posten, want dat levert inderdaad ook niet heel veel op.
Nee, de emoties richting jou lopen denk ik niet hoog op door het onderwerp van dit topic, maar doordat je zeer stellig bent over zaken die je zelf niet hebt ervaren.

Alsook omdat je grensoverschrijdend en ongewenst gedrag wegzet als een vorm van flirten, die zogezegd in de nieuwe norm niet meer kan, maar vroeger in de oude norm nog wel.

Als klap op de vuurpijl wek je ook nog eens de suggestie dat users met een andere mening emotioneel reageren en geen rationele kijk op zaken hebben.
Maar jij, een user zonder eigen ervaringen, zonder beroepservaring en zonder iemand in de nauwe omgeving met een soortgelijke ervaring, kan op basis van enkel een tv-show de observatie doen en weet helemaal hoe het zit en wat de 'rationele' aanpak zou moeten zijn.
pi_203255069
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja, hier was ik al bang voor. Je hebt een iets afwijkende mening met wat genuanceerde geluiden over ervaringen uit het verleden die achteraf anders geïnterpreteerd worden, het grijze gebied en flirten en je wordt zelf onder de bus gegooid.

Dat Rietbergen fout zat daar zijn we het volledig over eens en dat heb ik ook al ettelijke malen gezegd.
Tja, dat doe je jezelf aan. Ik weet van mezelf toch echt 100% zeker dat ik nog nooit een vrouw een ongemakkelijk gevoel heb gegeven door (een poging tot) flirten. Het is volstrekt helder dat er ergens een randje is waar je je op glad ijs gaat begeven en waar een vrouw zich mogelijk geschoffeerd of bedreigd voelt. En bij dat randje blijf je dus heel ver weg, gewoon uit respect voor het andere geslacht.

Dan kom je nooit in grijs gebied en 95% van de vrouwen waardeert het als je niet in dat grijze gebied komt. Die 5% die dat grijze gebied leuk vindt en waar het mee klikt die kunnen hun lol nog op als we na een tijdje vertrouwd genoeg zijn met elkaar.
pi_203255087
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De discussie is onmogelijk te voeren zonder emoties, dat snap ik. En ik respecteer ook echt de emoties die er hier van alle kanten spelen.

Enige waar ik (op een rationele manier) naar kijk is het verminderen van leed in dit soort gevallen. En ik ben ervan overtuigd dat die vermindering van leed, voor zowel slachtoffers als daders, op een andere manier kan dan de Tim Hofman-manier. Maar goed, misschien is het nog te vroeg voor zo'n rationele beschouwing.
De Tim Hofman route is juist waarom er nu wel iets gaat veranderen, het moet stoppen en Jeroen is al opgestapt.
dat hadden 1 of enkele kandidaten afzonderlijk niet voor elkaar gekregen want ze staan immers nogal zwak tegen het grote geld en dure advocaten.
Samen staan ze sterk en dus is dit zeker wel de juiste route om te gaan.
Leed verminderen klinkt leuk maar daar is geen sprake van, nimmer, je bent voor altijd getekend als je misbruikt bent en die littekens gaan nimmer weg.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:44:19 #53
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203255123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het probleem is vooral dat mensen als @:pietjepuk2000 denken dat flirten een grijs gebied is. Dat is het namelijk helemaal niet, als je geen totale randdebiel bent tenminste. Dat voel je aan. Zelfs Rietbergen voelde dat van zijn eigen gedrag aan.

En bij twijfel: niet doen.
Dat is het wel. Ik geef een klein voorbeeldje:

Ik kan het zinnetje "Zo jij hebt een leuk jurkje aan" op een aantal manieren zeggen. Zelfs op een manier om aan te geven dat ik het jurkje helemaal niks vind.
Als dat zinnetje niet overkomt zoals ik het op dat moment bedoel, dan kan een heel neutraal bedoeld zinnetje overkomen alsof ik het jurkje het liefst ter plekke van haar lijf zou scheuren en haar zou willen bespringen (want zo kan ik het ook laten klinken)
Het ligt dus aan mij of ik het goed overbreng maar ook of de ander het juist oppikt
pi_203255147
Mensen die denken dat opmerkingen als 'wat heb jij een geil kontje' en 'kun je daar andere dingen mee zuigen' horen bij het spel van flirten. :')
pi_203255178
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:44 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dat is het wel. Ik geef een klein voorbeeld:

Ik kan het zinnetje "Zo jij hebt een leuk jurkje aan" op een aantal manieren zeggen. Zelfs op een manier om aan te geven dat ik het jurkje helemaal niks vind.
Als dat zinnetje niet overkomt zoals ik het op dat moment bedoel, dan kan een heel neutraal bedoeld zinnetje overkomen alsof ik het jurkje het liefst ter plekke van haar lijf zou scheuren en haar zou willen bespringen (want zo kan ik het ook laten klinken)
Sinds wanneer is het tot je doorgedrongen dat non-verbale communicatie en de toon waarop je iets zegt er toe doet? Want het lijkt er op dat je je dat net pas realiseert.

Sorry, maar het is voor mij nogal vanzelfsprekend dat de manier waarop je iets zegt ook onderdeel is van of iets wel of niet kan. En net zo goed als met de tekst zelf, heb je daar gewoon invloed op bij het uitspreken van de boodschap en kun je dus ook aanvoelen hoe je iets zegt en of dat voldoende beschaafd is om uit het grijze gebied te blijven.
pi_203255341
Serieus. Als je de zin: "Hey, wat heb jij een leuke jurk aan!" zo weet uit te spreken dat je hem complimenteus bedoelt, maar wordt opgepakt als 'ieuw, wat ben jij een vieze geilneef' dan heb je wel meer dan 1 probleempje met je communicatie-skills.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 15:59:52 #57
74056 crew  ToT
pi_203255384
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Serieus. Als je de zin: "Hey, wat heb jij een leuke jurk aan!" zo weet uit te spreken dat je hem complimenteus bedoelt, maar wordt opgepakt als 'ieuw, wat ben jij een vieze geilneef' dan heb je wel meer dan 1 probleempje met je communicatie-skills.
Of je ziet er gewoon niet al te knap uit. :)

  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:00:53 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203255405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:59 schreef ToT het volgende:

[..]
Of je ziet er gewoon niet al te knap uit. :)

[ afbeelding ]
Simp! :P

Bovendien is de boodschap dat plaatje één dus net zo goed creepy en grensoverschrijdend kan zijn. Misschien nog wel meer, want flirten vanuit een machtverhouding is nooit OK.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:00:55 #59
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203255407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Sinds wanneer is het tot je doorgedrongen dat non-verbale communicatie en de toon waarop je iets zegt er toe doet? Want het lijkt er op dat je je dat net pas realiseert.

Sorry, maar het is voor mij nogal vanzelfsprekend dat de manier waarop je iets zegt ook onderdeel is van of iets wel of niet kan. En net zo goed als met de tekst zelf, heb je daar gewoon invloed op bij het uitspreken van de boodschap en kun je dus ook aanvoelen hoe je iets zegt en of dat voldoende beschaafd is om uit het grijze gebied te blijven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Serieus. Als je de zin: "Hey, wat heb jij een leuke jurk aan!" zo weet uit te spreken dat je hem complimenteus bedoelt, maar wordt opgepakt als 'ieuw, wat ben jij een vieze geilneef' dan heb je wel meer dan 1 probleempje met je communicatie-skills.
En hoe de ander iets oppikt is helemaal aan degene die de zin uitspreekt? Totaal geen kans op een misverstand of een iets andere interpretatie bij degene tegen wie het gezegd wordt?
Weleens meegemaakt dat je iemand die je vaag kent leuk vindt en dat als je elkaar dan beter leert kennen blijkt dat bij die ander het idee leefde dat je haar helemaal niet leuk vond? Dat is nu bijvoorbeeld zo'n situatie dat dat zinnetje negatief opgevat wordt terwijl het een complimentjes was
pi_203255450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:00 schreef the-eye het volgende:

[..]
En hoe de ander iets oppikt is helemaal aan degene die de zin uitspreekt? Totaal geen kans op een misverstand of een iets andere interpretatie bij degene tegen wie het gezegd wordt?
Weleens meegemaakt dat je iemand die je vaag kent leuk vindt en dat als je elkaar dan beter leert kennen blijkt dat bij die ander het idee leefde dat je haar helemaal niet leuk vond?
Nee, communicatie is iets van boodschapper en ontvanger. Maar het is in deze context aan de boodschapper om er voor te zorgen dat er geen misverstanden kunnen zijn. Dat is jouw rol in dit geval en die kun je met aanpassingen in de tekst of met tone of voice heel makkelijk beïnvloeden.

*kreun* wat een leuk jurkje zeg, mmmm. of Hey, wat een leuk jurkje zeg! Zelfde woorden, andere tekst. En in beide gevallen niet naar de tieten kijken als je het zegt. Gratis tip.

Je tweede is iets totaal anders en heeft er geen drol mee te maken.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:05:57 #61
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203255472
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, communicatie is iets van boodschapper en ontvanger. Maar het is in deze context aan de boodschapper om er voor te zorgen dat er geen misverstanden kunnen zijn. Dat is jouw rol in dit geval en die kun je met aanpassingen in de tekst of met tone of voice heel makkelijk beïnvloeden.

*kreun* wat een leuk jurkje zeg, mmmm. of Hey, wat een leuk jurkje zeg! Zelfde woorden, andere tekst.

Je tweede is iets totaal anders en heeft er geen drol mee te maken.
Je hebt helemaal gelijk
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:08:34 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203255515
Peperdure ferrari crasht in 't Gooi

zal toch niet gerelateerd zijn aan deze gate?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203255534
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:08 schreef Perrin het volgende:
Peperdure ferrari crasht in 't Gooi

zal toch niet gerelateerd zijn aan deze gate?
Iemand crasht een Ferrari tijdens een proefrit? Hoe zou dat gerelateerd moeten zijn? Gewoon de zoveelste debiel die denkt met een sportwagen overweg te kunnen, terwijl dat toch wel tegenvalt.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:11:14 #64
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203255566
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Iemand crasht een Ferrari tijdens een proefrit? Hoe zou dat gerelateerd moeten zijn? Gewoon de zoveelste debiel die denkt met een sportwagen overweg te kunnen, terwijl dat toch wel tegenvalt.
Weet niet hoeveel mensen in 't Gooi precies een auto van een paar miljoen kunnen betalen. Zal niet zo'n gigantische groep zijn.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:15:21 #65
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203255623
Nog meer ontwikkelingen in The Voice Gate

https://www.ditjesendatje(...)len-van-een-student/
John de Mol heeft concept The Voice gestolen van een student’

quote:
John de Mol zou het concept van The Voice of Holland hebben gestolen. In 2009 zou een student het idee aan hem hebben gepitcht, niet wetende dat John de Mol er een jaar later mee vandoor zou gaan.
Tekst gaat verder onder advertentie


Student Kevin volgde in 2009 de opleiding CO IEMES op Fontys. Hij deed mee aan een project waarin je een idee voor een tv-format mocht pitchen aan John de Mol, die naar één van zijn colleges kwam. Er zouden zes projectgroepen worden genomineerd voor de finale en de studenten werd een stage bij Talpa beloofd. Dat meldt showbizzkanaal RealityFbi op Instagram.
Idee gepitcht aan John de Mol

Kevin had een geweldig idee en besloot niet als projectgroep mee te doen, maar alleen. In oktober 2009 diende hij het format ‘BZM’ in, wat later ‘The Voice’ werd. Kevin noemde zijn idee ‘The Voice’ omdat het de bijnaam van zijn favoriete zanger was.

Uiteindelijk mocht Kevin het idee pitchen aan John de Mol, die hem vertelde dat het tot de beste ideeën behoorde van wat hij gepitcht kreeg. Hij beloofde de eerder genoemde stageplaats, maar Kevin hoorde niets meer terug.
‘Keer op keer geweigerd’

Tot een jaar later, toen The Voice opeens op de buis verscheen. In een mail van de studenten die RealityFbi in Instagram Stories heeft gedeeld, staat: ,,Wij waren er allemaal door verrast dat er werd gezegd dat dit format door De Mol en door Roel van Velzen zou zijn bedacht.”

Ook zou het college zijn opgenomen, iets waar geen van de studenten die een idee pitchten van op de hoogte waren. ,,Kevin bleef vragen om het beeldmateriaal, maar dit werd hem keer op keer geweigerd, omdat de school het samenwerkingsverband met John de Mol en zijn bedrijven niet wilden schaden”, aldus de studenten in de mail.

Dat zijn idee uiteindelijk zó groot zou worden is natuurlijk de droom van iedere student. Maar helaas heeft Kevin er nooit de credits voor gekregen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:19:17 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203255659
quote:
Ook zou het college zijn opgenomen, iets waar geen van de studenten die een idee pitchten van op de hoogte waren. ,,Kevin bleef vragen om het beeldmateriaal, maar dit werd hem keer op keer geweigerd, omdat de school het samenwerkingsverband met John de Mol en zijn bedrijven niet wilden schaden”, aldus de studenten in de mail.
Lekker dan, genaaid door je eigen school.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203255670
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Weet niet hoeveel mensen in 't Gooi precies een auto van een paar miljoen kunnen betalen. Zal niet zo'n gigantische groep zijn.
Een kwart van het Gooi is miljonair. En de meeste miljonairs zijn multimiljonair en kunnen zo'n auto prima private leasen of op naam van het bedrijf.

En stel dat het John zelf is, hoe heeft het dan hier mee te maken? Mislukte zelfmoordpoging? Dronken van ellende een proefrit gaan maken?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:21:30 #68
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203255689
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Nogmaals, grijs gebied is niet een verkrachting maar bijvoorbeeld een foute opmerking, een hand op de schouder etc.
Er gaat niemand een trauma oplopen van een hand op de schouder. Maar seksuele 'druk' van een authoriteitsfiguur (ook al is het nooit tot een verkrachting gekomen) kan wel een grote impact hebben. Zoals anderen niet of moeilijk kunnen vertrouwen. Dat soort zaken kan makkelijk leiden tot problemen bij het aangaan van relaties. En dat is wel een heel cruciaal deel van het leven.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:21:48 #69
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203255694
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En stel dat het John zelf is, hoe heeft het dan hier mee te maken? Mislukte zelfmoordpoging? Dronken van ellende een proefrit gaan maken?
I dunno, maar kan me zo voorstellen dat er veel mensen met veel geld nu behoorlijk van slag zijn daar in de buurt. En dan zo'n crash op die locatie op dit moment met zo'n ontzettend dure bak.. Vast puur toeval, maar spreekt wel tot mijn verbeelding :P

edit: het was een monteur die zijn baas op kosten heeft gejaagd, zo te lezen:

twitter


[ Bericht 37% gewijzigd door Perrin op 18-01-2022 16:32:22 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:25:04 #70
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203255742
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:59 schreef ToT het volgende:

[..]
Of je ziet er gewoon niet al te knap uit. :)

[ afbeelding ]
Dit is exact wat ik gisteren probeerde uit te leggen. De mate waarin het een probleem is of wordt is in her soft gentle hands.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203255782
Ik vind het leuk dat BN'ers op hun bek gaan. Voor de rest kunnen de details mij niet zo boeien. Go Tim!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 16:39:54 #72
74056 crew  ToT
pi_203255927
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit is exact wat ik gisteren probeerde uit te leggen. De mate waarin het een probleem is of wordt is in her soft gentle hands.

:{²
Lang niet altijd: "Pijp me, anders kom je niet door deze ronde" is niet bepaald haar schuld.
pi_203255954
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
I dunno, maar kan me zo voorstellen dat er veel mensen met veel geld nu behoorlijk van slag zijn daar in de buurt. En dan zo'n crash op die locatie op dit moment met zo'n ontzettend dure bak.. Vast puur toeval, maar spreekt wel tot mijn verbeelding :P

edit: het was een monteur die zijn baas op kosten heeft gejaagd, zo te lezen:

[ twitter ]
verklaard :')
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:43:58 #74
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203255973
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Bullshit. Flirten is geen probleem en daar gaat het ook helemaal niet om.
Helaas is dit geen statisch geven. Er zijn wel degelijk mensen (lees: vrouwen) die hier een probleem van kunnen en willen maken. De ware troubadour heeft het in het huidige tijdperk gewoon moeilijk. Hij is volledig overgeleverd aan de barmhartigheid van de vrouw die hij probeert te versieren. Ik ben klassiek geschoold maar bezit een gezonde dosis analytisch vermogen. Dit is mijn conclusie.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:45:18 #75
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203255990
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:39 schreef ToT het volgende:

[..]
Lang niet altijd: "Pijp me, anders kom je niet door deze ronde" is niet bepaald haar schuld.
Vind ik ver gaan wat je daar zegt. Hoe kan het haar schuld zijn? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 16:45:22 #76
74056 crew  ToT
pi_203255993
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Helaas is dit geen statisch geven. Er zijn wel degelijk mensen (lees: vrouwen) die hier een probleem van kunnen en willen maken. De ware troubadour heeft het in het huidige tijdperk gewoon moeilijk. Hij is volledig overgeleverd aan de barmhartigheid van de vrouw die hij probeert te versieren. Ik ben klassiek geschoold maar bezit een gezonde dosis analytisch vermogen. Dit is mijn conclusie.

:{²
Normaal kunnen klassiek geschoolden niet zo goed analyseren?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 16:46:00 #77
74056 crew  ToT
pi_203255999
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vind ik ver gaan wat je daar zegt. Hoe kan het haar schuld zijn? :?

:{²
You tell me! :P
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:47:07 #78
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203256012
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Helaas is dit geen statisch geven. Er zijn wel degelijk mensen (lees: vrouwen) die hier een probleem van kunnen en willen maken. De ware troubadour heeft het in het huidige tijdperk gewoon moeilijk.
Bullshit en bovendien de 'No true Scotsman' fallacy.
quote:
Hij is volledig overgeleverd aan de barmhartigheid van de vrouw die hij probeert te versieren. Ik ben klassiek geschoold maar bezit een gezonde dosis analytisch vermogen. Dit is mijn conclusie.

:{²
Je quote selectief;
quote:
Misschien dat sommige mensen nog wel een masterclass flirten kunnen gebruiken om grensoverscrhijdend en creepy gedrag te voorkomen. Daar heb je misschien wel gelijk in als je zegt dat we nu iets anders creepy en grensoverschrijdend vinden, dan in de jaren 50.
Bovendien is "flirten" vanuit een machtspositie nooit OK.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:47:15 #79
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203256015
Enzo is er helemaal kapot van
pi_203256038
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Helaas is dit geen statisch geven. Er zijn wel degelijk mensen (lees: vrouwen) die hier een probleem van kunnen en willen maken. De ware troubadour heeft het in het huidige tijdperk gewoon moeilijk. Hij is volledig overgeleverd aan de barmhartigheid van de vrouw die hij probeert te versieren. Ik ben klassiek geschoold maar bezit een gezonde dosis analytisch vermogen. Dit is mijn conclusie.

:{²
Ik krijg bijna medelijden met ze. Wat een zwaar leven!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:51:54 #81
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203256062
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:47 schreef SicSicSics het volgende:

Bovendien is "flirten" vanuit een machtspositie nooit OK.
Ik heb het over flirten in het algemeen. Het ouderwets plagen, giechelen, aaien, oogcontact, tikkie, soepie gieten. Een vrouw kan er een probleem van maken, hoe onschuldig ook, ALS ZIJ WIL.

Tegenwoordig moet een stoute troubadour een risicoanalyse vooraf maken en emotionele/biologische signalen omzetten in ratio. Dat ging vroeger veel natuurlijker. Veel spontaner. De lol is er af voor veel mannen van vruchtbare pluimage. Die wijken uit.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203256082
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb het over flirten in het algemeen. Het ouderwets plagen, giechelen, aaien, oogcontact, tikkie, soepie gieten. Een vrouw kan er een probleem van maken, hoe onschuldig ook, ALS ZIJ WIL.

Tegenwoordig moet een stoute troubadour een risicoanalyse vooraf maken en emotionele/biologische signalen omzetten in ratio. Dat ging vroeger veel natuurlijker. Veel spontaner. De lol is er af voor veel mannen van vruchtbare pluimage. Die wijken uit.

:{²
Waar wijken die naar uit dan? Naar minderjarigen? Mannen? Waterbuffels?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:54:38 #83
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203256094
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het over flirten in het algemeen. Het ouderwets plagen, giechelen, aaien, oogcontact, tikkie, soepie gieten. Een vrouw kan er een probleem van maken, hoe onschuldig ook, ALS ZIJ WIL.

Tegenwoordig moet een stoute troubadour een risicoanalyse vooraf maken en emotionele/biologische signalen omzetten in ratio. Dat ging vroeger veel natuurlijker. Veel spontaner. De lol is er af voor veel mannen van vruchtbare pluimage. Die wijken uit.

:{²
Binnen de gay community geldt hetzelfde Banshee. En bij prosituees moet je je ook gedragen.

Bovendien had 'de stoute troubadoer' altijd al deze (risico) afweging moeten maken. :{w Vroeger kwam je er alleen mee weg en nu niet meer.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:57:33 #84
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203256119
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb het over flirten in het algemeen. Het ouderwets plagen, giechelen, aaien, oogcontact, tikkie, soepie gieten. Een vrouw kan er een probleem van maken, hoe onschuldig ook, ALS ZIJ WIL.

Tegenwoordig moet een stoute troubadour een risicoanalyse vooraf maken en emotionele/biologische signalen omzetten in ratio. Dat ging vroeger veel natuurlijker. Veel spontaner. De lol is er af voor veel mannen van vruchtbare pluimage. Die wijken uit.

:{²
Troubadour?
Je bedoelt waarschijnlijk cassanova?

Ik ben ongeschoold
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:58:15 #85
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203256123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, communicatie is iets van boodschapper en ontvanger. Maar het is in deze context aan de boodschapper om er voor te zorgen dat er geen misverstanden kunnen zijn. Dat is jouw rol in dit geval en die kun je met aanpassingen in de tekst of met tone of voice heel makkelijk beïnvloeden.

Dus alle anti-Zwarte Piet figuren hebben op alle vlakken gelijk?
En iedereen die altijd over elke opmerking valt heeft altijd gelijk? Dan had de ontvanger het maar anders moeten verwoorden?

Sorry, maar er zijn altijd idioten en gekken die, wat je ook zegt, verkeerd kunnen opvangen. Als iemand "hey wat een leuk jurkje zegt" verkeerd opvat kan dit net zo goed betekenen dat de ontvanger een idioot is die overal wat achter zoekt.
Krekker is de bom!
  dinsdag 18 januari 2022 @ 17:01:00 #86
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203256146
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:54 schreef SicSicSics het volgende:

Bovendien had 'de stoute troubadoer' altijd al deze (risico) afweging moeten maken. :{w Vroeger kwam je er alleen mee weg en nu niet meer.
Van nature weten mannen hoe ze moeten jagen. Door al die (ongeschreven) wetten en regels is de ruwe despoot nu verworden tot een metromannetje die zijn boterhammetjes zelf smeert en toestemming moet vragen voor een openingszin. Alle spontaniteit is er uit. Alles om een gillende vrouw te voorkomen (figuurlijk).

Nog duidelijker? De leeuw moet zich gedragen als een cavia.

:{²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 18-01-2022 17:16:31 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203256334
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, communicatie is iets van boodschapper en ontvanger. Maar het is in deze context aan de boodschapper om er voor te zorgen dat er geen misverstanden kunnen zijn. Dat is jouw rol in dit geval en die kun je met aanpassingen in de tekst of met tone of voice heel makkelijk beïnvloeden.

*kreun* wat een leuk jurkje zeg, mmmm. of Hey, wat een leuk jurkje zeg! Zelfde woorden, andere tekst. En in beide gevallen niet naar de tieten kijken als je het zegt. Gratis tip.

Je tweede is iets totaal anders en heeft er geen drol mee te maken.
Dat kan onze taal helemaal ja niet ja.
pi_203256363
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Van nature weten mannen hoe ze moeten jagen. Door al die (ongeschreven) wetten en regels is de ruwe despoot nu verworden tot een metromannetje die zijn boterhammetjes zelf smeert en toestemming moet vragen voor een openingszin. Alle spontaniteit is er uit. Alles om een gillende vrouw te voorkomen (figuurlijk).

Nog duidelijker? De leeuw moet zich gedragen als een cavia.

:{²
Gast, een leeuw kan ook zonder seksueel overschrijdend gedrag aan zijn trekken komen. Die Rietbergen was vast in de positie om elke week een andere gewillige vrouw te neuken als hij wilde zonder gedoe en gezeik.

Nee de psychopaat koos voor ongure machtspelletjes met kwetsbare niet-gewillige vrouwen. Dat is fout.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 17:28:43 #89
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203256407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Gast, een leeuw kan ook zonder seksueel overschrijdend gedrag aan zijn trekken komen. Die Rietbergen was vast in de positie om elke week een andere gewillige vrouw te neuken als hij wilde zonder gedoe en gezeik.
Wanneer is het overschrijdend gedrag? Als de andere kant het onwelgevallig vindt toch? Dat kan dus heel ruim zijn. Een testosteronbom denkt tegenwoordig dus 3 keer na voor hij een vrouw benaderd voor wat coulance in de slaapkamer. Veel vrouwen zijn ook super onduidelijk met de signalen die ze uitzenden. Alles lijkt ja te zeggen, maar ze bedoelt nee. Nou, ga er maar aan staan als jonge heer met de hitsigheid van 12 ottomanen.

quote:
Nee de psychopaat koos voor ongure machtspelletjes met kwetsbare niet-gewillige vrouwen. Dat is fout.
Ja, hem moeten ze hard aanpakken! Ik kan niet wachten op de uitzending. Gevoelsmatig zeg ik dat deze gozer er slechter vanaf gaat komen dan Ali B.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203256443
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wanneer is het overschrijdend gedrag? Als de andere kant het onwelgevallig vindt toch? Dat kan dus heel ruim zijn. Een testosteronbom denkt tegenwoordig dus 3 keer na voor hij een vrouw benaderd voor wat coulance in de slaapkamer. Veel vrouwen zijn ook super onduidelijk met de signalen die ze uitzenden. Alles lijkt ja te zeggen, maar ze bedoelt nee. Nou, ga er maar aan staan als jonge heer met de hitsigheid van 12 ottomanen.
[..]
Ja, hem moeten ze hard aanpakken! Ik kan niet wachten op de uitzending. Gevoelsmatig zeg ik dat deze gozer er slechter vanaf gaat komen dan Ali B.

:{²
Projecteer je hier nou niet gewoon je eigen onkunde met vrouwen?
pi_203256499
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef Chai het volgende:
Gaat Linda de Snol nu een speciale editie van d'r blad uitbrengen? Alles voor het geld
Het enige wat nog glossy aan Linda is zijn de slachtoffers van haar partner :9~ :9~ :9~ :9~ . Ik weet zeker dat als je even googled je metoo editie kan vinden waar ze tekeer gaat tegenover mannen en de datum van uitgave is dan ook nog eens toen hij allang bezig was met zijn onbehoorlijke gedrag.
Dus ja nu komt er een editie waar ze zichzelf als slachtoffer neerzet. Want dat is ook erg in het Gooi gaat het nu aan de keukentafel wat voor viespeuk die man is en ze kan niet eens meer normaal over straat.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 18 januari 2022 @ 17:46:27 #92
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203256599
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:31 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Projecteer je hier nou niet gewoon je eigen onkunde met vrouwen?
Ben je bekend met de methode Heijkoop? Zo 1 2 3 zie ik geen parallellen. Wel probeer ik zo objectief mogelijk tot een betoog te komen. Ik vind het te makkelijk om op voorhand al op de hand te zijn van de klassieke underdog. Misschien lekker om meegaand te zijn t.a.v. de groepsdynamiek. Maar voor mij tellen alleen argumenten. Daar zou het bij iedereen om moeten draaien.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 18 januari 2022 @ 17:52:11 #93
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203256685
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Gast, een leeuw kan ook zonder seksueel overschrijdend gedrag aan zijn trekken komen. Die Rietbergen was vast in de positie om elke week een andere gewillige vrouw te neuken als hij wilde zonder gedoe en gezeik.

Nee de psychopaat koos voor ongure machtspelletjes met kwetsbare niet-gewillige vrouwen. Dat is fout.
Inderdaad. Als hij wilde had hij elke avond een orgie met 7 knappe en buitengewoon behendige escorts. Maar nee, hij moest argeloze kandidaten lastigvallen om aan zijn gerief te komen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 17:53:50 #94
74056 crew  ToT
pi_203256710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:52 schreef Perrin het volgende:

[..]
Inderdaad. Als hij wilde had hij elke avond een orgie met 7 knappe en buitengewoon behendige escorts. Maar nee, hij moest argeloze kandidaten lastigvallen om aan zijn gerief te komen.
Verkrachters schijnt het vaak ook meer te doen te zijn om de macht dan om de daadwerkelijke seks.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 17:54:42 #95
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203256719
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Verkrachters schijnt het vaak ook meer te doen te zijn om de macht dan om de daadwerkelijke seks.
Ja hier speelt iets kwaadaardigers mee dan enkel geiligheid.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203256723
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Van nature weten mannen hoe ze moeten jagen. Door al die (ongeschreven) wetten en regels is de ruwe despoot nu verworden tot een metromannetje die zijn boterhammetjes zelf smeert en toestemming moet vragen voor een openingszin. Alle spontaniteit is er uit. Alles om een gillende vrouw te voorkomen (figuurlijk).

Nog duidelijker? De leeuw moet zich gedragen als een cavia.

:{²
Gelukkig lost de moslimleeuw dat op door leeuwen en leeuwinnen te scheiden en de leeuwinnen in tenten met kijkgleuven te hijsen, zodat ze pinguïns kunnen imiteren.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 17:58:27 #97
74056 crew  ToT
pi_203256752
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja hier speelt iets kwaadaardigers mee dan enkel geiligheid.
Of het is gewoon ÉCHT iemand die 10x per dag moet klaarkomen zonder dat z'n vrouw er achter komt.
Iemand op de werkvloer te grazen nemen zal dan wel de makkelijkste, snelste en voorlopig veiligste manier zijn.
Met chantage, want die sterretjes komen en gaan snel dus kun je niet echt iets opbouwen, terwijl hun coaches meer een vertrouwenband met hen krijgen en lichtere vormen van druk misschien snel doorgesproken worden met de coaches.

Overigens vind ik dat wel apart; als Jeroen hen idd chanteerde in seks met hem te hebben, heeft echt niemand dat met de coaches besproken? Ja hij moest wel in therapie enzo, maar toch....
  dinsdag 18 januari 2022 @ 17:58:42 #98
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203256757
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja hier speelt iets kwaadaardigers mee dan enkel geiligheid.
Lust is wel de meest gangbare drijfveer/trigger. Het aspect dat het net niet mag maakt het ook nog eens spannender voor ze.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:02:35 #99
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203256811
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:58 schreef ToT het volgende:

Overigens vind ik dat wel apart; als Jeroen hen idd chanteerde in seks met hem te hebben, heeft echt niemand dat met de coaches besproken? Ja hij moest wel in therapie enzo, maar toch....
Volgens mij had Jeroen of Ali B. veel meer te verliezen dan de dames die kennelijk zo angstig waren dit aan de grote klok te hangen. Door de overschrijdende acties van Jeroen of Ali B. werden ze plots chantabel en had het slachtoffer juist de upper hand. Of het moet steeds net te weinig zijn geweest.

Nee, daar ben ik nog niet over uit.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:09:03 #100
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203256894
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Lust is wel de meest gangbare drijfveer/trigger.
Nee, dat is macht. Als lust een rol speelt zijn er allerlei andere, onschadelijke alternatieven.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:12:22 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203256935
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:09 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nee, dat is macht. Als lust een rol speelt zijn er allerlei andere, onschadelijke alternatieven.
Lust en macht, ze vullen elkaar aan. Het zijn toevallig meestal de mooiere exemplaren die ze eruit pikken. Voor macht kun je trouwens ook onschuldige bordspelletjes spelen. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203256984
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wanneer is het overschrijdend gedrag? Als de andere kant het onwelgevallig vindt toch? Dat kan dus heel ruim zijn. Een testosteronbom denkt tegenwoordig dus 3 keer na voor hij een vrouw benaderd voor wat coulance in de slaapkamer. Veel vrouwen zijn ook super onduidelijk met de signalen die ze uitzenden. Alles lijkt ja te zeggen, maar ze bedoelt nee. Nou, ga er maar aan staan als jonge heer met de hitsigheid van 12 ottomanen.
[..]
Ja, hem moeten ze hard aanpakken! Ik kan niet wachten op de uitzending. Gevoelsmatig zeg ik dat deze gozer er slechter vanaf gaat komen dan Ali B.

:{²
Jij bent gefrustreerd, he.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:16:32 #103
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203256994
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Lust en macht, ze vullen elkaar aan. Het zijn toevallig meestal de mooiere exemplaren die ze eruit pikken. Voor macht kun je trouwens ook onschuldige bordspelletjes spelen. :D

:{²
Voor sommige figuren gaat macht inderdaad gepaard met opwinding. Maar dat is wat anders dan "hij was geil en kon er ook niet zoveel aan doen met zoveel testosteron in zijn lijf wat veroorzaakt werd door die mooie vrouwen om hem heen".
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 18:22:21 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203257069
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb het over flirten in het algemeen. Het ouderwets plagen, giechelen, aaien, oogcontact, tikkie, soepie gieten. Een vrouw kan er een probleem van maken, hoe onschuldig ook, ALS ZIJ WIL.

Tegenwoordig moet een stoute troubadour een risicoanalyse vooraf maken en emotionele/biologische signalen omzetten in ratio. Dat ging vroeger veel natuurlijker. Veel spontaner. De lol is er af voor veel mannen van vruchtbare pluimage. Die wijken uit.

:{²
enige wat er is veranderd is dat je moet stoppen als ze nee zegt

dat moest eigenlijk altijd al
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 18:38:58 #105
74056 crew  ToT
pi_203257342
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Dit doen alleen mannen die denken dat ze goed met vrouwen zijn.

Creep.
Tenzij de vrouw in kwestie een teef is.
"Who's a good girl? You are! Yes you are, good girl!"
pi_203257414
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Dit doen alleen mannen die denken dat ze goed met vrouwen zijn.

Creep.
Mijn opa kneep me vroeger wel eens in de wang. Later gaf hij een vriendschappelijk tikje op de wang als welkomsgroet. Later werd zijn motoriek wat minder en waren die vriendschappelijke welkoms tikjes gewoon een klap in het gezicht die soms een rode afdruk achterlieten. Mis mijn opa.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:43:49 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203257421
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Mijn opa kneep me vroeger wel eens in de wang. Later gaf hij een vriendschappelijk tikje op de wang als welkomsgroet. Later werd zijn motoriek wat minder en waren die vriendschappelijke welkoms tikjes gewoon een klap in het gezicht die soms een rode afdruk achterlieten. Mis mijn opa.
Goede anekdote.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203257435
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Mijn opa kneep me vroeger wel eens in de wang. Later gaf hij een vriendschappelijk tikje op de wang als welkomsgroet. Later werd zijn motoriek wat minder en waren die vriendschappelijke welkoms tikjes gewoon een klap in het gezicht die soms een rode afdruk achterlieten. Mis mijn opa.
Hoop voor je dat er een riante erfenis tegenover stond.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:44:41 #109
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_203257441
Misschien ook leuk: Speel zelf "The Voice of Holland" na: https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
Waarschijnlijk hebben ze alleen niet alle onderdelen afgebeeld, want ik mis een pakje condooms???
Maar met de nieuwe informatie iig wel goed voor een hele avond pret...😜

[ Bericht 7% gewijzigd door Forumtijger op 18-01-2022 18:54:33 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_203257480
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Hoop voor je dat er een riante erfenis tegenover stond.
:) de herinnering blijft, dat is wat voor mij belangrijk is.
Geld verdien ikzelf genoeg, ik zit niet te wachten op een erfenis. Heb liever mijn dierbaren lang bij me.
En nee, alles is naar mijn oma gegaan en toen zij heen ging naar hun kinderen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:57:31 #111
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203257720
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dus per saldo is er niets veranderd eigenlijk? Dan snap ik de toegevoegde waarde van deze post niet.

Overigens denk ik er anders over. Vrouwen zijn zaken erg gaan vinden omdat ze deze erg moeten vinden, niet omdat ze dit intrinsiek zelf echt zo vinden, maar omdat de maatschappij dat van hen verwacht. Waar je vroeger misschien teder een meid in een wang kon knijpen zit je nu al een in politiebusje als je het alleen al denkt.

Dit kudde-verschijnsel is trouwens van alle tijden.

:{²
_O-
  dinsdag 18 januari 2022 @ 19:01:04 #112
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203257792
reality.fbi meldt:

Ali B zou zijn bank hebben verzocht haar (z'n vrouw) alle toegang tot zijn bankzaken te ontzeggen…

bron wordt niet vermeld

https://www.ditjesendatje(...)-breghje-lijkt-over/
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 19:03:17 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203257828
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik wil juist uitleggen dat dat verschilt. Het is allemaal niet zo zwart-wit als steeds wordt voorgespiegeld. De wijkmaagd rent naar de politie als je aanbelt en de del van het lokale woonwagenkamp neemt je niet serieus als je haar laat uitpraten. Mijn punt is dat de vrouw dus de touwtjes in handen heeft en ze overal een probleem van kan maken als ze wil. En in het huidige tijdperk waar ze elkaar hebben geconditioneerd met van alles en nog wat helemaal!

:{²
als iemand ergens een probleem van wil maken dan is dat een probleem en dan moet je er gewoon niet mee doorgaan zo moeilijk is het allemaal niet

sterker nog, als jij ergens een probleem van wil maken dan kan dat ook gewoon
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203259629
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hm, ik neig inderdaad ook wel wat meer naar jouw perspectief. Alles wordt door een Tim Hofman maar onder de noemer 'seksueel overschrijdend gedrag' gegooid. Neemt niet weg dat er echt wel dingen (zoals grooming, wat al werd genoemd) zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen.
Ja, maar mensen die 'seksueel overschrijdend' neertypen en publiceren zonder zich af te vragen wat ze nou eigenlijk zeggen, niks namelijk, gaan daar niet bij helpen. Seksueel schrijden is net zoiets als 'lekker lopen' denk ik, en dan ergens overheen.

Dat is een bredere trend, met totaal nietszeggende termen juridische dan wel morele oordelen uitspreken, een beschuldigende vinger wijzen naar iemand maar niet kunnen wijzen naar de misdaad. 'Ondermijning' is er ook zo een. De 'rechtsstaat' is dan weer een heel concreet begrip, maar dat wordt vervaagd tot iets wat het absoluut niet is. Het is taalverloedering, maar ook newspeak.

quote:
De vraag is dan alleen: Wie vernieuwt de normen? De rechtbank? Of de maatschappij?
De rechters zijn ook enthousiast bezig om geheel waardenvrij nieuwe normen uit hun kont te trekken.

quote:
En ik vind persoonlijk het grijze gebied toch wel behoorlijk groot hier. Als we dat grijze gebied met z'n allen willen veranderen zullen er inderdaad duidelijke nieuwe normen moeten komen.
Ik weet eigenlijk niet of we dat wel 'met zijn allen moeten willen'. Een aantal dingen lijken mij vooral niet professioneel, daar hebben we met zijn allen gewoon niet zoveel mee te maken. Voor de normen die we met zijn allen willen hebben we het strafrecht, en daar ging traditioneel een zorgvuldige normstelling aan vooraf. Er schijnt aangifte gedaan te zijn, maar dat was van 'seksueel wangedrag' wat geen delict is.

quote:
Maar wat we nu zien is dat sommige mensen (zoals inderdaad Hofman) die nieuwe normen al gemaakt hebben en ze vervolgens gaan projecteren op het verleden toen die normen er nog niet waren. Dan wordt het ingewikkeld. Vandaar dat ik zeg: Kijk naar de toekomst, laat mensen die volgens de nieuwe normen over de grens gaan stoppen met hun daden en laat je niet verleiden tot een traumatisering van het verleden.
Mijn nieuwe norm zou zijn dat vrouwen gewoon weer moeten leren om fatsoenlijk nee te zeggen. Het is ook gewoon je keuze of je een hoer bent die zich omhoog neukt of niet. En mensen moeten ook gewoon wat minder ontzag hebben. Dat zie je bijvoorbeeld ook bij de handtastelijkheid van Biden, ik zie daar geen lustbeleving in maar omdat het een belangrijke man is werd die nooit gecorrigeerd. Dan leert hij het ook niet. Je kunt toch gewoon zeggen 'dat heb ik liever niet'. Iedereen heeft zijn persoonlijke voorkeuren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 20:29:53 #115
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203259685
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Mijn opa kneep me vroeger wel eens in de wang. Later gaf hij een vriendschappelijk tikje op de wang als welkomsgroet. Later werd zijn motoriek wat minder en waren die vriendschappelijke welkoms tikjes gewoon een klap in het gezicht die soms een rode afdruk achterlieten. Mis mijn opa.
Klinkt als een ouwe baas. ^O^
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203261827
is het fucken met wikipedia en Google al begonnen?
viel mij iets op toen ik Grundy/Endemol zocht. iemand was blijkbaar ontevreden over Endemol.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203263803
Gelukkig kunnen we hier geen appjes met aubergines en perzikken uitwisselen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 00:08:47 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203263871
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 22:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mag jij thuis nog wel eens de leeuw spelen, Etto?

Ik geniet wel van Banshee hoor.

Stiekem is het voor veel mannen toch wel verwarrend hoe je zo'n stuk vrouwmens nu eigenlijk wel legaal je holbewonersgrot ingesleept krijgt.
Nee hoor. Gewoon geen asshole zijn. Het is niet moeilijk. Het is geen magie ofzo

Doet me denken aan die south park aflevering waarin bekende mannen alien heksen (oid, lang geleden) verantwoordelijk houden voor hun gedrag.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 19 januari 2022 @ 00:57:31 #119
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203264245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 00:02 schreef Beathoven het volgende:
Gelukkig kunnen we hier geen appjes met aubergines en perzikken uitwisselen.
🍑👅💦💦💦🍆👊🤤
  woensdag 19 januari 2022 @ 01:42:52 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203264418
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik behoor ook tot die mannen. Ben wel van mening dat elke man die kleine jongen binnen in zich levend moet houden. Best of both worlds. Het leert je ook waarderen wat je hebt. Waar je naar streefde als jonge knaap en nu beet hebt als degelijke volwassene. Ik vind het inspirerend. Onder het genot van een goede kop koffie en wat spijs in de tuin starend naar de horizon is dit voer voor heel wat stoute fantasieën. Ik kan het je aanraden.

:{²
Nou ja, in zoverre wil ik je gelijk geven dat ook de vrouw meestal dat vrijblijvende wil behouden, die ‘jeugd’. Dat zowel man als vrouw iemand zoeken die past en dat dat niet zozeer in regels gevat kan worden, maar een gevoel is.

Maar normaliter is dat gevoel wederzijds.
Ik wil geen man die smeekt en doet, ik wil een man die me van mijn voeten blaast. Andersom hetzelfde, die man wil geen vrouw die enkel deemoedig is, maar die vrouw die hem ook wil. Hij wil zich man voelen, zij wil zich vrouw voelen.
Sterk, zorgzaam. Lief maar ook zichzelf. Dat is wat we willen van een partner. Lekker, maar geen voetveeg. Iemand die volmondig ja zegt. Hoe men dat ook invult met elkaar.

We zijn op elkaar afgestemd, man en vrouw. En eigenlijk weten we het best als die ander geen ‘antwoord’ geeft. Dat weten we zelfs als we al jaren bij elkaar waren en er geen sprake van misbruik is geweest al die tijd. Soms willen we vasthouden aan wat was, maar we weten het eigenlijk wel.

Degene die zwakte zoekt in de ander gaat buiten deze normale gang van zaken. Die weet verdomd goed dat het niet ok is, die zoekt geen (bed)partner, maar een slachtoffer.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203264558
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 01:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nou ja, in zoverre wil ik je gelijk geven dat ook de vrouw meestal dat vrijblijvende wil behouden, die ‘jeugd’. Dat zowel man als vrouw iemand zoeken die past en dat dat niet zozeer in regels gevat kan worden, maar een gevoel is.

Maar normaliter is dat gevoel wederzijds.
Ik wil geen man die smeekt en doet, ik wil een man die me van mijn voeten blaast. Andersom hetzelfde, die man wil geen vrouw die enkel deemoedig is, maar die vrouw die hem ook wil. Hij wil zich man voelen, zij wil zich vrouw voelen.
Sterk, zorgzaam. Lief maar ook zichzelf. Dat is wat we willen van een partner. Lekker, maar geen voetveeg. Iemand die volmondig ja zegt. Hoe men dat ook invult met elkaar.

We zijn op elkaar afgestemd, man en vrouw. En eigenlijk weten we het best als die ander geen ‘antwoord’ geeft. Dat weten we zelfs als we al jaren bij elkaar waren en er geen sprake van misbruik is geweest al die tijd. Soms willen we vasthouden aan wat was, maar we weten het eigenlijk wel.

Degene die zwakte zoekt in de ander gaat buiten deze normale gang van zaken. Die weet verdomd goed dat het niet ok is, die zoekt geen (bed)partner, maar een slachtoffer.
Je weet niet precies op wie je reageert?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 07:05:08 #122
388664 crew  Dotteke
pi_203264771
Zal er nog meer shit naar boven komen
Is een premium artikel helaas

Oud-medewerkers John de Mol klagen over verstikkend werkklimaat: ‘Angst regeert’
In de storm rond de misstanden bij The Voice blijft één iemand muisstil: John de Mol. Hield hij zijn in opspraak geraakte zwager de hand boven het hoofd? Een profiel van een steenrijke succesondernemer die alles bepaalt en zóveel macht heeft dat het anderen angst inboezemt. ,,Als John de Mol de werkvloer op loopt, klikt het personeel met de hakken.”

https://www.destentor.nl/(...)st-regeert~a730cd03/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:10:18 #123
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203264969
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Van nature weten mannen hoe ze moeten jagen.
Again, fucking bullshit! :')
We leven al een tijdje en met veel meer, in een agrarische samenleving. "We" weten hoe we ons geciviliseerd moeten gedragen in een samenleving.
Bovendien ga je er ook maar eens, in wederom een lukrake aanname, vanuit dat 'jagers' zich dus niet zouden kunnen gedragen. :') Terwijl er juist veel bewijs is dat wijst voor een diep respect voor de vrouw in oude samenlevingen.
quote:
Door al die (ongeschreven) wetten en regels is de ruwe despoot nu verworden tot een metromannetje die zijn boterhammetjes zelf smeert en toestemming moet vragen voor een openingszin. Alle spontaniteit is er uit. Alles om een gillende vrouw te voorkomen (figuurlijk).
Hier doe je de aanname dat alleen een ruwe despoot vrouwen kan veroveren. :') Wat een kansloos wereldbeeld heb jij zeg. Arme jongen.
quote:
Nog duidelijker? De leeuw moet zich gedragen als een cavia.

:{²
Zo verongelijkt zitten doen en jezelf dan een leeuw en een jager noemen. _O-

Kusje derop!? :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:15:45 #124
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203264995
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Again, fucking bullshit! :')
We leven al een tijdje en met veel meer, in een agrarische samenleving. "We" weten hoe we ons geciviliseerd moeten gedragen in een samenleving.
Bovendien ga je er ook maar eens, in wederom een lukrake aanname, vanuit dat 'jagers' zich dus niet zouden kunnen gedragen. :') Terwijl er juist veel bewijs is dat wijst voor een diep respect voor de vrouw in oude samenlevingen.
[..]
Hier doe je de aanname dat alleen een ruwe despoot vrouwen kan veroveren. :') Wat een kansloos wereldbeeld heb jij zeg. Arme jongen.
[..]
Zo verongelijkt zitten doen en jezelf dan een leeuw en een jager noemen. _O-

Kusje derop!? :*
pi_203265079
Kan niemand dat Ad artikel ff quoten of in een spoiler zette ?
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:34:18 #126
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203265092
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:32 schreef Document1 het volgende:
Kan niemand dat Ad artikel ff quoten of in een spoiler zette ?
Nope.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203265200
Soms zou ik willen dat het Wilde Westen nog enigszins functioneerde en mannen gewoon rechttoe rechtaan een puur op seks beluste kerel die het op hun meisje heeft voorzien, in elkaar zouden timmeren. Nu moeten vrouwen het allemaal zelf oplossen, bij wie is het liefde, bij wie is het alleen lust? Mannen zien dat vaak veel beter van elkaar.

Als John de Mol alles zag op de werkvloer, waarom zag hij dit dan niet en waarom maakte hij geen gedragsregels?
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:52:59 #128
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203265223
Puur op seks beluste vrouwen zijn er ook hé. vriendin.
pi_203265246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Zal er nog meer shit naar boven komen
Is een premium artikel helaas

Oud-medewerkers John de Mol klagen over verstikkend werkklimaat: ‘Angst regeert’
In de storm rond de misstanden bij The Voice blijft één iemand muisstil: John de Mol. Hield hij zijn in opspraak geraakte zwager de hand boven het hoofd? Een profiel van een steenrijke succesondernemer die alles bepaalt en zóveel macht heeft dat het anderen angst inboezemt. ,,Als John de Mol de werkvloer op loopt, klikt het personeel met de hakken.”

https://www.destentor.nl/(...)st-regeert~a730cd03/
Op alle DPG sites kun je premium artikelen lezen door deze in incognito-modus te bekijken
pi_203265250
Je wordt ook wel in de war gebracht door de heersende cultuur, media, popmuziekteksten etc. Wat is normaal, wat niet? Geen touw meer aan vast te knopen wat je nog moet accepteren en wat niet.
Ik denk dat het beste is in alle gevallen onprettige situaties negeren want je kunt iemand ook op een hele vervelende manier tegen je krijgen. Dan moet je het wel anoniem kunnen melden. Bij veel meldingen gaat iemand eruit.
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:02:58 #131
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_203265279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:50 schreef Mondkapje het volgende:Nu moeten vrouwen het allemaal zelf oplossen, bij wie is het liefde, bij wie is het alleen lust? Mannen zien dat vaak veel beter van elkaar.
Dit heet emancipatie
pi_203265307
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:02 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dit heet emancipatie
Als je ziet hoeveel vrouwen er vermoord worden door hun partner, maken veel vrouwen toch een verkeerde keuze. Omdat veel mannen heel sluw zijn, het is helemaal niet makkelijk om het gedrag van een man te doorzien. Als andere mannen dan vaker zouden zeggen: pas op, hij deugt niet, of: hij is niet zielig, jij hoeft hem niet te helpen want daar maakt hij misbruik van, dan helpt dat wel. Ze denken te vaak: ik bemoei me er niet mee.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 09:07:36 #133
388664 crew  Dotteke
pi_203265318
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:57 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Op alle DPG sites kun je premium artikelen lezen door deze in incognito-modus te bekijken
DPG sites?
Ik heb wel via incognito gekeken maar dat lukte niet meer, steeds meer kranten komen er achter dat het op die manier werkt :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:09:39 #134
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203265343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:57 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Op alle DPG sites kun je premium artikelen lezen door deze in incognito-modus te bekijken
Werkt al een tijdje niet meer.
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:10:38 #135
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203265353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:06 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Als je ziet hoeveel vrouwen er vermoord worden door hun partner, maken veel vrouwen toch een verkeerde keuze. Omdat veel mannen heel sluw zijn, het is helemaal niet makkelijk om het gedrag van een man te doorzien. Als andere mannen dan vaker zouden zeggen: pas op, hij deugt niet, dan helpt dat wel. Ze denken te vaak: ik bemoei me er niet mee.
Deze vrouwen vinden bad boys geil.
pi_203265357
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:06 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Als je ziet hoeveel vrouwen er vermoord worden door hun partner, maken veel vrouwen toch een verkeerde keuze. Omdat veel mannen heel sluw zijn, het is helemaal niet makkelijk om het gedrag van een man te doorzien. Als andere mannen dan vaker zouden zeggen: pas op, hij deugt niet, dan helpt dat wel. Ze denken te vaak: ik bemoei me er niet mee.
Vrouwen zijn met zo sluw zo niet nog sluwer.

Als vrouwen gewoon eens wat minder foute mannen zouden daten zou dat al flink zoden aan de dijk zetten. Maar sommige vrouwen zoeken het schijnbaar graag op voelen zich er tot aangetrokken met alle risico's van dien.
pi_203265375
Hoe kan het dat Linda de Mol niet gewaarschuwd is, als het al vanaf 2016 speelt? Zij had toch die man al veel eerder weggestuurd? Nu heeft ze nog vijf jaar het bed met die klojo gedeeld.
Ze hadden haar toch kunnen vertellen dat zijn gedrag niet veranderd is?
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:15:03 #138
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203265392
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:13 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe kan het dat Linda de Mol niet gewaarschuwd is, als het al vanaf 2016 speelt? Zij had toch die man al veel eerder weggestuurd? Nu heeft ze nog vijf jaar het bed met die klojo gedeeld.
Ze hadden haar toch kunnen vertellen dat zijn gedrag niet veranderd is?
Combinatie van niemand die erover durfde te beginnen en Linda die haar best deed haar hoofd zo diep mogelijk in het zand te steken?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203265399
quote:
13s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:09 schreef NoXia het volgende:

[..]
Werkt al een tijdje niet meer.
Ach verrek, dat zie ik nu ook idd.
Ik heb al een hele tijd een gratis premium account, ze hebben een foutje gemaakt. Dus dat was me nog niet opgevallen.

Anyway. Alternatief is dan dat je de link kopieert en invoert op https://archive.is

@Dotteke DPG is De Persgroep.
Stentor, Tubantia, ED, De Gelderlander etc, allemaal eigendom van een Belgische familie
pi_203265403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:11 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Vrouwen zijn met zo sluw zo niet nog sluwer.

Niet met je eens. Mannen kunnen minstens zo sluw zijn. Hele draaiboeken zetten ze op om een vrouw in de val te lokken.
pi_203265408
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:15 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Ach verrek, dat zie ik nu ook idd.
Ik heb al een hele tijd een gratis premium account, ze hebben een foutje gemaakt. Dus dat was me nog niet opgevallen.

Anyway. Alternatief is dan dat je de link kopieert en invoert op https://archive.is

@:dotteke DPG is De Persgroep.
Stentor, Tubantia, ED, De Gelderlander etc, allemaal eigendom van een Belgische familie
Tweakers, Autoweek, Algemeen Dagblad, Volkskrant, het Parool, Trouw en nog meer. Zwaar onwenselijk dat zoveel media in bezit is van 1 partij. https://www.dpgmedia.nl/merken

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2022 09:19:55 ]
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 09:17:49 #142
388664 crew  Dotteke
pi_203265415
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:15 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Ach verrek, dat zie ik nu ook idd.
Ik heb al een hele tijd een gratis premium account, ze hebben een foutje gemaakt. Dus dat was me nog niet opgevallen.

Anyway. Alternatief is dan dat je de link kopieert en invoert op https://archive.is

@:dotteke DPG is De Persgroep.
Stentor, Tubantia, ED, De Gelderlander etc, allemaal eigendom van een Belgische familie
Dat zijn wel leuke foutjes :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203265430
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:16 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Niet met je eens. Mannen kunnen minstens zo sluw zijn. Hele draaiboeken zetten ze op om een vrouw in de val te lokken.
Niet met je eens. Vrouwen zijn echt veel sluwer. Dat zie je op de basisschool al bij conflictjes.
pi_203265432
Als het waar is dat John de Mol alleen met Willeke trouwde om hogerop te komen, zelfs met haar hertrouwde om die reden, dan hoef je van hem ook niet veel moreels te verwachten.
pi_203265439
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:18 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Niet met je eens. Vrouwen zijn echt veel sluwer. Dat zie je op de basisschool al bij conflictjes.
Mannen zijn zo sluw dat je het niet eens ziet, ik denk dat we kunnen concluderen dat vrouwen en mannen net zo sluw kunnen zijn, heeft niets met gender te maken.
pi_203265450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:19 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Mannen zijn zo sluw dat je het niet eens ziet,
Vrouwen zijn zo sluw dat ze het ontkennen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2022 09:21:12 ]
pi_203265457
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:17 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Tweakers, Autoweek, Algemeen Dagblad en nog meer. Zwaar onwenselijk dat zoveel media in bezit is van 1 partij. https://www.dpgmedia.nl/merken
Panorama, Revu etc sinds kort ook, na overname Newskool Media, die enkele jaren geleden op hun beurt weer de portfolio van Sanoma grotendeels overgenomen hebben.

En vrijwel alle andere media is dan weer in handen van een andere Belgische familie. Niet best en je kunt het ook merken want al deze media versterken elkaars 'visie' op nieuws. Ofwel bepalen onze mening. Erg slecht inderdaad.

Wees je daar bewust van.
pi_203265486
Wel typisch dat veel mensen in dit topic flirten beschouwen als een soort 'betascience'. :') Het is echt zo afhankelijk van de context, connectie tussen mensen, het moment, etc.

Mensen die hier wel eens 'Lang leve de liefde' kijken? Het heeft mij wel mijn ogen doen openen wat betreft de handelswijze van sommige mannen. Sommige mannen hebben echt gewoon geen idee of gevoel hoe ze overkomen op de ander. Bedoelen het allemaal heel flirterig en stoer, maar komen over als gigantische creeps.
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:28:23 #149
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203265501
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:06 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Als je ziet hoeveel vrouwen er vermoord worden door hun partner, maken veel vrouwen toch een verkeerde keuze. Omdat veel mannen heel sluw zijn, het is helemaal niet makkelijk om het gedrag van een man te doorzien. Als andere mannen dan vaker zouden zeggen: pas op, hij deugt niet, dan helpt dat wel. Ze denken te vaak: ik bemoei me er niet mee.
Er zijn geen vrouwen die op bad boy's vallen? Dat zijn allemaal vrouwen die als onschuldige, onwetende kindvrouwtjes door het leven gaan en slachtoffer zijn van die gemene doortrapte mannen?
De mooie meiden die om gasten met poen heenhangen zijn daar omdat iemand met geld nu eenmaal aardiger en betrouwbaarder en knapper is?
De knappe griet die iemand met geld, macht of aanzien aan de haak slaat heeft geen flauw idee waarom hij haar neemt ipv haar stukken minder knappe vriendin. Die schrijft dat hoogstens toe aan haar sympathieke karakter?

Als vrouwen zo onwetend en compleet wereldvreemd door het leven gaan waarbij dus constant de kans bestaat dat ze een verkeerde inschatting maken, waarom zouden we ze dan in de top van bedrijven of overheid willen?
Daar horen ze dan toch helemaal niet thuis?
pi_203265503
quote:
13s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:09 schreef NoXia het volgende:

[..]
Werkt al een tijdje niet meer.
Jawel, alleen niet alle premium artikelen meer.
Als er bij staat 'dit artikel is alleen voor abonnees' dan werkt het lezen in incognito modus idd niet.
Maar bij alle overige premium artikelen nog wel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_203265535
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:28 schreef the-eye het volgende:

[..]
Er zijn geen vrouwen die op bad boy's vallen?
Toevallig ook vandaag in De Stentor:

https://www.destentor.nl/(...)criminelen~a1a8c077/


Viola (27) doet in First Dates een gooi naar een nieuwe liefde: ‘Normaal val ik op criminelen’
pi_203265588
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:06 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Als je ziet hoeveel vrouwen er vermoord worden door hun partner, maken veel vrouwen toch een verkeerde keuze. Omdat veel mannen heel sluw zijn, het is helemaal niet makkelijk om het gedrag van een man te doorzien. Als andere mannen dan vaker zouden zeggen: pas op, hij deugt niet, of: hij is niet zielig, jij hoeft hem niet te helpen want daar maakt hij misbruik van, dan helpt dat wel. Ze denken te vaak: ik bemoei me er niet mee.
Mijn persoonlijke ervaring is dat hier vaak niet naar geluisterd wordt. We worden opgegroeid, vooral in de pubertijd, met het idee dat mannen extraverte en stoere jagers moeten zijn. Als je een vrouw zou waarschuwen voor zo'n 'sluwe' man, dan ben je een jaloerse miet. Veel jonge vrouwen willen ook gewoon gezien worden met zo'n sluwe man. Pas vanaf een jaar of 25 komt er een kantelpunt en krijgt de vrouw meer oog voor de introverte braverik.

Ik weet het, ongenuanceerd incelverhaal, maar over het algemeen wel een beetje de stand van zaken.
pi_203265643
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Mijn persoonlijke ervaring is dat hier vaak niet naar geluisterd wordt. We worden opgegroeid, vooral in de pubertijd, met het idee dat mannen extraverte en stoere jagers moeten zijn. Als je een vrouw zou waarschuwen voor zo'n 'sluwe' man, dan ben je een jaloerse miet.
Dat is inderdaad een lastig iets. Een man moet proberen te voorkomen dat hij jaloers overkomt en niet boos op haar zijn, maar op die concurrent.

Maar dit heeft allemaal weinig met De Voice te maken, daar moet je ongewenst gedrag gewoon anoniem kunnen melden en iemand moet er gewoon uitgestuurd worden na een aantal meldingen.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 09:45:00 #154
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203265646
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Zal er nog meer shit naar boven komen
Is een premium artikel helaas

Oud-medewerkers John de Mol klagen over verstikkend werkklimaat: ‘Angst regeert’
In de storm rond de misstanden bij The Voice blijft één iemand muisstil: John de Mol. Hield hij zijn in opspraak geraakte zwager de hand boven het hoofd? Een profiel van een steenrijke succesondernemer die alles bepaalt en zóveel macht heeft dat het anderen angst inboezemt. ,,Als John de Mol de werkvloer op loopt, klikt het personeel met de hakken.”

https://www.destentor.nl/(...)st-regeert~a730cd03/
Logisch dat hij keihard is, dat bracht hem waar hij nu is.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:48:27 #155
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203265673
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Logisch dat hij keihard is, dat bracht hem waar hij nu is.
Gevreesd door allen, gehaat door velen. Maar wel rijk en machtig.

* Perrin is niet jaloers.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203265696
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Combinatie van niemand die erover durfde te beginnen en Linda die haar best deed haar hoofd zo diep mogelijk in het zand te steken?
Die hebben zich doodgelachen achter de rug.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203265701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:18 schreef Mondkapje het volgende:
Als het waar is dat John de Mol alleen met Willeke trouwde om hogerop te komen, zelfs met haar hertrouwde om die reden, dan hoef je van hem ook niet veel moreels te verwachten.
Nee natuurlijk niet. Dat wereldje is natuurlijk heel erg nep. Iedereen is bang om eruit gegooid te worden.

John de Mol heeft hier bloed aan zijn handen en blijft daarom stil, zodat er niks aan hem blijft kleven. Is niet zo lekker voor Amerikaanse investeerders bv. als ze zaken doen met iemand die een #metoo aan zich heeft hangen. :)
  woensdag 19 januari 2022 @ 09:51:56 #158
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203265707
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:50 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die hebben zich doodgelachen achter de rug.
Kweenie, ik denk dat veel van Linda's vriendinnen of vrouwelijke conculega's zelf ook niet met brave hendriken thuis op de bank zitten. Al zullen hun mannen het misschien niet zó bont hebben gemaakt als de partner van Linda..

Misschien zijn ze nu extra blij dat hun vent alleen maar achter gesloten deuren af en toe de babysitter of de buurvrouw lastigvalt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203267045
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kweenie, ik denk dat veel van Linda's vriendinnen of vrouwelijke conculega's zelf ook niet met brave hendriken thuis op de bank zitten. Al zullen hun mannen het misschien niet zó bont hebben gemaakt als de partner van Linda..

Misschien zijn ze nu extra blij dat hun vent alleen maar achter gesloten deuren af en toe de babysitter of de buurvrouw lastigvalt.
Het niet zijn van een brave Hendrik of stiekem de buurvrouw aanduwen is niet het probleem, de babysitter meestal wel.
Het kernprobleem is machtsmisbruik.
Radio Espantoso
  woensdag 19 januari 2022 @ 11:45:27 #160
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203267221
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:22 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Panorama, Revu etc sinds kort ook, na overname Newskool Media, die enkele jaren geleden op hun beurt weer de portfolio van Sanoma grotendeels overgenomen hebben.

En vrijwel alle andere media is dan weer in handen van een andere Belgische familie. Niet best en je kunt het ook merken want al deze media versterken elkaars 'visie' op nieuws. Ofwel bepalen onze mening. Erg slecht inderdaad.

Wees je daar bewust van.
Dat is niet Newskool Media, maar Pijper Media (of zoiets) uit Groningen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 11:53:05 #161
74056 crew  ToT
pi_203267331
Iedereen de popcorn al op het boodschappenlijstje staan voor morgen? :)
Vandaag kwam dat Roddelpraat of zo ook al met wat verhaaltjes, begreep ik?
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:03:41 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203267472
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:53 schreef ToT het volgende:
Iedereen de popcorn al op het boodschappenlijstje staan voor morgen? :)
Vandaag kwam dat Roddelpraat of zo ook al met wat verhaaltjes, begreep ik?
Bij mijn buurtsuper helaas al lege schappen.

Moet het met zoutjes doen :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:11:36 #163
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203267562
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:34 schreef Peligrosso het volgende:

[..]
Het niet zijn van een brave Hendrik of stiekem de buurvrouw aanduwen is niet het probleem, de babysitter meestal wel.
Het kernprobleem is machtsmisbruik.
Macht wordt overschat. De power van macht is in veel gevallen zo groot als jij toelaat.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203267595
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kweenie, ik denk dat veel van Linda's vriendinnen of vrouwelijke conculega's zelf ook niet met brave hendriken thuis op de bank zitten. Al zullen hun mannen het misschien niet zó bont hebben gemaakt als de partner van Linda..

Misschien zijn ze nu extra blij dat hun vent alleen maar achter gesloten deuren af en toe de babysitter of de buurvrouw lastigvalt.
Het gaat er meer om dat ze het perfecte plaatje uitstralen naar de buitenwereld. En Linda in dit geval ook nog eens een Glossy uitgeeft waar je met wat googlen je vast wel een metoo editie kunt vinden waarin staat wat voor nare wrzen machtige mannen zijn. Terwijl ze in dezelfde tijd zo'n viespeuk op de bank had zitten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:20:11 #165
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203267676
quote:
5s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:10 schreef NoXia het volgende:

[..]
Deze vrouwen vinden bad boys geil.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:23:02 #166
292419 NoXia
Productiefoutje
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:24:21 #167
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203267735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:14 schreef vipergts het volgende:

[..]
Het gaat er meer om dat ze het perfecte plaatje uitstralen naar de buitenwereld. En Linda in dit geval ook nog eens een Glossy uitgeeft waar je met wat googlen je vast wel een metoo editie kunt vinden waarin staat wat voor nare wrzen machtige mannen zijn. Terwijl ze in dezelfde tijd zo'n viespeuk op de bank had zitten.
Weet je wat het is. Je zie het vaker in de grote mensen wereld. Figuren verworden tot karikaturen van zichzelf. Ze zijn eigenlijk alleen maar bezig het beeld neer te zetten en te bevestigen dat anderen van ze hebben.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:26:11 #168
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203267761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:14 schreef vipergts het volgende:

[..]
Het gaat er meer om dat ze het perfecte plaatje uitstralen naar de buitenwereld. En Linda in dit geval ook nog eens een Glossy uitgeeft waar je met wat googlen je vast wel een metoo editie kunt vinden waarin staat wat voor nare wrzen machtige mannen zijn. Terwijl ze in dezelfde tijd zo'n viespeuk op de bank had zitten.
https://www.linda.nl/nieuws/linda-de-mol-verder-na-metoo/
pi_203268038
quote:
5s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:10 schreef NoXia het volgende:

[..]
Deze vrouwen vinden bad boys geil.
Zo werkt het niet.
pi_203268083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:53 schreef ToT het volgende:
Iedereen de popcorn al op het boodschappenlijstje staan voor morgen? :)
Vandaag kwam dat Roddelpraat of zo ook al met wat verhaaltjes, begreep ik?
Ome jan is "ernstig" ziek sinds maandag dus ben benieuwd wie er in roddelpraat zit.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:50:27 #171
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203268105
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:48 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ome jan is "ernstig" ziek sinds maandag dus ben benieuwd wie er in roddelpraat zit.
Oew.. zou ome John hier achter zitten?
pi_203268120
quote:
12s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:50 schreef NoXia het volgende:

[..]
Oew.. zou ome John hier achter zitten?
Hij heeft gewoon een griepje maar doet alsof hij dood gaat.....
speak only if it improves the silence.
pi_203268129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:25 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen die hier wel eens 'Lang leve de liefde' kijken? Het heeft mij wel mijn ogen doen openen wat betreft de handelswijze van sommige mannen. Sommige mannen hebben echt gewoon geen idee of gevoel hoe ze overkomen op de ander. Bedoelen het allemaal heel flirterig en stoer, maar komen over als gigantische creeps.
Haha, so true. Laatst zat er een gast die maar door bleef gaan over lingerie willen kopen voor de vrouw, welke kleur die dan moest hebben en dat-ie wel opgewonden begon te raken. Wat een griezel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:54:12 #174
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203268167
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Haha, so true. Laatst zat er een gast die maar door bleef gaan over lingerie willen kopen voor de vrouw, welke kleur die dan moest hebben en dat-ie wel opgewonden begon te raken. Wat een griezel.
! Die heb ik gezien. Ik denk een soort van een diagnose. Dat was een protoype viespeuk.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203268177
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Haha, so true. Laatst zat er een gast die maar door bleef gaan over lingerie willen kopen voor de vrouw, welke kleur die dan moest hebben en dat-ie wel opgewonden begon te raken. Wat een griezel.
Als ze het niet doen dan loopt de vrouw te janken dat ze nooit iets krijgt. De meeste vrouwen willen graag lingerie krijgen.
speak only if it improves the silence.
pi_203268237
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:54 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Als ze het niet doen dan loopt de vrouw te janken dat ze nooit iets krijgt. De meeste vrouwen willen graag lingerie krijgen.
Je onderstreept hier het punt van @Bananenpap uitstekend: sommige mannen hebben geen benul hoe ze overkomen en wat gepast is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203268238
quote:
Zo kenmerkend. Bloot breed bovenlijf, gouden ketting, dikke auto er bij.

MBO meisje: sopsopsop, lekker hoor. Money, lekker lijf. Die wil ik.

VWO meisje: ieuw wat een creep, zeker een loverboy. Blijf ik ver uit de buurt.

Zo zie je maar, IQ is niet onbelangrijk.
pi_203268269
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zo kenmerkend. Bloot breed bovenlijf, gouden ketting, dikke auto er bij.

MBO meisje: sopsopsop, lekker hoor. Money, lekker lijf. Die wil ik.

VWO meisje: ieuw wat een creep, zeker een loverboy. Blijf ik ver uit de buurt.

Zo zie je maar, IQ is niet onbelangrijk.
Het is geen kwestie van IQ maar van sociale klasse. Pak Bourdieu er nog maar eens bij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:03:33 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203268312
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zo kenmerkend. Bloot breed bovenlijf, gouden ketting, dikke auto er bij.

MBO meisje: sopsopsop, lekker hoor. Money, lekker lijf. Die wil ik.

VWO meisje: ieuw wat een creep, zeker een loverboy. Blijf ik ver uit de buurt.

Zo zie je maar, IQ is niet onbelangrijk.
De een denkt met haar eierstokken, de ander met haar prefrontale cortex.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:05:52 #180
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203268348
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zo kenmerkend. Bloot breed bovenlijf, gouden ketting, dikke auto er bij.

MBO meisje: sopsopsop, lekker hoor. Money, lekker lijf. Die wil ik.

VWO meisje: ieuw wat een creep, zeker een loverboy. Blijf ik ver uit de buurt.

Zo zie je maar, IQ is niet onbelangrijk.
Dat wil je graag denken he?
We weten niet hoeveel er in dat filmpje geknipt is.
Genoeg wijven met een vwo achtergrond die op de foute types vallen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:08:49 #181
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203268405
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat wil je graag denken he?
We weten niet hoeveel er in dat filmpje geknipt is.
Genoeg wijven met een vwo achtergrond die op de foute types vallen.
Daar heb je echt een punt. Uiteindelijk is het: zoveel vrouwen, zoveel meningen. Met alle (ongeschreven) regels wordt je als lustig potentaat al een snel een bange man in dit tijdperk. "Wat kan of durf ik nog te doen of te zeggen?" Je moet bijna advocaat, huisarts en MMA vechter in 1 zijn om er uit te komen.

Wij hadden het echt zoveel beter.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:10:02 #182
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203268432
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
De power van macht
Dit is de vertaling van de translation?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:13:29 #183
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203268484
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Daar heb je echt een punt. Uiteindelijk is het: zoveel vrouwen, zoveel meningen. Met alle (ongeschreven) regels wordt je als lustig potentaat al een snel een bange man in dit tijdperk. "Wat kan of durf ik nog te doen of te zeggen?" Je moet bijna advocaat, huisarts en MMA vechter in 1 zijn om er uit te komen.

Wij hadden het echt zoveel beter.

:{²
Ik denk trouwens dat jij beter voor jezelf kunt spreken.
Ik heb genoeg vrouwen gehad. Ik kreeg zelden te maken met de problematiek die je hier in dit topic beschrijft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:15:23 #184
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203268501
Wat mij trouwens opvalt kwa man/vrouw in dit hele verhaal is de gemakzuchtige wijze waarop de vrouwen die verbonden zijn aan de voice dit kunnen wegwuiven alsof die hele organisatie op gender gescheiden is.. Jah bah dat die mannen bij ons dit gedaan hebben, heel vervelend. Alsof de mannen volledig los staan van de vrouwen die er werken bijna alsof ze voor een ander programma werken.

Ik weet niet hoe ze daar met collega's omgaan maar collega's omvatten bij mij de mannen en de vrouwen. En ook de dingen die je samen doet worden niet gescheiden in de mannen hebben dit gedaan en de vrouwen niet.

Ik snap de machtsverhouding programma/deelnemers maar de machtsverhouding mannelijke medewerkers/ vrouwelijke medewerkers is toch niet zo enorm.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 13:15:44 #185
74056 crew  ToT
pi_203268508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik denk trouwens dat jij beter voor jezelf kunt spreken.
Ik heb genoeg vrouwen gehad. Ik kreeg zelden te maken met de problematiek die je hier in dit topic beschrijft.
Ik krijg een beetje een idee van een nerd die met Selena Gomez wil gaan liggen wiebelen of zo en afgewezen wordt.

Maar het raakt allemaal wel aardig offtopic zo.
pi_203268519
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Daar heb je echt een punt. Uiteindelijk is het: zoveel vrouwen, zoveel meningen. Met alle (ongeschreven) regels wordt je als lustig potentaat al een snel een bange man in dit tijdperk. "Wat kan of durf ik nog te doen of te zeggen?" Je moet bijna advocaat, huisarts en MMA vechter in 1 zijn om er uit te komen.

Wij hadden het echt zoveel beter.

:{²
Klaarblijkelijk heb je er moeite mee. Laat ik het eenvoudig voor je maken: als je een vrouw niet kent, blijf van d'r af. Ben je op je werk of ben je niet goed bevriend met een vrouw, laat seksistische grapjes achterwege. Gesis is niet aantrekkelijk, dus begin er niet aan of stop ermee. Zegt een vrouw dat ze geen interesse heeft, dan meent ze het. Ben je in de war over wat wel of niet kan, vraag een vrouw wat oké is. Staat het antwoord je niet aan, accepteer het dan toch maar.

Daar kom je een eind mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:21:10 #187
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203268560
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
laat seksistische grapjes achterwege
Dit is wel een hele scharkering aan situaties en waarom zou een seksistisch grapje trouwens voor een vrouw erger zijn dan voor een man. Moet zeggen dat ik me ook een keer erg ongemakkelijk voelde toen ik in een meeting met alleen mannen en één vrouw werd aangekondigd als dit is bosbeetle hij is je partner, gevolgd door gehihaho (we kwamen samen boven iets te staan maar had haar nog nooit ontmoet). Heb toen wel aangegeven dat ik dat ongemakkelijk vond en onnodig en dat de aankondiging wel wat anders kon helemaal in een gezelschap met maar één vrouw. De vrouw in kwestie vond dit geloof ik wel fijn dat ik dat deed.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 13:21:45 #188
74056 crew  ToT
pi_203268568
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Klaarblijkelijk heb je er moeite mee. Laat ik het eenvoudig voor je maken: als je een vrouw niet kent, blijf van d'r af. Ben je op je werk of ben je niet goed bevriend met een vrouw, laat seksistische grapjes achterwege. Gesis is niet aantrekkelijk, dus begin er niet aan of stop ermee. Zegt een vrouw dat ze geen interesse heeft, dan meent ze het. Ben je in de war over wat wel of niet kan, vraag een vrouw wat oké is. Staat het antwoord je niet aan, accepteer het dan toch maar.

Daar kom je een eind mee.
En meer on topic: zeggen dat iemand met je de koffer in moet duiken omdat je anders de band als een natte dweil laat spelen is sowieso al geen flirten meer. Net als opmerkingen over "geile broek" en andere erg seksuele opmerkingen in situaties waarin niet meteen duidelijk is of de dame in kwestie daar wel voor open staat, zoals bijvoorbeeld op de werkvloer, waarbij de machtsverhoudingen scheef zijn en de dame in kwestie onzeker is.
Bewaar dat soort opmerkingen liever voor in een parenclub of een disco waar bekend is dat dames daar wel vaker voor een pleziertje komen, zodra die tenten weer open mogen natuurlijk.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:23:23 #189
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203268587
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Klaarblijkelijk heb je er moeite mee. Laat ik het eenvoudig voor je maken: als je een vrouw niet kent, blijf van d'r af. Ben je op je werk of ben je niet goed bevriend met een vrouw, laat seksistische grapjes achterwege. Gesis is niet aantrekkelijk, dus begin er niet aan of stop ermee. Zegt een vrouw dat ze geen interesse heeft, dan meent ze het. Ben je in de war over wat wel of niet kan, vraag een vrouw wat oké is. Staat het antwoord je niet aan, accepteer het dan toch maar.

Daar kom je een eind mee.
Eigenlijk zou je op de middelbare school ook een vak moeten hebben waar je o.a. over dit soort omgangsvormen leert en ze traint via bijv rollenspellen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:23:37 #190
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203268591
Ik wil topicvervuiling voorkomen. Ik ga daarom niet op iedereen afzonderlijk reageren als hetzelfde wordt gezegd.

De zaken die ik noem hebben geen betrekking op mezelf. Het is een extrapolatie van alles om ons heen. Van de #metoo's tot aan de (valse) aangiftes. Omdat ik klassiek geschoold ben probeer ik zaken te bekijken vanuit kikvors perspectief. Dat is het eerlijkst voor alle betrokkenen. Zo nu en dan komt er een mening uit die niet mainstream is, maar ik zal het altijd funderen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:24:27 #191
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203268604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Eigenlijk zou je op de middelbare school ook een vak moeten hebben waar je o.a. over dit soort omgangsvormen leert en ze traint via bijv rollenspellen.
_O- oef dit met pubers, ik zie het voor me. :@ <-- veel dat en heel veel gegiechel.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:24:56 #192
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203268613
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is geen kwestie van IQ maar van sociale klasse.
Mja, daar is een zekere correlatie, net als of men naar VWO of VMBO gaat.
pi_203268617
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:53 schreef ToT het volgende:
Iedereen de popcorn al op het boodschappenlijstje staan voor morgen? :)
Vandaag kwam dat Roddelpraat of zo ook al met wat verhaaltjes, begreep ik?
Hoe laat roddelpraat??
pi_203268618
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat wil je graag denken he?
We weten niet hoeveel er in dat filmpje geknipt is.
Genoeg wijven met een vwo achtergrond die op de foute types vallen.
Als je niet weet hoeveel er in dat filmpje is geknipt, had je ook kunnen bedenken dat er genoeg mbo-meisjes zijn die niet op foute types vallen.

Men filmt en knipt om te voldoen aan de verwachtingen van de kijker. Zulke filmpjes betekenen dus niets.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203268626
quote:
11s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Dit is wel een hele scharkering aan situaties en waarom zou een seksistisch grapje trouwens voor een vrouw erger zijn dan voor een man.
Ik zeg niet voor niets: doe het niet op je werk (onprofessioneel) en doe het niet als je iemand niet goed kent (bij iemand die je goed kent kun je inschatten of een grapje ook als een grapje overkomt). Ik vind er weinig ingewikkelds aan en heb het altijd als iets wederkerigs gezien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203268627
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Daar heb je echt een punt. Uiteindelijk is het: zoveel vrouwen, zoveel meningen. Met alle (ongeschreven) regels wordt je als lustig potentaat al een snel een bange man in dit tijdperk. "Wat kan of durf ik nog te doen of te zeggen?" Je moet bijna advocaat, huisarts en MMA vechter in 1 zijn om er uit te komen.

Wij hadden het echt zoveel beter.

:{²
Kan jij niet eens ophouden met het dagenlang vervuilen van dit topic met onzinnig geblaat?

:{ 2
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:26:42 #197
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203268631
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:25 schreef OllieA het volgende:
Als je niet weet hoeveel er in dat filmpje is geknipt, had je ook kunnen bedenken dat er genoeg mbo-meisjes zijn die niet op foute types vallen.

Die zijn er ook genoeg. Zeer zeker.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203268635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is geen kwestie van IQ maar van sociale klasse. Pak Bourdieu er nog maar eens bij.
Ja, haal die extreem linkse gekkie erbij.
pi_203268647
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mja, daar is een zekere correlatie, net als of men naar VWO of VMBO gaat.
Zeker. Ik vermoed dat menigeen in dit topic geen Bourdieu heeft gelezen. Ook dat zegt wat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 13:27:51 #200
74056 crew  ToT
pi_203268650
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:25 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Hoe laat roddelpraat??
Geen idee, ik heb er nog nooit een aflevering van gezien! _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 13:28:35 #201
74056 crew  ToT
pi_203268661
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil topicvervuiling voorkomen. Ik ga daarom niet op iedereen afzonderlijk reageren als hetzelfde wordt gezegd.

De zaken die ik noem hebben geen betrekking op mezelf. Het is een extrapolatie van alles om ons heen. Van de #metoo's tot aan de (valse) aangiftes. Omdat ik klassiek geschoold ben probeer ik zaken te bekijken vanuit kikvors perspectief. Dat is het eerlijkst voor alle betrokkenen. Zo nu en dan komt er een mening uit die niet mainstream is, maar ik zal het altijd funderen.

:{²
Ik bekijk het liever vanuit een paling perspectief.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:28:37 #202
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203268663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:25 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Hoe laat roddelpraat??
Die Jan heeft bronchitis. Hij doet alsof die morgen niet meer leeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 13:34:26 #203
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203268738
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zeg niet voor niets: doe het niet op je werk (onprofessioneel) en doe het niet als je iemand niet goed kent (bij iemand die je goed kent kun je inschatten of een grapje ook als een grapje overkomt). Ik vind er weinig ingewikkelds aan en heb het altijd als iets wederkerigs gezien.
Ja dat is zeker zo en meestal zal het ook prima lopen. Toch merk ik dat het wel ingewikkeld wordt in een situatie met veel nationaliteiten en net zo veel vormen van humor. En dan heb ik het niet over de extreem seksistische grappen maar meer over hele subtiele grappen met een hele lichte ondertoon. Die de maker soms niet eens bewust maakt maar mensen wel ongemakkelijk kan maken. Dan is het wel goed als het benoemd wordt dat er iets verkeerds gezegd is.

Of soms ook gewoon hele praktische zaken als een student met een kort rokje op een hoge stoel moet zitten om aan tafel te kunnen zitten waar een apparaat op staat en daar verschrikkelijk ongemakkelijk over is, waarop ik de hele tijd geforceerd een andere kant op moet kijken om ook maar niet de indruk te wekken dat ik op een verkeerde plek kijk en ze de hele tijd haar rokje moet aanpassen waardoor ze het apparaat niet goed kan bedienen. Waarop ik denk mens had iets anders aangedaan :D Maar het levert wel tweezijdig erg ongemakkelijke situaties op... _O-

Zoals je zegt het is wederkerig en de eventuele machtpositie moet je je ook bewust van zijn zodat je ook doorhebt dat de tegenpartij wellicht minder vrij reageert omdat zij jou hoger achten. Toch vind ik het wel eens lastig omdat ik dus zoals bovenstaand voorbeeld wel eens in de situaties kom maar ze zeker niet opzoek.

Maar dit is volledig los van dit topic. Ik denk dat het wel eens goed is voor sommige mannen om voor dit soort gedrag aangesproken te worden of er zelf bij stil te staan. Dat laatste probeer ik in ieder geval te doen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:36:05 #204
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203268754
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zeker. Ik vermoed dat menigeen in dit topic geen Bourdieu heeft gelezen. Ook dat zegt wat.
Denk niet dat Bourdieu erg relevant is voor andere landen dan Frankrijk, en of het voor Frankrijk nog relevant is, is ook maar de vraag. Frankrijk is sindsdien veranderd en zijn onderzoek was zeer Frankrijk gericht.
pi_203269189
https://www.nu.nl/the-voi(...)oice-of-holland.html

quote:
Er is volgens het Openbaar Ministerie een tweede aangifte gedaan in de zedenzaak rond het RTL-programma The voice of Holland. De eerste aangifte was gericht tegen Ali B.
Het is koud, het is guur....
pi_203269265
Wie o wie? :9~
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:12:12 #207
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203269300
In het licht van professionaliteit moet je eigenlijk altijd kiezen voor zekerheid. Ga alles uit de weg wat ten koste kan gaan van professionaliteit. Dan maar geen compliment geven aan een vrouw. Nu kan ik me voorstellen dat er bij een programma als the Voice veel emoties komen kijken en daardoor grenzen kunnen vervagen. Desondanks moet je ten alle tijden scherp zijn. Lustige potentaten die deze situaties juist proberen uit te buiten moet je vangen met een 0-tolerance beleid. Maak het bespreekbaar, stel een voorbeeld.

Het wordt er wel krampachtiger door, maar die factuur zijn we bereid te betalen als we zien wat het andere kwaad is.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:21:57 #208
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_203269461
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
In het licht van professionaliteit moet je eigenlijk altijd kiezen voor zekerheid. Ga alles uit de weg wat ten koste kan gaan van professionaliteit. Dan maar geen compliment geven aan een vrouw.
Onzin. Je kunt prima een inhoudelijk en professioneel compliment geven.

"Wat heb je een geil broekje aan" is dat geen van beiden. ;)

Hoeft echt niemand krampachtig over te doen. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 14:27:24 #209
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203269530
quote:
13s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Onzin. Je kunt prima een inhoudelijk en professioneel compliment geven.

"Wat heb je een geil broekje aan" is dat geen van beiden. ;)

Hoeft echt niemand krampachtig over te doen. :')
Precies bedenk welk compliment je gegeven had als de ontvanger een man was geweest en gebruik die. Weinig mannen die tegen een andere man zouden zeggen "wat heb je een geil broekje aan".
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203269551
quote:
88s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Precies bedenk welk compliment je gegeven had als de ontvanger een man was geweest en gebruik die. Weinig mannen die tegen een andere man zouden zeggen "wat heb je een geil broekje aan".
In een professionele omgeving niet maar als vrienden tegen elkaar wel hoor.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_203269552
quote:
Zijn carriere is voorbij
-
pi_203269675
Nu een tweede aangifte tegen Ali B.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:38:23 #213
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203269684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:37 schreef luxerobots het volgende:
Nu een tweede aangifte tegen Ali B.
Bron? Lees alleen dat er een tweede aangifte is gedaan...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 14:38:59 #214
74056 crew  ToT
pi_203269690
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Bron? Lees alleen dat er een tweede aangifte is gedaan...
Blijkbaar zei het AD iets over dat het weer om Ali zou gaan?
pi_203269698
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Bron? Lees alleen dat er een tweede aangifte is gedaan...
Nu.nl

Maar het lijkt me best sneu als morgenavond blijkt dat het misschien allemaal gelogen is
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:39:50 #217
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203269707
quote:
Dank! Nieuws gaat snel idd. 5 minuten geleden stond overal dat het niet bekend was tegen wie
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 14:39:57 #218
74056 crew  ToT
pi_203269709
Ow en ook om een zeer recente edit in die link van hierboven! :D
pi_203269717
Ali hangt!!
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:41:42 #220
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203269732
Een tweede aangifte tegen Ali B zal idd een behoorlijke klap voor hem zijn, of het nu waar is of niet. Dat betekend dat er systematisch iets gebeurde...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:41:50 #221
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203269737
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:39 schreef 09 het volgende:

Maar het lijkt me best sneu als morgenavond blijkt dat het misschien allemaal gelogen is
Lijkt me vrij sterk
pi_203269741
De 'zwarte' wordt weer geslachtofferd zie ik. Hoe kan het dat er nog geen aangiftes liggen tegen die Jeroen? Misschien omdat hij machtiger is dan Ali?
pi_203269759
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:41 schreef Voszje het volgende:

[..]
Lijkt me vrij sterk
Het is wel al meermaals voorgekomen dat iemand werd gecanceld en alles gelogen of iig niet controleerbaar bleek
pi_203269761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:42 schreef Confetti het volgende:
De 'zwarte' wordt weer geslachtofferd zie ik. Hoe kan het dat er nog geen aangiftes liggen tegen die Jeroen? Misschien omdat hij machtiger is dan Ali?
Of omdat Ali B een nog grotere slechterik is die écht te ver is gegaan? :')
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 14:44:00 #225
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203269769
Ik kan straks nooit meer met normale ogen naar de soundmixshow kijken.... ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203269778
quote:
88s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan straks nooit meer met normale ogen naar de soundmixshow kijken.... ;(
Wat heeft Marco B. met Bulletje moeten doen, vraag je je af inderdaad.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 14:45:00 #227
74056 crew  ToT
pi_203269780
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:43 schreef 09 het volgende:

[..]
Het is wel al meermaals voorgekomen dat iemand werd gecanceld en alles gelogen of iig niet controleerbaar bleek
Borsato heeft in ieder geval al 7 foto's van Instagram verwijderd waarop hij met een meisje te zien was, en 1 van de 3 redacteuren of whatever schijnt zich helemaal een slag in de rondte te werken om al zijn sporen online te wissen?
Borsato staat er trouwens sowieso ook al om bekend dat hij vreemd ging.

Hoe dan ook; vrij opvallend allemaal.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:45:10 #228
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203269785
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:43 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Of omdat Ali B een nog grotere slechterik is die écht te ver is gegaan? :')
Denk ik eigenlijk niet. Als je het verleden ziet van Jeroen had die echt serieuze problemen op dit vlak....

Zaken kunnen natuurlijk ook buiten justitie om worden gesetteld.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203269787
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:42 schreef Confetti het volgende:
De 'zwarte' wordt weer geslachtofferd zie ik. Hoe kan het dat er nog geen aangiftes liggen tegen die Jeroen? Misschien omdat hij machtiger is dan Ali?
Hey, de racisme kaart. Die had ik nog niet gezien in dit topic.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 14:45:21 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203269789
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat heeft Marco B. met Bulletje moeten doen, vraag je je af inderdaad.
Dat was de mini playbackshow... :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 14:45:33 #231
74056 crew  ToT
pi_203269793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat heeft Marco B. met Bulletje moeten doen, vraag je je af inderdaad.
Fisten? :P
pi_203269800
quote:
88s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Dat was de mini playbackshow... :D
Dit roept alleen maar meer vragen op, helaas.
pi_203269801
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Borsato heeft in ieder geval al 7 foto's van Instagram verwijderd waarop hij met een meisje te zien was, en 1 van de 3 redacteuren of whatever schijnt zich helemaal een slag in de rondte te werken om al zijn sporen online te wissen?
Borsato staat er trouwens sowieso ook al om bekend dat hij vreemd ging.

Hoe dan ook; vrij opvallend allemaal.
Jouw reactie matcht niet op mijn post
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 14:46:32 #234
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203269815
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Fisten? :P
Ik heb horen zeggen dat bulletje altijd al een hand in zijn reet had :o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203269820
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:42 schreef Confetti het volgende:
De 'zwarte' wordt weer geslachtofferd zie ik. Hoe kan het dat er nog geen aangiftes liggen tegen die Jeroen? Misschien omdat hij machtiger is dan Ali?
Ik word steeds nieuwsgieriger naar BOOS morgen. En vooral of en wat er over Jeroen in wordt genoemd.
pi_203269824
Die 2e aangifte tegen Ali B zou dus om een zedendelict gaan.
Dat is toch heel wat ernstiger dan aantijgingen van grensoverschrijdend gedrag.

Ali kan het schudden
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:47:29 #237
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203269829
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:43 schreef 09 het volgende:

[..]
Het is wel al meermaals voorgekomen dat iemand werd gecanceld en alles gelogen of iig niet controleerbaar bleek
Ik zal ook niet beweren dat dat niet voorkomt, maar met deze omvang geloof ik niet dat het bol staat van onwaarheden. Het is natuurlijk verder aan het OM en ik ben benieuwd waar BOOS mee gaat komen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:47:49 #238
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203269834
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
Die 2e aangifte tegen Ali B zou dus om een zedendelict gaan.
Dat is toch heel wat ernstiger dan aantijgingen van grensoverschrijdend gedrag.

Ali kan het schudden
Doei carrière en hoi slepende juridische processen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:47:56 #239
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203269837
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:46 schreef 09 het volgende:

[..]
Ik word steeds nieuwsgieriger naar BOOS morgen. En vooral of en wat er over Jeroen in wordt genoemd.
Ben ik de enige die denkt dat BOOS morgen een anticlimax gaat zijn? Als het zo achtergehouden wordt allemaal voor het programma zelf is het denk ik niet veel soeps wat betreft bewijs en dergelijke. Maar we gaan het zien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 14:48:20 #240
74056 crew  ToT
pi_203269846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:45 schreef 09 het volgende:

[..]
Jouw reactie matcht niet op mijn post
ok
pi_203269858
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ben ik de enige die denkt dat BOOS morgen een anticlimax gaat zijn? Als het zo achtergehouden wordt allemaal voor het programma zelf is het denk ik niet veel soeps wat betreft bewijs en dergelijke.
Ik verwacht toch wel een paar vrouwen/meiden snikkend in beeld omdat ze op één of andere manier misbruikt werden.

Een beetje zoals we bij Beau zagen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 14:49:07 #242
74056 crew  ToT
pi_203269862
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ben ik de enige die denkt dat BOOS morgen een anticlimax gaat zijn? Als het zo achtergehouden wordt allemaal voor het programma zelf is het denk ik niet veel soeps wat betreft bewijs en dergelijke. Maar we gaan het zien.
Er raken in ieder geval wel een aantal mensen nerveus van.
pi_203269874
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:47 schreef Voszje het volgende:

[..]
Ik zal ook niet beweren dat dat niet voorkomt, maar met deze omvang geloof ik niet dat het bol staat van onwaarheden. Het is natuurlijk verder aan het OM en ik ben benieuwd waar BOOS mee gaat komen.
Nou pas maar op er stond gisteren of eergisteren nog een recent vergelijkbaar voorbeeld hierover in de NRC van iemand die zwaar gecanceld is en waarover is gezegd: geen bewijzen. Diegenes carriere is wellicht door leugens de nek omgedraaid.

De media hadden ook gewoon ff moeten dimmen. Net als Tim die het niet kon laten te wachten tot donderdag met summiere details naar buiten brengen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:50:07 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203269878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Er raken in ieder geval wel een aantal mensen nerveus van.
Das wel mooi natuurlijk. Maar kan ook zijn omdat ze niet weten wat BOOS precies over ze heeft gevonden :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203269916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:43 schreef 09 het volgende:

[..]
Het is wel al meermaals voorgekomen dat iemand werd gecanceld en alles gelogen of iig niet controleerbaar bleek
Wat direct het grote probleem is in elke misbruik zaak. Het bewijs leveren. Ja, als het schaamhaar of zaad nog in je broekje zit is het makkelijker, maar bewijs maar eens dat iemand in een setting zonder getuigen onder je jurkje of trui heeft gegrepen.

En daarom komen er ook zo weinig vrouwen naar voren, want als je het niet kunt bewijzen heb je met een beetje pech ook nog een dikke smaad zaak aan je broek hangen. Ga als 19-jarige maar eens een opdraaien voor de gederfde inkomsten van Ali B omdat jij hem 'valselijk' hebt beschuldigd.
pi_203270052
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:49 schreef 09 het volgende:

[..]
Nou pas maar op er stond gisteren of eergisteren nog een recent vergelijkbaar voorbeeld hierover in de NRC van iemand die zwaar gecanceld is en waarover is gezegd: geen bewijzen. Diegenes carriere is wellicht door leugens de nek omgedraaid.

De media hadden ook gewoon ff moeten dimmen. Net als Tim die het niet kon laten te wachten tot donderdag met summiere details naar buiten brengen.
Ik denk dat Tim Hofman en BNNVARA weinig risico nemen, er is niet voor niets al lang aan dit programma gewerkt. Ze zullen de gegevens rondom de incidenten wel gecheckt hebben en geen product vol leugens en onzin gemaakt hebben.
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:02:51 #247
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203270063
Ali gedumpt door RTL
pi_203270065
OP NAAR HET ALI B TOPIC. PUSHMELDINGEN. @Wereldgozer
pi_203270079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:02 schreef Zipportal het volgende:
OP NAAR HET ALI B TOPIC. PUSHMELDINGEN. @:Wereldgozer
Erg mooi.
pi_203270088
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:02 schreef Voszje het volgende:
Ali gedumpt door RTL
En terecht. Zak hooi dat het is
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 15:04:31 #251
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203270095
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:02 schreef Voszje het volgende:
Ali gedumpt door RTL
Bron?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_203270102
bye Ali. Oprotten maar.
Alius aliud dicit
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:05:07 #253
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203270121
Nu alle troep van Videoland halen.
pi_203270122
Het scheelt iig dat Ali in de media al Ali B werd genoemd :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_203270142
Wat is een Marokkaan in een politieauto?
pi_203270149
quote:
9s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is een Marokkaan in een politieauto?
Schuldig?
pi_203270155
"Doe wat je wilt met mij
Ik ben voor altijd vrij
Kom maar op, kom maar op
Kom maar op, kom maar op
Kom maar op, kom maar op...

Wat zou je doen..."
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:08:38 #259
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203270162
Kan hem het verrotten. Verplaatst ie zijn liefhebbers werkveld toch naar een ander land. Binnen is ie al.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203270175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:05 schreef Zipportal het volgende:
Nu alle troep van Videoland halen.
Dat is alleen maar troep.
pi_203270182
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan hem het verrotten. Verplaatst ie zijn liefhebbers werkveld toch naar een ander land. Binnen is ie al.

:{²
Kan wel wezen, maar als er straks allemaal feiten op tafel komen, kan hij wel helemaal de vernieling in geprocedeerd worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_203270208
Het ziet er niet best uit voor onze knuffelmarokkaan iig.
  Redactie Sport woensdag 19 januari 2022 @ 15:11:42 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203270211
Ach, Ali.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  roze woensdag 19 januari 2022 @ 15:11:54 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203270214
Zin in BOOS morgen.
Your beauty never ever scared me.
pi_203270221
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:11 schreef Ama het volgende:
Zin in BOOS morgen.
Ik ook :9
  Redactie Sport woensdag 19 januari 2022 @ 15:12:43 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203270225
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:11 schreef Ama het volgende:
Zin in BOOS morgen.
Dat wordt een kijkcijferrecord.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  roze woensdag 19 januari 2022 @ 15:13:18 #267
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203270230
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ook :9
Your beauty never ever scared me.
pi_203270232
Toch blijkbaar genoeg vrouwen die zijn Mocro flavour niet kunnen waarderen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:13:39 #269
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203270236
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
Kan wel wezen, maar als er straks allemaal feiten op tafel komen, kan hij wel helemaal de vernieling in geprocedeerd worden.
Dit is, zeker jaren later, zo ontzettend moeilijk te bewijzen. Er zal geen sprake zijn van misbruik in de klassieke zin van het woord. Ik denk wel dat hij zijn positie heeft gebruikt om de lustige potentaat uit te hangen.

RTL laat zich nu wel kennen zeg. Ze doen mee met de trial by media. Waarom wachten ze de uitzending niet af? Daarnaast wassen ze hun handen in onschuld. Maar dat ze het niet zagen of doen alsof ze het niet zagen valt ook hun aan te rekenen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 15:14:09 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203270248
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat wordt een kijkcijferrecord.
https://www.youtube.com/c/BOOS/videos

Video's hebben tussen de 300 en 600k views. Morgen gaat ie dik door de 2 miljoen heen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:14:34 #271
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203270251
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:13 schreef NightDancert het volgende:
Toch blijkbaar genoeg vrouwen die zijn Mocro flavour niet kunnen waarderen.
Maar nu is iedereen 'm zat en hebben ze het echt gehad
pi_203270255
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:13 schreef NightDancert het volgende:
Toch blijkbaar genoeg vrouwen die zijn Mocro flavour niet kunnen waarderen.
Kan ik me voorstellen als je na 1 minuutje al klaar bent :')
pi_203270270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Smullen van seksueel misbruikte slachtoffers :?
Nee. Dat absoluut niet. Wel van die galbakken in Hilversum die dachten alles te kunnen maken gruwelijk op hun bek gaan. Ja, ik vind dat héérlijk.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 15:16:27 #274
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203270286
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit is, zeker jaren later, zo ontzettend moeilijk te bewijzen. Er zal geen sprake zijn van misbruik in de klassieke zin van het woord. Ik denk wel dat hij zijn positie heeft gebruikt om de lustige potentaat uit te hangen.

RTL laat zich nu wel kennen zeg. Ze doen mee met de trial by media. Waarom wachten ze de uitzending niet af? Daarnaast wassen ze hun handen in onschuld. Maar dat ze het niet zagen of doen alsof ze het niet zagen valt ook hun aan te rekenen.

:{²
De enige reden om hem er niet uit te gooien zou zijn omdat je zou kunnen twijfelen aan de echtheid van die aangiftes, maar waarom zou daar reden toe zijn?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_203270319
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit is, zeker jaren later, zo ontzettend moeilijk te bewijzen. Er zal geen sprake zijn van misbruik in de klassieke zin van het woord. Ik denk wel dat hij zijn positie heeft gebruikt om de lustige potentaat uit te hangen.

RTL laat zich nu wel kennen zeg. Ze doen mee met de trial by media. Waarom wachten ze de uitzending niet af? Daarnaast wassen ze hun handen in onschuld. Maar dat ze het niet zagen of doen alsof ze het niet zagen valt ook hun aan te rekenen.

:{²
Of, zij weten inmiddels meer van wat er zich heeft afgespeeld en trekken de handen van Ali B. af.

De kans is groot dat ze met Ali B. of zijn management hebben gebeld met de vraag of er nog dingen gaan komen die RTL kunnen beschadigen. Als het antwoord op die vraag 'ja' is, dan lijkt het me helder dat ze deze actie nu ondernemen.

Ik heb het ooit meegemaakt met een collega die ongeoorloofde dingen zou hebben gedaan. Gearresteerd en aangeklaagd. Directeur heeft hem toen bij zich geroepen en aangegeven dat hij geen details wilde, maar wel of het bedrijf geschaad zou gaan worden als ze de handen niet van hem aftrokken. Daar heeft deze man toen eerlijk en bevestigend op geantwoord en vervolgens is zijn opdracht ingetrokken en kon hij gaan.
pi_203270328
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:14 schreef Voszje het volgende:

[..]
Maar nu is iedereen 'm zat en hebben ze het echt gehad
:D я тебя люблю
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:19:23 #277
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203270335
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De enige reden om hem er niet uit te gooien zou zijn omdat je zou kunnen twijfelen aan de echtheid van die aangiftes, maar waarom zou daar reden toe zijn??
Dat is nogal een reden. Sta voor je personeel tot het tegendeel bewezen is. Voor hetzelfde geld heeft Ali B. (die er ook bij was) een hele andere versie bij de verhalen. Als een konijn van girl naar girl hoppen is an sich niet strafbaar.

Ze moeten mij eens vertellen hoe ze misbruik definiëren wanneer het om volwassenen gaan.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:19:59 #278
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203270343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:18 schreef Oriente het volgende:

[..]
:D я тебя люблю
Ik ook van jou. Beschuitje eten? O+
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 15:20:13 #279
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203270352
Hoe meer aangiftes er binnen komen tegen de heer B., hoe serieuzer het OM de aangiftes kan nemen.

Ik kan dan ook elk slachtoffer aanbevelen om VANDAAG of MORGEN aangifte te doen tegen wanpraktijken.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 15:20:49 #280
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203270361
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze moeten mij eens vertellen hoe ze misbruik definiëren wanneer het om volwassenen gaan.
Errr alsof volwassenen niet misbruikt kunnen worden. :N
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203270390
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:11 schreef Ama het volgende:
Zin in BOOS morgen.
Ik niet }:|

Gr gr Ali
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_203270396
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is nogal een reden. Sta voor je personeel tot het tegendeel bewezen is. Voor hetzelfde geld heeft Ali B. (die er ook bij was) een hele andere versie bij de verhalen. Als een konijn van girl naar girl hoppen is an sich niet strafbaar.

Ze moeten mij eens vertellen hoe ze misbruik definiëren wanneer het om volwassenen gaan.

:{²
https://www.rutgers.nl/si(...)_Rutgers_Movisie.pdf


quote:
DEFINITIES EN AARD VAN
SEKSUELE GRENSOVERSCHRIJDING
Bij een positieve seksuele interactie is sprake van wederzijdse instemming, vrijwilligheid en gelijkwaardigheid. De partners laten elkaar blijken en zijn ook in staat om de
ander te laten weten dat ze het seksuele contact willen, er wordt geen (lichamelijke,
psychische of andere vormen van) druk of manipulatie uitgeoefend, en geen van de
partners heeft een groot overwicht door macht of leeftijd, waarbij de ander afhankelijk is.1

Voor kinderen en jongeren komt daar bij dat het seksuele gedrag bij de leeftijd en
ontwikkeling past, en dat er een niet al te groot leeftijdsverschil is. Meestal wordt een
maximaal verschil van 5 jaar aangehouden. We vinden het ook wenselijk om jongeren
bij te brengen dat ze respect moeten hebben voor zichzelf en de ander, en geen seks
hebben op een plek of in een situatie die een ander kan storen.2 V
Bij seksuele grensoverschrijding wordt aan een of meerdere van deze voorwaarden
niet voldaan.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 15:23:03 #283
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_203270407
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is nogal een reden. Sta voor je personeel tot het tegendeel bewezen is. Voor hetzelfde geld heeft Ali B. (die er ook bij was) een hele andere versie bij de verhalen. Als een konijn van girl naar girl hoppen is an sich niet strafbaar.
Als iemand aangifte doet dan suggereert dat dat er een strafbaar feit zou zijn gepleegd.
quote:
Ze moeten mij eens vertellen hoe ze misbruik definiëren wanneer het om volwassenen gaan.
De wet, en degene die de wet toepast zullen dat uitwijzen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_203270409
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:19 schreef Voszje het volgende:

[..]
Ik ook van jou. Beschuitje eten? O+
Wacht ik pas 8 jaar op 8-)

Je bent niet stiekem een Marokkaanse rapper hé?
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:25:07 #285
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_203270438
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:23 schreef Oriente het volgende:

[..]
Wacht ik pas 8 jaar op 8-)

Je bent niet stiekem een Marokkaanse rapper hé?
:*
Nee, wel ex-bandleider bij een redelijk bekende talentenjacht
pi_203270452
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:25 schreef Voszje het volgende:

[..]
:*
Nee, wel ex-bandleider bij een redelijk bekende talentenjacht
Ik zal dan maar geen kort broekje dragen op onze date.
pi_203270464
Waar ik wel blij mee ben is dat ik als loser met een dead end job iig geen machtspositie over vrouwen heb. Kunnen we gewoon doorgaan met ze niet durven aankijken en spreken.
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:27:57 #288
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203270493
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Waar ik wel blij mee ben is dat ik als loser met een dead end job iig geen machtspositie over vrouwen heb. Kunnen we gewoon doorgaan met ze niet durven aankijken en spreken.
Misschien moet je glazenwasser worden ipv glazenmaker, dan zie je nog eens wat...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203270507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Waar ik wel blij mee ben is dat ik als loser met een dead end job iig geen machtspositie over vrouwen heb. Kunnen we gewoon doorgaan met ze niet durven aankijken en spreken.
De meeste vrouwen zijn sowieso veel te eng natuurlijk.
pi_203270576
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat heeft Marco B. met Bulletje moeten doen, vraag je je af inderdaad.
Of de Mini playbackshow… Wat heeft Bulletje misschien met die kinderen gedaan…
pi_203270743

*O* Down down down down *O*
pi_203270752
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:32 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Of de Mini playbackshow… Wat heeft Bulletje misschien met die kinderen gedaan…
Laat me met rust.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 15:44:33 #293
74056 crew  ToT
pi_203270757
quote:
18s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Laat me met rust.
_O- :D !
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 16:02:39 #294
74056 crew  ToT
pi_203271010
Angela Groothuizen in contact met oud-kandidaten na nieuws The Voice

quote:
Van haar gesprekken maakte Groothuizen een verslag, dat inmiddels naar RTL is gestuurd. "Daar moeten ze maar mee doen wat ze willen. Iedereen heeft goede herinneringen aan zijn deelname, dus dat is een enorme opluchting."
pi_203271088
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
Het scheelt iig dat Ali in de media al Ali B werd genoemd :D
Het enige wat nog mist is een zwart balkje voor z'n ogen :+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_203271182
Yvonne Coldeweijer noemt regisseur Martijn Niemand als andere dader.

https://www.gids.tv/video(...)man-hij-is-echt-ziek
  Vis een optie? woensdag 19 januari 2022 @ 16:17:02 #297
70532 loveli
N
pi_203271248
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef Bananenpap het volgende:
Yvonne Coldeweijer noemt regisseur Martijn Niemand als andere dader.

https://www.gids.tv/video(...)man-hij-is-echt-ziek
Daar gaat haar verdienmodel, als Tim het niet zou uitzenden had zij nog bakken met geld kunnen binnenharken.
crap in = crap out
pi_203271285
quote:
18s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Sabbaths Theater van Philip Roth gaat ook over tietjes voelen.

Zou je eens moeten lezen.
De bibliotheken hebben nog geen avond openstelling. De werkenden zitten nog steeds in een walgelijke lockdown.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 16:19:32 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203271296
dicht
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')