SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGone...
natuurlijk niet. Als dit zo verder gaat zit straks elke kijker thuis eraanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef GayGuy het volgende: [..] Word dit de eerste bb zonder drank????????
passt vor kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:03 schreef zodeju het volgende:
Ze hebben wel lol met een spelletje mens erger je niet.
Om mens erger je nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:03 schreef mario390 het volgende:
op stream 1 zitten ze bijna op de
vloer van lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Minstens!quote:
dan mag ik je welquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Minstens!![]()
Maar ik denk dat ik qua karakter wel het meest op hem lijk van de mannen in het huis.
Hoop het echt voor haar, het kan zomaar weer omslaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Kitty heeft vandaag wel een goed humeur. Heeft haar toch goed gedaan die twee kilo spullen
Die heeft wat moeite met de drukte, vindt het wat overweldigend.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Eviline is wel wat stilletjes
Zekerquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Kitty heeft vandaag wel een goed humeur. Heeft haar toch goed gedaan die twee kilo spullen
Vanmorgen was dat toch echt niet het gevalquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop het echt voor haar, het kan zomaar weer omslaan.
dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant, hij lijkt toch best populair. Niemand is echt tegen hem.
Linkje staat in je DM.quote:
ze staat in de aandacht en daar geniet ze vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vanmorgen was dat toch echt niet het geval
Was niet iedereen genomineerd?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]Dat zeker
Vorige week hoorden ze toch woensdag te nominaties? Zou er morgen dan toch nog iemand vrijstelling kunnen krijgen?
Toen had ze die spullen nog nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vanmorgen was dat toch echt niet het geval
Ja goed dat wel. Maar ik verwacht nog wel een moment met tutututduuu jullie zitten op de bank.quote:
en dat wij kunnen stemmenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja goed dat wel. Maar ik verwacht nog wel een moment met tutututduuu jullie zitten op de bank.
Nieuw en kortquote:
Top gedaan idd, Peter geloof ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel zeggen. Diegene die de dobbelsteen geknutseld heeft. Goed gedaan. Lijkt wel een echte
Zoiets verwacht ik eigenlijk niet. Denk dat "de kijker" altijd beslist wie er naar huis gaat. Maar ik heb het wel vaker misquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat wij kunnen stemmen
of zouden dan toch de bewoners mogen stemmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dacht eerst nog dat het een opdracht van BB voor haar was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:12 schreef GayGuy het volgende:
Toch knap dat Klitty een eigen mens erger je niet bord gemaakt heeft,,, voor iemand die zich overal aan heeft lopen ergeren🤣
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprek Vera en Eviline - 12 januari 2022.welke uurtijd was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee de BB opdracht was dat Kitty binnen 4 uur uit dat zweetpak van haar moest zien te komen,,, dacht ik🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht eerst nog dat het een opdracht van BB voor haar was.
In SuperMARIO land, mischien🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
onzelfzeker is dat een bestaand woord?
zeg het zelf maarquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
in de wohnkamer?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iets na 2100 uur op stream 1.
Wordt dat niet gewoon onzeker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
Pillen met tapequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar is die van gemaakt? Ook van de tape?
google geeft mij geen duidelijkheidquote:
Nog nooit van mens erger je niet gehoord?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:18 schreef odie22 het volgende:
kitty is net Amy uit TBBT , die deed ook in d'r eentje allemaal spelletjes verzinnen
Alle vlamingen al naar bed hier?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
google geeft mij geen duidelijkheid
dat kan je ook in je eentje spelen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nog nooit van mens erger je niet gehoord?
Maar je kunt het niet meer verzinnen, het bestaat al.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat kan je ook in je eentje spelen hoor
Ah, net als de pionnen dus. Wel leuk in elkaar geMacGyverd van een snijplank, vitaminepillen en gekleurd tape.quote:
Maar Amy Farrah Fowler zag er beter uit dan onze Kittekat🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:18 schreef odie22 het volgende:
kitty is net Amy uit TBBT , die deed ook in d'r eentje allemaal spelletjes verzinnen
ja duhquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef bpi het volgende:
[..]
Het betekend niet zeker zijn van jezelf. Onzeker of onzelfzeker.
oh dat bedoel je, ja is al van vorige eeuwquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je kunt het niet meer verzinnen, het bestaat al.
voor haar wel dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
grace is wel oke ,maar wel aandachts geil....want als je zo in god gelooft waarom dan zo nodig in big brother dat is zo niet echt belangrijk
Vandaag heel veel. En ook gesprekken met inhoud en roddels met elkaar delen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Krijg het idee dat Tobi en Grace closer worden. Zie ze steeds vaker samen.
Zou m'n pomeriaantje er nog vanaf trekkenquote:
ik geloof het wel, I'm a believerquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk het wel ja,maar dan kan ik haar niet echt zo serieus nemen over believe
quote:
Is pas sinds vanmiddag toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:25 schreef suzi1 het volgende:
loopt nawel nou nog in dat vieze blauwe pak?! moet toch vastgeplakt zitten nu
Mooier zonder make upquote:
Dan heb je maar 1x lolquote:
quote:
yes me too maar niet in een godquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof het wel, I'm a believer
In Justin?quote:
Ja, daar lijkt het wel op .......quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Krijg het idee dat Tobi en Grace closer worden. Zie ze steeds vaker samen.
neequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:33 schreef mario390 het volgende:
stream 2 , filmen ze vera ook op de wc
geen idee
Welterusten! Ik ook zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Stream klapt er weer uit.
Dan maar naar bed
Nee. Die waait overal mee.quote:
wat een kromme redenatie, Waarom zou je niet in BB kunnen zitten als je gelooft?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
grace is wel oke ,maar wel aandachts geil....want als je zo in god gelooft waarom dan zo nodig in big brother dat is zo niet echt belangrijk
had die niet met Salar in het datacenter gezettenquote:
ja zeker maar hoezo filmen ze wanneer en meid binnen metquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
er zit een hokje voor de wc als ze wc ingaan zie je niks
dat zeg ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een kromme redenatie, Waarom zou je niet in BB kunnen zitten als je gelooft?
Dat vraag ik me dus ook af, Grace is in haar hart een goede meid.....ze kan goed met Vera en kan goed met Nawel. Toch leuk dat ze die twee nader tot elkaar wilt brengen. Vooral voor de nominaties.quote:
de kerken zitten ook in lockdownquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
Google kent het woord niet, geen 1 woordenboek kent het woord, dus zelf verzonnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef bpi het volgende:
[..]
wat maakt het uit dan dat ze filmen dat ze de handen wast?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker maar hoezo filmen ze wanneer en meid binnen met
niemand praat ? zij stond nur bij de spiegel handen te wassen
misschien om dat zij nominiert is
Ja dat denk ik ook wel. Daar heeft ze meer mee.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
had die niet met Salar in het datacenter gezetten
dan was ze waarschijnlijk in het andere groepje beland
Ze had toen al gelijk gezegd dat Grace haar type was tegen Salar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
had die niet met Salar in het datacenter gezetten
dan was ze waarschijnlijk in het andere groepje beland
uiteindelijk wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Daar heeft ze meer mee.
Heb je al in een dialect woordenboek gekekenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Google kent het woord niet, geen 1 woordenboek kent het woord, dus zelf verzonnen
is dat niet te achterhalen ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand een idee op welke Facebook pagina mijn filmpjes worden doorgezet, Vera en Dimi gaan alweer viral ....
ik zal zo eens even kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand een idee op welke Facebook pagina mijn filmpjes worden doorgezet, Vera en Dimi gaan alweer viral ....
Google kent het woord niet, geen 1 woordenboek kent het woord, dus zelf verzonnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef bpi het volgende:
[..]
Andere woorden voor Onzeker zijn,quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja duh
dat snapte ik wel
in Nl id het gewoon onzeker
Kan dr geen ongelijk geven. Sinds ze binnen zijn is het een kippenhok. Daarnaast zal het wel gewenning zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft wat moeite met de drukte, vindt het wat overweldigend.....
Ben het er wel mee eens maar ik denk dat Grace stiekem ook wel tactisch denkt en hier haar groepje probeert te verzamelen. Ze is echt niet dom en weet heel goed wanneer zich wel of niet uit te spreken over iets.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, Grace is in haar hart een goede meid.....ze kan goed met Vera en kan goed met Nawel. Toch leuk dat ze die twee nader tot elkaar wilt brengen. Vooral voor de nominaties.
ja om dat mensen van social media hier ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meerdere.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, heb zelf geen FB account, maar ik zie wel waar de views vandaan komen, en dat is 95% FB.quote:
Zie het altijd wel op twitter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze heeft er lang met Tobias over gepraat die begreep wat ze bedoelde. En dat hij soms buiten ff gaat zitten omdat het hem teveel wordt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Kan de geen ongelijk geven. Sinds ze binnen zijn is het een kippenhok. Daarnaast zal het wel gewenning zijn
Er is 1 pagina die ze rechtsteeks overzet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, heb zelf geen FB account, maar ik zie wel waar de views vandaan komen, en dat is 95% FB.
Zie alleen niet de pagina zelf ...
Er zijn er zoveel das moeilijk zoeken, dit is een grote https://www.facebook.com/groups/Big.Brother.Groep/?ref=sharequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
weet jij welke?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is 1 pagina die ze rechtsteeks overzet.
Achterkant?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
hopen dat kitty morgen de achterkant maakt van het mens erger je niet bord, kunnen er meer mensen meedoen
Maar Grace had ook naar groen kunnen trekken.....eerlijkgezegd had ik dat verwacht...maar dan had ze niet Tobias in vertrouwen genomen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens maar ik denk dat Grace stiekem ook wel tactisch denkt en hier haar groepje probeert te verzamelen. Ze is echt niet dom en weet heel goed wanneer zich wel of niet uit te spreken over iets.
Tobias is idd ook wat rustig en teruggetrokkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft er lang met Tobias over gepraat die begreep wat ze bedoelde. En dat hij soms buiten ff gaat zitten omdat het hem teveel wordt.
Flory post het al.quote:
Bij Salar heb ik het idee dat het niet persoonlijk is naar iemand toe. Hij zal alles doen om verder te komen maar dat is niet uit haat. Dat maakt voor mij een verschil.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
uiteindelijk wel ja
Salar is een slang
die heeft haar mee getrokken in zijn verhaal
https://www.facebook.com/(...)nk/3107052776208960/quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
zou kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Salar heb ik het idee dat het niet persoonlijk is naar iemand toe. Hij zal alles doen om verder te komen maar dat is niet uit haat. Dat maakt voor mij een verschil.
Maar er is dus iemand die ze hiervandaan op FB zetquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank allen, dat zal de pagina wel zijn ....
Dat had ik dan weer niet verwacht. Had eigenlijk gedacht dat ze zo lang mogelijk neutraal wou blijven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Grace had ook naar groen kunnen trekken.....eerlijkgezegd had ik dat verwacht...maar dan had ze niet Tobias in vertrouwen genomen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar er is dus iemand die ze hiervandaan op FB zet
een user van Fok
Vorig jaar ook al,zelfs complete quotes uit de COS.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
een user van Fok
Ach, maakt mij verder niet uit hoor, was alleen benieuwd waarom sommige filmpjes zo snel viral gaan ...quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
een user van Fok
Account aanmaken om linkjes te zien in spoilers, maar misschien nooit post, het kan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
een user van Fok
Klopt maar Nouch maakte een vergissing en had niet door dat Grace bij Nawel op het bed zat....ze maakte zich er van af met nee grapje....maar daar trapt Grace niet in.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet verwacht. Had eigenlijk gedacht dat ze zo lang mogelijk neutraal wou blijven.
op mobiel heb je niet eens account nodig, daar kun je spoilers gewoon zienquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Account aanmaken om linkjes te zien in spoilers, maar misschien nooit post, het kan.
ja inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Account aanmaken om linkjes te zien in spoilers, maar misschien nooit post, het kan.
Nu weer, incl. screenshots van teksten uit de COS:quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al,zelfs complete quotes uit de COS.
En ik kwam het linkje van HiDi ook al tegen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Verida het volgende:
jeetje, ik hoor nu in de uitzending dat ze het gewoon hadden kunnen weten van die papiertjes
bb zegt, de mensen met een vrijstelling moeten aan de keukentafel gaan zitten, de mensen die een papiertje vinden moeten hiermee naar de dagboekkamer, Er zijn 6 papiertjes en zeven mensen, 1 iemand zal dus geen papiertje vinden en diegene moet dan aan de keukentafel gaan zitten (bij die al een vrijstelling hebben) Dus als ze goed hadden geluisterd hadden ze het kunnen weten.
Oja klopt, ik fok nooit mobielquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
op mobiel heb je niet eens account nodig, daar kun je spoilers gewoon zien
ja leoniequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Oja klopt, ik fok nooit mobiel![]()
Iemand even zeggen dat bronvermelding wel zo netjes is
we zijn niet leuk genoeg odiequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:54 schreef odie22 het volgende:
ik kom nooit gifjes van mij ergens tegen op social media
Ah staat dat erbij?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu weer, incl. screenshots van teksten uit de COS:
https://twitter.com/Brothertje2022
Tja, het is niet verboden of zo en bij de filmpjes van @:DGK_Tegengas staan er ook credits bij.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
is gewoon dat idereen alles vindet
wat and videos geplaatst werd
we gaan op onderzoek uit DGKquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, zoals gezegd, maakt mij niet uit was alleen nieuwsgierig, vergeet het verder, thanks.
en bedankt, nu heb ik dat melodietje weer in mijn hoofdquote:
tuuttuutquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
en bedankt, nu heb ik dat melodietje weer in mijn hoofd
ik liep dat vanmiddag op straat te fluitenquote:
Een stagiair die blijkbaar iets heeft verknalt wordt wel geshamed op het BB Instagramkanaal.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
wederom de stagiaire met de voetenfetish
Beidequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje bankhangen, wachten ze ergens op of is dit elke avond?
Beetje van beidequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje bankhangen, wachten ze ergens op of is dit elke avond?
Ja, die is minder lief en schattig dan ik in eerste instantie dacht. Meer sneaky en schijnheilig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:02 schreef odie22 het volgende:
ik zet noes onder kitty neer op de top ranglijst
Daardoor is ze bij mij juist in achting gestegenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:03 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ja, die is minder lief en schattig dan ik in eerste instantie dacht. Meer sneaky en schijnheilig.
Ze weet het zeker!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kitty gevonden met "het is niet echt" ......![]()
![]()
heb nach 5 dagen wat uitgelopen wasquote:
Ja, en als je terug kijkt, als ze denkt dat ze iemand gekwets heeft in het spel zegt ze dat ze wel kan huilen en zo erg vindt maar niet anders kon. Heb dat nu al een paar keer meegemaakt bij Kitty....dan was het niet de bedoeling.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:03 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ja, die is minder lief en schattig dan ik in eerste instantie dacht. Meer sneaky en schijnheilig.
aah mooi man, goed lopende streams zijn altijd fijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb nach 5 dagen wat uitgelopen was
is weer dat iptv van ned.anbieter
en de 2 streams bb lopen ook beter
dann op videoland
Niet lang meer.quote:
Die high five met Kittyquote:
Dat heb ik nou ook al tijden, maar durfde het niet te zeggen omdat ze verder wel lief lijkt te zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik word een beetje moe van dat kinderlijke K3 lachje van Nouchine, zeg.
Ik zou na de vijfde high-five wel weigeren denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja precies "lijkt" , Petrus was er heilig bijquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:11 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook al tijden, maar durfde het niet te zeggen omdat ze verder wel lief lijkt te zijn.
Dat is het leuke wel, je gaat ze beter leren kennenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja precies "lijkt" , Petrus was er heilig bij
We gaan het zo horen in de slaapkamerquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet leuk vinden ....
Dat lijkt een bug te zijn van FOK!. Even de pagina refreshen ja, dan klopt het weer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:13 schreef odie22 het volgende:
wie zei vanmiddag of vanmorgen iets over dat er posts verdwijnen af en toe, en dat je dan eerst moet refreshen, ik heb dat namelijk ook
ja dat vermoeden had ik al, was benieuwd of er al een oplossing voor was, refreshen is niet altijd handigquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat lijkt een bug te zijn van FOK!. Even de pagina refreshen ja, dan klopt het weer.
Alvast even oefenen hoe je het beste erop kan duiken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:14 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ohhhhhhhhh dimidomoor, dat is de verkeerde
is die dronken zonder alkohol?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:14 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ohhhhhhhhh dimidomoor, dat is de verkeerde
van de rugridderquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
is die dronken zonder alkohol?![]()
welke bed is dat?
Ze gaan in de groene kamer sowieso niet roddelen vanavond omdat ze eerst willen afwachten hoe de nieuwe zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
We gaan het zo horen in de slaapkamer
Dat is Peter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die man met die bril zei dat.
bril? wie heeft bril? ik weet nur dat kitty bril heeftquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Peterquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
peter heb ik uit betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
bril? wie heeft bril? ik weet nur dat kitty bril heeft
ach zo ja veel is hij ook zonder brilquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
deze
[ afbeelding ]
Hoop het nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:19 schreef zodeju het volgende:
Salar krijgt toch steeds meer lol met de goldenboys.....Kristoff zegt tegen hem er is nog een bed vrij.....volgens mij duurt het niet lang meer.
Jou Amy heeft een beste poeperdquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:21 schreef odie22 het volgende:
ik luister heel niet wat zeggen, kijk alleen voor de vrouwen
Vera gaat met Dimi foute dingen doen.quote:
Die geloof ik pas op het moment dat ze Dimi wegstuurt.quote:
dat is prima, moet ook heel wat groots inquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jou Amy heeft een beste poeperd
Stokslobberje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vera gaat met Dimi foute dingen doen.
Vera net in een snippet uit de badkamer: "ik denk niet dat het heel verstandig is om samen te slapen als ik morgen of vannacht een challenge heb"quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is prima, moet ook heel wat groots in
Denk het niet hij heeft de dames om zijn kamer helemaal op zijn handquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:19 schreef zodeju het volgende:
Salar krijgt toch steeds meer lol met de goldenboys.....Kristoff zegt tegen hem er is nog een bed vrij.....volgens mij duurt het niet lang meer.
Laat maar zien wat je kunt zegt ook iemand.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:23 schreef Juud79 het volgende:
Dimi vraagt zich af of ie zijn eigen bed mag verschuiven, naast die van Vera.
Alles mag voor de kijkers, aldus Kristoff.
Ja die krijgt alleen maar meer zelfvertrouwen om het te proberenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vera net in een snippet uit de badkamer: "ik denk niet dat het heel verstandig is om samen te slapen als ik morgen of vannacht een challenge heb"
Ondertussen moedigt in de slaapkamer Kristof Dimi aan z'n bed naast dat van Vera te schuiven.
Met Grace ja, niet met Dimi.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren lag ze ook al onder de dekens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:26 schreef Flory het volgende:
Nerveus gedoe met al die enthousiaste medebewoners en ook nog camera's
ze zitten er al wel een week he ofzo. de nood is hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
alleinquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren lag ze ook al onder de dekens
Daar hebben we dit jaar niks over gehoord toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ze moeten wel duimpjes omhoog naar de camera doen eerst toch?
Maar mist toch een beetje de lol.....wat humor heeft hij ook wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk het niet hij heeft de dames om zijn kamer helemaal op zijn hand
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar hebben we dit jaar niks over gehoord toch?
en dat betekend?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ze moeten wel duimpjes omhoog naar de camera doen eerst toch?
Klopt helemaal,alleen een keer als geintje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar hebben we dit jaar niks over gehoord toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |