Toen had ze die spullen nog nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vanmorgen was dat toch echt niet het geval
Ja goed dat wel. Maar ik verwacht nog wel een moment met tutututduuu jullie zitten op de bank.quote:
en dat wij kunnen stemmenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja goed dat wel. Maar ik verwacht nog wel een moment met tutututduuu jullie zitten op de bank.
Nieuw en kortquote:
Top gedaan idd, Peter geloof ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel zeggen. Diegene die de dobbelsteen geknutseld heeft. Goed gedaan. Lijkt wel een echte
Zoiets verwacht ik eigenlijk niet. Denk dat "de kijker" altijd beslist wie er naar huis gaat. Maar ik heb het wel vaker misquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat wij kunnen stemmen
of zouden dan toch de bewoners mogen stemmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dacht eerst nog dat het een opdracht van BB voor haar was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:12 schreef GayGuy het volgende:
Toch knap dat Klitty een eigen mens erger je niet bord gemaakt heeft,,, voor iemand die zich overal aan heeft lopen ergeren🤣
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprek Vera en Eviline - 12 januari 2022.welke uurtijd was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee de BB opdracht was dat Kitty binnen 4 uur uit dat zweetpak van haar moest zien te komen,,, dacht ik🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht eerst nog dat het een opdracht van BB voor haar was.
In SuperMARIO land, mischien🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
onzelfzeker is dat een bestaand woord?
in Belgie???quote:
zeg het zelf maarquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
onzelfzeker is dat een bestaand woord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |