Vera gaat met Dimi foute dingen doen.quote:
Die geloof ik pas op het moment dat ze Dimi wegstuurt.quote:
dat is prima, moet ook heel wat groots inquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jou Amy heeft een beste poeperd
Stokslobberje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vera gaat met Dimi foute dingen doen.
Vera net in een snippet uit de badkamer: "ik denk niet dat het heel verstandig is om samen te slapen als ik morgen of vannacht een challenge heb"quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is prima, moet ook heel wat groots in
Denk het niet hij heeft de dames om zijn kamer helemaal op zijn handquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:19 schreef zodeju het volgende:
Salar krijgt toch steeds meer lol met de goldenboys.....Kristoff zegt tegen hem er is nog een bed vrij.....volgens mij duurt het niet lang meer.
Laat maar zien wat je kunt zegt ook iemand.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:23 schreef Juud79 het volgende:
Dimi vraagt zich af of ie zijn eigen bed mag verschuiven, naast die van Vera.
Alles mag voor de kijkers, aldus Kristoff.
Ja die krijgt alleen maar meer zelfvertrouwen om het te proberenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vera net in een snippet uit de badkamer: "ik denk niet dat het heel verstandig is om samen te slapen als ik morgen of vannacht een challenge heb"
Ondertussen moedigt in de slaapkamer Kristof Dimi aan z'n bed naast dat van Vera te schuiven.
Met Grace ja, niet met Dimi.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren lag ze ook al onder de dekens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:26 schreef Flory het volgende:
Nerveus gedoe met al die enthousiaste medebewoners en ook nog camera's
ze zitten er al wel een week he ofzo. de nood is hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
alleinquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren lag ze ook al onder de dekens
Daar hebben we dit jaar niks over gehoord toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ze moeten wel duimpjes omhoog naar de camera doen eerst toch?
Maar mist toch een beetje de lol.....wat humor heeft hij ook wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk het niet hij heeft de dames om zijn kamer helemaal op zijn hand
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar hebben we dit jaar niks over gehoord toch?
en dat betekend?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ze moeten wel duimpjes omhoog naar de camera doen eerst toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |