Nu weer, incl. screenshots van teksten uit de COS:quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al,zelfs complete quotes uit de COS.
En ik kwam het linkje van HiDi ook al tegen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Verida het volgende:
jeetje, ik hoor nu in de uitzending dat ze het gewoon hadden kunnen weten van die papiertjes
bb zegt, de mensen met een vrijstelling moeten aan de keukentafel gaan zitten, de mensen die een papiertje vinden moeten hiermee naar de dagboekkamer, Er zijn 6 papiertjes en zeven mensen, 1 iemand zal dus geen papiertje vinden en diegene moet dan aan de keukentafel gaan zitten (bij die al een vrijstelling hebben) Dus als ze goed hadden geluisterd hadden ze het kunnen weten.
Oja klopt, ik fok nooit mobielquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
op mobiel heb je niet eens account nodig, daar kun je spoilers gewoon zien
ja leoniequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Oja klopt, ik fok nooit mobiel![]()
Iemand even zeggen dat bronvermelding wel zo netjes is
we zijn niet leuk genoeg odiequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:54 schreef odie22 het volgende:
ik kom nooit gifjes van mij ergens tegen op social media
Ah staat dat erbij?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu weer, incl. screenshots van teksten uit de COS:
https://twitter.com/Brothertje2022
Tja, het is niet verboden of zo en bij de filmpjes van @:DGK_Tegengas staan er ook credits bij.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
is gewoon dat idereen alles vindet
wat and videos geplaatst werd
we gaan op onderzoek uit DGKquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, zoals gezegd, maakt mij niet uit was alleen nieuwsgierig, vergeet het verder, thanks.
en bedankt, nu heb ik dat melodietje weer in mijn hoofdquote:
tuuttuutquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
en bedankt, nu heb ik dat melodietje weer in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |