Flory post het al.quote:
Bij Salar heb ik het idee dat het niet persoonlijk is naar iemand toe. Hij zal alles doen om verder te komen maar dat is niet uit haat. Dat maakt voor mij een verschil.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
uiteindelijk wel ja
Salar is een slang
die heeft haar mee getrokken in zijn verhaal
https://www.facebook.com/(...)nk/3107052776208960/quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand een idee op welke Facebook pagina mijn filmpjes worden doorgezet, Vera en Dimi gaan alweer viral ....
zou kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Salar heb ik het idee dat het niet persoonlijk is naar iemand toe. Hij zal alles doen om verder te komen maar dat is niet uit haat. Dat maakt voor mij een verschil.
Maar er is dus iemand die ze hiervandaan op FB zetquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank allen, dat zal de pagina wel zijn ....
Dat had ik dan weer niet verwacht. Had eigenlijk gedacht dat ze zo lang mogelijk neutraal wou blijven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Grace had ook naar groen kunnen trekken.....eerlijkgezegd had ik dat verwacht...maar dan had ze niet Tobias in vertrouwen genomen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar er is dus iemand die ze hiervandaan op FB zet
een user van Fok
Vorig jaar ook al,zelfs complete quotes uit de COS.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
een user van Fok
Ach, maakt mij verder niet uit hoor, was alleen benieuwd waarom sommige filmpjes zo snel viral gaan ...quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
een user van Fok
Account aanmaken om linkjes te zien in spoilers, maar misschien nooit post, het kan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
een user van Fok
Klopt maar Nouch maakte een vergissing en had niet door dat Grace bij Nawel op het bed zat....ze maakte zich er van af met nee grapje....maar daar trapt Grace niet in.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet verwacht. Had eigenlijk gedacht dat ze zo lang mogelijk neutraal wou blijven.
op mobiel heb je niet eens account nodig, daar kun je spoilers gewoon zienquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Account aanmaken om linkjes te zien in spoilers, maar misschien nooit post, het kan.
ja inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Account aanmaken om linkjes te zien in spoilers, maar misschien nooit post, het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |