Ja dat denk ik ook wel. Daar heeft ze meer mee.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
had die niet met Salar in het datacenter gezetten
dan was ze waarschijnlijk in het andere groepje beland
Ze had toen al gelijk gezegd dat Grace haar type was tegen Salar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
had die niet met Salar in het datacenter gezetten
dan was ze waarschijnlijk in het andere groepje beland
uiteindelijk wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Daar heeft ze meer mee.
Heb je al in een dialect woordenboek gekekenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Google kent het woord niet, geen 1 woordenboek kent het woord, dus zelf verzonnen
is dat niet te achterhalen ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand een idee op welke Facebook pagina mijn filmpjes worden doorgezet, Vera en Dimi gaan alweer viral ....
ik zal zo eens even kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand een idee op welke Facebook pagina mijn filmpjes worden doorgezet, Vera en Dimi gaan alweer viral ....
Google kent het woord niet, geen 1 woordenboek kent het woord, dus zelf verzonnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef bpi het volgende:
[..]
Het betekend niet zeker zijn van jezelf. Onzeker of onzelfzeker.
Andere woorden voor Onzeker zijn,quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja duh
dat snapte ik wel
in Nl id het gewoon onzeker
Kan dr geen ongelijk geven. Sinds ze binnen zijn is het een kippenhok. Daarnaast zal het wel gewenning zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft wat moeite met de drukte, vindt het wat overweldigend.....
Ben het er wel mee eens maar ik denk dat Grace stiekem ook wel tactisch denkt en hier haar groepje probeert te verzamelen. Ze is echt niet dom en weet heel goed wanneer zich wel of niet uit te spreken over iets.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, Grace is in haar hart een goede meid.....ze kan goed met Vera en kan goed met Nawel. Toch leuk dat ze die twee nader tot elkaar wilt brengen. Vooral voor de nominaties.
ja om dat mensen van social media hier ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meerdere.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, heb zelf geen FB account, maar ik zie wel waar de views vandaan komen, en dat is 95% FB.quote:
Zie het altijd wel op twitter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze heeft er lang met Tobias over gepraat die begreep wat ze bedoelde. En dat hij soms buiten ff gaat zitten omdat het hem teveel wordt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Kan de geen ongelijk geven. Sinds ze binnen zijn is het een kippenhok. Daarnaast zal het wel gewenning zijn
Er is 1 pagina die ze rechtsteeks overzet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, heb zelf geen FB account, maar ik zie wel waar de views vandaan komen, en dat is 95% FB.
Zie alleen niet de pagina zelf ...
Er zijn er zoveel das moeilijk zoeken, dit is een grote https://www.facebook.com/groups/Big.Brother.Groep/?ref=sharequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
weet jij welke?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is 1 pagina die ze rechtsteeks overzet.
Achterkant?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
hopen dat kitty morgen de achterkant maakt van het mens erger je niet bord, kunnen er meer mensen meedoen
Maar Grace had ook naar groen kunnen trekken.....eerlijkgezegd had ik dat verwacht...maar dan had ze niet Tobias in vertrouwen genomen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens maar ik denk dat Grace stiekem ook wel tactisch denkt en hier haar groepje probeert te verzamelen. Ze is echt niet dom en weet heel goed wanneer zich wel of niet uit te spreken over iets.
Tobias is idd ook wat rustig en teruggetrokkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft er lang met Tobias over gepraat die begreep wat ze bedoelde. En dat hij soms buiten ff gaat zitten omdat het hem teveel wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |