amy zei hetquote:
in de wohnkamer?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iets na 2100 uur op stream 1.
Wordt dat niet gewoon onzeker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
onzelfzeker is dat een bestaand woord?
anders kijk je hem evenquote:
Pillen met tapequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar is die van gemaakt? Ook van de tape?
google geeft mij geen duidelijkheidquote:
Nog nooit van mens erger je niet gehoord?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:18 schreef odie22 het volgende:
kitty is net Amy uit TBBT , die deed ook in d'r eentje allemaal spelletjes verzinnen
Alle vlamingen al naar bed hier?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
google geeft mij geen duidelijkheid
dat kan je ook in je eentje spelen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nog nooit van mens erger je niet gehoord?
Maar je kunt het niet meer verzinnen, het bestaat al.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat kan je ook in je eentje spelen hoor
Ah, net als de pionnen dus. Wel leuk in elkaar geMacGyverd van een snijplank, vitaminepillen en gekleurd tape.quote:
Maar Amy Farrah Fowler zag er beter uit dan onze Kittekat🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:18 schreef odie22 het volgende:
kitty is net Amy uit TBBT , die deed ook in d'r eentje allemaal spelletjes verzinnen
ja duhquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef bpi het volgende:
[..]
Het betekend niet zeker zijn van jezelf. Onzeker of onzelfzeker.
oh dat bedoel je, ja is al van vorige eeuwquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je kunt het niet meer verzinnen, het bestaat al.
voor haar wel dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
grace is wel oke ,maar wel aandachts geil....want als je zo in god gelooft waarom dan zo nodig in big brother dat is zo niet echt belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |