amy zei hetquote:
in de wohnkamer?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iets na 2100 uur op stream 1.
Wordt dat niet gewoon onzeker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
onzelfzeker is dat een bestaand woord?
anders kijk je hem evenquote:
Pillen met tapequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar is die van gemaakt? Ook van de tape?
google geeft mij geen duidelijkheidquote:
Nog nooit van mens erger je niet gehoord?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:18 schreef odie22 het volgende:
kitty is net Amy uit TBBT , die deed ook in d'r eentje allemaal spelletjes verzinnen
Alle vlamingen al naar bed hier?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
google geeft mij geen duidelijkheid
dat kan je ook in je eentje spelen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nog nooit van mens erger je niet gehoord?
Maar je kunt het niet meer verzinnen, het bestaat al.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat kan je ook in je eentje spelen hoor
Ah, net als de pionnen dus. Wel leuk in elkaar geMacGyverd van een snijplank, vitaminepillen en gekleurd tape.quote:
Maar Amy Farrah Fowler zag er beter uit dan onze Kittekat🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:18 schreef odie22 het volgende:
kitty is net Amy uit TBBT , die deed ook in d'r eentje allemaal spelletjes verzinnen
ja duhquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef bpi het volgende:
[..]
Het betekend niet zeker zijn van jezelf. Onzeker of onzelfzeker.
oh dat bedoel je, ja is al van vorige eeuwquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je kunt het niet meer verzinnen, het bestaat al.
voor haar wel dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
grace is wel oke ,maar wel aandachts geil....want als je zo in god gelooft waarom dan zo nodig in big brother dat is zo niet echt belangrijk
jouw hoofd zit al bij Amyquote:
Vandaag heel veel. En ook gesprekken met inhoud en roddels met elkaar delen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Krijg het idee dat Tobi en Grace closer worden. Zie ze steeds vaker samen.
Zou m'n pomeriaantje er nog vanaf trekkenquote:
ik geloof het wel, I'm a believerquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk het wel ja,maar dan kan ik haar niet echt zo serieus nemen over believe
quote:
Is pas sinds vanmiddag toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:25 schreef suzi1 het volgende:
loopt nawel nou nog in dat vieze blauwe pak?! moet toch vastgeplakt zitten nu
Mooier zonder make upquote:
Dan heb je maar 1x lolquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |