yes me too maar niet in een godquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof het wel, I'm a believer
In Justin?quote:
Ja, daar lijkt het wel op .......quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Krijg het idee dat Tobi en Grace closer worden. Zie ze steeds vaker samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
neequote:Op woensdag 12 januari 2022 22:33 schreef mario390 het volgende:
stream 2 , filmen ze vera ook op de wc
geen idee
Welterusten! Ik ook zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Stream klapt er weer uit.
Dan maar naar bed
Nee. Die waait overal mee.quote:
wat een kromme redenatie, Waarom zou je niet in BB kunnen zitten als je gelooft?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
grace is wel oke ,maar wel aandachts geil....want als je zo in god gelooft waarom dan zo nodig in big brother dat is zo niet echt belangrijk
had die niet met Salar in het datacenter gezettenquote:
ja zeker maar hoezo filmen ze wanneer en meid binnen metquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
er zit een hokje voor de wc als ze wc ingaan zie je niks
dat zeg ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een kromme redenatie, Waarom zou je niet in BB kunnen zitten als je gelooft?
Dat vraag ik me dus ook af, Grace is in haar hart een goede meid.....ze kan goed met Vera en kan goed met Nawel. Toch leuk dat ze die twee nader tot elkaar wilt brengen. Vooral voor de nominaties.quote:
de kerken zitten ook in lockdownquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef Thorelf het volgende:
grace is wel oke ,maar wel aandachts geil....want als je zo in god gelooft waarom dan zo nodig in big brother dat is zo niet echt belangrijk
Google kent het woord niet, geen 1 woordenboek kent het woord, dus zelf verzonnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef bpi het volgende:
[..]
Het betekend niet zeker zijn van jezelf. Onzeker of onzelfzeker.
wat maakt het uit dan dat ze filmen dat ze de handen wast?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker maar hoezo filmen ze wanneer en meid binnen met
niemand praat ? zij stond nur bij de spiegel handen te wassen
misschien om dat zij nominiert is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |