Een stagiair die blijkbaar iets heeft verknalt wordt wel geshamed op het BB Instagramkanaal.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
wederom de stagiaire met de voetenfetish
Beidequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje bankhangen, wachten ze ergens op of is dit elke avond?
Beetje van beidequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje bankhangen, wachten ze ergens op of is dit elke avond?
Ja, die is minder lief en schattig dan ik in eerste instantie dacht. Meer sneaky en schijnheilig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:02 schreef odie22 het volgende:
ik zet noes onder kitty neer op de top ranglijst
Daardoor is ze bij mij juist in achting gestegenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:03 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ja, die is minder lief en schattig dan ik in eerste instantie dacht. Meer sneaky en schijnheilig.
Ze weet het zeker!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kitty gevonden met "het is niet echt" ......![]()
![]()
heb nach 5 dagen wat uitgelopen wasquote:
Ja, en als je terug kijkt, als ze denkt dat ze iemand gekwets heeft in het spel zegt ze dat ze wel kan huilen en zo erg vindt maar niet anders kon. Heb dat nu al een paar keer meegemaakt bij Kitty....dan was het niet de bedoeling.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:03 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ja, die is minder lief en schattig dan ik in eerste instantie dacht. Meer sneaky en schijnheilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |