aah mooi man, goed lopende streams zijn altijd fijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb nach 5 dagen wat uitgelopen was
is weer dat iptv van ned.anbieter
en de 2 streams bb lopen ook beter
dann op videoland
Niet lang meer.quote:
Die high five met Kittyquote:
Dat heb ik nou ook al tijden, maar durfde het niet te zeggen omdat ze verder wel lief lijkt te zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik word een beetje moe van dat kinderlijke K3 lachje van Nouchine, zeg.
Ik zou na de vijfde high-five wel weigeren denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja precies "lijkt" , Petrus was er heilig bijquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:11 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook al tijden, maar durfde het niet te zeggen omdat ze verder wel lief lijkt te zijn.
Dat is het leuke wel, je gaat ze beter leren kennenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja precies "lijkt" , Petrus was er heilig bij
We gaan het zo horen in de slaapkamerquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet leuk vinden ....
Dat lijkt een bug te zijn van FOK!. Even de pagina refreshen ja, dan klopt het weer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:13 schreef odie22 het volgende:
wie zei vanmiddag of vanmorgen iets over dat er posts verdwijnen af en toe, en dat je dan eerst moet refreshen, ik heb dat namelijk ook
ja dat vermoeden had ik al, was benieuwd of er al een oplossing voor was, refreshen is niet altijd handigquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat lijkt een bug te zijn van FOK!. Even de pagina refreshen ja, dan klopt het weer.
Alvast even oefenen hoe je het beste erop kan duiken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:14 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ohhhhhhhhh dimidomoor, dat is de verkeerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |