abonnement Unibet Coolblue
pi_203078606
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

En nu maar wachten op bewijs..
Rechtzaken..
Of misschien iemand die door de mand valt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 14:37:17 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203078674
Mooie TT
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 14:41:53 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203078749
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, maar als anderen dit doen kijk je er wellicht langsheen. In POL en NWS komt dit soort thematiek geregeld voorbij, en dan zie je menig user die hier actief is op heetgebakerde wijze in de bres springen voor vermeend onderdrukte minderheden. Immers, in deze woke MSM-narratieven, gelooft men heilig. Zelfs radicaal gedachtegoed zoals CRT wordt goedgepraat.
Wie doet dat hier dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203078965
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, maar als anderen dit doen kijk je er wellicht langsheen. In POL en NWS komt dit soort thematiek geregeld voorbij, en dan zie je menig user die hier actief is op heetgebakerde wijze in de bres springen voor vermeend onderdrukte minderheden. Immers, in deze woke MSM-narratieven, gelooft men heilig. Zelfs radicaal gedachtegoed zoals CRT wordt goedgepraat.
Namen en rugnummers graag. Want je reageert vaak niet op specifieke bijdragen, maar begint uit het niets te emmeren over 'radicale progressieven' die allerlei ideeen aan zouden hangen. Wij moeten vervolgens zelf invullen waar - en over wie - je het in vredesnaam hebt.

quote:
Als deze partij jouw duidelijke voorkeur heeft, zo een dergelijke omschrijving (aanhanger) zeker passend zijn. Niet voor niets probeer je met regelmaat enige kritiek op beleid van de Democraten te pareren en te weerleggen.
Als jij mij had gevraagd of ik uit wil leggen waarom de Democraten van mij de voorkeur krijgen boven de Republikeinen, doe ik dat met alle plezier. Maar je had het over 'aanhangers van de Blauwen'. Ik ben geen 'aanhanger' van de Democraten, net zo min dat ik in ons land een aanhanger ben van de VVD, D66 of het CDA, ondanks dat ik in het verleden op alle drie deze partijen heb gestemd.

quote:
Hier heb je een punt, maar probeer je het probleem aan één kant te leggen. Een homogene cultuur is merkbaar aan beide kanten van het politieke spectrum. Dat werd ook benadrukt door de hysterische reacties richting Manchin recent. Hoe durfde hij tegen BBB te zijn? Dit is eigenlijk gewoon een Republikein! Hihi.
De Democratische Partij kent bijvoorbeeld een sterk linkse vleugel, terwijl Obama (om maar iemand te noemen) juist in veel opzichten een pragmatische centrist is. Het moge duidelijk zijn dat de tweede categorie mijn voorkeur heeft.

En zoals ik al schreef: niet zo lang geleden kende de GOP die gradaties ook. Maar dat is in rap tempo veranderd sinds Trump de partij heeft gekaapt. Wie niet braaf achter Trump gaat staan, wordt eruit gewerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 07-01-2022 17:05:19 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 15:13:54 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203079233
twitter


Daarom proberen de Trumpisten hem nu te cancellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203079252
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma

De Cyberninja's hebben hun grift gecompleteerd en proberen nu onder de dwangbevelen uit te komen (50k per dag dat ze de audit logs niet overhandigen begreep ik) door gewoon hun bedrijfje te stoppen.

Mag hopen dat de rechter daar niet in mee gaat.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 16:09:09 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203080292
Waarom zijn deze zogenaamde FBI-agenten (dat waren ze toch?) eerst met Republikeinen gaan praten?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203080523
Walls are closing in, toch?

Deze keer uiteraard echt, want deze keer is het anders.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 16:31:43 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203080559
Dat roep jij. Mijn vraag is waarom deze lui eerst met congresleden zijn gaan praten
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203080648
Duidelijk niets geleerd van de eerdere hoaxes.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:05:47 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203081025
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:14 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma

De Cyberninja's hebben hun grift gecompleteerd en proberen nu onder de dwangbevelen uit te komen (50k per dag dat ze de audit logs niet overhandigen begreep ik) door gewoon hun bedrijfje te stoppen.

Mag hopen dat de rechter daar niet in mee gaat.
Wahhahaha 180°
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203081126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:14 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma

De Cyberninja's hebben hun grift gecompleteerd en proberen nu onder de dwangbevelen uit te komen (50k per dag dat ze de audit logs niet overhandigen begreep ik) door gewoon hun bedrijfje te stoppen.

Mag hopen dat de rechter daar niet in mee gaat.
Het was dan ook niet meer dan 1 grote data harvest. Nu nog even de hoogste bieder vinden :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:18:11 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203081181
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het was dan ook niet meer dan 1 grote data harvest. Nu nog even de hoogste bieder vinden :)
Gebeurt niks mee.
De oompaloempa wil dat zeker wel hebben, maar mag niks kosten natuurlijk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203081508
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Gebeurt niks mee.
De oompaloempa wil dat zeker wel hebben, maar mag niks kosten natuurlijk.
Vast wel een of andere GOP billionaire donor te vinden ergens. Mypillowguy of zo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203081649
twitter





Het lijkt er op dat President Trump in de VS ziet wat ik hier zie.

Hihihi.
pi_203081784
Een paar zeer scherpe en correcte constateringen natuurlijk. Dit zal geheid weer tot woeste, schuimbekkende reacties leiden bij de adepten van de Blauwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203081787

Hi hi die ted wordt zelfs door tucker door de molen gehaald. :D
pi_203081788
Ja. Spoken. Jullie zien beiden Spoken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203081802
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:06 schreef HowardRoark het volgende:
Een paar zeer scherpe en correcte constateringen natuurlijk. Dit zal geheid weer tot woeste, schuimbekkende reacties leiden bij de adepten van de Blauwen.
Accurate voorspelling!
pi_203081805
Twaalf seconden na mijn post melden de eersten zich al, hihi. Geen woord te veel gezegd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203081851
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:06 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Spoken. Jullie zien beiden Spoken.
Schuimbekkend met tranen in je ogen heb je dat natuurlijk gezegd, dat deze rechtse sektevolgers zelf een kloon gemaakt hebben om niet meer aan hun eerdere alter ego's met zwaar emotionele uitlatingen herinnerd te hoeven worden zien alle andere users fout. _O-

Tranen van het lachen en het schuim van het uitproesten van een slok bier. :P
pi_203081875
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Schuimbekkend met tranen in je ogen heb je dat natuurlijk gezegd, dat deze rechtse sektevolgers zelf een kloon gemaakt hebben om niet meer aan hun eerdere alter ego's met zwaar emotionele uitlatingen herinnerd te hoeven worden zien alle andere users fout. _O-

Tranen van het lachen en het schuim van het uitproesten van een slok bier. :P
#WOEDEND

_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203082026
And everybody clapped!
pi_203084330
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
Twaalf seconden na mijn post melden de eersten zich al, hihi. Geen woord te veel gezegd.
Omdat je domme dingen zegt en domme dingen zorgen voor scherpe reacties... Uitlokking noemen we dit in de reeele wereld...

Als ik homo's zou uitschelden en dan zou zeggen "ik verwacht scherpe antwoorden van homo's" dan doe ik ook aan uitlokking...
Maar goed, je gaat jouw feestelijke gang maar. Als jij je een stoere jongen vind..
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:41:55 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203085431
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het lijkt er op dat President Trump in de VS ziet wat ik hier zie.

Hihihi.
Jup ik zie het ook.
Hij voelt zich in een hoekje gedreven, normaal bestaat zijn rant maar uit een paar regels..

Nu zoekt ie een uitweg..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203085993
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jup ik zie het ook.
Hij voelt zich in een hoekje gedreven, normaal bestaat zijn rant maar uit een paar regels..

Nu zoekt ie een uitweg..
Een uitweg naar wat precies? Als je na al die hoaxes van de afgelopen jaren nog steeds niet ziet dat dit allemaal politiek theater is dan zul je binnenkort weer diep teleurgesteld zijn dat Trump wederom niet in het gevang zit.
pi_203086281
.

[ Bericht 99% gewijzigd door PSVCL op 07-01-2022 22:28:30 (verkeerde topic) ]
  vrijdag 7 januari 2022 @ 22:29:48 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203086337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een uitweg naar wat precies? Als je na al die hoaxes van de afgelopen jaren nog steeds niet ziet dat dit allemaal politiek theater is dan zul je binnenkort weer diep teleurgesteld zijn dat Trump wederom niet in het gevang zit.
Oh het gevang hoeft niet..
Mag, kerel heeft nu al genoeg gezeik aan zijn bakkes, familie aangeklaagd hij aangeklaagd, je frustratie niet meer kunnen uiten op sociale media..
De boeken in gans als een van de slechtste presidenten ooit.
Veel van zijn bedrijven die omflikkeren bij de fleet etc etc. Etc..
Neuh maakt niet zo veel uit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 7 januari 2022 @ 23:06:36 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203086995
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door theguyver op 08-01-2022 00:19:50 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203087447
What's good for the goose is good for the gander! :Y

Alleen niet bij de Republikeinen :N

twitter

Draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 8 januari 2022 @ 00:20:32 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203088135
quote:
82s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:28 schreef Kijkertje het volgende:
What's good for the goose is good for the gander! :Y

Alleen niet bij de Republikeinen :N

[ twitter ]
Draadje:

[ twitter ]
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203088324
twitter

De logica weer 8)7

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203088578
pi_203088755
quote:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203088834
Weer eentje veroordeeld voor J6 Capitol-aanval. Een moeder die ook haar zoontje meenam naar DC, de zaak van de vader komt nog voor. Een heel gezin die zich volgens de theorie van @Ixnay hebben laten inhuren om Trump zwart te maken :Y

twitter

quote:
"Law enforcement had weapons, some of the [rioters] had weapons," the judge said. "This isn't like a school or a tourist trip. ... I don't understand but I sincerely hope he is alright," Kollar-Kotelly continued, suggesting that it could have been "traumatic" for the boy.

Over 725 people have been arrested in relation to the Capitol breach, according to the FBI, with over 70 sentenced thus far and over 30 receiving jail time.
En deze opstandeling wil Trump, Giuliani en Bannon et al dagvaarden. Dat is wsl om te verdoezelen dat hij eigenlijk helemaal geen Trump-aanhanger was maar ingehuurd door de Democraten! :{w

Logisch toch?! :D

twitter



Gelukkig zijn de Democraten wel zo slim geweest om de 'fake'-MAGA's verdeeld over verschillende Staten in te huren ...

twitter



... en hebben ze natuurlijkflink wat leden van extreem rechtse clubjes omgekocht ^O^



STAND BACK AND STAND BY! :{w



[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 08-01-2022 04:47:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203088916
twitter

twitter

twitter


[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 08-01-2022 06:02:26 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203088924
quote:
_O-
Plaats hier uw advertentie
pi_203089025
Nog zo'n zooitje 'ingehuurde' 'vredelievende' MAGA's:

twitter

De meeste aangeklaagde opstandelingen kwamen trouwens ... je raadt het nooit... uit Florida :D

en Texas is natuurlijk weer tweedst :{w

twitter


[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 08-01-2022 03:03:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203089342
twitter

Dat kan ik me ook herinneren :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 06:46:45 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203089451
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Ulx op 08-01-2022 06:47:06 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203091568
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:38 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Omdat je domme dingen zegt en domme dingen zorgen voor scherpe reacties... Uitlokking noemen we dit in de reeele wereld...

Als ik homo's zou uitschelden en dan zou zeggen "ik verwacht scherpe antwoorden van homo's" dan doe ik ook aan uitlokking...
Maar goed, je gaat jouw feestelijke gang maar. Als jij je een stoere jongen vind..
Je erkent hier dus dat deze twee users woeste adepten van de Democraten zijn. Prima, dat is in elk geval zeer eerlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203091600
Hihi, veelzeggend dit weer. Het is me ook wat, die heetgebakerde progressieve, anti-fascistische, anti-racistische,, feministische, BLM-supportende adepten van de Blauwen. En mét gender pronouns natuurlijk, zo ben je een goede "ally" voor de transgender community.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:32:29 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203094731
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, veelzeggend dit weer. Het is me ook wat, die heetgebakerde progressieve, anti-fascistische, anti-racistische,, feministische, BLM-supportende adepten van de Blauwen. En mét gender pronouns natuurlijk, zo ben je een goede "ally" voor de transgender community.

[ twitter ]
Yes ik heb een " hoe probeer ik anderen op de teentjes te trappen maar vaal hard bingo! "

Gaat u verder voor de broodrooster of of accepteer je een doosje mondkapjes als prijs?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203094847
quote:
Oldsmar man had explosive device near Jan. 6 anniversary rally in Pinellas, sheriff says

Garrett James Smith, 22, was arrested on charges of making and possessing a destructive device and loitering. He remains in jail on a bond of $300,250.

A 22-year-old Oldsmar man was arrested early Friday morning after being found with a homemade explosive device near the site of an anniversary rally for Jan. 6, according to the Pinellas County Sheriff’s Office.

Garrett James Smith was arrested on charges of making and possessing a destructive device and loitering. He remains in jail on a bond of $300,000.

Pinellas County Sheriff Bob Gualtieri said Smith was seen running away from a political assembly supporting an arrested Oath Keeper on the evening of Jan. 6, 2022.

Smith did not detonate or place the explosive device he made. Gualtieri said Smith has not been cooperating and the Sheriff’s Office doesn’t know why he abandoned his plan or what his political beliefs are.

“Smith is what we call a sleeper, and these are the most concerning individuals because there are no opportunities to intervene and thwart their criminal activity before they actually act,” Gualtieri said.

The rally on the anniversary of Jan. 6 was organized in support of Jeremy Brown, a Tampa member of the far-right Oath Keepers extremist group and a former member of the U.S. Army special forces. Brown was arrested after he participated in the riot at the Capitol, where he was pictured in tactical gear.

Federal agents who searched Brown’s home found a sawed-off shotgun, short-barrel rifle, hand grenades and more than 8,000 rounds of ammunition.

The event Thursday night was held outside the Pinellas County Jail on 49th Street North and featured political speakers including Rep. Anthony Sabatini, R-Howey-in-the-Hills, and Brown himself, who called in to speak from jail.

The speakers at the rally accused the federal government of making political prisoners out of conservatives who went up to Washington, D.C. on Jan. 6 last year.

Smith was found across the street in a parking lot by the Pinellas County Courthouse off 144th Avenue North and 46th Street North. Two deputies spotted him as he ran east from the rally, dressed in all black with a balaclava covering his face, and detained him on a loitering charge.

When deputies searched a black backpack Smith had, they found a homemade pipe-style explosive device, Gualtieri said. Sheriff’s deputies found a piece of paper titled “direct action checklist,” where Smith made a list of clothing, armor and gear to bring, including listed items such as a helmet and shaded goggles, a gas mask, duct tape and flammable rags.

In his backpack, they also found a helmet with a logo on it that had been seen at other protests in cities such as Portland, where Smith had spent time, Gualtieri said.

In affidavits, the arresting detective, under the “aggravating/mitigating” section of the report, notes “Antifa” and requests a high bail. In one of the reports, the detective wrote “Antifa/Anti gov/Extrem.” However, Gualtieri said it was too early to say with which group Smith may be affiliated. The Sheriff’s Office found no prior intelligence on him and is cooperating with the FBI on the investigation.

The Hillsborough County Sheriff’s Office and FBI Tampa’s bomb technician confirmed it was an active explosive device, Gualtieri said. Deputies cleared the protesters in the area at about 7:45 p.m., then brought out K9s and a heat-sensing helicopter to search the area.

Deputies obtained a search warrant for Smith’s house, where they found another pipe explosive, along with hand grenade-style explosives, nails and duct tape, according to the Sheriff’s Office.

On the night of the protest, Gualtieri said there were undercover detectives at the rally. There also was unrelated traffic enforcement going on alongside Bayside Bridge, which Gualtieri said resulted in a lot of patrol cars.

“Did that affect him and maybe a reason why he didn’t go across the street? I don’t know,” Gualtieri said.

The arrest was Smith’s first. He turned 22 on Jan. 6.
Hihi, Antifa .. interessant. Daar hoor je ook niets meer van mocht dit inderdaad het geval zijn. Dat is immers hoe de MSM het spelletje speelt. Is het een medestander van bijvoorbeeld Oat Keepers of Proud Boys? Voorpagina nieuws. Is het een medestander van een linksige groepering zoals Antifa? Doofpot. Zo kun je natuurlijk een vertekend beeld creëren van de realiteit dat perfect past binnen het gewenste narratief. En dat is uiteraard ook exact wat de MSM outlets willen bewerkstelligen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 9 januari 2022 @ 01:47:22 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203104243
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, Antifa .. interessant. Daar hoor je ook niets meer van mocht dit inderdaad het geval zijn. Dat is immers hoe de MSM het spelletje speelt. Is het een medestander van bijvoorbeeld Oat Keepers of Proud Boys? Voorpagina nieuws. Is het een medestander van een linksige groepering zoals Antifa? Doofpot. Zo kun je natuurlijk een vertekend beeld creëren van de realiteit dat perfect past binnen het gewenste narratief. En dat is uiteraard ook exact wat de MSM outlets willen bewerkstelligen.
Lezen is heeeeel moeilijk he..
Anti government antifa staat er in het bericht aldus een inspecteur ook staat er bij dat dit onderzoek nog bezig is.

Oh en bericht is van gisteren en staat op tig msm sites.

Dus...
https://www.google.com/se(...)Smith%2C+&aqs=chrome..69i57.705j0j7&client=ms-android-oppo-rvo3&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Misschien eerst even kijken en lezen voor je dit soort claims maakt.

En antifa is ook verrot!
En alles word duidelijk als de rechtzaak is geweest..
Vooralsnog betreft het een verdachte.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 zondag 9 januari 2022 @ 02:23:20 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203104362
Profa is vaker in het nieuws dan Antifa.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 9 januari 2022 @ 03:12:09 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203104475
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 02:23 schreef Ulx het volgende:
Profa is vaker in het nieuws dan Antifa.
Klopt en niet zo gek antifa aanhangers komen vaak op protestmarsen van neonazi's etc af om ze af te rossen met de politie die dan beide partijen uit elkaar moet houden.
Ze laten zich niet zo snel uit de tent lokken, en de groepen zijn over algemeen kleiner dan de groepen die ze bevechten.
Persoonlijk heb ik er niet zo veel issues mee als beide groepen elkaar afrossen en zo..

Maja dit is maar een voorbeeldje van hoe ze te werk gaan en zo.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203105458
Grappig dat nu weer de rechtzaken en eventuele veroordelingen doorslaggevend zijn. Toch mooi, die willekeur.
pi_203105644
Zijn ze er al achter dat Trump eigenlijk onderdeel uitmaakt van die elitaire satanistische pedofiele sekte?
pi_203105728
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, Antifa .. interessant. Daar hoor je ook niets meer van mocht dit inderdaad het geval zijn. Dat is immers hoe de MSM het spelletje speelt. Is het een medestander van bijvoorbeeld Oat Keepers of Proud Boys? Voorpagina nieuws. Is het een medestander van een linksige groepering zoals Antifa? Doofpot. Zo kun je natuurlijk een vertekend beeld creëren van de realiteit dat perfect past binnen het gewenste narratief. En dat is uiteraard ook exact wat de MSM outlets willen bewerkstelligen.
Een verijdelde terroristische aanslag en wederom geen voorpagina nieuws.
Dit bericht zal net zo lang in het nieuws blijven als die aanslag op het capitool waar een agent om het leven is gekomen door een zwarte nationalist.
Past niet in het narratief dus niet nieuwswaardig.
pi_203105767
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:37 schreef Astro_boy het volgende:
Zijn ze er al achter dat Trump eigenlijk onderdeel uitmaakt van die elitaire satanistische pedofiele sekte?
Allang maar dat is natuurlijk dan wel de antidemocraten sekte en dan wel de versie waar de kelder bij een donutshop is. In die kelder heeft men extra voor hem een rode cola bestel knop gemaakt. :P
pi_203105779
Over terroristische aanslagen gesproken, zijn ze er al achter gekomen wie die "pipe bomb" heeft geplaatst op 6 januari? Dat lijkt me toch wel een van de belangrijkste dingen om achter te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203105913
Misschien moet dat dan ook maar onderzocht worden door de zo bejubelde en erg kundige cyber ninjas. :D
  zondag 9 januari 2022 @ 11:04:33 #54
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203106859
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een verijdelde terroristische aanslag en wederom geen voorpagina nieuws.
Dit bericht zal net zo lang in het nieuws blijven als die aanslag op het capitool waar een agent om het leven is gekomen door een zwarte nationalist.
Past niet in het narratief dus niet nieuwswaardig.
Haha, inderdaad. Immers, het gaat de MSM niet om de daadwerkelijke gebeurtenis, maar om het narratief. Biden noemde volgens mij de overleden agent van die aanslag van die kerel die zich associeerde met de Nation of Islam, in de plechtigheid omtrent de "herdenking" van 6 januari. Wat natuurlijk het beeld creëert alsof die man was omgekomen tijdens 6 januari. Hele smerige actie weer.

Toen die aanslag overigens plaatsvond, de hele MSM in rep en roer, want het zou natuurlijk wel een aanhanger van Trump zijn. Toen het bleek dat het zwarte man was, werd huidskleur nergens vermeld. De NYT kwam nog met een meelijwekkend stuk over een hard werkende, social justice bewuste, zachtaardige, sportieve student die zo graag zich in wilde zetten voor de zwarte gemeenschap maar simpelweg uit een lastige situatie kwam en psychisch in de knoop zat. Iets dat door een recent ontslag en de pandemie enkel nog meer werd aangewakkerd. Men weet zelfs nog even in het artikel te verwerken dat de Nation of Islam bij lange na niet zoveel slachtoffers maakt als 'white supremacist organizations'.

Maar dit is de betrouwbare MSM waar we allemaal op moeten vertrouwen. Dezelfde media die een auto verantwoordelijk houden voor een aanslag op een kerstmarkt. Mocht men zich nog afvragen waar de enorme polarisatie in de VS mede door wordt veroorzaakt. Dit soort narratieven dus.
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Allang maar dat is natuurlijk dan wel de antidemocraten sekte en dan wel de versie waar de kelder bij een donutshop is. In die kelder heeft men extra voor hem een rode cola bestel knop gemaakt. :P
Antidemocraten sekte?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 9 januari 2022 @ 11:16:46 #55
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_203106996
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:37 schreef Astro_boy het volgende:
Zijn ze er al achter dat Trump eigenlijk onderdeel uitmaakt van die elitaire satanistische pedofiele sekte?
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 9 januari 2022 @ 11:39:04 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203107276
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig dat nu weer de rechtzaken en eventuele veroordelingen doorslaggevend zijn. Toch mooi, die willekeur.
Nu weer?
Misschien moet jij ook eens lezen wat er hier gepost word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203107395
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, inderdaad. Immers, het gaat de MSM niet om de daadwerkelijke gebeurtenis, maar om het narratief. Biden noemde volgens mij de overleden agent van die aanslag van die kerel die zich associeerde met de Nation of Islam, in de plechtigheid omtrent de "herdenking" van 6 januari. Wat natuurlijk het beeld creëert alsof die man was omgekomen tijdens 6 januari. Hele smerige actie weer.

Toen die aanslag overigens plaatsvond, de hele MSM in rep en roer, want het zou natuurlijk wel een aanhanger van Trump zijn. Toen het bleek dat het zwarte man was, werd huidskleur nergens vermeld. De NYT kwam nog met een meelijwekkend stuk over een hard werkende, social justice bewuste, zachtaardige, sportieve student die zo graag zich in wilde zetten voor de zwarte gemeenschap maar simpelweg uit een lastige situatie kwam en psychisch in de knoop zat. Iets dat door een recent ontslag en de pandemie enkel nog meer werd aangewakkerd. Men weet zelfs nog even in het artikel te verwerken dat de Nation of Islam bij lange na niet zoveel slachtoffers maakt als 'white supremacist organizations'.

Maar dit is de betrouwbare MSM waar we allemaal op moeten vertrouwen. Dezelfde media die een auto verantwoordelijk houden voor een aanslag op een kerstmarkt. Mocht men zich nog afvragen waar de enorme polarisatie in de VS mede door wordt veroorzaakt. Dit soort narratieven dus.
[..]
Antidemocraten sekte?
Dit is inderdaad waarom het vertrouwen in de MSM op een absoluut dieptepunt zit.
Ik verbaas mij ook elke keer weer dat de zogenaamde moraal verlichte progressieve kliek dit niet ziet maar wel de arrogantie heeft om een ander vervolgens dom te noemen omdat ze vraagtekens zetten bij de media en dan vooral de motivatie van die figuren in de media.
De verslaggeving rond de Trump administratie heeft veel mensen de ogen doen openen over hoe de media in het algemeen opereert.
Dit schept mogelijkheden voor de toekomst want hoe minder de staat/media controle kan uitoefenen op de bevolking hoe beter de democratie kan functioneren.
De volgende stap is dat wij als “andersdenkenden” ons zoveel mogelijk onttrekken aan de machtsgreep van Big Tech.
Het is jammer dat het zo moet want ik had liever gezien dat we allemaal dezelfde platforms kunnen delen. Helaas is het speelveld ontzettend ongelijk en kan kritiek op de overheid of het beleid resulteren in een ban.
  zondag 9 januari 2022 @ 12:28:31 #58
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203107921
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is inderdaad waarom het vertrouwen in de MSM op een absoluut dieptepunt zit.
Ik verbaas mij ook elke keer weer dat de zogenaamde moraal verlichte progressieve kliek dit niet ziet maar wel de arrogantie heeft om een ander vervolgens dom te noemen omdat ze vraagtekens zetten bij de media en dan vooral de motivatie van die figuren in de media.
De verslaggeving rond de Trump administratie heeft veel mensen de ogen doen openen over hoe de media in het algemeen opereert.
Dit schept mogelijkheden voor de toekomst want hoe minder de staat/media controle kan uitoefenen op de bevolking hoe beter de democratie kan functioneren.
De volgende stap is dat wij als “andersdenkenden” ons zoveel mogelijk onttrekken aan de machtsgreep van Big Tech.
Het is jammer dat het zo moet want ik had liever gezien dat we allemaal dezelfde platforms kunnen delen. Helaas is het speelveld ontzettend ongelijk en kan kritiek op de overheid of het beleid resulteren in een ban.
Deze kliek zit zo diep in de MSM fuik, dat zij ergens oprecht zijn geloven in bepaalde gecreëerde narratieven. En ook al zal men wellicht soms nog ergens beseffen dat bepaalde zaken een leugen zijn of dat er op selectieve wijze gespeeld wordt met de berichtgeving, zien zij dit slechts als een noodzakelijk iets om hun utopische wereldbeeld hopelijk te kunnen bewerkstelligen. Bijvoorbeeld gewoon stug blijven ontkennen dat CRT wordt onderwezen, misschien houden mensen er dan over op. Of gewoon blijven zeggen dat er systematische discriminatie en onderdrukking van minderheden is, hopelijk worden er zo genoeg mensen overtuigd om anders te gaan stemmen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 9 januari 2022 @ 13:24:24 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203108585
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze kliek zit zo diep in de MSM fuik, dat zij ergens oprecht zijn geloven in bepaalde gecreëerde narratieven. En ook al zal men wellicht soms nog ergens beseffen dat bepaalde zaken een leugen zijn of dat er op selectieve wijze gespeeld wordt met de berichtgeving, zien zij dit slechts als een noodzakelijk iets om hun utopische wereldbeeld hopelijk te kunnen bewerkstelligen. Bijvoorbeeld gewoon stug blijven ontkennen dat CRT wordt onderwezen, misschien houden mensen er dan over op. Of gewoon blijven zeggen dat er systematische discriminatie en onderdrukking van minderheden is, hopelijk worden er zo genoeg mensen overtuigd om anders te gaan stemmen.
Ah ja want Biden werd bijvoorbeeld door de msm de hemel in geprezen met de terugtrekking van Afghanistan..
Nee hij kreeg er behoorlijk van langs.
Veel vergeleken de terugtrekking met die van Vietnam.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 9 januari 2022 @ 13:35:05 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203108736
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een verijdelde terroristische aanslag en wederom geen voorpagina nieuws.
Dit bericht zal net zo lang in het nieuws blijven als die aanslag op het capitool waar een agent om het leven is gekomen door een zwarte nationalist.
Past niet in het narratief dus niet nieuwswaardig.
Als de aanslag er wel was geweest dan wel.
Ligt ook beetje aan wat er aan nieuws is.

Onderzoek moet eerst uitwijzen wat deze man allemaal van plan was, als er dan wat meer duidelijkheid is word het vaak wel geplaatst.

Zie hier de aantallen die verijdeld waren in Europa.
https://www.europarl.euro(...)-arrestaties-in-2020
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203108769
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze kliek zit zo diep in de MSM fuik, dat zij ergens oprecht zijn geloven in bepaalde gecreëerde narratieven. En ook al zal men wellicht soms nog ergens beseffen dat bepaalde zaken een leugen zijn of dat er op selectieve wijze gespeeld wordt met de berichtgeving, zien zij dit slechts als een noodzakelijk iets om hun utopische wereldbeeld hopelijk te kunnen bewerkstelligen. Bijvoorbeeld gewoon stug blijven ontkennen dat CRT wordt onderwezen, misschien houden mensen er dan over op. Of gewoon blijven zeggen dat er systematische discriminatie en onderdrukking van minderheden is, hopelijk worden er zo genoeg mensen overtuigd om anders te gaan stemmen.
Er zijn een hoop mensen die een absoluut geloof in autoriteit hebben. Wellicht zijn het geboren volgers, wellicht is het misplaatst vertrouwen in hun "beteren". Wat het ook is, je zult ze niet op een bewust intelligente opmerking betrappen. Uiteraard zullen ze achteraf zeggen dat ze dat ten tijde iets niet hadden geweten (kunnen) hebben.
pi_203109531
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Er zijn een hoop mensen die een absoluut geloof in autoriteit hebben. Wellicht zijn het geboren volgers, wellicht is het misplaatst vertrouwen in hun "beteren". Wat het ook is, je zult ze niet op een bewust intelligente opmerking betrappen. Uiteraard zullen ze achteraf zeggen dat ze dat ten tijde iets niet hadden geweten (kunnen) hebben.
Voor mij persoonlijk is het vooral een gevoel van suprematie ten opzichte van de arme schapen die of heilig in MSM of heilig in ‘alternatieve’ media geloven. Confirmation bias. Mensen denken gelijk te hebben, de waarheid te weten, maar ondertussen zijn ze slachtoffer van het narratief van de overheid of spekken ze de kas van mediums, dansleraren of uitgerangeerde tv-makers.
pi_203110532
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik ben geen Trump aanhanger.

Ik ben een Nietzsche aanhanger.
:D

Dat denk ik niet, dat snap je niet eens namelijk.

Maargoed, je zegt dus dat je alleen een Trump-aanhanger bent als je het met ALLES eens bent wat hij zegt. :')
pi_203111741
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je erkent hier dus dat deze twee users woeste adepten van de Democraten zijn. Prima, dat is in elk geval zeer eerlijk.
Neen, dat erken ik niet. Weet ook niet waar je dat vandaan haalt. Als je zo meningen vormt dan snap ik dat je denkt dat Trump een goede man is en dat Biden door groot onrecht nu president is...
Jij komt met boude uitspraken, en dan moet je niet raar opkijken als er mensen zijn die daar scherp op reageren...

Ik kan ook dingen roepen over Trump en over republikeinen en dan voorspellen "hier zullen de trumpaanhangers wel erg op los gaan!"... Maar dan ben ik ook geen meestervoorspeller.
pi_203112181
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, inderdaad. Immers, het gaat de MSM niet om de daadwerkelijke gebeurtenis, maar om het narratief. Biden noemde volgens mij de overleden agent van die aanslag van die kerel die zich associeerde met de Nation of Islam, in de plechtigheid omtrent de "herdenking" van 6 januari. Wat natuurlijk het beeld creëert alsof die man was omgekomen tijdens 6 januari. Hele smerige actie weer.

Toen die aanslag overigens plaatsvond, de hele MSM in rep en roer, want het zou natuurlijk wel een aanhanger van Trump zijn. Toen het bleek dat het zwarte man was, werd huidskleur nergens vermeld. De NYT kwam nog met een meelijwekkend stuk over een hard werkende, social justice bewuste, zachtaardige, sportieve student die zo graag zich in wilde zetten voor de zwarte gemeenschap maar simpelweg uit een lastige situatie kwam en psychisch in de knoop zat. Iets dat door een recent ontslag en de pandemie enkel nog meer werd aangewakkerd. Men weet zelfs nog even in het artikel te verwerken dat de Nation of Islam bij lange na niet zoveel slachtoffers maakt als 'white supremacist organizations'.

Maar dit is de betrouwbare MSM waar we allemaal op moeten vertrouwen. Dezelfde media die een auto verantwoordelijk houden voor een aanslag op een kerstmarkt. Mocht men zich nog afvragen waar de enorme polarisatie in de VS mede door wordt veroorzaakt. Dit soort narratieven dus.
[..]
Antidemocraten sekte?
Ga huilen man, fucking retard...

Als je maar goed zoeken wil zul je zien dat MSM alle kanten van de medaille belicht.. Maar jij kijkt geen MSM, dus hoe zo zou je erover oordelen?

Ik kijk geen alternative waarheden, dus ga daar geen oordeel over vellen.
pi_203112257
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is inderdaad waarom het vertrouwen in de MSM op een absoluut dieptepunt zit.
Ik verbaas mij ook elke keer weer dat de zogenaamde moraal verlichte progressieve kliek dit niet ziet maar wel de arrogantie heeft om een ander vervolgens dom te noemen omdat ze vraagtekens zetten bij de media en dan vooral de motivatie van die figuren in de media.
De verslaggeving rond de Trump administratie heeft veel mensen de ogen doen openen over hoe de media in het algemeen opereert.
Dit schept mogelijkheden voor de toekomst want hoe minder de staat/media controle kan uitoefenen op de bevolking hoe beter de democratie kan functioneren.
De volgende stap is dat wij als “andersdenkenden” ons zoveel mogelijk onttrekken aan de machtsgreep van Big Tech.
Het is jammer dat het zo moet want ik had liever gezien dat we allemaal dezelfde platforms kunnen delen. Helaas is het speelveld ontzettend ongelijk en kan kritiek op de overheid of het beleid resulteren in een ban.
Jullie stellen helemaal geen vragen man, hoe kom je erop?
Jullie nemen ALLES voor waar aan, als het maar geen msm is. En over arrogantie gesproken. Wie beweren ook al weer dat de andere groep een schaapje is dat klakkeloos de msm volgt en nergens vragen bij stelt?
Het is een retorische vraag, google maar op die term.

Jullie leven werkelijk in een andere wereld dan de wereld van de feiten. Doet me erg denken aan gelovigen die menen dat de Aarde 4000 jaar geleden geschapen is en in zes dagen volgezet is met wezens.. Daar kun je als niet gelovige/wetenschap volger ook geen enkel serieus gesprek mee voeren want ze leven in een andere wereld.
pi_203112412
We hebben een nieuwe keyboard warrior in ons midden, waar komt deze intense frustratie toch weer vandaan?
pi_203112753
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:22 schreef Chivaz het volgende:
We hebben een nieuwe keyboard warrior in ons midden, waar komt deze intense frustratie toch weer vandaan?
Het onvoorwaardelijke geloof in de Autoriteit, uiteraard.

Ik denk echter niet dat die personen gedijen in een subforum als BNW, en snap ook niet dat ze hier zitten aangezien hier allemaal ongeautoriseerde bronnen langskomen.
pi_203112803
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:41 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het onvoorwaardelijke geloof in de Autoriteit, uiteraard.

Ik denk echter niet dat die personen gedijen in een subforum als BNW, en snap ook niet dat ze hier zitten aangezien hier allemaal ongeautoriseerde bronnen langskomen.
Zou deze kerel dan ook zo’n heilige missie hebben om ons heidenen te bekeren naar het pad van de verlossing? Ik zie anders niet in waarom er meteen met krachttermen gesmeten moet worden.
pi_203112917
Of wellicht komt hier de frustatie vandaan?


De Democraten en Uniparty-Republikeinen proberen al jaren iets te ontketenen, doch de patriotten laten zich niet uit de tent lokken. 6 Januari had de klapper moeten worden, maar dat leidde nergens toe. Zelfs het covidfascisme doet het niet. De mensen Ontwaken en dat leidt tot grenzeloze frustratie, wat tot nog meer Ontwakingen zal leiden. En de brave volgers van de Autoriteit, die zullen voor lul staan. En ik denk dat ze dat nu al weten, dat ze voor lul staan. Dat al die mensen die ze als dom hebben aangemerkt, toch al die tijd gelijk hadden. En dat betekent dan weer dat zij, met hun grote mond en al hun geautoriseerde bronnen, er chronisch naast zaten. En dat moet pijn doen.
pi_203112968
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:14 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Jullie stellen helemaal geen vragen man, hoe kom je erop?
Jullie nemen ALLES voor waar aan, als het maar geen msm is. En over arrogantie gesproken. Wie beweren ook al weer dat de andere groep een schaapje is dat klakkeloos de msm volgt en nergens vragen bij stelt?
Het is een retorische vraag, google maar op die term.

Jullie leven werkelijk in een andere wereld dan de wereld van de feiten. Doet me erg denken aan gelovigen die menen dat de Aarde 4000 jaar geleden geschapen is en in zes dagen volgezet is met wezens.. Daar kun je als niet gelovige/wetenschap volger ook geen enkel serieus gesprek mee voeren want ze leven in een andere wereld.
Google gebruiken :')

Niet duckduckgo gebruiken met veilig zoek op uit :')
  zondag 9 januari 2022 @ 17:59:13 #72
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203113054
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Ga huilen man, fucking retard...

Als je maar goed zoeken wil zul je zien dat MSM alle kanten van de medaille belicht.. Maar jij kijkt geen MSM, dus hoe zo zou je erover oordelen?

Ik kijk geen alternative waarheden, dus ga daar geen oordeel over vellen.
Je komt behoorlijk driftig over met zo'n scheldtirade. En het feit dat ik inhoudelijk een zeer gedegen kritiek weet te fabriceren op dit artikel van de NYT, bewijst dat ik wel degelijk de MSM volg en lees. Juist dit stelt mij ook in staat de huichelachtige propaganda en het pathologische liegen op te merken en te benoemen. Maar blijkbaar wekt kritiek op door de MSM gepresenteerde narratieven, bij jou veel frustratie op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203113058
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Of wellicht komt hier de frustatie vandaan?
[ afbeelding ]

De Democraten en Uniparty-Republikeinen proberen al jaren iets te ontketenen, doch de patriotten laten zich niet uit de tent lokken. 6 Januari had de klapper moeten worden, maar dat leidde nergens toe. Zelfs het covidfascisme doet het niet. De mensen Ontwaken en dat leidt tot grenzeloze frustratie, wat tot nog meer Ontwakingen zal leiden. En de brave volgers van de Autoriteit, die zullen voor lul staan. En ik denk dat ze dat nu al weten, dat ze voor lul staan. Dat al die mensen die ze als dom hebben aangemerkt, toch al die tijd gelijk hadden. En dat betekent dan weer dat zij, met hun grote mond en al hun geautoriseerde bronnen, er chronisch naast zaten. En dat moet pijn doen.
Hehe, dit is lachen. De republikeinen die Trump volgen noemen zichzelf de patriotten...
En ze geven de schuld van vorig jaar zes januari bij de democraten en de gematigde republikeinen.. Je bent nu definitief af...

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:22 schreef Chivaz het volgende:
We hebben een nieuwe keyboard warrior in ons midden, waar komt deze intense frustratie toch weer vandaan?
En wie ben jij dan? Geen keyboard warrior? Jij gaat echt aan het werk, voor wat jij als heilig ziet?
Anders ben je net zo een keyboard warrior als iedereen hier..

quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:41 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het onvoorwaardelijke geloof in de Autoriteit, uiteraard.

Ik denk echter niet dat die personen gedijen in een subforum als BNW, en snap ook niet dat ze hier zitten aangezien hier allemaal ongeautoriseerde bronnen langskomen.
Ik denk dat ik kritischer ben op de autoriteit dan jullie ooit durven te dromen. Autoriteit met een hoofdletter zou je mij niet zien schrijven. Behalve aan het begin van de regel, zoals de wet der taal ons oplegt.
En je geeft zelf toe dat je met allemaal ongeautoriseerde (dus onbewezen) bronnen (dus geen bronnen) komt?
pi_203113125
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je komt behoorlijk driftig over met zo'n scheldtirade. En het feit dat ik inhoudelijk een zeer gedegen kritiek weet te fabriceren op dit artikel van de NYT, bewijst dat ik wel degelijk de MSM volg en lees. Juist dit stelt mij ook in staat de huichelachtige propaganda en het pathologische liegen op te merken en te benoemen. Maar blijkbaar wekt kritiek op door de MSM gepresenteerde narratieven, bij jou veel frustratie op.
Sommige mensen hebben zeer korte lontjes of voelen zich meteen persoonlijk aangevallen. Zoals jij en Chivaz...
Dat jullie het zelf zijn die het over jullie zelf afroepen komt niet bij je op?

Bijvoorbeeld mensen die democraat zijn of die beter vinden dan republikeinen afschilderen als de schaapjes die klakkeloos msm volgen etc. Dat is ook een scheldtirade en inhoudelijk nog erger dan "fucking retard"..
Dat was een "slip of the tongue".

Tevens kun je dit pruilstukje uit de NYP ook niet msm noemen.

Edit: Het is de New York Post en niet de New York Times.. Dus zelfs bronnen lezen kun je niet *O*

https://nl.wikipedia.org/wiki/New_York_Post

quote:
Murdoch veranderde de politieke richting van de krant in rechts, conservatief en populistisch, en veranderde de opzet, (schrijf)stijl en inhoud volledig. Het formaat veranderde in het tabloidformaat en er werd zeer veel aandacht besteed aan sport, roddel, schandalen en de "sterren".
Rechtse rakker reageert op rechtse krant en denkt dat hij mainstream is :+
pi_203113130
De meesten vullen hun poppen met stro, en niet met frustratie en wanhoop.
pi_203113231
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef QuidProJoe het volgende:
De meesten vullen hun poppen met stro, en niet met frustratie en wanhoop.
De meesten mensen hebben hun hoofd gevuld met stro, zoals de rechtse mensen hier...

Tevens lees ik bij mijn bijdragen (en die van andere meer links gestoelde reageerders) geen frustratie en nog minder wanhoop... Wanhoop lees ik wel bij jullie bijdragen, als je zelfs een duidelijke aanval van rechtse republikeinen nog in de schoenen van de democraten durft te schuiven..
Dan ben je de wanhoop wel erg nabij.
pi_203113290
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:10 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
De meesten mensen hebben hun hoofd gevuld met stro, zoals de rechtse mensen hier...

Tevens lees ik bij mijn bijdragen (en die van andere meer links gestoelde reageerders) geen frustratie en nog minder wanhoop... Wanhoop lees ik wel bij jullie bijdragen, als je zelfs een duidelijke aanval van rechtse republikeinen nog in de schoenen van de democraten durft te schuiven..
Dan ben je de wanhoop wel erg nabij.
Interessante REEEactie.
pi_203113304
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef QuidProJoe het volgende:
De meesten vullen hun poppen met stro, en niet met frustratie en wanhoop.
Wat ben je toch enorm veel bezig met emotie. :') :') :')
  zondag 9 januari 2022 @ 18:25:34 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203113481
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:27 schreef illusions het volgende:

[..]
:D

Dat denk ik niet, dat snap je niet eens namelijk.

Maargoed, je zegt dus dat je alleen een Trump-aanhanger bent als je het met ALLES eens bent wat hij zegt. :')
Ik ben het met alles eens dat Nietzsche zegt. Ik heb alle boeken gelezen en ben niets tegengekomen waar ik me niet in kan vinden.
pi_203113555
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:13 schreef illusions het volgende:

[..]
Wat ben je toch enorm veel bezig met emotie. :') :') :')
QuidProJoe is een vrouw _O-
pi_203113947
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:59 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Hehe, dit is lachen. De republikeinen die Trump volgen noemen zichzelf de patriotten...
En ze geven de schuld van vorig jaar zes januari bij de democraten en de gematigde republikeinen.. Je bent nu definitief af...
[..]
En wie ben jij dan? Geen keyboard warrior? Jij gaat echt aan het werk, voor wat jij als heilig ziet?
Anders ben je net zo een keyboard warrior als iedereen hier..
[..]
Ik denk dat ik kritischer ben op de autoriteit dan jullie ooit durven te dromen. Autoriteit met een hoofdletter zou je mij niet zien schrijven. Behalve aan het begin van de regel, zoals de wet der taal ons oplegt.
En je geeft zelf toe dat je met allemaal ongeautoriseerde (dus onbewezen) bronnen (dus geen bronnen) komt?
Ik kom niet echt topics binnen vallen om vervolgens met krachttermen een ander zonder reden af te blaffen.
Het voelt een beetje alsof je op een missie bent, als een imam die de heidenen naar het ware geloof wilt bekeren anders de hel en verdoemenis.
  zondag 9 januari 2022 @ 19:09:42 #82
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203114077
Hey even wat anders mensen.

Wat zullen de democraten bij de volgende verkiezingen gaan doen om de overwinning opnieuw te stelen?

Mail-in ballots zullen wel niet meer kunnen dan. Misschien met een nieuw virus. Of ze gaan mensen vertellen om thuis te blijven vanwege het klimaatbeleid of vanwege de UFO's. Verplicht poststemmen dus.

Of mensen die al 30 jaar dood zijn, hoe kunnen ze die de volgende keer laten stemmen op de volgende globalist? Misschien gaat Biden zelf wel stemmen op Kamala Harris, terwijl hij in zijn kist ligt.

Of paketten stemmen meerdere keren door de telmachine halen. Hoe gaan ze dat doen als Republiekeinse toezichthouders de hele dag aanwezig mogen zijn en niet meer buitengehouden worden.

Het zijn grote uitdagingen. 1 ding kunnen ze niet toelaten. Een nationalistische populaire president mag niet meer winnen van ze. Eerlijke verkiezingen betekent het einde voor ze.
pi_203114202
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kom niet echt topics binnen vallen om vervolgens met krachttermen een ander zonder reden af te blaffen.
Het voelt een beetje alsof je op een missie bent, als een imam die de heidenen naar het ware geloof wilt bekeren anders de hel en verdoemenis.
Ik blaf geen mensen af zonder reden.. Hoe kom je erbij? En waarom willen jij en jouw makkers altijd hun handen in onschuld wassen? Ik lees dit topic wat vol staat met boude uitspraken en volledige bullshit.. Dan komt er iemand die zogenaamd lacht om tierende en woeste democrats. Maar wel gaan wenen als er 1 iemand komt die hem een retard noemt..

En ik open geen topics, ik kom in topics. Dus als er mensen zijn die mensen willen bekeren dan zijn het wel mensen die topics openen om hun evangelie te verspreiden.. wie de schoen past trekke hem aan.
  zondag 9 januari 2022 @ 19:23:31 #84
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203114274
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:10 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
De meesten mensen hebben hun hoofd gevuld met stro, zoals de rechtse mensen hier...

Tevens lees ik bij mijn bijdragen (en die van andere meer links gestoelde reageerders) geen frustratie en nog minder wanhoop... Wanhoop lees ik wel bij jullie bijdragen, als je zelfs een duidelijke aanval van rechtse republikeinen nog in de schoenen van de democraten durft te schuiven..
Dan ben je de wanhoop wel erg nabij.
Oh, jij bent links? Dat dat verklaart een hoop. En het is tevens apart dat je stelt niet gefrustreerd te zijn, maar ondertussen ben jij wel de enige die geen uitweg meer zag behalve schelden. Om nog maar te zwijgen over alle stropoppen die je optuigt in je posts.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203114366
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Wat hiervan is in strijd met Nietzsche?
Logisch nadenken. Nietzsche dacht, voor zijn tijd, logisch na en kwam tot bepaalde ideeen. Alles wat jij daarnet postte kwam niet door logisch nadenken maar door bepaalde randfiguren klakkeloos te geloven. Namelijk dat de democrats de verkiezingen stolen van Trump. Een man die voor de verkiezingen al riep "als ik niet win dan komt het door corruptie aan de kant van de democraten"...Zelfs Nietzsche zou hier doorheen gekeken hebben.

quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh, jij bent links? Dat dat verklaart een hoop. En het is tevens apart dat je stelt niet gefrustreerd te zijn, maar ondertussen ben jij wel de enige die geen uitweg meer zag behalve schelden. Om nog maar te zwijgen over alle stropoppen die je optuigt in je posts.
Volgens mij lees je mijn berichten niet eens, of alleen de kop. Want de eerste zin was schelden, en de rest was heel inhoudelijk en juist..
Dus ik zag wel degelijk een andere uitweg dan schelden. Schelden was meer om de aandacht te krijgen, aangezien rechtse figuren vaak de inhoud uit de weg gaan.
  zondag 9 januari 2022 @ 19:29:58 #86
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203114377
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Hey even wat anders mensen.

Wat zullen de democraten bij de volgende verkiezingen gaan doen om de overwinning opnieuw te stelen?

Mail-in ballots zullen wel niet meer kunnen dan. Misschien met een nieuw virus. Of ze gaan mensen vertellen om thuis te blijven vanwege het klimaatbeleid of vanwege de UFO's. Verplicht poststemmen dus.

Of mensen die al 30 jaar dood zijn, hoe kunnen ze die de volgende keer laten stemmen op de volgende globalist? Misschien gaat Biden zelf wel stemmen op Kamala Harris, terwijl hij in zijn kist ligt.

Of paketten stemmen meerdere keren door de telmachine halen. Hoe gaan ze dat doen als Republiekeinse toezichthouders de hele dag aanwezig mogen zijn en niet meer buitengehouden worden.

Het zijn grote uitdagingen. 1 ding kunnen ze niet toelaten. Een nationalistische populaire president mag niet meer winnen van ze. Eerlijke verkiezingen betekent het einde voor ze.
Prima vraag, maar lastig te beantwoorden. Zoals wel vaker met linksig beleid gaat het momenteel niet zo goed in de VS. Er is weinig vertrouwen in Biden, al helemaal geen vertrouwen in Harris. Er zal iets moeten gebeuren willen de Democraten weer kunnen winnen. Als er nu verkiezingen zouden zijn, zouden de Republikeinen met een flinke meerderheid de winst pakken.

Ik verwacht dat er voor de midterm elections nog wel het een en ander uit de hoge hoed gaat worden getoverd. Wellicht dat er nog ergens een zwarte burger wordt doodgeschoten door een blanke agent in de zomer, zoiets kunnen ze weer maanden uitmelken onder het mom van "BLM! Systemic racism!". Dat moet de kiezer dan weer overtuigen om Blauw te stemmen. Immers, al het vermeende racisme komt dan zogenaamd van de Republikeinen.

Zonder minderheden als politieke tools zou het er heel, maar echt heel treurig uitzien voor de Democraten. En niet voor niets heeft men daarom de grens met Mexico eventjes wagenwijd opgezet. Zo kan een nieuw kiesleger aan vermeend onderdrukte minderheden worden klaargestoomd voor de komende decennia.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 9 januari 2022 @ 19:34:07 #87
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203114429
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:29 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Logisch nadenken. Nietzsche dacht, voor zijn tijd, logisch na en kwam tot bepaalde ideeen. Alles wat jij daarnet postte kwam niet door logisch nadenken maar door bepaalde randfiguren klakkeloos te geloven. Namelijk dat de democrats de verkiezingen stolen van Trump. Een man die voor de verkiezingen al riep "als ik niet win dan komt het door corruptie aan de kant van de democraten"...Zelfs Nietzsche zou hier doorheen gekeken hebben.
[..]
Volgens mij lees je mijn berichten niet eens, of alleen de kop. Want de eerste zin was schelden, en de rest was heel inhoudelijk en juist..
Dus ik zag wel degelijk een andere uitweg dan schelden. Schelden was meer om de aandacht te krijgen, aangezien rechtse figuren vaak de inhoud uit de weg gaan.
Hihi, als je met "inhoud" het cholerische temperament bedoelt van de links en progressieve geest. Ja, die willen wij rechtsgeoriënteerden nog wel eens negeren. Maar het is verder wel vermakelijk om te aanschouwen hoor, van die kortaangebonden trigglypuffs.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203114491
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, als je met "inhoud" het cholerische temperament bedoelt van de links en progressieve geest. Ja, die willen wij rechtsgeoriënteerden nog wel eens negeren. Maar het is verder wel vermakelijk om te aanschouwen hoor, van die kortaangebonden trigglypuffs.
Met inhoud bedoel ik gewoon de inhoud. Dan moet je het niet over de verpakking hebben, wat temperament is.
En inhoudelijke vragen aan rechtse mensen worden door rechtse mensen vaak genegeerd. Want als je vragen stelt bij hoaxes willen die hoaxes nogal door de mand vallen..

Jij en de jouwen zouden een fictie boek kunnen schrijven, zoveel fantasie als jullie hebben.. Mensen die binnen moeten blijven vanwege ufo's, hoe kom je er op?
In plaats van door hebben dat het weigeren van stemmen met briefpost ervoor zorgt dat arme mensen niet kunnen stemmen en de democraten daardoor minder stemmen zullen krijgen. Door Trump in het leven geroepen vanwege vermeende fraude. Fraude die wel is geconstateerd maar dan bij Trump stemmers en in zo mindere mate dat het de uitslag nooit beïnvloed heeft.
  zondag 9 januari 2022 @ 19:53:22 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203114712
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:29 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Logisch nadenken. Nietzsche dacht, voor zijn tijd, logisch na en kwam tot bepaalde ideeen. Alles wat jij daarnet postte kwam niet door logisch nadenken maar door bepaalde randfiguren klakkeloos te geloven. Namelijk dat de democrats de verkiezingen stolen van Trump. Een man die voor de verkiezingen al riep "als ik niet win dan komt het door corruptie aan de kant van de democraten"...Zelfs Nietzsche zou hier doorheen gekeken hebben.
[..]
Volgens mij lees je mijn berichten niet eens, of alleen de kop. Want de eerste zin was schelden, en de rest was heel inhoudelijk en juist..
Dus ik zag wel degelijk een andere uitweg dan schelden. Schelden was meer om de aandacht te krijgen, aangezien rechtse figuren vaak de inhoud uit de weg gaan.
Hilary haalde dit al aan in 2016 met een aantal voorbeelden waarbij hij dit al eerder deed.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203114739
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Ik blaf geen mensen af zonder reden.. Hoe kom je erbij? En waarom willen jij en jouw makkers altijd hun handen in onschuld wassen? Ik lees dit topic wat vol staat met boude uitspraken en volledige bullshit.. Dan komt er iemand die zogenaamd lacht om tierende en woeste democrats. Maar wel gaan wenen als er 1 iemand komt die hem een retard noemt..

En ik open geen topics, ik kom in topics. Dus als er mensen zijn die mensen willen bekeren dan zijn het wel mensen die topics openen om hun evangelie te verspreiden.. wie de schoen past trekke hem aan.
De schoen past mij nog steeds niet, ik ben namelijk niet de persoon die dit topic heeft geopend. Verder niet echt relevant natuurlijk want het wel of niet openen van een topic heeft weinig te maken met het idee of je iemand wilt bekeren.
Ik ga slechts in op de manier hoe je post en dan vooral het geen je probeert te zeggen.
Je maakt geen enkel relevant punt, je bent slechts aan het stampvoeten omdat wij niet zijn zoals jij en dat vind je blijkbaar dusdanig vervelend dat je met een hoop krachttermen ons moet vertellen dat wij niet deugen.
Het komt op mij een beetje religieus over, alsof ik een frikandel speciaal zit te eten tijdens de ramadan.
  zondag 9 januari 2022 @ 19:54:59 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203114745
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Hey even wat anders mensen.

Wat zullen de democraten bij de volgende verkiezingen gaan doen om de overwinning opnieuw te stelen?

Mail-in ballots zullen wel niet meer kunnen dan. Misschien met een nieuw virus. Of ze gaan mensen vertellen om thuis te blijven vanwege het klimaatbeleid of vanwege de UFO's. Verplicht poststemmen dus.

Of mensen die al 30 jaar dood zijn, hoe kunnen ze die de volgende keer laten stemmen op de volgende globalist? Misschien gaat Biden zelf wel stemmen op Kamala Harris, terwijl hij in zijn kist ligt.

Of paketten stemmen meerdere keren door de telmachine halen. Hoe gaan ze dat doen als Republiekeinse toezichthouders de hele dag aanwezig mogen zijn en niet meer buitengehouden worden.

Het zijn grote uitdagingen. 1 ding kunnen ze niet toelaten. Een nationalistische populaire president mag niet meer winnen van ze. Eerlijke verkiezingen betekent het einde voor ze.
Niet, de oompaloempa won toch ook gewoon in 2016.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 9 januari 2022 @ 19:58:00 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203114793
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De schoen past mij nog steeds niet, ik ben namelijk niet de persoon die dit topic heeft geopend. Verder niet echt relevant natuurlijk want het wel of niet openen van een topic heeft weinig te maken met het idee of je iemand wilt bekeren.
Ik ga slechts in op de manier hoe je post en dan vooral het geen je probeert te zeggen.
Je maakt geen enkel relevant punt, je bent slechts aan het stampvoeten omdat wij niet zijn zoals jij en dat vind je blijkbaar dusdanig vervelend dat je met een hoop krachttermen ons moet vertellen dat wij niet deugen.
Het komt op mij een beetje religieus over, alsof ik een frikandel speciaal zit te eten tijdens de ramadan.
Wow iemand die iets op feiten basseerde beschuldigingen van religie terwijl hier maar een aantal juist aangeven dat het maken heeft met geloof en dat er geen feiten nodig zijn..
Kijkt naar QPJ die dit een maandje terug nog even aanhaalde.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203114798
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hilary haalde dit al aan in 2016 met een aantal voorbeelden waarbij hij dit al eerder deed.
Clinton die tot diep in 2019 meende dat zij de rechtmatige president van de VS is.
Overigens zou ze haar zelf nu kandidaat moeten stellen. Die Biden gaat het niet redden en Kamala Harris die is zo afschuwelijk slecht dat het mij verbaast dat ze nog op haar positie zit als VP.
pi_203114832
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wow iemand die iets op feiten basseerde beschuldigingen van religie terwijl hier maar een aantal juist aangeven dat het maken heeft met geloof en dat er geen feiten nodig zijn..
Kijkt naar QPJ die dit een maandje terug nog even aanhaalde.
Ik heb het serieus drie keer opnieuw gelezen en ik snap er werkelijk niets van.
  zondag 9 januari 2022 @ 20:06:33 #95
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203114904
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Niet, de oompaloempa won toch ook gewoon in 2016.
Omdat dat eerlijke verkiezingen waren.
  zondag 9 januari 2022 @ 20:08:36 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203114940
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Clinton die tot diep in 2019 meende dat zij de rechtmatige president van de VS is.
Overigens zou ze haar zelf nu kandidaat moeten stellen. Die Biden gaat het niet redden en Kamala Harris die is zo afschuwelijk slecht dat het mij verbaast dat ze nog op haar positie zit als VP.
Ze heeft die zelfde avond wel haar verlies toegegeven en ze had meer stemmen.
Het was toen zeer nipt.
In tegenstelling tot afgelopen verkiezingen die niet bepaald nipt waren.
Ze gaf wel gelijk haar verlies door .. gelijk..
Wanneer deed de oompaloempa dit?

Als Harris zo slecht is juich ik het toe dat Biden 2024 niet haalt ...
Meer om jullie frustratie hier te zien posten.
Oh en ze heeft al de eer dat ze al even president had mogen zijn en in die periode van uurtje of zo heeft ze het al beter gedaan dan de oompaloempa :D

[ Bericht 20% gewijzigd door theguyver op 09-01-2022 20:13:41 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203114983
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 19:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De schoen past mij nog steeds niet, ik ben namelijk niet de persoon die dit topic heeft geopend.
Dit ging dan ook niet over jou. jij reageerde toch op mij naar aanleiding van een reactie van mij op iemand anders? Namelijk de topicstarter. Dus als er al iemand is die een ander moet bekeren dan is het TS..

quote:
Verder niet echt relevant natuurlijk want het wel of niet openen van een topic heeft weinig te maken met het idee of je iemand wilt bekeren.
Ik ga slechts in op de manier hoe je post en dan vooral het geen je probeert te zeggen.
Je maakt geen enkel relevant punt, je bent slechts aan het stampvoeten omdat wij niet zijn zoals jij en dat vind je blijkbaar dusdanig vervelend dat je met een hoop krachttermen ons moet vertellen dat wij niet deugen.
Je kan natuurlijk ook overdrijven en steeds maar weer hameren op het feit dat ik TS 1 keer uitmaakte voor fucking retard.. En dat is een beetje het probleem met mensen gelijk jij, altijd maar doelpalen verschuiven zodat je niet inhoudelijk hoeft te worden..

Ik was een meelezer voordat ik mij hier registreerde. En jullie idee is al 26 keer gedebunked door iedereen die een beetje normaal in het leven staat. Wat dat aangaat lijken jullie wel op die mensen die beweren dat de Aarde toch echt 4000 jaar oud is. Iedereen die er anders in staat die heeft ongelijk en volgt het kwaad/satan. God heeft de dinobotten die men her en der vind in de Aarde gelegd om de gelovigen te verleiden en de echte gelovigen zullen zegevieren...
Hoe meer men met goede redenen jullie debunken hoe meer jullie in jullie schulp kruipen.

quote:
Het komt op mij een beetje religieus over, alsof ik een frikandel speciaal zit te eten tijdens de ramadan.
Waar heb je het precies over?

Het gaat hier ook niet om meningen die verschillen, maar over feiten die bepaalde figuren verkeerd uitleggen of misquoten.
Feiten zijn niet subjectief maar objectief..
pi_203115810
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:08 schreef theguyver het volgende:
Ze gaf wel gelijk haar verlies door .. gelijk..

Hihi, grappig. Mij staat vooral bij dat ze helemaal van de leg was en dat het John Pedosta was die mensen maar vertelde dat ze naar huis moesten gaan.
  maandag 10 januari 2022 @ 05:51:53 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203118862
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:00 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, grappig. Mij staat vooral bij dat ze helemaal van de leg was en dat het John Pedosta was die mensen maar vertelde dat ze naar huis moesten gaan.
Agh ja..
De oompaloempa was er nog erger aan toe, die accepteerde zijn verlies nog veel minder.
Want die heeft nog steeds zijn verlies niet toegegeven spamde Twitter en Facebook vol dat hij niet tegen zijn verlies kon, en nog steeds plus vond dat er daarom maar een protestmars moest worden georganiseerd op 6jan, en we weten allemaal hoe dat uitpakte.

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 10-01-2022 06:55:46 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 januari 2022 @ 06:57:01 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203119020
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Omdat dat eerlijke verkiezingen waren.
Jup Net als in 2020.
Tot nu toe niks naar voren gekomen dat dit niet het geval is/was.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 januari 2022 @ 09:00:38 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203119662
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Omdat dat eerlijke verkiezingen waren.
Niet volgens Trump.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203120273


Hihi, Fedsurrection. Uiteraard was dit al lang bekend onder de Ontwaakten.
  maandag 10 januari 2022 @ 11:09:55 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203121756
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:51 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Hihi, Fedsurrection. Uiteraard was dit al lang bekend onder de Ontwaakten.
WASHINGTON, D.C.—On January 6, 2022, the first anniversary of the storming of the Capitol, the one thing Trump loyalists could agree on was everyone else was to blame for the carnage that day but them

https://www.rawstory.com/(...)_id=716646&list_id=1

Heel herkenbaar hier.
FBI antifa democraten etc etc etc..
Behalve trumporters en trumpisten en andere fanboy's.

Zie je het voor je Feyenoord supporters breken zelf de kuip af en geven Ajax de politie de lokale honkbalploeg en jij die achter je telefoon/laptop zit op de flikker.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 januari 2022 @ 11:27:36 #104
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203122076
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Niet volgens Trump.
En nog won hij in 2016. Kun je nagaan.
  maandag 10 januari 2022 @ 11:52:16 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203122413
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]
En nog won hij in 2016. Kun je nagaan.
Ook voor die 'fraude' is nooit bewijs geleverd...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 januari 2022 @ 11:53:21 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203122431
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]
En nog won hij in 2016. Kun je nagaan.
En nipt.. het is dat ene zwaarder telt dan ander..
Maar ondanks dat won hij..
Zonder fraude en verloor hij zonder fraude in 2020.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 januari 2022 @ 11:54:00 #107
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203122440
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ook voor die 'fraude' is nooit bewijs geleverd...
Niet dat het veel had uitgemaakt, de winnaar stond toch al vast.
pi_203122450
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ook voor die 'fraude' is nooit bewijs geleverd...
Waarom trok Jill Stein de recount-/auditkeutel in?

Hihi.
  maandag 10 januari 2022 @ 11:54:57 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203122456
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:54 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Waarom trok Jill Stein de recount-/auditkeutel in?

Hihi.
Nou, vertel :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 januari 2022 @ 12:11:52 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203122727
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 11:54 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Waarom trok Jill Stein de recount-/auditkeutel in?

Hihi.
Vertel hoe liep de rechtzaak die aangespannen is met dit audit bewijs?
Bedoel er lag paar miljoen voor klaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203122752
Oh, nu zijn er weer rechtzaken nodig? Bewijs is nogal "definition-fluid".
  maandag 10 januari 2022 @ 12:16:14 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203122802
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:13 schreef QuidProJoe het volgende:
Oh, nu zijn er weer rechtzaken nodig? Bewijs is nogal "definition-fluid".
Kom eerst maar eens met wat bewijs :) Nu is het nogal afwezig-fluid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 januari 2022 @ 12:18:06 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203122827
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:13 schreef QuidProJoe het volgende:
Oh, nu zijn er weer rechtzaken nodig? Bewijs is nogal "definition-fluid".
In december en januari is er grote sommen geld opgehaald dat zodra er bewijs voor fraude was er rechtzaken gestart konden worden.
Nou zeg je zelf dit is het bewijs..

Maar ze doen er niks mee..
En weet je waarom? Om dat het geen bewijs is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203122922
Jezelf zo druk maken, in BNW, om iets waar je vindt dat er geen bewijs voor is.

Hihi, raar.
  maandag 10 januari 2022 @ 12:24:04 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203122928
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:23 schreef QuidProJoe het volgende:
Jezelf zo druk maken, in BNW, om iets waar je vindt dat er geen bewijs voor is.

Hihi, raar.
Zolang dat niet geleverd wordt is het er niet nee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203123012
Bewijs is niet nodig als je in iets gelooft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 10 januari 2022 @ 13:07:27 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203123663
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:28 schreef Ludachrist het volgende:
Bewijs is niet nodig als je in iets gelooft.
Als de profeet zegt dat het waar is, is dat ook zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203124198
Trump is ook een puppet. hij pushed de vaccinaties.onderdeel van new world order plan.

Trump renews praise for Covid vaccines, 'one of the greatest achievements of mankind'
https://www.nbcnews.com/p(...)nts-mankind-n1286551

Trump says he got Covid vaccine booster shot
https://www.cnbc.com/2021(...)-not-to-boo-him.html

  Overall beste user 2022 maandag 10 januari 2022 @ 13:55:09 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203124415
Trump is niet meer nodig voor de fascisten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 10 januari 2022 @ 14:01:47 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203124507
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:55 schreef Ulx het volgende:
Trump is niet meer nodig voor de fascisten.
En welke vermeende fascisten hebben we het hier precies over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 maandag 10 januari 2022 @ 14:44:15 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203125157
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 20:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Omdat dat eerlijke verkiezingen waren.
Maar Trump verloor in 2020 in staten die gecontroleerd werden door de GOP. Die regelden de verkiezingen in die staten. De Democraten hadden daar geen macht.

Zijn die Republikeinen volgens jou strafbaar en moet de huidige regering ze berechten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203126315
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 13:41 schreef Mytho het volgende:
Trump is ook een puppet. hij pushed de vaccinaties.onderdeel van new world order plan.

Trump renews praise for Covid vaccines, 'one of the greatest achievements of mankind'
https://www.nbcnews.com/p(...)nts-mankind-n1286551

Trump says he got Covid vaccine booster shot
https://www.cnbc.com/2021(...)-not-to-boo-him.html

Ik vind het vreemd dat de Lincoln project Trump ineens probeert af te schilderen als een anti vaxxer die het licht heeft gezien.
Trump is erg pro vaccinatie geweest het zijn vooral bepaalde Republikeinen en een groot deel van de zwarte bevolking die echt anti vaxxers waren.
Het zoveelste bewijs dat het media narratief een compleet eigen leven aan het leiden is tot op het punt dat DeSantis en Trump nu worden gezien als anti vaxxers.
pi_203126425
twitter

Illegalen kunnen nu dus legaal stemmen in NYC. Een waanzinnig besluit uiteraard dat de stem van burgers in NYC doet verwateren. Ik dacht dat Eric Adams een beetje meer verstand zou hebben dan zijn voorganger Lurch Deblasio maar helaas…..
pi_203126432
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En welke vermeende fascisten hebben we het hier precies over?
Een ieder rechts van Bernie Sanders denk ik???
pi_203126619
Ik moet wel zeggen dat het nu niet meer zo moeilijk is om een anti vaxxer te zijn. Als je tegen vaccinatiedwang bent dan ben je dus een anti vaxxer volgens de nieuwe definitie.
pi_203126638
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het vreemd dat de Lincoln project Trump ineens probeert af te schilderen als een anti vaxxer die het licht heeft gezien.
Trump is erg pro vaccinatie geweest het zijn vooral bepaalde Republikeinen en een groot deel van de zwarte bevolking die echt anti vaxxers waren.
Het zoveelste bewijs dat het media narratief een compleet eigen leven aan het leiden is tot op het punt dat DeSantis en Trump nu worden gezien als anti vaxxers.
Dat er nog mensen zijn die voornamelijk de Amerikaanse media serieus nemen.


Hebben jullie gezien wat CNN heeft gedaan met een video van Joe Rogan?

Ze hebben zijn gezicht bewerkt om er zieker uit te laten zien

https://www.instagram.com/reel/CYcLCESpFws/?utm_medium=copy_link
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_203126810
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 18:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik ben het met alles eens dat Nietzsche zegt. Ik heb alle boeken gelezen en ben niets tegengekomen waar ik me niet in kan vinden.
Dus? Niemand beweert van niet.

Het is alleen wel compleet achterlijk te zeggen dat je pas, en alleen een Trump-aanhanger bent als je het met ALLES eens bent wat hij zegt, en precies doet wat hij opdraagt.

Maargoed, er is wel meer dat je niet snapt.
pi_203126891
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dat er nog mensen zijn die voornamelijk de Amerikaanse media serieus nemen.


Hebben jullie gezien wat CNN heeft gedaan met een video van Joe Rogan?

Ze hebben zijn gezicht bewerkt om er zieker uit te laten zien

https://www.instagram.com/reel/CYcLCESpFws/?utm_medium=copy_link
Hetzelfde hebben ze ook gedaan met die kerel die een aanslag op die kerstoptocht heeft gepleegd. Ze hebben zijn foto zo wit mogelijk gemaakt.
Wat dacht je van de Amerikaanse media en in Nederland kon men er ook wat van door ivermectine te bestempelen als een medicijn voor paarden.
Alles om de mensen te dwingen een spuit te nemen.
pi_203126926
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hetzelfde hebben ze ook gedaan met die kerel die een aanslag op die kerstoptocht heeft gepleegd. Ze hebben zijn foto zo wit mogelijk gemaakt.
Wat dacht je van de Amerikaanse media en in Nederland kon men er ook wat van door ivermectine te bestempelen als een medicijn voor paarden.
Alles om de mensen te dwingen een spuit te nemen.
Dat deden ze bij CNN, ze melden dat Rogan aan een paarden middel zat dat hij van een dierenarts zou moeten hebben verkregen.

Hij heeft het gewoon van zijn huisarts voorgeschreven gekregen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_203126928
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:23 schreef Chivaz het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het nu niet meer zo moeilijk is om een anti vaxxer te zijn. Als je tegen vaccinatiedwang bent dan ben je dus een anti vaxxer volgens de nieuwe definitie.
Wederom een definitie die is geslacht op het Linkse Altaar.

Wel lullig voor hen die spijt hebben van hun injecties. Met al die boosters op papier niet meer "gevaccineerd" zijn maar nog wel met een gesaboteerd immuunsysteem rondlopen.
pi_203126943
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:47 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dat deden ze bij CNN, ze melden dat Rogan aan een paarden middel zat dat hij van een dierenarts zou moeten hebben verkregen.

Hij heeft het gewoon van zijn huisarts voorgeschreven gekregen.
Ik heb zelf liever een paardenmiddel dan een schapenmiddel.
pi_203126954
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het vreemd dat de Lincoln project Trump ineens probeert af te schilderen als een anti vaxxer die het licht heeft gezien.
Trump is erg pro vaccinatie geweest het zijn vooral bepaalde Republikeinen en een groot deel van de zwarte bevolking die echt anti vaxxers waren.
Het zoveelste bewijs dat het media narratief een compleet eigen leven aan het leiden is tot op het punt dat DeSantis en Trump nu worden gezien als anti vaxxers.
Lincoln Project is geen media.

Ik ken geen 'msm' die Trump afschilderden als een anti-vaxxer. Een groot deel van zijn aanhang is dat wel, dat maakt het nieuwswaardig (en hilarisch) wanneer Trump het vaccin prijst en promoot.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203126966
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:47 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wederom een definitie die is geslacht op het Linkse Altaar.

Wel lullig voor hen die spijt hebben van hun injecties. Met al die boosters op papier niet meer "gevaccineerd" zijn maar nog wel met een gesaboteerd immuunsysteem rondlopen.
Dus Trump loopt rond met een gesaboteerd immuunsysteem? Dat belooft weinig goeds voor jouw hoop in bange dagen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203126988
quote:
15s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dus Trump loopt rond met een graanoogst immuunsysteem? Dat belooft weinig goeds voor jouw hoop in bange dagen.
pi_203127041
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:53 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Volgens jou leidt vaccineren tot een 'gesaboteerd immuunsysteem'.

Je grote held Trump heeft drie prikken in z'n mik.

Hoe zit dat dan precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 januari 2022 @ 17:02:46 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203127092
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:47 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dat deden ze bij CNN, ze melden dat Rogan aan een paarden middel zat dat hij van een dierenarts zou moeten hebben verkregen.

Hij heeft het gewoon van zijn huisarts voorgeschreven gekregen.
Het maakt linksige MSM, zoals CNN, woest als invloedrijke mensen zoals Joe Rogan tegen het gewenste narratief in durven te gaan. De MSM ziet zichzelf als de absolute bepalende macht als het om "feiten" en "de waarheid" gaat en iedereen die anders durft te beweren moet direct worden gedemoniseerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 maandag 10 januari 2022 @ 17:14:35 #137
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203127212
Ik ken geen mensen die zo praten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203127375
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Lincoln Project is geen media.

Ik ken geen 'msm' die Trump afschilderden als een anti-vaxxer. Een groot deel van zijn aanhang is dat wel, dat maakt het nieuwswaardig (en hilarisch) wanneer Trump het vaccin prijst en promoot.
Zo nieuwswaardig vind ik het niet, hij heeft niet anders gedaan dan het vaccin promoten.
pi_203127495
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo nieuwswaardig vind ik het niet, hij heeft niet anders gedaan dan het vaccin promoten.
Media-optredens van oud-presidenten zijn per definitie nieuwswaardig. Dat Trump zo enthousiast de vaccins aanprijst is bovendien saillant, omdat een groot deel van zijn achterban in het wappie-kamp zit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 januari 2022 @ 17:43:42 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203127569
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar Trump verloor in 2020 in staten die gecontroleerd werden door de GOP. Die regelden de verkiezingen in die staten. De Democraten hadden daar geen macht.

Zijn die Republikeinen volgens jou strafbaar en moet de huidige regering ze berechten?
Noem eens zo'n staat.
pi_203127602
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:43 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Noem eens zo'n staat.
Georgia, Pensylvania.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 januari 2022 @ 17:47:53 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203127616
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Georgia, Pensylvania.
2 van de 4 staten waar zeker gefraudeerd is.
  maandag 10 januari 2022 @ 17:52:55 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203127665
Omtrent Georgia zeggen de Democraten dat ook geregeld. "Voter suppression!" snikt men als het niet gaat zoals gehoopt. Sommige Democraten vinden nog altijd dat Stacey Abrams eigenlijk de governor daar is. Hihi, fantasten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203127859
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:45 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Huilie huilie.
Haha, verbaast me niet dat je geen antwoord meer hebt. :D

Toch, om terug te keren op jouw achterlijke beredenering - het waren wél Trump-aanhangers op 6 january. Puur en alleen omdat Trump heeft gezegd "geen geweld" in een speech die voor 90% wel opruiiend was, maakt geen enkel verschil.
pi_203127954
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]
2 van de 4 staten waar zeker gefraudeerd is.
Jammer dat je daar geen enkel bewijs voor hebt.
  Overall beste user 2022 maandag 10 januari 2022 @ 18:29:52 #146
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203128162
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]
2 van de 4 staten waar zeker gefraudeerd is.
Door de GOP dan, want de Democraten waren niet in de positie om dat in die staten te doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 10 januari 2022 @ 20:26:25 #147
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203130271
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:07 schreef illusions het volgende:

[..]
Haha, verbaast me niet dat je geen antwoord meer hebt. :D

Toch, om terug te keren op jouw achterlijke beredenering - het waren wél Trump-aanhangers op 6 january. Puur en alleen omdat Trump heeft gezegd "geen geweld" in een speech die voor 90% wel opruiiend was, maakt geen enkel verschil.
Er waren honderdduizenden mensen. Natuurlijk waren dat voor het grootste deel Trump aanhangers.

Die zeer kleine groep gewelddadigen hadden helemaal niets met Trump.

Beschamend is dat een dergelijk grote groep zo weinig geweld kent. Leg dat eens naast de Biden fanclub tijdens Black Lives Matter.

Ik weet hoe graag je de Trump aanhang wil neerzetten als gewelddadig, maar je hebt de feiten niet mee.

Ik ben ook geen Trump aanhanger. Ik kan zo 5 dingen noemen die ik totaal anders had willen zien. Het beste aan een president vind ik wanneer oorlog volledig ten koste van alles vermeden wordt. Er is geen enkel argument te noemen voor oorlog.

De globalisten willen daarentegen niets liever dan oorlog. Daarom was er geen optie om de verkiezingen te verliezen van Trump. Het was winnen of frauderen. Van Trump viel niet te winnen, daarom is voor fraude gekozen.

Amerikanen zijn tegen oorlog. Ze motten het niet. Ze willen zich helemaal niet bemoeien met conflicten aan de andere kant van de wereld. Ze hebben daar niets te behalen. De enige reden waarom wij Amerikanen zien als oorlogszuchtig is vanwege die globalistische leiders. Trump was wat dat betreft de enige uitzondering in ruim 150 jaar en daarmee heeft hij tweemaal de verkiezingen gewonnen.
  maandag 10 januari 2022 @ 20:29:07 #148
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203130336
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Door de GOP dan, want de Democraten waren niet in de positie om dat in die staten te doen.
De democraten hebben in PE en GA gefraudeerd in 2020.
pi_203130520
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef Ixnay het volgende:
Die zeer kleine groep gewelddadigen hadden helemaal niets met Trump.

Jawel, die hebben gehoor gegeven aan Trump's opruiiende gelul.
pi_203130528
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:29 schreef Ixnay het volgende:

[..]
De democraten hebben in PE en GA gefraudeerd in 2020.
Dat is incorrect, daarom is daar ook geen bewijs voor.
pi_203130787
Oh ja, die mythe dat far right extremists zo vredelievend zijn. Die heb ik vaker gehoord. ‘The Timothy McVeighs are still there’: fears over extremism in US military :')

Maar blijf vooral herhalen dat de trumpcultisten niet gewelddadig zijn, ondanks het overduidelijke bewijs van 6 januari 2021.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203130813
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef illusions het volgende:

[..]
Dat is incorrect, daarom is daar ook geen bewijs voor.
Nou ja, ze hebben blijkbaar zo hard gefraudeerd dat PA zelfs PE is geworden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 maandag 10 januari 2022 @ 21:05:27 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203131053
Is dit fraude?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203133262
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Er waren honderdduizenden mensen. Natuurlijk waren dat voor het grootste deel Trump aanhangers.
Honderdduizenden nog wel _O- Heb je daar ook een bron van? (Buiten Trump zelf :') )

quote:
Die zeer kleine groep gewelddadigen hadden helemaal niets met Trump.
Nonsens dat is aantoonbaar onwaar. Je hoeft er alleen maar de getuigenissen van de arrestanten op na te slaan.

quote:
Beschamend is dat een dergelijk grote groep zo weinig geweld kent. Leg dat eens naast de Biden fanclub tijdens Black Lives Matter.
Het gaat om de daar aanwezige MAGA-mob waarvan iedereen van te voren al wist dat ze kwamen met één doel: de certificatie van de verkiezingsuitslag in het Congres tegenhouden.

quote:
Ik weet hoe graag je de Trump aanhang wil neerzetten als gewelddadig, maar je hebt de feiten niet mee.
Het gaat dan ook niet over Trump's hele aanhang maar dat deel dat bereid is te vechten om Trump aan de macht te houden.

quote:
Ik ben ook geen Trump aanhanger. Ik kan zo 5 dingen noemen die ik totaal anders had willen zien. Het beste aan een president vind ik wanneer oorlog volledig ten koste van alles vermeden wordt. Er is geen enkel argument te noemen voor oorlog.
Dan moet je niet bij Trump zijn die met moeite overtuigd kon worden om Iran niet te bombarderen.

twitter


quote:
De globalisten willen daarentegen niets liever dan oorlog. Daarom was er geen optie om de verkiezingen te verliezen van Trump. Het was winnen of frauderen. Van Trump viel niet te winnen, daarom is voor fraude gekozen.
Dat idee zit alleen in jouw hoofd, er is niet op grote schaal gefraudeerd en het merendeel van de incidentele fraudegevallen die ontdekt zijn stemde op Trump en niet op Biden.

quote:
Amerikanen zijn tegen oorlog. Ze motten het niet. Ze willen zich helemaal niet bemoeien met conflicten aan de andere kant van de wereld. Ze hebben daar niets te behalen. De enige reden waarom wij Amerikanen zien als oorlogszuchtig is vanwege die globalistische leiders. Trump was wat dat betreft de enige uitzondering in ruim 150 jaar en daarmee heeft hij tweemaal de verkiezingen gewonnen.
Dit is natuurlijk een belachelijke generalisatie :D

Bovendien viel er voor de VS natuurlijk heel veel te behalen bij die oorlogen anders waren ze er niet aan begonnen. En nee Trump was geen uitzondering:

quote:
Just four of the 13 presidents in office between 1945 and 2020 -- Harry S. Truman, Lyndon B. Johnson, George H. W. Bush and George W. Bush – officially brought the country into new full-scale wars (Korea, Vietnam, the Persian Gulf, Afghanistan, Iraq). If we also consider other military interventions, Carter and Ford join Trump in not starting or escalating existing foreign conflicts with U.S. military involvement.

Bron
En als je naar de polls kijkt welk deel van de bevolking oorlogen steunt zijn dat standaard in meerderheid Republikeinen.

Voorbeeld:



[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 00:36:23 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203133865
Zoals verwacht weigert Jim Jordan medewerking:

twitter

Terwijl hij eerder nog had beloofd dat hij dat we zou doen:

twitter

Zou hij iets te verbergen hebben? :+

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 01:15:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203133876
Weer een GOP senator die door Trump tot RINO wordt gedegradeerd omdat hij zei dat Biden gewonnnen heeft

twitter

Reactie Mike Rounds:

twitter

Waarop een reactie van Thune (McConnell's kroonprins):

twitter

De RINO-club *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 05:44:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203133934
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dat er nog mensen zijn die voornamelijk de Amerikaanse media serieus nemen.

Hebben jullie gezien wat CNN heeft gedaan met een video van Joe Rogan?

Ze hebben zijn gezicht bewerkt om er zieker uit te laten zien

https://www.instagram.com/reel/CYcLCESpFws/?utm_medium=copy_link
Heb jij ook gezien dat het Fake News is en dat juist de andere foto bewerkt is? :{w

twitter

quote:
On Thursday, the Joe Rogan Experience Fans Page posted a side-by-side comparison of two images _ one said to come from Rogan’s Instagram video and labeled “JOE LOOKS PERFECTLY HEALTHY AND BRIGHT,” and the other, which was slightly darker and grayer, saying “YELLOW FILTER + BLUR MAKE HIM LOOK ’SICK.”

But frame-by-frame analysis by The Associated Press and a digital forensic expert found no evidence of alteration.

“There is no evidence that the clip from Anderson Cooper’s show is manipulated or altered from the original Instagram video in an attempt to alter Rogan’s appearance,” said Hany Farid, professor at University of California Berkeley’s School of Information, whose research focuses on digital forensics, image analysis and human perception.


Farid said he compared the hue of several frames from the CNN video with the same frames from Rogan’s Instagram, and found they were nearly identical. Farid did see some blurriness in the Anderson Cooper video, which he attributed to it being cropped closer to Rogan’s face.

The image in the Facebook post identified as being from the original did show signs of being altered, Farid said.

“In this purported original, the Facebook post appears different from the original Instagram video,” Farid said. “It appears that the color is shifted towards red and away from the yellow/green appearance in the original Instagram video.”


CNN also said the color in the video had not been changed.

“The image was not altered using Photoshop or any filter,” CNN said in a statement emailed to the AP. “The raw upload was ingested using the direct link to Joe Rogan’s Instagram video, which was then cut for TV.”
Best grappig dat bij het verifieren van dit soort claims van users over het manipuleren van beelden door de MSM praktisch altijd ongegrond blijkt te zijn :D

Zoals ook deze dus:

quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hetzelfde hebben ze ook gedaan met die kerel die een aanslag op die kerstoptocht heeft gepleegd. Ze hebben zijn foto zo wit mogelijk gemaakt.
Wat dacht je van de Amerikaanse media en in Nederland kon men er ook wat van door ivermectine te bestempelen als een medicijn voor paarden.
Alles om de mensen te dwingen een spuit te nemen.
Nee hoor ook dat is niet gebeurd en dat had je best kunnen weten als je eens verder gekeken had dan je neus lang is en niet zo verblind was geweest door je bias dat je het direct geloofde. CNN maakte gewoon gebruik van dezelfde mugshot waar ook alle andere newsoutlets gebruik van maakten zoals bijv de NYP of de Daily Mail.

Maar het levert je iig weer vier van die domme duimpjes op ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de volledigheid het originele artikel van CNN:

twitter

waarbij duidelijk wordt hoe fout je weer eens zit als je het filmpje zelf bekijkt en niet alleen de mugshot. Bovendien wordt er in hetzelde artikel ook nog eens ten overvloede een andere foto wordt getoond.



En zijn er van dit figuur legio mugshots in allerlei tinten :D

Typisch iets voor notoire complotdenkertjes om daar iets achter te zoeken bij CNN. Selectief Connecting the Dots! :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 07:08:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203133960
quote:
Jij hebt ook duidelijk ergens een klok horen klepelen :{w

Ik neem tenminste aan dat je behoefte aan context verder ontbreekt, je de columns niet eens gelezen hebt en gewoon ff een (voor jou bevredigend) twitterplaatje komt dumpen :P

BNW-waardig :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 03:34:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203133964
Het onderzoek naar Trump's poging de verkiezingsuitslag van 2020 te beinvloeden vordert ook lekker:

twitter

quote:
Fulton County District Attorney Fani Willis said in an interview with The Associated Press last week that her team is making solid progress, and she’s leaning toward asking for a special grand jury with subpoena power to aid the investigation.

“I believe in 2022 a decision will be made in that case,” Willis said. “I certainly think that in the first half of the year that decisions will be made.”
twitter


[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 04:24:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203133967
Echt iets voor Florida: een bedrijf oprichten met fake COVID-test uitslagen die allemaal negatief zijn :')

twitter

AOC testte na haar verblijf in Florida trouwens positief. Kan natuurlijk toeval zijn :D

[ Bericht 37% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 05:54:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203133968
Intussen bij het civiele onderzoek naar Trump's financien in New York:

twitter

Dat vindt de rechter vast een goede reden :+

twitter

"It violates the Constitution." :D

Ze had ook gewoon "LOCK HIM UP!" moeten roepen :{w

[ Bericht 69% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 05:50:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203134033
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef Ulx het volgende:
Is dit fraude?

[ twitter ]
Lijkt me wel :Y

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203134115
Het was me weer een genoegen *O*

Speciaal voor @Ixnay en gelijkgestemde andersdenkenden nog twee toepasselijke quotes van Nietzsche:

- "There are two different types of people in the world, those who want to know, and those who want to believe"

- “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 11 januari 2022 @ 07:23:34 #164
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203134239
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 06:01 schreef Kijkertje het volgende:
Het was me weer een genoegen *O*

Speciaal voor @:Ixnay en gelijkgestemde andersdenkenden nog twee toepasselijke quotes van Nietzsche:

- "There are two different types of people in the world, those who want to know, and those who want to believe"

- “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
Dit zijn typische Nietzsche quotes die ik heel vaak denk als ik dit soort topics lees.

:)
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:09:24 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203134498
Dit was weer een hele drukke nacht voor de Fox News Kijker-kijker zo te zien. Er zijn weer overuren gemaakt met het verdedigen van de Blauwen. Het is me ook wat toch met die passionele progressieven. Zo strijdlustig! Hihi.
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja, die mythe dat far right extremists zo vredelievend zijn. Die heb ik vaker gehoord. ‘The Timothy McVeighs are still there’: fears over extremism in US military :')

Maar blijf vooral herhalen dat de trumpcultisten niet gewelddadig zijn, ondanks het overduidelijke bewijs van 6 januari 2021.
Ah, een artikel van een linkse outlet over hoe gevaarlijk rechts wel niet is. Dezelfde outlet trouwens die in 2020 door twee anti-fascisten een artikel liet schrijven over dat Antifa echt een hele ongevaarlijke en vredelievende beweging is die opkomt voor het juiste en onterecht werd beschimpt door Trump.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203134518
quote:
85s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 02:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Heb jij ook gezien dat het Fake News is en dat juist de andere foto bewerkt is? :{w

[ twitter ]
[..]
Best grappig dat bij het verifieren van dit soort claims van users over het manipuleren van beelden door de MSM praktisch altijd ongegrond blijkt te zijn :D

Zoals ook deze dus:
[..]
Nee hoor ook dat is niet gebeurd en dat had je best kunnen weten als je eens verder gekeken had dan je neus lang is en niet zo verblind was geweest door je bias dat je het direct geloofde. CNN maakte gewoon gebruik van dezelfde mugshot waar ook alle andere newsoutlets gebruik van maakten zoals bijv de NYP of de Daily Mail.

Maar het levert je iig weer vier van die domme duimpjes op ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de volledigheid het originele artikel van CNN:

[ twitter ]
waarbij duidelijk wordt hoe fout je weer eens zit als je het filmpje zelf bekijkt en niet alleen de mugshot. Bovendien wordt er in hetzelde artikel ook nog eens ten overvloede een andere foto wordt getoond.

[ afbeelding ]

En zijn er van dit figuur legio mugshots in allerlei tinten :D

Typisch iets voor notoire complotdenkertjes om daar iets achter te zoeken bij CNN. Selectief Connecting the Dots! :Y

Het gaat om een video, niet een foto.
Heb jij überhaupt de beelden zelf gezien.
De orginele upload en de video van CNN.

Als jij geen verschil ziet, dan is er iets mis met je ogen.

De beelden zijn niet identiek.
Hoe dat komt is de vraag.
Ken jij de zin, Wij van WC eend adviseren WC eend.

Daar ruikt het onderzoek van jou erg naar.

Maar gezien je schrijfstijl kom je hier alleen om jezelf een veer in je anus te steken en trots weer te vertrekken met het idee dat je de waarheid bezit.

Sneu.

[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 11-01-2022 09:27:25 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:16:04 #167
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203134542
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 06:01 schreef Kijkertje het volgende:
Het was me weer een genoegen *O*

Speciaal voor @:Ixnay en gelijkgestemde andersdenkenden nog twee toepasselijke quotes van Nietzsche:

- "There are two different types of people in the world, those who want to know, and those who want to believe"

- “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
Dit vind ik een oprechte post, mijn complimenten. Je eigen goedgelovigheid en door ideologie vertroebelde wereldbeeld erkennen is de eerste stap. Misschien is er dan toch nog enige hoop voor je.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203135222
Het is altijd interessant, wanneer men zo fanatiek pro-Establishment is in een subforum als BNW. De wanhoop die hen drijft om hele nachten te posten enkel om zichzelf te overtuigen terwijl de gefabriceerde en gedicteerde omgeving in elkaar dondert.
pi_203135623
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is altijd interessant, wanneer men zo fanatiek pro-Establishment is in een subforum als BNW. De wanhoop die hen drijft om hele nachten te posten enkel om zichzelf te overtuigen terwijl de gefabriceerde en gedicteerde omgeving in elkaar dondert.
Maar is het immuunsysteem van Trump nou 'gesaboteerd' omdat hij drie vaccins heeft gehad?

Want dat belooft dan weinig goeds voor zijn kansen om de volgende presidentsverkiezingen te winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 11 januari 2022 @ 10:13:40 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203136036
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is altijd interessant, wanneer men zo fanatiek pro-Establishment is in een subforum als BNW. De wanhoop die hen drijft om hele nachten te posten enkel om zichzelf te overtuigen terwijl de gefabriceerde en gedicteerde omgeving in elkaar dondert.
Kijkertje post alleen maar dit soort dingen omdat de interesse daar in ligt.

En niks dondert in elkaar..
Geen idee waar je deze waarneming vandaan haalt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203137417
Wederom ontkenning van feiten, waar ben je bang voor, HowardRoark/Dejann?

SEC. 2. FINDINGS.

quote:
Congress finds the following:

(1) White supremacists and other far-right-wing extremists are the most significant domestic terrorism threat facing the United States.

(2) On February 22, 2019, a Trump Administration United States Department of Justice official wrote in a New York Times op-ed that “white supremacy and far-right extremism are among the greatest domestic-security threats facing the United States. Regrettably, over the past 25 years, law enforcement, at both the Federal and State levels, has been slow to respond. … Killings committed by individuals and groups associated with far-right extremist groups have risen significantly.”.
https://www.congress.gov/116/bills/s894/BILLS-116s894is.xml

Dat soort rechts extremisten bestormden het Capitool in een halfbakken poging om de verkiezingsuitslag ongedaan te maken.

Maar ga gerust verder met je boos maken over non issues zoals transgender toiletten in scholen, en/of hoe de pers daarop reageert.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 12:13:23 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203137836
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:46 schreef Barbusse het volgende:
Wederom ontkenning van feiten, waar ben je bang voor, HowardRoark/Dejann?

SEC. 2. FINDINGS.
[..]
https://www.congress.gov/116/bills/s894/BILLS-116s894is.xml

Dat soort rechts extremisten bestormden het Capitool in een halfbakken poging om de verkiezingsuitslag ongedaan te maken.

Maar ga gerust verder met je boos maken over non issues zoals transgender toiletten in scholen, en/of hoe de pers daarop reageert.
De helft van de vragen worden genegeerd en je pakt er maar eventjes een heel nieuw document bij. Ik hoop dat je het zelf nog een beetje kunt bijhouden met al dat gedraai. En het is trouwens opmerkelijk om te zien dat in een bill om binnenlands terrorisme in de VS te monitoren, aanslagen in Canada en Nieuw-Zeeland worden meegenomen.

Is dit soms een bill opgesteld door enkel Democraten? Dat zou veel verklaren, hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203137953
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De helft van de vragen worden genegeerd en je pakt er maar eventjes een heel nieuw document bij. Ik hoop dat je het zelf nog een beetje kunt bijhouden met al dat gedraai. En het is trouwens opmerkelijk om te zien dat in een bill om binnenlands terrorisme in de VS te monitoren, aanslagen in Canada en Nieuw-Zeeland worden meegenomen.

Is dit soms een bill opgesteld door enkel Democraten? Dat zou veel verklaren, hihi.
Natuurlijk negeer ik vragen. Ik pas me aan aan de user waar ik op reageer O+ En aangezien jij notoir nergens inhoudelijk op in gaat en niet eens ontopic kunt blijven krijg je dit. Uiteraard vind jij rechts extremisme geen issue, want msm crt woke hihi.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 12:21:39 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203137983
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De helft van de vragen worden genegeerd en je pakt er maar eventjes een heel nieuw document bij. Ik hoop dat je het zelf nog een beetje kunt bijhouden met al dat gedraai. En het is trouwens opmerkelijk om te zien dat in een bill om binnenlands terrorisme in de VS te monitoren, aanslagen in Canada en Nieuw-Zeeland worden meegenomen.

Is dit soms een bill opgesteld door enkel Democraten? Dat zou veel verklaren, hihi.
Oh zet er maar neer ik denk dat kijkertje ze allemaal vanavond wel even beantwoord en anders zijn er nog tig anderen hier die antwoorden kunnen geven..

En BTW spreek voor jezelf met negeren vragen..

Om even voorbeeld te noemen..
Zie onderschrift staat er niet voor niets..

Zoals de vorige president was 4 jaar aan de macht en men wil hem dolgraag terug, waarom? Wat waren zijn beste prestaties.

En als men het bewijs voor grootschalige fraude allang heeft (wat al vaker is gezegd hier)
Waarom doet men er geen fuck mee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 januari 2022 @ 13:31:07 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203138818
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Natuurlijk negeer ik vragen. Ik pas me aan aan de user waar ik op reageer O+ En aangezien jij notoir nergens inhoudelijk op in gaat en niet eens ontopic kunt blijven krijg je dit. Uiteraard vind jij rechts extremisme geen issue, want msm crt woke hihi.
Het lijkt er voornamelijk op dat je maar wat wild om je aan het heen slaan bent in de hoop iets te raken. Tot op heden nog zonder succes. En de laatste zin in je post is wederom een stropop. Jammer, je kunt het blijkbaar echt niet zonder.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef theguyver het volgende:
Oh zet er maar neer ik denk dat kijkertje ze allemaal vanavond wel even beantwoord en anders zijn er nog tig anderen hier die antwoorden kunnen geven..
Het napapegaaien van linksige activisten, journalisten en andere Democratisch stemmende Twitteraars, wat @Kijkertje elke nacht in deze reeks doet, vind ik geen antwoord geven op een vraag.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef theguyver het volgende:
En BTW spreek voor jezelf met negeren vragen..

Om even voorbeeld te noemen..
Zie onderschrift staat er niet voor niets..

Zoals de vorige president was 4 jaar aan de macht en men wil hem dolgraag terug, waarom? Wat waren zijn beste prestaties.

En als men het bewijs voor grootschalige fraude allang heeft (wat al vaker is gezegd hier)
Waarom doet men er geen fuck mee.
Vragen omtrent fraude zijn al meermaals beantwoord. Dat de adepten van de Blauwen hier die antwoorden niet bevredigend achten kan ik verder weinig aan veranderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203138878
De enige die ik wild om zich heen zie slaan ben jij, Jan. Nergens ga je inhoudelijk in op de posts van Barbusse. Zoals verwacht.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 11 januari 2022 @ 13:59:55 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203139176
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 13:36 schreef OMG het volgende:
De enige die ik wild om zich heen zie slaan ben jij, Jan. Nergens ga je inhoudelijk in op de posts van Barbusse. Zoals verwacht.
Dan kijk je niet goed. Ik ga juist inhoudelijk in op zijn posts, alleen hij blijft draaien en ontwijkt gestelde vragen. Maar ik snap dat je dit liever negeert en simpelweg via wat gaslighting in de bres probeert te springen voor een ideologische medestander. Erg aandoenlijk om zulk tribaal gedrag te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 11 januari 2022 @ 14:29:34 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203139533
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 13:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het lijkt er voornamelijk op dat je maar wat wild om je aan het heen slaan bent in de hoop iets te raken. Tot op heden nog zonder succes. En de laatste zin in je post is wederom een stropop. Jammer, je kunt het blijkbaar echt niet zonder.
[..]
Het napapegaaien van linksige activisten, journalisten en andere Democratisch stemmende Twitteraars, wat @:Kijkertje elke nacht in deze reeks doet, vind ik geen antwoord geven op een vraag.
[..]
Vragen omtrent fraude zijn al meermaals beantwoord. Dat de adepten van de Blauwen hier die antwoorden niet bevredigend achten kan ik verder weinig aan veranderen.
Eh nee hoor...
Als de fraude aangetoond is zou Biden allang niet meer in witte huis zitten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 januari 2022 @ 14:36:09 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203139623
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 13:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan kijk je niet goed. Ik ga juist inhoudelijk in op zijn posts, alleen hij blijft draaien en ontwijkt gestelde vragen. Maar ik snap dat je dit liever negeert en simpelweg via wat gaslighting in de bres probeert te springen voor een ideologische medestander. Erg aandoenlijk om zulk tribaal gedrag te aanschouwen.
Mooi dus een van mijn langst lopende vraag die momenteel alleen door chivaz is beantwoord door middel van een linkje en niet eens een normaal antwoord op de vraag want deze moest overgenomen van een of andere katholieke lamlul, die als positief punt aangaf dat er een aantal katholieken in zijn regering zaten.....
Ik heb ik helaas van jou nooit antwoord op gehad.

En hij staat hier boven ook bij..
Dus je lult..

Er is niks van fraude aangetoond, want elk deel word de vraag minstens 20x gevraagd maar nooit echt beantwoord..
Daarin tegen is het makkelijker en veel belangrijker om off-topic te gaan en andere punten aan te halen die niks te maken hebben met dit topic.

Als je niet meer weet waar topic over gaat lees even de OP van illusions nog even.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203139646
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 13:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan kijk je niet goed. Ik ga juist inhoudelijk in op zijn posts, alleen hij blijft draaien en ontwijkt gestelde vragen. Maar ik snap dat je dit liever negeert en simpelweg via wat gaslighting in de bres probeert te springen voor een ideologische medestander. Erg aandoenlijk om zulk tribaal gedrag te aanschouwen.
De enige die draait ben jij, opnieuw. Nog steeds.

• Kijkertje post iets, waarop jij de bron aanvalt, maar nergens ingaat op de inhoud.
• Barbusse post 2 vervolg bronnen die ingaan op het onderwerp, vervolgens ga je weer nergens op de inhoud in wat betreft white supremacy en domestic terrorism en komt het niet verder dan dat iets niet hard gemaakt zou worden. En we beginnen weer over linksigen.
• Barbusse post vervolgens nog een linkje naar een bill, waar je voor de derde keer niet op de inhoud ingaat wat betreft white supremacy en domestic terrorism behalve dat Nieuw Zeeland en Canada worden aangehaald als voorbeelden.

Om vervolgens weer te linksigen, linksigen, linksigen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 11 januari 2022 @ 15:14:51 #181
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203140121
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 14:37 schreef OMG het volgende:

[..]
De enige die draait ben jij, opnieuw. Nog steeds.

• Kijkertje post iets, waarop jij de bron aanvalt, maar nergens ingaat op de inhoud.
• Barbusse post 2 vervolg bronnen die ingaan op het onderwerp, vervolgens ga je weer nergens op de inhoud in wat betreft white supremacy en domestic terrorism en komt het niet verder dan dat iets niet hard gemaakt zou worden. En we beginnen weer over linksigen.
• Barbusse post vervolgens nog een linkje naar een bill, waar je voor de derde keer niet op de inhoud ingaat wat betreft white supremacy en domestic terrorism behalve dat Nieuw Zeeland en Canada worden aangehaald als voorbeelden.

Om vervolgens weer te linksigen, linksigen, linksigen.
Hihi, je zit er zoals gewoonlijk weer eens naast.

Als eerste val ik geen bronnen aan die Kijkertje post. Ten tweede komt Barbusse met verscheidene artikelen, waarbij als er concrete vragen over worden gesteld (post #176), hij deze negeert en mijn post simpelweg wegzet als het ontkennen van feiten om vervolgens met weer een andere bron aan te komen zetten. Draaien dus.

Ten slotte blijft het fascinerend om te zien dat de woorden 'links' en 'linksigen' zo'n trigger zijn voor sommigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203140588
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, je zit er zoals gewoonlijk weer eens naast.
"Nee, jij". :').

quote:
Als eerste val ik geen bronnen aan die Kijkertje post. Ten tweede komt Barbusse met verscheidene artikelen, waarbij als er concrete vragen over worden gesteld (post #176), hij deze negeert en mijn post simpelweg wegzet als het ontkennen van feiten om vervolgens met weer een andere bron aan te komen zetten. Draaien dus.
Sorry. Post van Barbusse. Feit blijft dat je nergens in ging op de inhoud, maar vooral begon over dat het een linkse bron is.

Trouwens weinig concrete vragen in die post die je noemt, maar vooral pogingen van jouw kant om maar niet op de inhoud in te gaan maar er omheen te praten. Niet zo heel verwonderlijk dat er dan van een andere user een soortgelijke reactie komt, immers ga je zelf ook praktisch nooit op vragen of inhoud in, maar verwacht dat wel van anderen?

quote:
Ten slotte blijft het fascinerend om te zien dat de woorden 'links' en 'linksigen' zo'n trigger zijn voor sommigen.
Weinig trigger, maar een observatie. Maar je kunt het wel, een post zonder gegiechel en je gebruikelijke stopwoordjes.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203141296
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:14 schreef HowardRoark het volgende:

Ten slotte blijft het fascinerend om te zien dat de woorden 'links' en 'linksigen' zo'n trigger zijn voor sommigen.
Oke rechtse sektevolgers ooit genaamd dejjannn en ensiferum.

Dan krijgen we hier ook getriggerde reacties van de nieuwe kloontjes.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 16:38:59 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203141313
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 13:31 schreef HowardRoark het volgende:

Vragen omtrent fraude zijn al meermaals beantwoord. Dat de adepten van de Blauwen hier die antwoorden niet bevredigend achten kan ik verder weinig aan veranderen.
Waar en wanneer dan? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 januari 2022 @ 17:11:03 #185
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203141761
Mag mevrouw Harris eigenlijk de kiesmannen vervangen? Mike scheen het tenslotte te mogen volgens Don.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 18:13:23 #186
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203142568
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:45 schreef OMG het volgende:

[..]
"Nee, jij". :').
[..]
Sorry. Post van Barbusse. Feit blijft dat je nergens in ging op de inhoud, maar vooral begon over dat het een linkse bron is.

Trouwens weinig concrete vragen in die post die je noemt, maar vooral pogingen van jouw kant om maar niet op de inhoud in te gaan maar er omheen te praten. Niet zo heel verwonderlijk dat er dan van een andere user een soortgelijke reactie komt, immers ga je zelf ook praktisch nooit op vragen of inhoud in, maar verwacht dat wel van anderen?
Ik stel meerdere vragen over de inhoud om duidelijk te krijgen waar Barbusse zich nu precies zo druk over maakt. Er is niet een hele duidelijke coherentie tussen de artikelen die hij linkt. Labels als "white supremacy" hebben inmiddels al hun betekenis en waarde verloren door het obsessief-compulsieve gebruik ervan in de laatste jaren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 16:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Oke rechtse sektevolgers ooit genaamd dejjannn en ensiferum.

Dan krijgen we hier ook getriggerde reacties van de nieuwe kloontjes.
Rechtse sektevolgers? Dejjann? Ensiferum?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203143072
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef HowardRoark het volgende:

Labels als "white supremacy" hebben inmiddels al hun betekenis en waarde verloren door het obsessief-compulsieve gebruik ervan in de laatste jaren.

Voor randfiguren zoals jij misschien, voor normale mensen betekend het nog steeds hetzelfde.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 11 januari 2022 @ 19:05:38 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203143351
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef OMG het volgende:

[..]
Voor randfiguren zoals jij misschien, voor normale mensen betekend het nog steeds hetzelfde.
De mensen die het obsessief gebruiken, namelijk activisten (vermomd als academici of journalisten) en heetgebakerde Blauwe politici en diens adepten, zijn toch niet te categoriseren als 'normaal'. Maar misschien zien we hier de Newspeak van de hedendaagse progressieve geest weer terug. Normaal staat in deze dus waarschijnlijk voor abnormaal. Dit laatste is immers de nieuwe normaal geworden voor progressieven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203143769
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 19:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De mensen die het obsessief gebruiken, namelijk activisten (vermomd als academici of journalisten) en heetgebakerde Blauwe politici en diens adepten, zijn toch niet te categoriseren als 'normaal'. Maar misschien zien we hier de Newspeak van de hedendaagse progressieve geest weer terug. Normaal staat in deze dus waarschijnlijk voor abnormaal. Dit laatste is immers de nieuwe normaal geworden voor progressieven.
Bingo.

Daarnaast wordt het nergens obsessief gebruikt, ook vraag je jezelf blijkbaar nergens af waarom het mogelijk meer dan in voorgaande jaren, decennia, weet ik het in het nieuws komt. Maar goed, doen alsof het obsessief wordt gebruikt en daarmee onderliggende zaken weg lachen is natuurlijk een stuk makkelijker.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203143995
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 19:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De mensen die het obsessief gebruiken, namelijk activisten (vermomd als academici of journalisten) en heetgebakerde Blauwe politici en diens adepten, zijn toch niet te categoriseren als 'normaal'. Maar misschien zien we hier de Newspeak van de hedendaagse progressieve geest weer terug. Normaal staat in deze dus waarschijnlijk voor abnormaal. Dit laatste is immers de nieuwe normaal geworden voor progressieven.
Klinkt een beetje als Mass Formation Psychosis.
pi_203145359
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als Mass Formation Psychosis.
Hoe zit het nou met gevaccineerden? Is hun immuunsysteem gesaboteerd?

Zo ja, wat houdt dan in? En geldt dat ook voor de driemaal gevaccineerde Trump?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203147004
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als Mass Formation Psychosis.
Ah je vindt Joe Rogan wel een betrouwbare bron en hebt daar een nieuwe interessante term geleerd om gewichtig mee te doen? :D

twitter

twitter

Fact Check-No evidence of pandemic 'mass formation psychosis', say experts speaking to Reuters
quote:
The phrase does not appear in the American Psychological Association (APA) Dictionary of Psychology (dictionary.apa.org/), (dictionary.apa.org/browse/m) nor does it appear in the PsycNet database of published research articles (here), (here).

Numerous psychologists have also told Reuters that such a condition is not officially recognized.

"I have never heard of this concept," John Drury, Professor of Social Psychology and Director of Research and Knowledge Exchange at the University of Sussex, wrote in an email to Reuters.

Jay Van Bavel, Associate Professor of Psychology and Neural Science at New York University, said the term "doesn't exist as a real academic concept", adding: "I've been studying group identity and collective behaviour for nearly two decades and just published a book on the topic (www.powerofus.online/) and not once have I come across this term.

"It seems to have been made up recently. There are similar-sounding concepts, like 'mass psychogenic illness,' (here) but the scope of these is relatively narrow compared to what is being proposed here."

Reuters also spoke to Steven Reicher, Professor of Social Psychology at the University of St Andrews, who has studied crowd psychology for more than 40 years. He described the concept of a "mass psychosis" as "more metaphor than science, more ideology than fact".

"It arises out of mass society theories and crowd psychology theories which developed in the 19th century, and which reflected a fear of the masses," he said. "The claim was that people in the mass lose their sense of identity and their ability to reason, they regress to an inferior mental state where they are manipulable by unscrupulous leaders.

"It has been totally discredited by contemporary work on groups and crowds."

Van Bavel, who said he found the idea of mass formation psychosis "reductionist", highlighted a different account of the role of psychology, groups and leadership in the rise of Naziism (here).

He also pointed to a study he co-authored and released in November 2020 analysing the movement of approximately 15 million Americans during the early stages of the pandemic, finding that one of the "single biggest predictors of following social distance guidelines was political partisanship" (here).

"What is true, of course, is that people do have to make sense of a confusing and complicated world with different accounts coming from different sources," said Reicher.

"We are not vaccinologists so when people tell us contradictory things about vaccines, who do we listen to. That is a matter of trust and of our social relationship to the source of information. So, the politicisation of the pandemic, the creation of a sense of an establishment enemy who wants to control us is certainly important. It makes the establishment of trust an absolutely critical aspect of the pandemic and hence such things as transparency, respect, clarity etc. become critical."

He added: "But telling people who disagree with you that they are deluded and in a state of psychosis is essentially a device to silence them and a form of disrespect. It alienates and hence undermines an attempt at dialogue. It isn't an explanation of the problem; it is part of the problem."
En over die dr. Malone:

twitter

twitter

quote:
"He's a legitimate scientist, or at least was until he started to make these false claims," said Dr. Paul Offit, chair of vaccinology at the University of Pennsylvania's Perelman School of Medicine.
Weer zo'n opportunist dus op zoek naar roem en rijkdom in het huidige anti-vax klimaat waar het goedgelovige MAGA-volk uitermate gevoelig voor is :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 22:50:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203147668
Duidelijk Mass Formation Psychosis.
pi_203148126


Hihi.
pi_203148984
#BareShelvesBiden Trends As Alarming Number Of People Report Empty Stores

Before Christmas eve, President (hihi) Biden declared his administration's efforts to eliminate supply-chain bottlenecks ahead of the holiday season had succeeded. Ten days into the new year, we can firmly say that is not the case.

The hashtag "BareShelvesBiden" has been trending on Twitter for the last 24 hours. The hashtag ranked on Twitter's most trending list as of late Sunday evening.

People from around the country tweeted pictures and videos of bare supermarket shelves as Biden's Supply Chain Disruptions Task Force fails to address pandemic-induced disruptions.

Gaat verder
https://www.zerohedge.com(...)report-empty-shelves

https://twitter.com/hasht(...)&ref_src=twsrc%5Etfw
pi_203148991
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 01:46 schreef koosbasterd het volgende:
#BareShelvesBiden Trends As Alarming Number Of People Report Empty Stores

Before Christmas eve, President (hihi) Biden declared his administration's efforts to eliminate supply-chain bottlenecks ahead of the holiday season had succeeded. Ten days into the new year, we can firmly say that is not the case.

The hashtag "BareShelvesBiden" has been trending on Twitter for the last 24 hours. The hashtag ranked on Twitter's most trending list as of late Sunday evening.

People from around the country tweeted pictures and videos of bare supermarket shelves as Biden's Supply Chain Disruptions Task Force fails to address pandemic-induced disruptions.

Gaat verder
https://www.zerohedge.com(...)report-empty-shelves

https://twitter.com/hasht(...)&ref_src=twsrc%5Etfw
De zoveelste keer lege schappen? De vorige keren was het ook allemaal verklaarbaar/ waren het oude foto's uit Trump's presidentschap en had het niets met Biden's beleid te maken en als ik zo het commentaar lees onder de tweets is het nu niet anders:
twitter


De VS heeft namelijk nogal last van sneeuwstormen op het moment. Gewoon weer propagandistische stemmingmakerij waar het goedgelovige MAGA-volk gretig intrapt :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203148993
quote:
81s.gif Op woensdag 12 januari 2022 01:58 schreef Kijkertje het volgende:

De VS heeft namelijk nogal last van sneeuwstormen op het moment
Nou en? Dat hebben ze wel vaker
pi_203148996
quote:
Zit nog wat oud zeer omdat Biden voor Harris koos als VP i.p.v. haar en dat werd haar live on air duidelijk gemaakt door Biden zelf op MSNBC _O- .

Daarnaast is Biden ook gewoon slecht bezig. En dan bedoel ik niet in de ogen van de Republikeinen maar in de ogen van de progressieve Democraten en de dramatische landelijke populariteitscijfers onder de bevolking.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203149001
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:03 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Nou en? Dat hebben ze wel vaker
Ja? En dan komen soms de produkten later aan slimpie :D

Nog wat reacties:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149004
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja? En dan komen soms de produkten later aan slimpie :D

Nog een reactie:

[ twitter ]
Ja jij slikt alles wat ze je wijsmaken voor zoete koek viel me al op. Factcheck het nog even. :')
We gaan het zien.
Ben benieuwd of je dan nog online bent
pi_203149006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:18 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ja jij slikt alles wat ze je wijsmaken voor zoete koek viel me al op. Factcheck het nog even. :')
We gaan het zien.
Ben benieuwd of je dan nog online bent
Het is een kwestie van logisch nadenken. Als er grote tekorten aan levensmiddelen zouden zijn is dat landelijk nieuws. Dit zijn tweets die niemand serieus neemt :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149007
Volgende 'ingehuurde' opstandeling:

twitter

Zo vredelievend ook :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149008
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is een kwestie van logisch nadenken. Als er grote tekorten aan levensmiddelen zouden zijn is dat landelijk nieuws. Dit zijn tweets die niemand serieus neemt :D
Dat is het hem juist. Dat krijg je pas te horen als het te laat is.(msm) Dit doen ze bewust.
pi_203149011
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:23 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Dat is het hem juist. Dat krijg je pas te horen als het te laat is.(msm) Dit doen ze bewust.
Welnee joh. Ook bij de MSM brengen journalisten graag belangrijk landelijk nieuws als eerste, de concurrentie is groot.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149019
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Welnee joh. Ook bij de MSM brengen journalisten graag belangrijk landelijk nieuws als eerste, de concurrentie is groot.
Niet waar, de msm en hun puppets moeten zich aan bepaalde regeltjes houden.
Komt er op neer: niet te wijs/onafhankelijk zijn, dat doen wij (baasjes) wel voor jou, wanneer we je voorkauwen wat je naar buiten mag brengen.

Als je niet weet hoe dat werkt in die wereld snap je er niks van.

Dit bnw forum is niets voor jou zag ik al eerder.
Ga lekker iets anders doen.
Gewoon een tip hoor.
pi_203149020
Vandaag heeft Ted Cruz nog maar eens de Epps-complottheorie gepromoot bij een hearing in het Congres :D

twitter

Allemaal heel VERDACHT! Dat moet een FED zijn geweest! :{w

twitter

Blijkt hij al in november gehoord te zijn :D

twitter

twitter

Oeps alweer een paar Dotjes verkeerd Connected/foutief patroontje gespot _O-

En je dan laten adviseren door O'Keefe. Ja geen wonder dat de kennis van sommige senatoren nogal te wensen overlaat :D

twitter


Ook weer zo'n volkomen 'logisch' complot :')

twitter

twitter

Maar goed het échte verhaal is natuurlijk dat Epps gewoon liegt want hij wordt vast dik betaald door de Democraten :{w

Of hij was als Oath Keeper natuurlijk al undercover dat kan ook. Legio argumenten te verzinnen waardoor de theorie toch gewoon klopt. Je moet het gewoon willen zien geloven! :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 12-01-2022 05:27:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:35 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Niet waar, de msm en hun puppets moeten zich aan bepaalde regeltjes houden.
Komt er op neer: niet te wijs/onafhankelijk zijn, dat doen wij (baasjes) wel voor jou, wanneer we je voorkauwen wat je naar buiten mag brengen.

Als je niet weet hoe dat werkt in die wereld snap je er niks van.

Dit bnw forum is niets voor jou zag ik al eerder.
Ga lekker iets anders doen.
Gewoon een tip hoor.
Bedankt voor de tip maar ik heb niet de indruk dat jij ook maar ergens verstand van hebt dus ik blijf nog even.

Ik vermaak me prima :*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149038
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip maar ik heb niet de indruk dat jij ook maar ergens verstand van hebt dus ik blijf nog even.

Ik vermaak me prima :*
Leuk, kan ik weer glimlachen straks. Beetje afleiding. Vooral die factchecks, leuk man.
Beetje vermaak op z'n tijd is wel lekker

[ Bericht 2% gewijzigd door koosbasterd op 12-01-2022 03:03:13 ]
pi_203149050
Nog meer dagvaardingen:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:51 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Leuk, kan ik weer glimlachen straks. Beetje afleiding. Vooral die factchecks, leuk man.
Beetje vermaak op z'n tijd is wel lekker
Ik zou zeggen: gooi er nog wat fake news in *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149064
MTG is om de één of andere reden erg boos op Marc Elias omdat hij wijst op het 14e Amendement :D

twitter

twitter

Zou ze zich mss aangesproken voelen? O-)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149074
Het zal weer eens niet :')

twitter

Oh en wisten jullie al dat die enge leftists van alles binnen smokkelen op scholen! :o

twitter

O jee een stokpaardje! :lijstje:

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 12-01-2022 05:14:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203149143
Fraude! :Y

twitter

Ze lijken ook allemaal op elkaar :')

twitter

Duidelijk gecoordineerd dus :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 12 januari 2022 @ 06:23:53 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203149153
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is een kwestie van logisch nadenken. Als er grote tekorten aan levensmiddelen zouden zijn is dat landelijk nieuws. Dit zijn tweets die niemand serieus neemt :D
Er is wel een redelijk te kort aan verpakking materiaal
https://www.melkveebedrij(...)e-verpakkingskosten/

Dit komt grotendeels door het uitbannen van zoveel mogelijk plastic in de voedsel sector.
Waardoor er nu even een grote piek is in het aanleveren van verpakkingen..
Dit zal wel weer dalen maar komt dus omdat men van verpakkingen wisselt en dus wat lastiger is om er aan te komen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203149854
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Zit nog wat oud zeer omdat Biden voor Harris koos als VP i.p.v. haar en dat werd haar live on air duidelijk gemaakt door Biden zelf op MSNBC _O- .

Daarnaast is Biden ook gewoon slecht bezig. En dan bedoel ik niet in de ogen van de Republikeinen maar in de ogen van de progressieve Democraten en de dramatische landelijke populariteitscijfers onder de bevolking.
twitter

Prachtig staaltje TV. De fraude in Georgia organiseren en niet eens de token-VP mogen worden.

Maar de echte reden dat Abrams geen podium deelt met Biden is omdat dat fysiek onmogelijk is.
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:08:46 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203150645
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 08:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[ twitter ]
Prachtig staaltje TV. De fraude in Georgia organiseren en niet eens de token-VP mogen worden.

Maar de echte reden dat Abrams geen podium deelt met Biden is omdat dat fysiek onmogelijk is.
Laat de oompaloempa nog maar es bellen dan..
Want die info is nog steeds niet boven water.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203150750
Trump Rips ‘Gutless’ Politicians Who Won’t Say If They’ve Had Vaccine Booster: ‘Say It’

quote:
“Well, I’ve taken it,” said Trump. “I’ve had the booster. Many politicians–I watched a couple of politicians be interviewed and one of the questions was, ‘Did you get the booster?’ – because they had the vaccine – and they’re answering like–in other words, the answer is ‘yes’ but they don’t want to say it. Because they’re gutless. You gotta say it – whether you had it or not. Say it. But the fact is that I think the vaccines saved tens of millions throughout the world. I’ve had absolutely no side-effects.”
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203150766
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah je vindt Joe Rogan wel een betrouwbare bron en hebt daar een nieuwe interessante term geleerd om gewichtig mee te doen? :D

[ twitter ]
[ twitter ]
Fact Check-No evidence of pandemic 'mass formation psychosis', say experts speaking to Reuters
[..]
En over die dr. Malone:

[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Weer zo'n opportunist dus op zoek naar roem en rijkdom in het huidige anti-vax klimaat waar het goedgelovige MAGA-volk uitermate gevoelig voor is :Y

Het is opmerkelijk hoe de legitimiteit van een wetenschapper schijnbaar ineens wegvalt als deze tot conclusies komt die niet passen binnen het gewenste narratief van de MSM en het Establishment. Om natuurlijk nog maar te zwijgen over de projectie van jou in deze post.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:18 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ja jij slikt alles wat ze je wijsmaken voor zoete koek viel me al op. Factcheck het nog even. :')
We gaan het zien.
Ben benieuwd of je dan nog online bent
Dat klopt, maar dat heeft ze zelf niet door. Ze interpreteert haar eigen goedgelovigheid als een bewijs van intelligentie. Het is fascinerend om te aanschouwen.
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 02:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip maar ik heb niet de indruk dat jij ook maar ergens verstand van hebt dus ik blijf nog even.

Ik vermaak me prima :*
Afvallige perspectieven worden natuurlijk door jou geïnterpreteerd als een gebrek aan intellect. Immers, de échte moreel verlichte medemens met een vermeend hoog IQ gaat blind af op wat de orakels in de MSM stellen. Zoals Maggie Haberman, Rachel Maddow of natuurlijk de favoriete fag van Amerikaans Links op Twitter: Kyle Griffin.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203150888
Hihi, en over Rachel Maddow gesproken: Hier zien we weer de daadwerkelijke aard van de vermeend intellectuelen. Een echte discussie durft men niet aan te gaan. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld een AOC, die ook elk debat met andersdenkenden weigert. Het is een opvallende tactiek om niet door de mand te vallen natuurlijk.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203151000
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
Dat klopt, maar dat heeft ze zelf niet door. Ze interpreteert haar eigen goedgelovigheid als een bewijs van intelligentie. Het is fascinerend om te aanschouwen.
Vroeger had men altijd een bijbeltje bij de hand om het gedicteerde te delen. Tegenwoordig vervult de Twitter "fact-check" die functie.
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:58:51 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203151257
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Vroeger had men altijd een bijbeltje bij de hand om het gedicteerde te delen. Tegenwoordig vervult de Twitter "fact-check" die functie.
Beetje zoals Trump zegt dat er fraude was, dus er was fraude?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203151596
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah je vindt Joe Rogan wel een betrouwbare bron en hebt daar een nieuwe interessante term geleerd om gewichtig mee te doen? :D

[ twitter ]
[ twitter ]
Fact Check-No evidence of pandemic 'mass formation psychosis', say experts speaking to Reuters
[..]
En over die dr. Malone:

[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Weer zo'n opportunist dus op zoek naar roem en rijkdom in het huidige anti-vax klimaat waar het goedgelovige MAGA-volk uitermate gevoelig voor is :Y

Je bent overduidelijk slachtoffer van MFP.
De manier waarop je de vaccinatiedwang goed zit te praten zegt al genoeg. En dan heb ik het nog niet eens over je steun voor het verplicht vaccineren van kinderen, discriminatie op basis van medische kenmerken en mondmaskers voor kinderen die niet tot nauwelijks risico lopen van Covid-19.
pi_203151791
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je bent overduidelijk slachtoffer van MFP.
De manier waarop je de vaccinatiedwang goed zit te praten zegt al genoeg. En dan heb ik het nog niet eens over je steun voor het verplicht vaccineren van kinderen, discriminatie op basis van medische kenmerken en mondmaskers voor kinderen die niet tot nauwelijks risico lopen van Covid-19.
Geloof jij trouwens ook - net als QuidProHillary - dat het vaccin je immuunsysteem 'saboteert'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203151802
Ik had dit stukje van Jimmy Kimmel al gezien, en het geeft op mooie wijze aan hoe de Blauwe elite neerkijkt op alles dat enigszins andersdenkend is. En hier ligt dan ook het grote issue. Het pathologische narcisme van de (hoogopgeleide) woke en progressieve, stedelijk gevestigde Amerikaan. Iets dat ook Andrew Yang een tijd terug wist te benadrukken bij CNN.


Maar ondertussen:

twitter


Hihi, wat een fantasten toch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203151968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geloof jij trouwens ook - net als QuidProHillary - dat het vaccin je immuunsysteem 'saboteert'?
Er zijn studies die dat claimen, daarom is het ook belangrijk dat het vaccin nader onderzoek verdient ipv een ieder te dwingen dat goedje te injecteren.
De barrington declaration zou een goede strategie geweest zijn. Niet iedereen heeft een vaccin nodig en al helemaal niet als die nog in de experimentele fase zit.
pi_203152088
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
Ik had dit stukje van Jimmy Kimmel al gezien, en het geeft op mooie wijze aan hoe de Blauwe elite neerkijkt op alles dat enigszins andersdenkend is. En hier ligt dan ook het grote issue. Het pathologische narcisme van de (hoogopgeleide) woke en progressieve, stedelijk gevestigde Amerikaan. Iets dat ook Andrew Yang een tijd terug wist te benadrukken bij CNN.


Maar ondertussen:

[ twitter ]

Hihi, wat een fantasten toch.
Verschrikkelijk die propaganda van Kimmel. En de pro vax dwingers zagen dat het goed was.
pi_203152096
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er zijn studies die dat claimen, daarom is het ook belangrijk dat het vaccin nader onderzoek verdient ipv een ieder te dwingen dat goedje te injecteren.
Maar Trump, de man die jij al jaren op het schild hijst, verkondigt juist dat vaccins levens redden en hij adviseert iedereen ze te nemen. Wie suggereert dat de vaccins gevaarlijk is - zoals Owens deed in het interview met Trump - krijgt van hem de wind van voren.

Vanuit jouw perspectief zouden de uitlatingen van Trump ronduit kwaadaardig moeten zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203152123
quote:
11s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar Trump, de man die jij al jaren op het schild hijst, verkondigt juist dat vaccins levens redden en hij adviseert iedereen ze te nemen. Wie suggereert dat de vaccins gevaarlijk is - zoals Owens deed in het interview met Trump - krijgt van hem de wind van voren.

Vanuit jouw perspectief zouden de uitlatingen van Trump ronduit kwaadaardig moeten zijn.
Dat moet Trump zelf weten, mij interesseert alleen het feit dat een ieder zowat gedwongen word om het te nemen. De keuze moet ten aller tijden vrij zijn. Wat mij betreft gaat Trump aan een Pfizer infuus, zolang hij anderen maar niet dwingt vind ik het prima.
pi_203152397
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat moet Trump zelf weten, mij interesseert alleen het feit dat een ieder zowat gedwongen word om het te nemen. De keuze moet ten aller tijden vrij zijn. Wat mij betreft gaat Trump aan een Pfizer infuus, zolang hij anderen maar niet dwingt vind ik het prima.
Je draait er vakkundig omheen, maar het gaat niet om dwang.

Als jij daadwerkelijk gelooft dat het vaccin gevaarlijk is, dan moet Trump daar ook van op de hoogte zijn. Hij stond nota bene aan het hoofd van de regering toen de vaccins werden ontwikkeld.

Dat betekent dus - als we de redenering van jou en QuidProHillary volgen - dat Trump willens en wetens een levensgevaarlijk middel promoot. Alsof hij mensen aanraadt rattengif te nemen.

Jij vindt dat verder prima? Of geloof je stiekem helemaal niet dat de vaccins gevaarlijk zijn?

Stuk op de vorige pagina trouwens gelezen? Trump neemt je andere held DeSantis op de korrel. No way dat The Donald gaat accepteren dat DeSantis een gooi doet naar het presidentschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:34:49 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203152666
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je draait er vakkundig omheen, maar het gaat niet om dwang.

Als jij daadwerkelijk gelooft dat het vaccin gevaarlijk is, dan moet Trump daar ook van op de hoogte zijn. Hij stond nota bene aan het hoofd van de regering toen de vaccins werden ontwikkeld.

Dat betekent dus - als we de redenering van jou en QuidProHillary volgen - dat Trump willens en wetens een levensgevaarlijk middel promoot. Alsof hij mensen aanraadt rattengif te nemen.

Jij vindt dat verder prima? Of geloof je stiekem helemaal niet dat de vaccins gevaarlijk zijn?

Stuk op de vorige pagina trouwens gelezen? Trump neemt je andere held DeSantis op de korrel. No way dat The Donald gaat accepteren dat DeSantis een gooi doet naar het presidentschap.
Hij heeft zelf al vaccin + booster.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203152789
Hoe zouden de maga fans hier reageren als trump wel president was en een vaccinatie plicht zou afkondigen gewoon om de democraten te stangen die dan tegen zouden zijn. _O-
pi_203152861
Is er al aantoonbaar bewijs van grootschalige verkiezingsfraude?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203152962
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Is er al aantoonbaar bewijs van grootschalige verkiezingsfraude?
Na lang zoeken blijkt het kleinschalige fraude vanuit het gop kamp geweest te zijn.

Bnw mode aan de cyber ninjas waren dubbelspionen en hebben juist de grootschalige democratische verkiezingsfraude weggemoffeld. 8-)
pi_203153001
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Hoe zouden de maga fans hier reageren als trump wel president was en een vaccinatie plicht zou afkondigen gewoon om de democraten te stangen die dan tegen zouden zijn. _O-
Ik ben zelf tegen een vaccinatieplicht. Dus van welke partij het komt maakt mij dan niet uit. In het door jouw geschetste voorbeeld zou ik het dus eens zijn met de Democraten en niet met Trump. Maar ik zie dit gelukkig niet zo snel gebeuren, de Republikeinen zijn immers een partij bij wie individuele vrijheid hoog in het vaandel staat. Dit in tegenstelling tot de Democraten waarbij top-down, antidemocratische overheidscontrole wordt gepusht. De pandemie heeft dit ook weer mooi weten te bevestigen.

En laten we de vraag eens omdraaien: hoe zouden, de MSM, de Democraten en diens adepten in deze situatie reageren? Dat kan ik je wel vertellen, die zouden op hysterische wijze moord en brand schreeuwen over vermeend fascisme. En dit tot in de oneindigheid herhalen als het bewijs dat Trump een fascist is. Waarschijnlijk zou men het ook weer racialiseren en bijvoorbeeld bombarderen tot Tuskegee 2.0.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203153126
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je draait er vakkundig omheen, maar het gaat niet om dwang.

Als jij daadwerkelijk gelooft dat het vaccin gevaarlijk is, dan moet Trump daar ook van op de hoogte zijn. Hij stond nota bene aan het hoofd van de regering toen de vaccins werden ontwikkeld.

Dat betekent dus - als we de redenering van jou en QuidProHillary volgen - dat Trump willens en wetens een levensgevaarlijk middel promoot. Alsof hij mensen aanraadt rattengif te nemen.

Jij vindt dat verder prima? Of geloof je stiekem helemaal niet dat de vaccins gevaarlijk zijn?

Stuk op de vorige pagina trouwens gelezen? Trump neemt je andere held DeSantis op de korrel. No way dat The Donald gaat accepteren dat DeSantis een gooi doet naar het presidentschap.
Het is een feit dat de baten eenmaal groter zijn als je in een risicogroep zit dan het risico van lichamelijke problemen met het vaccin.
Wederom kom ik dan weer terug op vrije keuze, mensen moeten helemaal zelf weten wat ze doen.
pi_203153175
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Hoe zouden de maga fans hier reageren als trump wel president was en een vaccinatie plicht zou afkondigen gewoon om de democraten te stangen die dan tegen zouden zijn. _O-
Hoe zou jij zelf reageren is een betere vraag, het is immers wel duidelijk hier wie er voor individuele vrijheid is en wie niet.
Zou je Trump een fascist noemen als hij zou gaan voor een vaccinatieplicht?
Persoonlijk denk ik het wel aangezien hij door je vriendjes in de media al voor veel minder voor fascist uitgemaakt werd.
pi_203153376
Ik krijg het gevoel dat het onvoorwaardelijke gehoorzamen van de Autoriteit op andersdenkenden wordt geprojecteerd door middel van hypothetische en domme vragen.
pi_203153380
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is een feit dat de baten eenmaal groter zijn als je in een risicogroep zit dan het risico van lichamelijke problemen met het vaccin.
Wederom kom ik dan weer terug op vrije keuze, mensen moeten helemaal zelf weten wat ze doen.
Maar Trump heeft het niet alleen over risicogroepen. Hij prijst het vaccin aan in algemene zin, dus voor iedereen.

Nogal kwaadaardig als je in de veronderstelling leeft - zoals jij blijkbaar doet - dat de vaccins gevaarlijk zijn.

Vind jij het normaal dat Trump - jouw grote held - actief vaccins promoot die levensgevaarlijk zijn. Dat is dan toch verknipt gedrag?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203153397
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe zou jij zelf reageren is een betere vraag, het is immers wel duidelijk hier wie er voor individuele vrijheid is en wie niet.
Zou je Trump een fascist noemen als hij zou gaan voor een vaccinatieplicht?
Persoonlijk denk ik het wel aangezien hij door je vriendjes in de media al voor veel minder voor fascist uitgemaakt werd.
Daar kun je op rekenen inderdaad. Het kliekje hier zal namelijk op vurige wijze alles goedpraten dat afkomstig is van de Democraten. De nachtelijke posts die hier te lezen zijn vormen wat dat betreft altijd een mooi bewijs. Op passionele wijze zal men de eigen tribe verdedigen, ongeacht de inhoud van uitspraken, beleid of ideologie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203153409
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik krijg het gevoel dat het onvoorwaardelijke gehoorzamen van de Autoriteit op andersdenkenden wordt geprojecteerd door middel van hypothetische en domme vragen.
Nou ja, jij loopt hier dagelijks Trumps 'officiële verklaringen' te posten, alsof het gaat om de woorden van de Messias.

Normaliter ben je altijd zeer volgzaam wanneer het de woorden van Trump betreft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203153430
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar kun je op rekenen inderdaad. Het kliekje hier zal namelijk op vurige wijze alles goedpraten dat afkomstig is van de Democraten. De nachtelijke posts die hier te lezen zijn vormen wat dat betreft altijd een mooi bewijs. Op passionele wijze zal men de eigen tribe verdedigen, ongeacht de inhoud van uitspraken, beleid of ideologie.
#woedend
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203153504
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]
#woedend
Iets constateren staat niet gelijk aan woedend zijn. Of bedoelde je hier dat mijn post jou woedend maakt? Dat zou natuurlijk heel erg goed kunnen. Veel progressieven staan immers bekend om hun kortaangebonden karakter.



Hoe komt dat toch eigenlijk?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203153528
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Iets constateren staat niet gelijk aan woedend zijn. Of bedoelde je hier dat mijn post jou woedend maakt? Dat zou natuurlijk heel erg goed kunnen. Veel progressieven staan immers bekend om hun kortaangebonden karakter.

[ afbeelding ]

Hoe komt dat toch eigenlijk?
Wat een emotioneel staaltje projectie weer van je. Raak je zo getriggered door 1 hashtag joh?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203153575
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat een emotioneel staaltje projectie weer van je. Raak je zo getriggered door 1 hashtag joh?
Ook hier: iets constateren en een vraag stellen staat niet gelijk aan projecteren. Probeer het nog eens zou ik zeggen, hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203153695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar Trump heeft het niet alleen over risicogroepen. Hij prijst het vaccin aan in algemene zin, dus voor iedereen.

Nogal kwaadaardig als je in de veronderstelling leeft - zoals jij blijkbaar doet - dat de vaccins gevaarlijk zijn.

Vind jij het normaal dat Trump - jouw grote held - actief vaccins promoot die levensgevaarlijk zijn. Dat is dan toch verknipt gedrag?
Ik zeg niet dat de vaccins levensgevaarlijk zijn, ik zeg dat er studies zijn die stellen dat het immuunsysteem schade kan ondervinden door het vaccin.
Voor risicogroepen is gebleken dat het risico op sterven door Corona groter is dan dat je ziek word van het vaccin. Dat Trump het aan een ieder pusht moet hij zelf weten, zo lang de keuzevrijheid niet aangetast word vind ik het prima.
  woensdag 12 januari 2022 @ 13:48:12 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203153697
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik krijg het gevoel dat het onvoorwaardelijke gehoorzamen van de Autoriteit op andersdenkenden wordt geprojecteerd door middel van hypothetische en domme vragen.
Zoals Trump onvoorwaardelijk gehoorzamen en geloven dat er inderdaad grootschalige verkiezing stelende fraude was?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203153829
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat de vaccins levensgevaarlijk zijn, ik zeg dat er studies zijn die stellen dat het immuunsysteem schade kan ondervinden door het vaccin.
Voor risicogroepen is gebleken dat het risico op sterven door Corona groter is dan dat je ziek word van het vaccin. Dat Trump het aan een ieder pusht moet hij zelf weten, zo lang de keuzevrijheid niet aangetast word vind ik het prima.
Kortom, het vaccin werkt. Dat is immers wat je hierboven schrijft.

Daarin verschil je dan van je forumvriend QuidProHillary. Die beweert stellig het vaccin je immuunsysteem 'saboteeert'.

Als je daar daadwerkelijk van overtuigd bent, dan zou je naar mijn idee dus fel gekant moeten zijn tegen mensen die het vaccin actief promoten (waaronder Trump).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 12 januari 2022 @ 15:00:13 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203154980
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar Trump heeft het niet alleen over risicogroepen. Hij prijst het vaccin aan in algemene zin, dus voor iedereen.

Nogal kwaadaardig als je in de veronderstelling leeft - zoals jij blijkbaar doet - dat de vaccins gevaarlijk zijn.

Vind jij het normaal dat Trump - jouw grote held - actief vaccins promoot die levensgevaarlijk zijn. Dat is dan toch verknipt gedrag?
Over het algemeen is de democratische achterban wel willig om te vaccineren als de vaccinaties dus zwaar evil zijn en dus allemaal de pijp uit gaan of een groot gedeelte er van kan hij de volgende verkiezingen wel winnen..

Hijzelf heeft natuurlijk wel een namaak booster en vaccin gehad..

Bnw modus!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203155726
Het beleid van de Blauwen begint zijn vruchten nu echt af te werpen, hihi.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203155775
#woedend
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203155884
Inflatie is over de hele wereld gaande in de vs heeft men tenminste al rentverhogingen aangekondigd onze europese bankmensen blijven angstvallig stil. 8-)
pi_203155911
Hihi, 'I can't answer that'.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203156097
twitter

Ik meen mij te herinneren dat @Kijkertje nog wild aan het posten was dat ik en Trump er naast zaten over illegalen die niet op komen dagen voor hun rechtszaak.
Gelukkig word het hier nog eens een keer bevestigd.
pi_203156121
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:00 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, 'I can't answer that'.

[ twitter ]
Zijn er al hitpieces over Cruz die niets te maken hebben met de vragen die hij terecht stelt?
pi_203156217
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:45 schreef HowardRoark het volgende:
Het beleid van de Blauwen begint zijn vruchten nu echt af te werpen, hihi.

[ twitter ]
Carter zal wel dolblij met Blauwe Brandon zijn.
pi_203156263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:11 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik meen mij te herinneren dat @:Kijkertje nog wild aan het posten was dat ik en Trump er naast zaten over illegalen die niet op komen dagen voor hun rechtszaak.
Gelukkig word het hier nog eens een keer bevestigd.
Er blijft niet echt veel over van die "30.000+" "leugens" van President Trump. De leugens van het Establishment daarentegen blijven je maar om de oren vliegen.
pi_203156497
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kortom, het vaccin werkt. Dat is immers wat je hierboven schrijft.

Daarin verschil je dan van je forumvriend QuidProHillary. Die beweert stellig het vaccin je immuunsysteem 'saboteeert'.

Als je daar daadwerkelijk van overtuigd bent, dan zou je naar mijn idee dus fel gekant moeten zijn tegen mensen die het vaccin actief promoten (waaronder Trump).
twitter

Interessant dat het nu ook vanuit de EU komt dat herhaalde boosters schade aan je immuunsysteem kunnen opleveren.
Wat dat betreft kom heel het 2G verhaal van je held Paternotte nu helemaal op losse schroeven te staan. Hoe kijk jij nu tegen de vaccinatiedwang van onze regering aan nu blijkt dat herhaalde boosters wel degelijk schade aan je immuunsysteem kan opleveren?
pi_203156517
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:22 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Er blijft niet echt veel over van die "30.000+" "leugens" van President Trump. De leugens van het Establishment daarentegen blijven je maar om de oren vliegen.
Het aantal van 30.000 was ook totaal niet serieus te nemen. Ik vergeet nooit dat er een fact check was over de uitspraak van Trump dat hij zoveel hamburgers had besteld dat ze opgestapeld even hoog zouden zijn als het vrijheidsbeeld.
pi_203156590
Inderdaad, maar het doel was dan ook niet daadwerkelijk die vermeende leugens bij te houden. Het doel was demoniseren en waarschijnlijk onbewust ook projecteren. De meeste leugens komen namelijk niet van iemand als Trump, maar van de journalisten activisten in de MSM.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203156654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ twitter ]
Interessant dat het nu ook vanuit de EU komt dat herhaalde boosters schade aan je immuunsysteem kunnen opleveren.
Wat dat betreft kom heel het 2G verhaal van je held Paternotte nu helemaal op losse schroeven te staan. Hoe kijk jij nu tegen de vaccinatiedwang van onze regering aan nu blijkt dat herhaalde boosters wel degelijk schade aan je immuunsysteem kan opleveren?
Welke vaccinatiedwang? Overigens gaat dit over 'te veel boosters kort achter elkaar'. In deze reeks lees ik dat vaccins per definitie schade veroorzaken aan het immuunsysteem.

Maar wat vind jij ervan dat Trump vaccins en boosters blijven promoten, gezien het bericht dat je post?

Ik heb namelijk geen politieke helden, in tegenstelling tot jij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 12 januari 2022 @ 16:47:45 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203156664
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:22 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Er blijft niet echt veel over van die "30.000+" "leugens" van President Trump. De leugens van het Establishment daarentegen blijven je maar om de oren vliegen.
Oh...
https://www.washingtonpos(...)ump-claims-database/

Ik zou zeggen begin even bovenaan in de lijst dan werken we gewoon ff het rijtje af..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203156728
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Welke vaccinatiedwang? Overigens gaat dit over 'te veel boosters kort achter elkaar'. In deze reeks lees ik dat vaccins per definitie schade veroorzaken aan het immuunsysteem.

Maar wat vind jij ervan dat Trump vaccins en boosters blijven promoten, gezien het bericht dat je post?

Ik heb namelijk geen politieke helden, in tegenstelling tot jij.
Welke vaccinatiedwang? Ben je nu serieus of zit je te trollen?
Zonder QR code kom je nergens meer binnen, en gezien het feit dat een negatieve test slechts 24 uur geldig is kunnen we zeker spreken over vaccinatiedwang.


Mijn antwoord is duidelijk, ik vind dat hij zelf moet weten wat hij promoot, zolang hij maar niet net zoals Biden vaccinaties gaat eisen om deel te nemen aan het dagelijks leven.
Daar ligt bij mij de grens, vrije keuze is voor mij essentieel. Niet de valse vrije keuze die je hier hebt waar je indirect gedwongen word om een spuit te nemen maar echte vrije keuze als in je neemt een vaccin of niet maar dat heeft verder geen gevolgen voor je dagelijks leven.
pi_203156750
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
Inderdaad, maar het doel was dan ook niet daadwerkelijk die vermeende leugens bij te houden. Het doel was demoniseren en waarschijnlijk onbewust ook projecteren. De meeste leugens komen namelijk niet van iemand als Trump, maar van de journalisten activisten in de MSM.
Dit kun je natuurlijk vast aantonen dmv aantoonbaar bewijs, geen twietje of opiniestukje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203156791
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Welke vaccinatiedwang? Overigens gaat dit over 'te veel boosters kort achter elkaar'. In deze reeks lees ik dat vaccins per definitie schade veroorzaken aan het immuunsysteem.

Maar wat vind jij ervan dat Trump vaccins en boosters blijven promoten, gezien het bericht dat je post?

Ik heb namelijk geen politieke helden, in tegenstelling tot jij.
Ik vraag het me af, Koos. Je bent hier geregeld in de bres gesprongen voor de Democraten als er kritiek was op hun beleid. Je kunt op zijn minst stellen dat je flink gecharmeerd bent van de Blauwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203156817
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vraag het me af, Koos. Je bent hier geregeld in de bres gesprongen voor de Democraten als er kritiek was op hun beleid. Je kunt op zijn minst stellen dat je flink gecharmeerd bent van de Blauwen.
Koos niet hoor, die is hartstikke neutraal, die bekijkt alles met een nuchtere blik en is ten aller tijden objectief. Vraag het hem maar, hij zal het waarschijnlijk zelf ook zeggen.
pi_203156911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Koos niet hoor, die is hartstikke neutraal, die bekijkt alles met een nuchtere blik en is ten aller tijden objectief. Vraag het hem maar, hij zal het waarschijnlijk zelf ook zeggen.
Hihi, inderdaad. En Koos is zeker niet zo radicaal linksig en Woke-Progressief als bepaalde anderen hier, maar het is natuurlijk overduidelijk dat hij niet neutraal is. Meer gematigd links en progressief. In Amerikaanse context zou hij zonder enige twijfel Blauw stemmen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203156961
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, inderdaad. En Koos is zeker niet zo radicaal linksig en Woke-Progressief als bepaalde anderen hier, maar het is natuurlijk overduidelijk dat hij niet neutraal is. Meer gematigd links en progressief. In Amerikaanse context zou hij zonder enige twijfel Blauw stemmen.
Persoonlijk vind ik Koos een prima kerel, het gevoel zal hoogstwaarschijnlijk niet wederzijds zijn maar ik waardeer het dat hij vaak wel zijn gezond verstand gebruikt ipv altijd maar mee te gaan in de frame van de media.
pi_203157056
twitter

Een zeer redelijk voorstel van DeSantis, het zal waarschijnlijk weer kunnen rekenen op afschuw van de radicale progressieven die beginnen te blaten over vrouwenrechten.
pi_203157164
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het aantal van 30.000 was ook totaal niet serieus te nemen. Ik vergeet nooit dat er een fact check was over de uitspraak van Trump dat hij zoveel hamburgers had besteld dat ze opgestapeld even hoog zouden zijn als het vrijheidsbeeld.
Tsja, "leugen" is ook maar lastig te definiëren voor Progressief-idealisten. Wanneer iets onjuist is, is het een "leugen" als het door een onwelgevallig persoon wordt beweerd, en een "foutje" als een idealistische medestander het beweert. Wanneer een voorspelling wordt gedaan, is het een "leugen" als het door een onwelgevallig persoon wordt gedaan, en een "voorspelling" als een idealistische medestander het doet. Als iemand een mening uit, is het een "leugen" als het door een onwelgevallig persoon wordt geüit, en een "mening" als een idealistische medestander het uit.

Er moeten toch wat kritische vaardigheden ontbreken om toch nog in die onzin te trappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 12-01-2022 17:37:20 ]
pi_203157178
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Koos niet hoor, die is hartstikke neutraal, die bekijkt alles met een nuchtere blik en is ten aller tijden objectief. Vraag het hem maar, hij zal het waarschijnlijk zelf ook zeggen.
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, inderdaad. En Koos is zeker niet zo radicaal linksig en Woke-Progressief als bepaalde anderen hier, maar het is natuurlijk overduidelijk dat hij niet neutraal is. Meer gematigd links en progressief. In Amerikaanse context zou hij zonder enige twijfel Blauw stemmen.
Ik ben meer van de Klassieker "Koos is rechts".
pi_203157211
HUGE BREAKING NEWS: Court Rules Pennsylvania Senate’s Investigation of the 2020 Election Results in the State Will Move Forward

quote:
A Pennsylvania Court has ruled in the case regarding the state Senate’s investigation into the 2020 Election results in Pennsylvania. The investigation will move forward despite RINOs, Democrats, and Dominion Voting machines protesting the effort.

Per a local far-left publication – Pittsburgh’s Action News 4:

A Pennsylvania court declined Monday to block an entire subpoena to state election officials in what Republican state lawmakers call a “forensic investigation” of 2020’s presidential election, fueled by former President Donald Trump’s … claims that Democrats stole the election.

But the statewide Commonwealth Court that issued the seven-page order also did not immediately greenlight the release of some information that Democratic state Attorney General Josh Shapiro challenged as being protected by privacy laws.
pi_203161099
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Welke vaccinatiedwang? Ben je nu serieus of zit je te trollen?
Zonder QR code kom je nergens meer binnen, en gezien het feit dat een negatieve test slechts 24 uur geldig is kunnen we zeker spreken over vaccinatiedwang.


Mijn antwoord is duidelijk, ik vind dat hij zelf moet weten wat hij promoot, zolang hij maar niet net zoals Biden vaccinaties gaat eisen om deel te nemen aan het dagelijks leven.
Daar ligt bij mij de grens, vrije keuze is voor mij essentieel. Niet de valse vrije keuze die je hier hebt waar je indirect gedwongen word om een spuit te nemen maar echte vrije keuze als in je neemt een vaccin of niet maar dat heeft verder geen gevolgen voor je dagelijks leven.
twitter


Juiste observatie van de heer Rupar. Trump neemt DeSantis op de korrel. En jij hoopte nog zo dat Trump opzij zou stappen voor Ron.

No way in hell dat Trump het accepteert dat een andere Republikein meer aandacht krijgt dan hij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203162049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:11 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik meen mij te herinneren dat @:Kijkertje nog wild aan het posten was dat ik en Trump er naast zaten over illegalen die niet op komen dagen voor hun rechtszaak.
Gelukkig word het hier nog eens een keer bevestigd.
'Wild' aan het posten nog wel. Je begint idd steeds meer het rancuneuze taalgebruik over te nemen van je geloofsgenoten in dit topic. :Y

Aan je argumentatie daarentegen is niks veranderd, die blijft bizar onlogisch. Je zegt dus eik dat dit bericht bewijst dat Trump de vorige keer ook gelijk had? 8)7

De vorige keer klopten die cijfers idd niet en laten we eerst maar eens afwachten of deze cijfers dan wel kloppen aangezien ze alweer afkomstig zijn van ... je raadt het nooit.... Ron Johnson :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203162152
Ik denk niet dat iemand die alle lekken en leugens van een Schiff, Cheney, Swalwell of Lieu zonder twijfel gelooft een hoop recht van spreken heeft als het gaat over waarschuwen dat cijfers die politici geven onbetrouwbaar kunnen zijn.

Hihi.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203162268
twitter

Aha dat Epps-verhaal is dus afkomstig van Thomas Massie. Je weet wel ...



twitter


En ja dom dom dom van McCarthy. Als je geen toegang tot de informatie hebt omdat je weigert mee te werken aan het onderzoek sla je een modderfiguur met dit soort theorieen :Y

twitter

Maar ja het was natuurlijk sws een bezopen theorie. Alsof de FBI zo dom zou zijn om de eigen undercover-agent op de MOST WANTED lijst te zetten :D

En het is ook niet of het er uberhaupt toe doet, het goedgelovige MAGA-volk vindt alles geloofwaardig zolang hun illusie maar in stand wordt gehouden dat de verkiezingen GESTOLEN zijn.

'They don't want to know, they want to believe' :Y

Wat is er trouwens gebeurd met de theorie dat Antifa/BLM de schuldigen waren :?

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2022 02:21:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203162652
twitter


Het wordt nog druk in de bajes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203163355
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 12 januari 2022 @ 23:55:31 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203163394
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het aantal van 30.000 was ook totaal niet serieus te nemen. Ik vergeet nooit dat er een fact check was over de uitspraak van Trump dat hij zoveel hamburgers had besteld dat ze opgestapeld even hoog zouden zijn als het vrijheidsbeeld.
Nee idd ik heb ze meerdere keren hier gepost..
Aan jullie om ze even te ontkrachten..

Ennnn go!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203163667
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe zou jij zelf reageren is een betere vraag, het is immers wel duidelijk hier wie er voor individuele vrijheid is en wie niet.
Zou je Trump een fascist noemen als hij zou gaan voor een vaccinatieplicht?
Persoonlijk denk ik het wel aangezien hij door je vriendjes in de media al voor veel minder voor fascist uitgemaakt werd.
Want als je burgers een vaccinatieplicht oplegt als de volksgezonfheid in gevaar komt is dat fascistisch of zo :?
Dat lijkt me meer een plicht, je bent er als overheid immers verantwoordelijk voor?

Trump heeft idd best fascistische en autoritaire trekjes :Y

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203164043
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Het wordt nog druk in de bajes.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203164074
Daar issie dan:

twitter

Opiniestuk van Obama:

twitter


Geen Republikein die daarmee gaat instemmen natuurlijk, die hebben helemaal niks met stemrechten :N

En nog minder met successen van de Democraten op dit soort populaire thema's bij de meerderheid van de bevolking. Krijgen ze nog meer stemmen :'(

Reden voor Joni Ernst om 'grappig' te doen:

twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2022 04:39:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203164127
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:14 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Een zeer redelijk voorstel van DeSantis, het zal waarschijnlijk weer kunnen rekenen op afschuw van de radicale progressieven die beginnen te blaten over vrouwenrechten.
Ah je hebt het niet zo op rechten van de vrouw. Waarom verbaast me dat niet?

En voor wie is zijn voorstel eigenlijk zeer redelijk?

Zodra jouw eigen 'recht' wordt aangetast blijf je daar nl eindeloos over doordrammenblaten. Want VRIJHEID! :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2022 03:06:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203164154
In de categorie fake news/ rechtse narratives de meest humoristische nieuwtjes :D

DeSantis belooft CRT te bannen:

twitter

Speciaal voor @koosbasterd die wél weet hoe het werkt bij de 'MSM' maar blijkbaar geen idee heeft hoe het werkt in zijn eigen goedgelovige MAGA-wereld :D

Joe's 'Empty Shelves':

twitter


Rachel Maddow durft Cawthorn niet te interviewen:

twitter

Beetje zoals die claim van MTG dat AOC geen debat met haar zou aandurven _O-

(WI) GOP expertise op het gebied van de bestrijding van covid:

twitter

Roger Marshall kan nog steeds Fauci's financiele gegevens niet vinden:

twitter

Fauci zei 'Jesus Christ What a moron!' na de ondervraging van Marshall en de mic ving dat nog net hoorbaar op :D

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2022 06:16:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203164252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het aantal van 30.000 was ook totaal niet serieus te nemen. Ik vergeet nooit dat er een fact check was over de uitspraak van Trump dat hij zoveel hamburgers had besteld dat ze opgestapeld even hoog zouden zijn als het vrijheidsbeeld.
Niemand heeft dan ook beweerd dat alle 30.000 leugens van Trump even serieus te nemen zijn, dat is een stromannetje (geen logisch argument). Het was meer om aan te tonen dat Trump een pathologische leugenaar is die over praktisch alles liegt. Het is één van de symptomen van een Personality Disorder (wo NPD) en dat lijkt me met 30.573 in 4 jaar wel bewezen :D

Heb je trouwens een linkje naar die fact check (die je nooit vergeet) van Trump's hamberders die opgestapeld zo hoog als het Vrijheidsbeeld zijn? Ik kan me nl wel herinneren dat Trump het aantal schromelijk overdreef zoals gewoonlijk maar niks over het Vrijheidsbeeld :N

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2022 05:51:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 06:30:22 #285
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203164383
twitter


Waarom zijn die mensen nog niet allemaal opgepakt? Het is toch schandalig dat de MSM dit narratief niet wil benoemen want cholerisch en hihi en rhahahahaha-koekoek!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 13 januari 2022 @ 07:13:01 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203164490
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 06:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Waarom zijn die mensen nog niet allemaal opgepakt? Het is toch schandalig dat de MSM dit narratief niet wil benoemen want cholerisch en hihi en rhahahahaha-koekoek!
Hahahah wat :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203164498
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Het wordt nog druk in de bajes.
Dus de 50% die niet gestemd heeft, heeft de grootste fraude gepleegd? Het zal wel weer bij de dom rechtse fantasten. :')
  Overall beste user 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 07:34:30 #288
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203164547
Nee hoor het is echt waar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 07:39:37 #289
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203164564
twitter


Oeps. Als de documenten over de staatsgrens zijn gestuurd lijkt het me een federale zaak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 13 januari 2022 @ 07:41:21 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203164573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 07:34 schreef Ulx het volgende:
Nee hoor het is echt waar.
Hmmm hebben we niet iets soortgelijks eerder gehoord..

The kraken van Powell
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 07:45:58 #291
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203164587
De kraken was ook helemaal waar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 13 januari 2022 @ 09:26:12 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203165404
Inb4 de het was weer een zware nacht voor de establishment.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203165445
Ik zou het eerder een katastrofale nacht willen noemen.

Neem Brandon bijvoorbeeld. Die probeert de SOTU zo lang mogelijk uit te stellen in de hoop dat hij iets noemenswaardigs kan presenteren. Tevens een leuk weetje: over een week is het 1-jarige jubileum van de bezetting.
pi_203167483
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2022 00:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Want als je burgers een vaccinatieplicht oplegt als de volksgezonfheid in gevaar komt is dat fascistisch of zo :?
Dat lijkt me meer een plicht, je bent er als overheid immers verantwoordelijk voor?
Op welk moment is de volksgezondheid precies in gevaar gekomen?
quote:
81s.gif Op donderdag 13 januari 2022 02:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah je hebt het niet zo op rechten van de vrouw. Waarom verbaast me dat niet?

En voor wie is zijn voorstel eigenlijk zeer redelijk?

Zodra jouw eigen 'recht' wordt aangetast blijf je daar nl eindeloos over doordrammenblaten. Want VRIJHEID! :')

Vrouwenrechten? Een tragische en huiveringwekkende ingreep als een abortus zou ik geen recht willen noemen. Het kost namelijk een ongeboren kind het leven. Dat is iets dat zoveel mogelijk moet worden vermeden.
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2022 03:10 schreef Kijkertje het volgende:
Beetje zoals die claim van MTG dat AOC geen debat met haar zou aandurven _O-
En dat is natuurlijk ook correct. Tot op heden heeft AOC elke mogelijkheid tot een debat geweigerd. En dat is ook wel begrijpelijk, want ze zou compleet worden weggevaagd en snikkend het podium verlaten om vervolgens op hysterische wijze in de pers te gaan klagen over vermeend racisme en seksisme tegen een vrouw van kleur. Dit is immers hoe radicale socialisten zoals zijzelf de wereld benaderen. Krijgt men de zin niet? Dan is de ander slecht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 13 januari 2022 @ 12:35:28 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203168143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 07:45 schreef Ulx het volgende:
De kraken was ook helemaal waar.
Uhu...
En daarna werd iedereen die er in geloofde door de bedenker er van uitgemaakt voor pannenkoek!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 januari 2022 @ 12:36:58 #296
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203168163
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op welk moment is de volksgezondheid precies in gevaar gekomen?
[..]
Vrouwenrechten? Een tragische en huiveringwekkende ingreep als een abortus zou ik geen recht willen noemen. Het kost namelijk een ongeboren kind het leven. Dat is iets dat zoveel mogelijk moet worden vermeden.
[..]
En dat is natuurlijk ook correct. Tot op heden heeft AOC elke mogelijkheid tot een debat geweigerd. En dat is ook wel begrijpelijk, want ze zou compleet worden weggevaagd en snikkend het podium verlaten om vervolgens op hysterische wijze in de pers te gaan klagen over vermeend racisme en seksisme tegen een vrouw van kleur. Dit is immers hoe radicale socialisten zoals zijzelf de wereld benaderen. Krijgt men de zin niet? Dan is de ander slecht.
En wat voor uitzonderingen hebben we het over?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203168190
Hihi, het gaat niet zo goed met populariteit van de Blauwen onder de Hispanics volgens deze poll.

twitter

quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
En wat voor uitzonderingen hebben we het over?
Het woord 'uitzonderingen' komt in mijn post niet voor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 13 januari 2022 @ 12:47:29 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203168296
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:39 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, het gaat niet zo goed met populariteit van de Blauwen onder de Hispanics volgens deze poll.

[ twitter ]
[..]
Het woord 'uitzonderingen' komt in mijn post niet voor.
Dus geen abortus? Helemaal niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203168333
Rechtsen die tegen abortus zijn vanwege ongeboren foetussen maar de wapenwet in de vs een goed idee vinden terwijl daardoor jaarlijks in de vs bijna 40.000 allang geboren mensen de dood vinden. :')
pi_203168420
Niemand stelt pertinent tegen abortus te zijn. Leuke poging om het onderwerp te veranderen naar een van de bekende hysterisch linksige talking points: wapens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203168430
En dicht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')