Wie doet dat hier dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als anderen dit doen kijk je er wellicht langsheen. In POL en NWS komt dit soort thematiek geregeld voorbij, en dan zie je menig user die hier actief is op heetgebakerde wijze in de bres springen voor vermeend onderdrukte minderheden. Immers, in deze woke MSM-narratieven, gelooft men heilig. Zelfs radicaal gedachtegoed zoals CRT wordt goedgepraat.
Namen en rugnummers graag. Want je reageert vaak niet op specifieke bijdragen, maar begint uit het niets te emmeren over 'radicale progressieven' die allerlei ideeen aan zouden hangen. Wij moeten vervolgens zelf invullen waar - en over wie - je het in vredesnaam hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als anderen dit doen kijk je er wellicht langsheen. In POL en NWS komt dit soort thematiek geregeld voorbij, en dan zie je menig user die hier actief is op heetgebakerde wijze in de bres springen voor vermeend onderdrukte minderheden. Immers, in deze woke MSM-narratieven, gelooft men heilig. Zelfs radicaal gedachtegoed zoals CRT wordt goedgepraat.
Als jij mij had gevraagd of ik uit wil leggen waarom de Democraten van mij de voorkeur krijgen boven de Republikeinen, doe ik dat met alle plezier. Maar je had het over 'aanhangers van de Blauwen'. Ik ben geen 'aanhanger' van de Democraten, net zo min dat ik in ons land een aanhanger ben van de VVD, D66 of het CDA, ondanks dat ik in het verleden op alle drie deze partijen heb gestemd.quote:Als deze partij jouw duidelijke voorkeur heeft, zo een dergelijke omschrijving (aanhanger) zeker passend zijn. Niet voor niets probeer je met regelmaat enige kritiek op beleid van de Democraten te pareren en te weerleggen.
De Democratische Partij kent bijvoorbeeld een sterk linkse vleugel, terwijl Obama (om maar iemand te noemen) juist in veel opzichten een pragmatische centrist is. Het moge duidelijk zijn dat de tweede categorie mijn voorkeur heeft.quote:Hier heb je een punt, maar probeer je het probleem aan één kant te leggen. Een homogene cultuur is merkbaar aan beide kanten van het politieke spectrum. Dat werd ook benadrukt door de hysterische reacties richting Manchin recent. Hoe durfde hij tegen BBB te zijn? Dit is eigenlijk gewoon een Republikein! Hihi.
Wahhahaha 180°quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:14 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma
De Cyberninja's hebben hun grift gecompleteerd en proberen nu onder de dwangbevelen uit te komen (50k per dag dat ze de audit logs niet overhandigen begreep ik) door gewoon hun bedrijfje te stoppen.
Mag hopen dat de rechter daar niet in mee gaat.
Het was dan ook niet meer dan 1 grote data harvest. Nu nog even de hoogste bieder vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:14 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma
De Cyberninja's hebben hun grift gecompleteerd en proberen nu onder de dwangbevelen uit te komen (50k per dag dat ze de audit logs niet overhandigen begreep ik) door gewoon hun bedrijfje te stoppen.
Mag hopen dat de rechter daar niet in mee gaat.
Gebeurt niks mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was dan ook niet meer dan 1 grote data harvest. Nu nog even de hoogste bieder vinden
Vast wel een of andere GOP billionaire donor te vinden ergens. Mypillowguy of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gebeurt niks mee.
De oompaloempa wil dat zeker wel hebben, maar mag niks kosten natuurlijk.
Accurate voorspelling!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:06 schreef HowardRoark het volgende:
Een paar zeer scherpe en correcte constateringen natuurlijk. Dit zal geheid weer tot woeste, schuimbekkende reacties leiden bij de adepten van de Blauwen.
Schuimbekkend met tranen in je ogen heb je dat natuurlijk gezegd, dat deze rechtse sektevolgers zelf een kloon gemaakt hebben om niet meer aan hun eerdere alter ego's met zwaar emotionele uitlatingen herinnerd te hoeven worden zien alle andere users fout.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:06 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Spoken. Jullie zien beiden Spoken.
#WOEDENDquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Schuimbekkend met tranen in je ogen heb je dat natuurlijk gezegd, dat deze rechtse sektevolgers zelf een kloon gemaakt hebben om niet meer aan hun eerdere alter ego's met zwaar emotionele uitlatingen herinnerd te hoeven worden zien alle andere users fout.![]()
Tranen van het lachen en het schuim van het uitproesten van een slok bier.
Omdat je domme dingen zegt en domme dingen zorgen voor scherpe reacties... Uitlokking noemen we dit in de reeele wereld...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
Twaalf seconden na mijn post melden de eersten zich al, hihi. Geen woord te veel gezegd.
Jup ik zie het ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt er op dat President Trump in de VS ziet wat ik hier zie.
Hihihi.
Een uitweg naar wat precies? Als je na al die hoaxes van de afgelopen jaren nog steeds niet ziet dat dit allemaal politiek theater is dan zul je binnenkort weer diep teleurgesteld zijn dat Trump wederom niet in het gevang zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup ik zie het ook.
Hij voelt zich in een hoekje gedreven, normaal bestaat zijn rant maar uit een paar regels..
Nu zoekt ie een uitweg..
Oh het gevang hoeft niet..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een uitweg naar wat precies? Als je na al die hoaxes van de afgelopen jaren nog steeds niet ziet dat dit allemaal politiek theater is dan zul je binnenkort weer diep teleurgesteld zijn dat Trump wederom niet in het gevang zit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:28 schreef Kijkertje het volgende:
What's good for the goose is good for the gander!![]()
Alleen niet bij de Republikeinen![]()
[ twitter ]
Draadje:
[ twitter ]
quote:
En deze opstandeling wil Trump, Giuliani en Bannon et al dagvaarden. Dat is wsl om te verdoezelen dat hij eigenlijk helemaal geen Trump-aanhanger was maar ingehuurd door de Democraten!quote:"Law enforcement had weapons, some of the [rioters] had weapons," the judge said. "This isn't like a school or a tourist trip. ... I don't understand but I sincerely hope he is alright," Kollar-Kotelly continued, suggesting that it could have been "traumatic" for the boy.
Over 725 people have been arrested in relation to the Capitol breach, according to the FBI, with over 70 sentenced thus far and over 30 receiving jail time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Je erkent hier dus dat deze twee users woeste adepten van de Democraten zijn. Prima, dat is in elk geval zeer eerlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:38 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Omdat je domme dingen zegt en domme dingen zorgen voor scherpe reacties... Uitlokking noemen we dit in de reeele wereld...
Als ik homo's zou uitschelden en dan zou zeggen "ik verwacht scherpe antwoorden van homo's" dan doe ik ook aan uitlokking...
Maar goed, je gaat jouw feestelijke gang maar. Als jij je een stoere jongen vind..
Yes ik heb een " hoe probeer ik anderen op de teentjes te trappen maar vaal hard bingo! "quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, veelzeggend dit weer. Het is me ook wat, die heetgebakerde progressieve, anti-fascistische, anti-racistische,, feministische, BLM-supportende adepten van de Blauwen. En mét gender pronouns natuurlijk, zo ben je een goede "ally" voor de transgender community.
[ twitter ]
Hihi, Antifa .. interessant. Daar hoor je ook niets meer van mocht dit inderdaad het geval zijn. Dat is immers hoe de MSM het spelletje speelt. Is het een medestander van bijvoorbeeld Oat Keepers of Proud Boys? Voorpagina nieuws. Is het een medestander van een linksige groepering zoals Antifa? Doofpot. Zo kun je natuurlijk een vertekend beeld creëren van de realiteit dat perfect past binnen het gewenste narratief. En dat is uiteraard ook exact wat de MSM outlets willen bewerkstelligen.quote:Oldsmar man had explosive device near Jan. 6 anniversary rally in Pinellas, sheriff says
Garrett James Smith, 22, was arrested on charges of making and possessing a destructive device and loitering. He remains in jail on a bond of $300,250.
A 22-year-old Oldsmar man was arrested early Friday morning after being found with a homemade explosive device near the site of an anniversary rally for Jan. 6, according to the Pinellas County Sheriff’s Office.
Garrett James Smith was arrested on charges of making and possessing a destructive device and loitering. He remains in jail on a bond of $300,000.
Pinellas County Sheriff Bob Gualtieri said Smith was seen running away from a political assembly supporting an arrested Oath Keeper on the evening of Jan. 6, 2022.
Smith did not detonate or place the explosive device he made. Gualtieri said Smith has not been cooperating and the Sheriff’s Office doesn’t know why he abandoned his plan or what his political beliefs are.
“Smith is what we call a sleeper, and these are the most concerning individuals because there are no opportunities to intervene and thwart their criminal activity before they actually act,” Gualtieri said.
The rally on the anniversary of Jan. 6 was organized in support of Jeremy Brown, a Tampa member of the far-right Oath Keepers extremist group and a former member of the U.S. Army special forces. Brown was arrested after he participated in the riot at the Capitol, where he was pictured in tactical gear.
Federal agents who searched Brown’s home found a sawed-off shotgun, short-barrel rifle, hand grenades and more than 8,000 rounds of ammunition.
The event Thursday night was held outside the Pinellas County Jail on 49th Street North and featured political speakers including Rep. Anthony Sabatini, R-Howey-in-the-Hills, and Brown himself, who called in to speak from jail.
The speakers at the rally accused the federal government of making political prisoners out of conservatives who went up to Washington, D.C. on Jan. 6 last year.
Smith was found across the street in a parking lot by the Pinellas County Courthouse off 144th Avenue North and 46th Street North. Two deputies spotted him as he ran east from the rally, dressed in all black with a balaclava covering his face, and detained him on a loitering charge.
When deputies searched a black backpack Smith had, they found a homemade pipe-style explosive device, Gualtieri said. Sheriff’s deputies found a piece of paper titled “direct action checklist,” where Smith made a list of clothing, armor and gear to bring, including listed items such as a helmet and shaded goggles, a gas mask, duct tape and flammable rags.
In his backpack, they also found a helmet with a logo on it that had been seen at other protests in cities such as Portland, where Smith had spent time, Gualtieri said.
In affidavits, the arresting detective, under the “aggravating/mitigating” section of the report, notes “Antifa” and requests a high bail. In one of the reports, the detective wrote “Antifa/Anti gov/Extrem.” However, Gualtieri said it was too early to say with which group Smith may be affiliated. The Sheriff’s Office found no prior intelligence on him and is cooperating with the FBI on the investigation.
The Hillsborough County Sheriff’s Office and FBI Tampa’s bomb technician confirmed it was an active explosive device, Gualtieri said. Deputies cleared the protesters in the area at about 7:45 p.m., then brought out K9s and a heat-sensing helicopter to search the area.
Deputies obtained a search warrant for Smith’s house, where they found another pipe explosive, along with hand grenade-style explosives, nails and duct tape, according to the Sheriff’s Office.
On the night of the protest, Gualtieri said there were undercover detectives at the rally. There also was unrelated traffic enforcement going on alongside Bayside Bridge, which Gualtieri said resulted in a lot of patrol cars.
“Did that affect him and maybe a reason why he didn’t go across the street? I don’t know,” Gualtieri said.
The arrest was Smith’s first. He turned 22 on Jan. 6.
Lezen is heeeeel moeilijk he..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, Antifa .. interessant. Daar hoor je ook niets meer van mocht dit inderdaad het geval zijn. Dat is immers hoe de MSM het spelletje speelt. Is het een medestander van bijvoorbeeld Oat Keepers of Proud Boys? Voorpagina nieuws. Is het een medestander van een linksige groepering zoals Antifa? Doofpot. Zo kun je natuurlijk een vertekend beeld creëren van de realiteit dat perfect past binnen het gewenste narratief. En dat is uiteraard ook exact wat de MSM outlets willen bewerkstelligen.
Klopt en niet zo gek antifa aanhangers komen vaak op protestmarsen van neonazi's etc af om ze af te rossen met de politie die dan beide partijen uit elkaar moet houden.quote:
Een verijdelde terroristische aanslag en wederom geen voorpagina nieuws.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, Antifa .. interessant. Daar hoor je ook niets meer van mocht dit inderdaad het geval zijn. Dat is immers hoe de MSM het spelletje speelt. Is het een medestander van bijvoorbeeld Oat Keepers of Proud Boys? Voorpagina nieuws. Is het een medestander van een linksige groepering zoals Antifa? Doofpot. Zo kun je natuurlijk een vertekend beeld creëren van de realiteit dat perfect past binnen het gewenste narratief. En dat is uiteraard ook exact wat de MSM outlets willen bewerkstelligen.
Allang maar dat is natuurlijk dan wel de antidemocraten sekte en dan wel de versie waar de kelder bij een donutshop is. In die kelder heeft men extra voor hem een rode cola bestel knop gemaakt.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:37 schreef Astro_boy het volgende:
Zijn ze er al achter dat Trump eigenlijk onderdeel uitmaakt van die elitaire satanistische pedofiele sekte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, inderdaad. Immers, het gaat de MSM niet om de daadwerkelijke gebeurtenis, maar om het narratief. Biden noemde volgens mij de overleden agent van die aanslag van die kerel die zich associeerde met de Nation of Islam, in de plechtigheid omtrent de "herdenking" van 6 januari. Wat natuurlijk het beeld creëert alsof die man was omgekomen tijdens 6 januari. Hele smerige actie weer.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een verijdelde terroristische aanslag en wederom geen voorpagina nieuws.
Dit bericht zal net zo lang in het nieuws blijven als die aanslag op het capitool waar een agent om het leven is gekomen door een zwarte nationalist.
Past niet in het narratief dus niet nieuwswaardig.
Antidemocraten sekte?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Allang maar dat is natuurlijk dan wel de antidemocraten sekte en dan wel de versie waar de kelder bij een donutshop is. In die kelder heeft men extra voor hem een rode cola bestel knop gemaakt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:37 schreef Astro_boy het volgende:
Zijn ze er al achter dat Trump eigenlijk onderdeel uitmaakt van die elitaire satanistische pedofiele sekte?
Nu weer?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig dat nu weer de rechtzaken en eventuele veroordelingen doorslaggevend zijn. Toch mooi, die willekeur.
Dit is inderdaad waarom het vertrouwen in de MSM op een absoluut dieptepunt zit.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Immers, het gaat de MSM niet om de daadwerkelijke gebeurtenis, maar om het narratief. Biden noemde volgens mij de overleden agent van die aanslag van die kerel die zich associeerde met de Nation of Islam, in de plechtigheid omtrent de "herdenking" van 6 januari. Wat natuurlijk het beeld creëert alsof die man was omgekomen tijdens 6 januari. Hele smerige actie weer.
Toen die aanslag overigens plaatsvond, de hele MSM in rep en roer, want het zou natuurlijk wel een aanhanger van Trump zijn. Toen het bleek dat het zwarte man was, werd huidskleur nergens vermeld. De NYT kwam nog met een meelijwekkend stuk over een hard werkende, social justice bewuste, zachtaardige, sportieve student die zo graag zich in wilde zetten voor de zwarte gemeenschap maar simpelweg uit een lastige situatie kwam en psychisch in de knoop zat. Iets dat door een recent ontslag en de pandemie enkel nog meer werd aangewakkerd. Men weet zelfs nog even in het artikel te verwerken dat de Nation of Islam bij lange na niet zoveel slachtoffers maakt als 'white supremacist organizations'.
Maar dit is de betrouwbare MSM waar we allemaal op moeten vertrouwen. Dezelfde media die een auto verantwoordelijk houden voor een aanslag op een kerstmarkt. Mocht men zich nog afvragen waar de enorme polarisatie in de VS mede door wordt veroorzaakt. Dit soort narratieven dus.
[..]
Antidemocraten sekte?
Deze kliek zit zo diep in de MSM fuik, dat zij ergens oprecht zijn geloven in bepaalde gecreëerde narratieven. En ook al zal men wellicht soms nog ergens beseffen dat bepaalde zaken een leugen zijn of dat er op selectieve wijze gespeeld wordt met de berichtgeving, zien zij dit slechts als een noodzakelijk iets om hun utopische wereldbeeld hopelijk te kunnen bewerkstelligen. Bijvoorbeeld gewoon stug blijven ontkennen dat CRT wordt onderwezen, misschien houden mensen er dan over op. Of gewoon blijven zeggen dat er systematische discriminatie en onderdrukking van minderheden is, hopelijk worden er zo genoeg mensen overtuigd om anders te gaan stemmen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is inderdaad waarom het vertrouwen in de MSM op een absoluut dieptepunt zit.
Ik verbaas mij ook elke keer weer dat de zogenaamde moraal verlichte progressieve kliek dit niet ziet maar wel de arrogantie heeft om een ander vervolgens dom te noemen omdat ze vraagtekens zetten bij de media en dan vooral de motivatie van die figuren in de media.
De verslaggeving rond de Trump administratie heeft veel mensen de ogen doen openen over hoe de media in het algemeen opereert.
Dit schept mogelijkheden voor de toekomst want hoe minder de staat/media controle kan uitoefenen op de bevolking hoe beter de democratie kan functioneren.
De volgende stap is dat wij als “andersdenkenden” ons zoveel mogelijk onttrekken aan de machtsgreep van Big Tech.
Het is jammer dat het zo moet want ik had liever gezien dat we allemaal dezelfde platforms kunnen delen. Helaas is het speelveld ontzettend ongelijk en kan kritiek op de overheid of het beleid resulteren in een ban.
Ah ja want Biden werd bijvoorbeeld door de msm de hemel in geprezen met de terugtrekking van Afghanistan..quote:Op zondag 9 januari 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze kliek zit zo diep in de MSM fuik, dat zij ergens oprecht zijn geloven in bepaalde gecreëerde narratieven. En ook al zal men wellicht soms nog ergens beseffen dat bepaalde zaken een leugen zijn of dat er op selectieve wijze gespeeld wordt met de berichtgeving, zien zij dit slechts als een noodzakelijk iets om hun utopische wereldbeeld hopelijk te kunnen bewerkstelligen. Bijvoorbeeld gewoon stug blijven ontkennen dat CRT wordt onderwezen, misschien houden mensen er dan over op. Of gewoon blijven zeggen dat er systematische discriminatie en onderdrukking van minderheden is, hopelijk worden er zo genoeg mensen overtuigd om anders te gaan stemmen.
Als de aanslag er wel was geweest dan wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een verijdelde terroristische aanslag en wederom geen voorpagina nieuws.
Dit bericht zal net zo lang in het nieuws blijven als die aanslag op het capitool waar een agent om het leven is gekomen door een zwarte nationalist.
Past niet in het narratief dus niet nieuwswaardig.
Er zijn een hoop mensen die een absoluut geloof in autoriteit hebben. Wellicht zijn het geboren volgers, wellicht is het misplaatst vertrouwen in hun "beteren". Wat het ook is, je zult ze niet op een bewust intelligente opmerking betrappen. Uiteraard zullen ze achteraf zeggen dat ze dat ten tijde iets niet hadden geweten (kunnen) hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze kliek zit zo diep in de MSM fuik, dat zij ergens oprecht zijn geloven in bepaalde gecreëerde narratieven. En ook al zal men wellicht soms nog ergens beseffen dat bepaalde zaken een leugen zijn of dat er op selectieve wijze gespeeld wordt met de berichtgeving, zien zij dit slechts als een noodzakelijk iets om hun utopische wereldbeeld hopelijk te kunnen bewerkstelligen. Bijvoorbeeld gewoon stug blijven ontkennen dat CRT wordt onderwezen, misschien houden mensen er dan over op. Of gewoon blijven zeggen dat er systematische discriminatie en onderdrukking van minderheden is, hopelijk worden er zo genoeg mensen overtuigd om anders te gaan stemmen.
Voor mij persoonlijk is het vooral een gevoel van suprematie ten opzichte van de arme schapen die of heilig in MSM of heilig in ‘alternatieve’ media geloven. Confirmation bias. Mensen denken gelijk te hebben, de waarheid te weten, maar ondertussen zijn ze slachtoffer van het narratief van de overheid of spekken ze de kas van mediums, dansleraren of uitgerangeerde tv-makers.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:36 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen die een absoluut geloof in autoriteit hebben. Wellicht zijn het geboren volgers, wellicht is het misplaatst vertrouwen in hun "beteren". Wat het ook is, je zult ze niet op een bewust intelligente opmerking betrappen. Uiteraard zullen ze achteraf zeggen dat ze dat ten tijde iets niet hadden geweten (kunnen) hebben.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben geen Trump aanhanger.
Ik ben een Nietzsche aanhanger.
Neen, dat erken ik niet. Weet ook niet waar je dat vandaan haalt. Als je zo meningen vormt dan snap ik dat je denkt dat Trump een goede man is en dat Biden door groot onrecht nu president is...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je erkent hier dus dat deze twee users woeste adepten van de Democraten zijn. Prima, dat is in elk geval zeer eerlijk.
Ga huilen man, fucking retard...quote:Op zondag 9 januari 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Immers, het gaat de MSM niet om de daadwerkelijke gebeurtenis, maar om het narratief. Biden noemde volgens mij de overleden agent van die aanslag van die kerel die zich associeerde met de Nation of Islam, in de plechtigheid omtrent de "herdenking" van 6 januari. Wat natuurlijk het beeld creëert alsof die man was omgekomen tijdens 6 januari. Hele smerige actie weer.
Toen die aanslag overigens plaatsvond, de hele MSM in rep en roer, want het zou natuurlijk wel een aanhanger van Trump zijn. Toen het bleek dat het zwarte man was, werd huidskleur nergens vermeld. De NYT kwam nog met een meelijwekkend stuk over een hard werkende, social justice bewuste, zachtaardige, sportieve student die zo graag zich in wilde zetten voor de zwarte gemeenschap maar simpelweg uit een lastige situatie kwam en psychisch in de knoop zat. Iets dat door een recent ontslag en de pandemie enkel nog meer werd aangewakkerd. Men weet zelfs nog even in het artikel te verwerken dat de Nation of Islam bij lange na niet zoveel slachtoffers maakt als 'white supremacist organizations'.
Maar dit is de betrouwbare MSM waar we allemaal op moeten vertrouwen. Dezelfde media die een auto verantwoordelijk houden voor een aanslag op een kerstmarkt. Mocht men zich nog afvragen waar de enorme polarisatie in de VS mede door wordt veroorzaakt. Dit soort narratieven dus.
[..]
Antidemocraten sekte?
Jullie stellen helemaal geen vragen man, hoe kom je erop?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is inderdaad waarom het vertrouwen in de MSM op een absoluut dieptepunt zit.
Ik verbaas mij ook elke keer weer dat de zogenaamde moraal verlichte progressieve kliek dit niet ziet maar wel de arrogantie heeft om een ander vervolgens dom te noemen omdat ze vraagtekens zetten bij de media en dan vooral de motivatie van die figuren in de media.
De verslaggeving rond de Trump administratie heeft veel mensen de ogen doen openen over hoe de media in het algemeen opereert.
Dit schept mogelijkheden voor de toekomst want hoe minder de staat/media controle kan uitoefenen op de bevolking hoe beter de democratie kan functioneren.
De volgende stap is dat wij als “andersdenkenden” ons zoveel mogelijk onttrekken aan de machtsgreep van Big Tech.
Het is jammer dat het zo moet want ik had liever gezien dat we allemaal dezelfde platforms kunnen delen. Helaas is het speelveld ontzettend ongelijk en kan kritiek op de overheid of het beleid resulteren in een ban.
Het onvoorwaardelijke geloof in de Autoriteit, uiteraard.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:22 schreef Chivaz het volgende:
We hebben een nieuwe keyboard warrior in ons midden, waar komt deze intense frustratie toch weer vandaan?
Zou deze kerel dan ook zo’n heilige missie hebben om ons heidenen te bekeren naar het pad van de verlossing? Ik zie anders niet in waarom er meteen met krachttermen gesmeten moet worden.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:41 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het onvoorwaardelijke geloof in de Autoriteit, uiteraard.
Ik denk echter niet dat die personen gedijen in een subforum als BNW, en snap ook niet dat ze hier zitten aangezien hier allemaal ongeautoriseerde bronnen langskomen.
Google gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:14 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Jullie stellen helemaal geen vragen man, hoe kom je erop?
Jullie nemen ALLES voor waar aan, als het maar geen msm is. En over arrogantie gesproken. Wie beweren ook al weer dat de andere groep een schaapje is dat klakkeloos de msm volgt en nergens vragen bij stelt?
Het is een retorische vraag, google maar op die term.
Jullie leven werkelijk in een andere wereld dan de wereld van de feiten. Doet me erg denken aan gelovigen die menen dat de Aarde 4000 jaar geleden geschapen is en in zes dagen volgezet is met wezens.. Daar kun je als niet gelovige/wetenschap volger ook geen enkel serieus gesprek mee voeren want ze leven in een andere wereld.
Je komt behoorlijk driftig over met zo'n scheldtirade. En het feit dat ik inhoudelijk een zeer gedegen kritiek weet te fabriceren op dit artikel van de NYT, bewijst dat ik wel degelijk de MSM volg en lees. Juist dit stelt mij ook in staat de huichelachtige propaganda en het pathologische liegen op te merken en te benoemen. Maar blijkbaar wekt kritiek op door de MSM gepresenteerde narratieven, bij jou veel frustratie op.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Ga huilen man, fucking retard...
Als je maar goed zoeken wil zul je zien dat MSM alle kanten van de medaille belicht.. Maar jij kijkt geen MSM, dus hoe zo zou je erover oordelen?
Ik kijk geen alternative waarheden, dus ga daar geen oordeel over vellen.
Hehe, dit is lachen. De republikeinen die Trump volgen noemen zichzelf de patriotten...quote:Op zondag 9 januari 2022 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Of wellicht komt hier de frustatie vandaan?
[ afbeelding ]
De Democraten en Uniparty-Republikeinen proberen al jaren iets te ontketenen, doch de patriotten laten zich niet uit de tent lokken. 6 Januari had de klapper moeten worden, maar dat leidde nergens toe. Zelfs het covidfascisme doet het niet. De mensen Ontwaken en dat leidt tot grenzeloze frustratie, wat tot nog meer Ontwakingen zal leiden. En de brave volgers van de Autoriteit, die zullen voor lul staan. En ik denk dat ze dat nu al weten, dat ze voor lul staan. Dat al die mensen die ze als dom hebben aangemerkt, toch al die tijd gelijk hadden. En dat betekent dan weer dat zij, met hun grote mond en al hun geautoriseerde bronnen, er chronisch naast zaten. En dat moet pijn doen.
En wie ben jij dan? Geen keyboard warrior? Jij gaat echt aan het werk, voor wat jij als heilig ziet?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:22 schreef Chivaz het volgende:
We hebben een nieuwe keyboard warrior in ons midden, waar komt deze intense frustratie toch weer vandaan?
Ik denk dat ik kritischer ben op de autoriteit dan jullie ooit durven te dromen. Autoriteit met een hoofdletter zou je mij niet zien schrijven. Behalve aan het begin van de regel, zoals de wet der taal ons oplegt.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:41 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het onvoorwaardelijke geloof in de Autoriteit, uiteraard.
Ik denk echter niet dat die personen gedijen in een subforum als BNW, en snap ook niet dat ze hier zitten aangezien hier allemaal ongeautoriseerde bronnen langskomen.
Sommige mensen hebben zeer korte lontjes of voelen zich meteen persoonlijk aangevallen. Zoals jij en Chivaz...quote:Op zondag 9 januari 2022 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je komt behoorlijk driftig over met zo'n scheldtirade. En het feit dat ik inhoudelijk een zeer gedegen kritiek weet te fabriceren op dit artikel van de NYT, bewijst dat ik wel degelijk de MSM volg en lees. Juist dit stelt mij ook in staat de huichelachtige propaganda en het pathologische liegen op te merken en te benoemen. Maar blijkbaar wekt kritiek op door de MSM gepresenteerde narratieven, bij jou veel frustratie op.
Rechtse rakker reageert op rechtse krant en denkt dat hij mainstream isquote:Murdoch veranderde de politieke richting van de krant in rechts, conservatief en populistisch, en veranderde de opzet, (schrijf)stijl en inhoud volledig. Het formaat veranderde in het tabloidformaat en er werd zeer veel aandacht besteed aan sport, roddel, schandalen en de "sterren".
De meesten mensen hebben hun hoofd gevuld met stro, zoals de rechtse mensen hier...quote:Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef QuidProJoe het volgende:
De meesten vullen hun poppen met stro, en niet met frustratie en wanhoop.
Interessante REEEactie.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:10 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
De meesten mensen hebben hun hoofd gevuld met stro, zoals de rechtse mensen hier...
Tevens lees ik bij mijn bijdragen (en die van andere meer links gestoelde reageerders) geen frustratie en nog minder wanhoop... Wanhoop lees ik wel bij jullie bijdragen, als je zelfs een duidelijke aanval van rechtse republikeinen nog in de schoenen van de democraten durft te schuiven..
Dan ben je de wanhoop wel erg nabij.
Wat ben je toch enorm veel bezig met emotie.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:04 schreef QuidProJoe het volgende:
De meesten vullen hun poppen met stro, en niet met frustratie en wanhoop.
Ik ben het met alles eens dat Nietzsche zegt. Ik heb alle boeken gelezen en ben niets tegengekomen waar ik me niet in kan vinden.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat snap je niet eens namelijk.
Maargoed, je zegt dus dat je alleen een Trump-aanhanger bent als je het met ALLES eens bent wat hij zegt.
QuidProJoe is een vrouwquote:Op zondag 9 januari 2022 18:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat ben je toch enorm veel bezig met emotie.![]()
![]()
Ik kom niet echt topics binnen vallen om vervolgens met krachttermen een ander zonder reden af te blaffen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:59 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Hehe, dit is lachen. De republikeinen die Trump volgen noemen zichzelf de patriotten...
En ze geven de schuld van vorig jaar zes januari bij de democraten en de gematigde republikeinen.. Je bent nu definitief af...
[..]
En wie ben jij dan? Geen keyboard warrior? Jij gaat echt aan het werk, voor wat jij als heilig ziet?
Anders ben je net zo een keyboard warrior als iedereen hier..
[..]
Ik denk dat ik kritischer ben op de autoriteit dan jullie ooit durven te dromen. Autoriteit met een hoofdletter zou je mij niet zien schrijven. Behalve aan het begin van de regel, zoals de wet der taal ons oplegt.
En je geeft zelf toe dat je met allemaal ongeautoriseerde (dus onbewezen) bronnen (dus geen bronnen) komt?
Ik blaf geen mensen af zonder reden.. Hoe kom je erbij? En waarom willen jij en jouw makkers altijd hun handen in onschuld wassen? Ik lees dit topic wat vol staat met boude uitspraken en volledige bullshit.. Dan komt er iemand die zogenaamd lacht om tierende en woeste democrats. Maar wel gaan wenen als er 1 iemand komt die hem een retard noemt..quote:Op zondag 9 januari 2022 18:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kom niet echt topics binnen vallen om vervolgens met krachttermen een ander zonder reden af te blaffen.
Het voelt een beetje alsof je op een missie bent, als een imam die de heidenen naar het ware geloof wilt bekeren anders de hel en verdoemenis.
Oh, jij bent links? Dat dat verklaart een hoop. En het is tevens apart dat je stelt niet gefrustreerd te zijn, maar ondertussen ben jij wel de enige die geen uitweg meer zag behalve schelden. Om nog maar te zwijgen over alle stropoppen die je optuigt in je posts.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:10 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
De meesten mensen hebben hun hoofd gevuld met stro, zoals de rechtse mensen hier...
Tevens lees ik bij mijn bijdragen (en die van andere meer links gestoelde reageerders) geen frustratie en nog minder wanhoop... Wanhoop lees ik wel bij jullie bijdragen, als je zelfs een duidelijke aanval van rechtse republikeinen nog in de schoenen van de democraten durft te schuiven..
Dan ben je de wanhoop wel erg nabij.
Logisch nadenken. Nietzsche dacht, voor zijn tijd, logisch na en kwam tot bepaalde ideeen. Alles wat jij daarnet postte kwam niet door logisch nadenken maar door bepaalde randfiguren klakkeloos te geloven. Namelijk dat de democrats de verkiezingen stolen van Trump. Een man die voor de verkiezingen al riep "als ik niet win dan komt het door corruptie aan de kant van de democraten"...Zelfs Nietzsche zou hier doorheen gekeken hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat hiervan is in strijd met Nietzsche?
Volgens mij lees je mijn berichten niet eens, of alleen de kop. Want de eerste zin was schelden, en de rest was heel inhoudelijk en juist..quote:Op zondag 9 januari 2022 19:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh, jij bent links? Dat dat verklaart een hoop. En het is tevens apart dat je stelt niet gefrustreerd te zijn, maar ondertussen ben jij wel de enige die geen uitweg meer zag behalve schelden. Om nog maar te zwijgen over alle stropoppen die je optuigt in je posts.
Prima vraag, maar lastig te beantwoorden. Zoals wel vaker met linksig beleid gaat het momenteel niet zo goed in de VS. Er is weinig vertrouwen in Biden, al helemaal geen vertrouwen in Harris. Er zal iets moeten gebeuren willen de Democraten weer kunnen winnen. Als er nu verkiezingen zouden zijn, zouden de Republikeinen met een flinke meerderheid de winst pakken.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Hey even wat anders mensen.
Wat zullen de democraten bij de volgende verkiezingen gaan doen om de overwinning opnieuw te stelen?
Mail-in ballots zullen wel niet meer kunnen dan. Misschien met een nieuw virus. Of ze gaan mensen vertellen om thuis te blijven vanwege het klimaatbeleid of vanwege de UFO's. Verplicht poststemmen dus.
Of mensen die al 30 jaar dood zijn, hoe kunnen ze die de volgende keer laten stemmen op de volgende globalist? Misschien gaat Biden zelf wel stemmen op Kamala Harris, terwijl hij in zijn kist ligt.
Of paketten stemmen meerdere keren door de telmachine halen. Hoe gaan ze dat doen als Republiekeinse toezichthouders de hele dag aanwezig mogen zijn en niet meer buitengehouden worden.
Het zijn grote uitdagingen. 1 ding kunnen ze niet toelaten. Een nationalistische populaire president mag niet meer winnen van ze. Eerlijke verkiezingen betekent het einde voor ze.
Hihi, als je met "inhoud" het cholerische temperament bedoelt van de links en progressieve geest. Ja, die willen wij rechtsgeoriënteerden nog wel eens negeren. Maar het is verder wel vermakelijk om te aanschouwen hoor, van die kortaangebonden trigglypuffs.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:29 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Logisch nadenken. Nietzsche dacht, voor zijn tijd, logisch na en kwam tot bepaalde ideeen. Alles wat jij daarnet postte kwam niet door logisch nadenken maar door bepaalde randfiguren klakkeloos te geloven. Namelijk dat de democrats de verkiezingen stolen van Trump. Een man die voor de verkiezingen al riep "als ik niet win dan komt het door corruptie aan de kant van de democraten"...Zelfs Nietzsche zou hier doorheen gekeken hebben.
[..]
Volgens mij lees je mijn berichten niet eens, of alleen de kop. Want de eerste zin was schelden, en de rest was heel inhoudelijk en juist..
Dus ik zag wel degelijk een andere uitweg dan schelden. Schelden was meer om de aandacht te krijgen, aangezien rechtse figuren vaak de inhoud uit de weg gaan.
Met inhoud bedoel ik gewoon de inhoud. Dan moet je het niet over de verpakking hebben, wat temperament is.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, als je met "inhoud" het cholerische temperament bedoelt van de links en progressieve geest. Ja, die willen wij rechtsgeoriënteerden nog wel eens negeren. Maar het is verder wel vermakelijk om te aanschouwen hoor, van die kortaangebonden trigglypuffs.
Hilary haalde dit al aan in 2016 met een aantal voorbeelden waarbij hij dit al eerder deed.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:29 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Logisch nadenken. Nietzsche dacht, voor zijn tijd, logisch na en kwam tot bepaalde ideeen. Alles wat jij daarnet postte kwam niet door logisch nadenken maar door bepaalde randfiguren klakkeloos te geloven. Namelijk dat de democrats de verkiezingen stolen van Trump. Een man die voor de verkiezingen al riep "als ik niet win dan komt het door corruptie aan de kant van de democraten"...Zelfs Nietzsche zou hier doorheen gekeken hebben.
[..]
Volgens mij lees je mijn berichten niet eens, of alleen de kop. Want de eerste zin was schelden, en de rest was heel inhoudelijk en juist..
Dus ik zag wel degelijk een andere uitweg dan schelden. Schelden was meer om de aandacht te krijgen, aangezien rechtse figuren vaak de inhoud uit de weg gaan.
De schoen past mij nog steeds niet, ik ben namelijk niet de persoon die dit topic heeft geopend. Verder niet echt relevant natuurlijk want het wel of niet openen van een topic heeft weinig te maken met het idee of je iemand wilt bekeren.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Ik blaf geen mensen af zonder reden.. Hoe kom je erbij? En waarom willen jij en jouw makkers altijd hun handen in onschuld wassen? Ik lees dit topic wat vol staat met boude uitspraken en volledige bullshit.. Dan komt er iemand die zogenaamd lacht om tierende en woeste democrats. Maar wel gaan wenen als er 1 iemand komt die hem een retard noemt..
En ik open geen topics, ik kom in topics. Dus als er mensen zijn die mensen willen bekeren dan zijn het wel mensen die topics openen om hun evangelie te verspreiden.. wie de schoen past trekke hem aan.
Niet, de oompaloempa won toch ook gewoon in 2016.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:09 schreef Ixnay het volgende:
Hey even wat anders mensen.
Wat zullen de democraten bij de volgende verkiezingen gaan doen om de overwinning opnieuw te stelen?
Mail-in ballots zullen wel niet meer kunnen dan. Misschien met een nieuw virus. Of ze gaan mensen vertellen om thuis te blijven vanwege het klimaatbeleid of vanwege de UFO's. Verplicht poststemmen dus.
Of mensen die al 30 jaar dood zijn, hoe kunnen ze die de volgende keer laten stemmen op de volgende globalist? Misschien gaat Biden zelf wel stemmen op Kamala Harris, terwijl hij in zijn kist ligt.
Of paketten stemmen meerdere keren door de telmachine halen. Hoe gaan ze dat doen als Republiekeinse toezichthouders de hele dag aanwezig mogen zijn en niet meer buitengehouden worden.
Het zijn grote uitdagingen. 1 ding kunnen ze niet toelaten. Een nationalistische populaire president mag niet meer winnen van ze. Eerlijke verkiezingen betekent het einde voor ze.
Wow iemand die iets op feiten basseerde beschuldigingen van religie terwijl hier maar een aantal juist aangeven dat het maken heeft met geloof en dat er geen feiten nodig zijn..quote:Op zondag 9 januari 2022 19:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De schoen past mij nog steeds niet, ik ben namelijk niet de persoon die dit topic heeft geopend. Verder niet echt relevant natuurlijk want het wel of niet openen van een topic heeft weinig te maken met het idee of je iemand wilt bekeren.
Ik ga slechts in op de manier hoe je post en dan vooral het geen je probeert te zeggen.
Je maakt geen enkel relevant punt, je bent slechts aan het stampvoeten omdat wij niet zijn zoals jij en dat vind je blijkbaar dusdanig vervelend dat je met een hoop krachttermen ons moet vertellen dat wij niet deugen.
Het komt op mij een beetje religieus over, alsof ik een frikandel speciaal zit te eten tijdens de ramadan.
Clinton die tot diep in 2019 meende dat zij de rechtmatige president van de VS is.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hilary haalde dit al aan in 2016 met een aantal voorbeelden waarbij hij dit al eerder deed.
Ik heb het serieus drie keer opnieuw gelezen en ik snap er werkelijk niets van.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wow iemand die iets op feiten basseerde beschuldigingen van religie terwijl hier maar een aantal juist aangeven dat het maken heeft met geloof en dat er geen feiten nodig zijn..
Kijkt naar QPJ die dit een maandje terug nog even aanhaalde.
Omdat dat eerlijke verkiezingen waren.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet, de oompaloempa won toch ook gewoon in 2016.
Ze heeft die zelfde avond wel haar verlies toegegeven en ze had meer stemmen.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Clinton die tot diep in 2019 meende dat zij de rechtmatige president van de VS is.
Overigens zou ze haar zelf nu kandidaat moeten stellen. Die Biden gaat het niet redden en Kamala Harris die is zo afschuwelijk slecht dat het mij verbaast dat ze nog op haar positie zit als VP.
Dit ging dan ook niet over jou. jij reageerde toch op mij naar aanleiding van een reactie van mij op iemand anders? Namelijk de topicstarter. Dus als er al iemand is die een ander moet bekeren dan is het TS..quote:Op zondag 9 januari 2022 19:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De schoen past mij nog steeds niet, ik ben namelijk niet de persoon die dit topic heeft geopend.
Je kan natuurlijk ook overdrijven en steeds maar weer hameren op het feit dat ik TS 1 keer uitmaakte voor fucking retard.. En dat is een beetje het probleem met mensen gelijk jij, altijd maar doelpalen verschuiven zodat je niet inhoudelijk hoeft te worden..quote:Verder niet echt relevant natuurlijk want het wel of niet openen van een topic heeft weinig te maken met het idee of je iemand wilt bekeren.
Ik ga slechts in op de manier hoe je post en dan vooral het geen je probeert te zeggen.
Je maakt geen enkel relevant punt, je bent slechts aan het stampvoeten omdat wij niet zijn zoals jij en dat vind je blijkbaar dusdanig vervelend dat je met een hoop krachttermen ons moet vertellen dat wij niet deugen.
Waar heb je het precies over?quote:Het komt op mij een beetje religieus over, alsof ik een frikandel speciaal zit te eten tijdens de ramadan.
Hihi, grappig. Mij staat vooral bij dat ze helemaal van de leg was en dat het John Pedosta was die mensen maar vertelde dat ze naar huis moesten gaan.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:08 schreef theguyver het volgende:
Ze gaf wel gelijk haar verlies door .. gelijk..
Agh ja..quote:Op zondag 9 januari 2022 21:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi, grappig. Mij staat vooral bij dat ze helemaal van de leg was en dat het John Pedosta was die mensen maar vertelde dat ze naar huis moesten gaan.
Jup Net als in 2020.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Omdat dat eerlijke verkiezingen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |