Wie doet dat hier dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als anderen dit doen kijk je er wellicht langsheen. In POL en NWS komt dit soort thematiek geregeld voorbij, en dan zie je menig user die hier actief is op heetgebakerde wijze in de bres springen voor vermeend onderdrukte minderheden. Immers, in deze woke MSM-narratieven, gelooft men heilig. Zelfs radicaal gedachtegoed zoals CRT wordt goedgepraat.
Namen en rugnummers graag. Want je reageert vaak niet op specifieke bijdragen, maar begint uit het niets te emmeren over 'radicale progressieven' die allerlei ideeen aan zouden hangen. Wij moeten vervolgens zelf invullen waar - en over wie - je het in vredesnaam hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als anderen dit doen kijk je er wellicht langsheen. In POL en NWS komt dit soort thematiek geregeld voorbij, en dan zie je menig user die hier actief is op heetgebakerde wijze in de bres springen voor vermeend onderdrukte minderheden. Immers, in deze woke MSM-narratieven, gelooft men heilig. Zelfs radicaal gedachtegoed zoals CRT wordt goedgepraat.
Als jij mij had gevraagd of ik uit wil leggen waarom de Democraten van mij de voorkeur krijgen boven de Republikeinen, doe ik dat met alle plezier. Maar je had het over 'aanhangers van de Blauwen'. Ik ben geen 'aanhanger' van de Democraten, net zo min dat ik in ons land een aanhanger ben van de VVD, D66 of het CDA, ondanks dat ik in het verleden op alle drie deze partijen heb gestemd.quote:Als deze partij jouw duidelijke voorkeur heeft, zo een dergelijke omschrijving (aanhanger) zeker passend zijn. Niet voor niets probeer je met regelmaat enige kritiek op beleid van de Democraten te pareren en te weerleggen.
De Democratische Partij kent bijvoorbeeld een sterk linkse vleugel, terwijl Obama (om maar iemand te noemen) juist in veel opzichten een pragmatische centrist is. Het moge duidelijk zijn dat de tweede categorie mijn voorkeur heeft.quote:Hier heb je een punt, maar probeer je het probleem aan één kant te leggen. Een homogene cultuur is merkbaar aan beide kanten van het politieke spectrum. Dat werd ook benadrukt door de hysterische reacties richting Manchin recent. Hoe durfde hij tegen BBB te zijn? Dit is eigenlijk gewoon een Republikein! Hihi.
Wahhahaha 180°quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:14 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma
De Cyberninja's hebben hun grift gecompleteerd en proberen nu onder de dwangbevelen uit te komen (50k per dag dat ze de audit logs niet overhandigen begreep ik) door gewoon hun bedrijfje te stoppen.
Mag hopen dat de rechter daar niet in mee gaat.
Het was dan ook niet meer dan 1 grote data harvest. Nu nog even de hoogste bieder vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:14 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma
De Cyberninja's hebben hun grift gecompleteerd en proberen nu onder de dwangbevelen uit te komen (50k per dag dat ze de audit logs niet overhandigen begreep ik) door gewoon hun bedrijfje te stoppen.
Mag hopen dat de rechter daar niet in mee gaat.
Gebeurt niks mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was dan ook niet meer dan 1 grote data harvest. Nu nog even de hoogste bieder vinden
Vast wel een of andere GOP billionaire donor te vinden ergens. Mypillowguy of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gebeurt niks mee.
De oompaloempa wil dat zeker wel hebben, maar mag niks kosten natuurlijk.
Accurate voorspelling!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:06 schreef HowardRoark het volgende:
Een paar zeer scherpe en correcte constateringen natuurlijk. Dit zal geheid weer tot woeste, schuimbekkende reacties leiden bij de adepten van de Blauwen.
Schuimbekkend met tranen in je ogen heb je dat natuurlijk gezegd, dat deze rechtse sektevolgers zelf een kloon gemaakt hebben om niet meer aan hun eerdere alter ego's met zwaar emotionele uitlatingen herinnerd te hoeven worden zien alle andere users fout.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:06 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Spoken. Jullie zien beiden Spoken.
#WOEDENDquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Schuimbekkend met tranen in je ogen heb je dat natuurlijk gezegd, dat deze rechtse sektevolgers zelf een kloon gemaakt hebben om niet meer aan hun eerdere alter ego's met zwaar emotionele uitlatingen herinnerd te hoeven worden zien alle andere users fout.![]()
Tranen van het lachen en het schuim van het uitproesten van een slok bier.
Omdat je domme dingen zegt en domme dingen zorgen voor scherpe reacties... Uitlokking noemen we dit in de reeele wereld...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
Twaalf seconden na mijn post melden de eersten zich al, hihi. Geen woord te veel gezegd.
Jup ik zie het ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt er op dat President Trump in de VS ziet wat ik hier zie.
Hihihi.
Een uitweg naar wat precies? Als je na al die hoaxes van de afgelopen jaren nog steeds niet ziet dat dit allemaal politiek theater is dan zul je binnenkort weer diep teleurgesteld zijn dat Trump wederom niet in het gevang zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup ik zie het ook.
Hij voelt zich in een hoekje gedreven, normaal bestaat zijn rant maar uit een paar regels..
Nu zoekt ie een uitweg..
Oh het gevang hoeft niet..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een uitweg naar wat precies? Als je na al die hoaxes van de afgelopen jaren nog steeds niet ziet dat dit allemaal politiek theater is dan zul je binnenkort weer diep teleurgesteld zijn dat Trump wederom niet in het gevang zit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:28 schreef Kijkertje het volgende:
What's good for the goose is good for the gander!![]()
Alleen niet bij de Republikeinen![]()
[ twitter ]
Draadje:
[ twitter ]
quote:
En deze opstandeling wil Trump, Giuliani en Bannon et al dagvaarden. Dat is wsl om te verdoezelen dat hij eigenlijk helemaal geen Trump-aanhanger was maar ingehuurd door de Democraten!quote:"Law enforcement had weapons, some of the [rioters] had weapons," the judge said. "This isn't like a school or a tourist trip. ... I don't understand but I sincerely hope he is alright," Kollar-Kotelly continued, suggesting that it could have been "traumatic" for the boy.
Over 725 people have been arrested in relation to the Capitol breach, according to the FBI, with over 70 sentenced thus far and over 30 receiving jail time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Je erkent hier dus dat deze twee users woeste adepten van de Democraten zijn. Prima, dat is in elk geval zeer eerlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:38 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Omdat je domme dingen zegt en domme dingen zorgen voor scherpe reacties... Uitlokking noemen we dit in de reeele wereld...
Als ik homo's zou uitschelden en dan zou zeggen "ik verwacht scherpe antwoorden van homo's" dan doe ik ook aan uitlokking...
Maar goed, je gaat jouw feestelijke gang maar. Als jij je een stoere jongen vind..
Yes ik heb een " hoe probeer ik anderen op de teentjes te trappen maar vaal hard bingo! "quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, veelzeggend dit weer. Het is me ook wat, die heetgebakerde progressieve, anti-fascistische, anti-racistische,, feministische, BLM-supportende adepten van de Blauwen. En mét gender pronouns natuurlijk, zo ben je een goede "ally" voor de transgender community.
[ twitter ]
Hihi, Antifa .. interessant. Daar hoor je ook niets meer van mocht dit inderdaad het geval zijn. Dat is immers hoe de MSM het spelletje speelt. Is het een medestander van bijvoorbeeld Oat Keepers of Proud Boys? Voorpagina nieuws. Is het een medestander van een linksige groepering zoals Antifa? Doofpot. Zo kun je natuurlijk een vertekend beeld creëren van de realiteit dat perfect past binnen het gewenste narratief. En dat is uiteraard ook exact wat de MSM outlets willen bewerkstelligen.quote:Oldsmar man had explosive device near Jan. 6 anniversary rally in Pinellas, sheriff says
Garrett James Smith, 22, was arrested on charges of making and possessing a destructive device and loitering. He remains in jail on a bond of $300,250.
A 22-year-old Oldsmar man was arrested early Friday morning after being found with a homemade explosive device near the site of an anniversary rally for Jan. 6, according to the Pinellas County Sheriff’s Office.
Garrett James Smith was arrested on charges of making and possessing a destructive device and loitering. He remains in jail on a bond of $300,000.
Pinellas County Sheriff Bob Gualtieri said Smith was seen running away from a political assembly supporting an arrested Oath Keeper on the evening of Jan. 6, 2022.
Smith did not detonate or place the explosive device he made. Gualtieri said Smith has not been cooperating and the Sheriff’s Office doesn’t know why he abandoned his plan or what his political beliefs are.
“Smith is what we call a sleeper, and these are the most concerning individuals because there are no opportunities to intervene and thwart their criminal activity before they actually act,” Gualtieri said.
The rally on the anniversary of Jan. 6 was organized in support of Jeremy Brown, a Tampa member of the far-right Oath Keepers extremist group and a former member of the U.S. Army special forces. Brown was arrested after he participated in the riot at the Capitol, where he was pictured in tactical gear.
Federal agents who searched Brown’s home found a sawed-off shotgun, short-barrel rifle, hand grenades and more than 8,000 rounds of ammunition.
The event Thursday night was held outside the Pinellas County Jail on 49th Street North and featured political speakers including Rep. Anthony Sabatini, R-Howey-in-the-Hills, and Brown himself, who called in to speak from jail.
The speakers at the rally accused the federal government of making political prisoners out of conservatives who went up to Washington, D.C. on Jan. 6 last year.
Smith was found across the street in a parking lot by the Pinellas County Courthouse off 144th Avenue North and 46th Street North. Two deputies spotted him as he ran east from the rally, dressed in all black with a balaclava covering his face, and detained him on a loitering charge.
When deputies searched a black backpack Smith had, they found a homemade pipe-style explosive device, Gualtieri said. Sheriff’s deputies found a piece of paper titled “direct action checklist,” where Smith made a list of clothing, armor and gear to bring, including listed items such as a helmet and shaded goggles, a gas mask, duct tape and flammable rags.
In his backpack, they also found a helmet with a logo on it that had been seen at other protests in cities such as Portland, where Smith had spent time, Gualtieri said.
In affidavits, the arresting detective, under the “aggravating/mitigating” section of the report, notes “Antifa” and requests a high bail. In one of the reports, the detective wrote “Antifa/Anti gov/Extrem.” However, Gualtieri said it was too early to say with which group Smith may be affiliated. The Sheriff’s Office found no prior intelligence on him and is cooperating with the FBI on the investigation.
The Hillsborough County Sheriff’s Office and FBI Tampa’s bomb technician confirmed it was an active explosive device, Gualtieri said. Deputies cleared the protesters in the area at about 7:45 p.m., then brought out K9s and a heat-sensing helicopter to search the area.
Deputies obtained a search warrant for Smith’s house, where they found another pipe explosive, along with hand grenade-style explosives, nails and duct tape, according to the Sheriff’s Office.
On the night of the protest, Gualtieri said there were undercover detectives at the rally. There also was unrelated traffic enforcement going on alongside Bayside Bridge, which Gualtieri said resulted in a lot of patrol cars.
“Did that affect him and maybe a reason why he didn’t go across the street? I don’t know,” Gualtieri said.
The arrest was Smith’s first. He turned 22 on Jan. 6.
Lezen is heeeeel moeilijk he..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, Antifa .. interessant. Daar hoor je ook niets meer van mocht dit inderdaad het geval zijn. Dat is immers hoe de MSM het spelletje speelt. Is het een medestander van bijvoorbeeld Oat Keepers of Proud Boys? Voorpagina nieuws. Is het een medestander van een linksige groepering zoals Antifa? Doofpot. Zo kun je natuurlijk een vertekend beeld creëren van de realiteit dat perfect past binnen het gewenste narratief. En dat is uiteraard ook exact wat de MSM outlets willen bewerkstelligen.
Klopt en niet zo gek antifa aanhangers komen vaak op protestmarsen van neonazi's etc af om ze af te rossen met de politie die dan beide partijen uit elkaar moet houden.quote:
Een verijdelde terroristische aanslag en wederom geen voorpagina nieuws.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, Antifa .. interessant. Daar hoor je ook niets meer van mocht dit inderdaad het geval zijn. Dat is immers hoe de MSM het spelletje speelt. Is het een medestander van bijvoorbeeld Oat Keepers of Proud Boys? Voorpagina nieuws. Is het een medestander van een linksige groepering zoals Antifa? Doofpot. Zo kun je natuurlijk een vertekend beeld creëren van de realiteit dat perfect past binnen het gewenste narratief. En dat is uiteraard ook exact wat de MSM outlets willen bewerkstelligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |