Nou ja, ze hebben blijkbaar zo hard gefraudeerd dat PA zelfs PE is geworden.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is incorrect, daarom is daar ook geen bewijs voor.
Honderdduizenden nog welquote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er waren honderdduizenden mensen. Natuurlijk waren dat voor het grootste deel Trump aanhangers.
Nonsens dat is aantoonbaar onwaar. Je hoeft er alleen maar de getuigenissen van de arrestanten op na te slaan.quote:Die zeer kleine groep gewelddadigen hadden helemaal niets met Trump.
Het gaat om de daar aanwezige MAGA-mob waarvan iedereen van te voren al wist dat ze kwamen met één doel: de certificatie van de verkiezingsuitslag in het Congres tegenhouden.quote:Beschamend is dat een dergelijk grote groep zo weinig geweld kent. Leg dat eens naast de Biden fanclub tijdens Black Lives Matter.
Het gaat dan ook niet over Trump's hele aanhang maar dat deel dat bereid is te vechten om Trump aan de macht te houden.quote:Ik weet hoe graag je de Trump aanhang wil neerzetten als gewelddadig, maar je hebt de feiten niet mee.
Dan moet je niet bij Trump zijn die met moeite overtuigd kon worden om Iran niet te bombarderen.quote:Ik ben ook geen Trump aanhanger. Ik kan zo 5 dingen noemen die ik totaal anders had willen zien. Het beste aan een president vind ik wanneer oorlog volledig ten koste van alles vermeden wordt. Er is geen enkel argument te noemen voor oorlog.
Dat idee zit alleen in jouw hoofd, er is niet op grote schaal gefraudeerd en het merendeel van de incidentele fraudegevallen die ontdekt zijn stemde op Trump en niet op Biden.quote:De globalisten willen daarentegen niets liever dan oorlog. Daarom was er geen optie om de verkiezingen te verliezen van Trump. Het was winnen of frauderen. Van Trump viel niet te winnen, daarom is voor fraude gekozen.
Dit is natuurlijk een belachelijke generalisatiequote:Amerikanen zijn tegen oorlog. Ze motten het niet. Ze willen zich helemaal niet bemoeien met conflicten aan de andere kant van de wereld. Ze hebben daar niets te behalen. De enige reden waarom wij Amerikanen zien als oorlogszuchtig is vanwege die globalistische leiders. Trump was wat dat betreft de enige uitzondering in ruim 150 jaar en daarmee heeft hij tweemaal de verkiezingen gewonnen.
En als je naar de polls kijkt welk deel van de bevolking oorlogen steunt zijn dat standaard in meerderheid Republikeinen.quote:Just four of the 13 presidents in office between 1945 and 2020 -- Harry S. Truman, Lyndon B. Johnson, George H. W. Bush and George W. Bush – officially brought the country into new full-scale wars (Korea, Vietnam, the Persian Gulf, Afghanistan, Iraq). If we also consider other military interventions, Carter and Ford join Trump in not starting or escalating existing foreign conflicts with U.S. military involvement.
Bron
Heb jij ook gezien dat het Fake News is en dat juist de andere foto bewerkt is?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die voornamelijk de Amerikaanse media serieus nemen.
Hebben jullie gezien wat CNN heeft gedaan met een video van Joe Rogan?
Ze hebben zijn gezicht bewerkt om er zieker uit te laten zien
https://www.instagram.com/reel/CYcLCESpFws/?utm_medium=copy_link
Best grappig dat bij het verifieren van dit soort claims van users over het manipuleren van beelden door de MSM praktisch altijd ongegrond blijkt te zijnquote:On Thursday, the Joe Rogan Experience Fans Page posted a side-by-side comparison of two images _ one said to come from Rogan’s Instagram video and labeled “JOE LOOKS PERFECTLY HEALTHY AND BRIGHT,” and the other, which was slightly darker and grayer, saying “YELLOW FILTER + BLUR MAKE HIM LOOK ’SICK.”
But frame-by-frame analysis by The Associated Press and a digital forensic expert found no evidence of alteration.
“There is no evidence that the clip from Anderson Cooper’s show is manipulated or altered from the original Instagram video in an attempt to alter Rogan’s appearance,” said Hany Farid, professor at University of California Berkeley’s School of Information, whose research focuses on digital forensics, image analysis and human perception.
Farid said he compared the hue of several frames from the CNN video with the same frames from Rogan’s Instagram, and found they were nearly identical. Farid did see some blurriness in the Anderson Cooper video, which he attributed to it being cropped closer to Rogan’s face.
The image in the Facebook post identified as being from the original did show signs of being altered, Farid said.
“In this purported original, the Facebook post appears different from the original Instagram video,” Farid said. “It appears that the color is shifted towards red and away from the yellow/green appearance in the original Instagram video.”
CNN also said the color in the video had not been changed.
“The image was not altered using Photoshop or any filter,” CNN said in a statement emailed to the AP. “The raw upload was ingested using the direct link to Joe Rogan’s Instagram video, which was then cut for TV.”
Nee hoor ook dat is niet gebeurd en dat had je best kunnen weten als je eens verder gekeken had dan je neus lang is en niet zo verblind was geweest door je bias dat je het direct geloofde. CNN maakte gewoon gebruik van dezelfde mugshot waar ook alle andere newsoutlets gebruik van maakten zoals bijv de NYP of de Daily Mail.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hetzelfde hebben ze ook gedaan met die kerel die een aanslag op die kerstoptocht heeft gepleegd. Ze hebben zijn foto zo wit mogelijk gemaakt.
Wat dacht je van de Amerikaanse media en in Nederland kon men er ook wat van door ivermectine te bestempelen als een medicijn voor paarden.
Alles om de mensen te dwingen een spuit te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de volledigheid het originele artikel van CNN:
waarbij duidelijk wordt hoe fout je weer eens zit als je het filmpje zelf bekijkt en niet alleen de mugshot. Bovendien wordt er in hetzelde artikel ook nog eens ten overvloede een andere foto wordt getoond.
En zijn er van dit figuur legio mugshots in allerlei tinten![]()
Typisch iets voor notoire complotdenkertjes om daar iets achter te zoeken bij CNN. Selectief Connecting the Dots!
[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 11-01-2022 07:08:06 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Jij hebt ook duidelijk ergens een klok horen klepelenquote:
quote:Fulton County District Attorney Fani Willis said in an interview with The Associated Press last week that her team is making solid progress, and she’s leaning toward asking for a special grand jury with subpoena power to aid the investigation.
“I believe in 2022 a decision will be made in that case,” Willis said. “I certainly think that in the first half of the year that decisions will be made.”
Lijkt me welquote:
Dit zijn typische Nietzsche quotes die ik heel vaak denk als ik dit soort topics lees.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 06:01 schreef Kijkertje het volgende:
Het was me weer een genoegen![]()
Speciaal voor @:Ixnay en gelijkgestemde andersdenkenden nog twee toepasselijke quotes van Nietzsche:
- "There are two different types of people in the world, those who want to know, and those who want to believe"
- “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
Ah, een artikel van een linkse outlet over hoe gevaarlijk rechts wel niet is. Dezelfde outlet trouwens die in 2020 door twee anti-fascisten een artikel liet schrijven over dat Antifa echt een hele ongevaarlijke en vredelievende beweging is die opkomt voor het juiste en onterecht werd beschimpt door Trump.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja, die mythe dat far right extremists zo vredelievend zijn. Die heb ik vaker gehoord. ‘The Timothy McVeighs are still there’: fears over extremism in US military
Maar blijf vooral herhalen dat de trumpcultisten niet gewelddadig zijn, ondanks het overduidelijke bewijs van 6 januari 2021.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 02:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heb jij ook gezien dat het Fake News is en dat juist de andere foto bewerkt is?![]()
[ twitter ]
[..]
Best grappig dat bij het verifieren van dit soort claims van users over het manipuleren van beelden door de MSM praktisch altijd ongegrond blijkt te zijn![]()
Zoals ook deze dus:
[..]
Nee hoor ook dat is niet gebeurd en dat had je best kunnen weten als je eens verder gekeken had dan je neus lang is en niet zo verblind was geweest door je bias dat je het direct geloofde. CNN maakte gewoon gebruik van dezelfde mugshot waar ook alle andere newsoutlets gebruik van maakten zoals bijv de NYP of de Daily Mail.
Maar het levert je iig weer vier van die domme duimpjes op
Het gaat om een video, niet een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de volledigheid het originele artikel van CNN:
[ twitter ]
waarbij duidelijk wordt hoe fout je weer eens zit als je het filmpje zelf bekijkt en niet alleen de mugshot. Bovendien wordt er in hetzelde artikel ook nog eens ten overvloede een andere foto wordt getoond.
[ afbeelding ]
En zijn er van dit figuur legio mugshots in allerlei tinten![]()
Typisch iets voor notoire complotdenkertjes om daar iets achter te zoeken bij CNN. Selectief Connecting the Dots!![]()
Heb jij überhaupt de beelden zelf gezien.
De orginele upload en de video van CNN.
Als jij geen verschil ziet, dan is er iets mis met je ogen.
De beelden zijn niet identiek.
Hoe dat komt is de vraag.
Ken jij de zin, Wij van WC eend adviseren WC eend.
Daar ruikt het onderzoek van jou erg naar.
Maar gezien je schrijfstijl kom je hier alleen om jezelf een veer in je anus te steken en trots weer te vertrekken met het idee dat je de waarheid bezit.
Sneu.
[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 11-01-2022 09:27:25 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Dit vind ik een oprechte post, mijn complimenten. Je eigen goedgelovigheid en door ideologie vertroebelde wereldbeeld erkennen is de eerste stap. Misschien is er dan toch nog enige hoop voor je.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 06:01 schreef Kijkertje het volgende:
Het was me weer een genoegen![]()
Speciaal voor @:Ixnay en gelijkgestemde andersdenkenden nog twee toepasselijke quotes van Nietzsche:
- "There are two different types of people in the world, those who want to know, and those who want to believe"
- “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
Maar is het immuunsysteem van Trump nou 'gesaboteerd' omdat hij drie vaccins heeft gehad?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is altijd interessant, wanneer men zo fanatiek pro-Establishment is in een subforum als BNW. De wanhoop die hen drijft om hele nachten te posten enkel om zichzelf te overtuigen terwijl de gefabriceerde en gedicteerde omgeving in elkaar dondert.
Kijkertje post alleen maar dit soort dingen omdat de interesse daar in ligt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is altijd interessant, wanneer men zo fanatiek pro-Establishment is in een subforum als BNW. De wanhoop die hen drijft om hele nachten te posten enkel om zichzelf te overtuigen terwijl de gefabriceerde en gedicteerde omgeving in elkaar dondert.
https://www.congress.gov/116/bills/s894/BILLS-116s894is.xmlquote:Congress finds the following:
(1) White supremacists and other far-right-wing extremists are the most significant domestic terrorism threat facing the United States.
(2) On February 22, 2019, a Trump Administration United States Department of Justice official wrote in a New York Times op-ed that “white supremacy and far-right extremism are among the greatest domestic-security threats facing the United States. Regrettably, over the past 25 years, law enforcement, at both the Federal and State levels, has been slow to respond. … Killings committed by individuals and groups associated with far-right extremist groups have risen significantly.”.
De helft van de vragen worden genegeerd en je pakt er maar eventjes een heel nieuw document bij. Ik hoop dat je het zelf nog een beetje kunt bijhouden met al dat gedraai. En het is trouwens opmerkelijk om te zien dat in een bill om binnenlands terrorisme in de VS te monitoren, aanslagen in Canada en Nieuw-Zeeland worden meegenomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:46 schreef Barbusse het volgende:
Wederom ontkenning van feiten, waar ben je bang voor, HowardRoark/Dejann?
SEC. 2. FINDINGS.
[..]
https://www.congress.gov/116/bills/s894/BILLS-116s894is.xml
Dat soort rechts extremisten bestormden het Capitool in een halfbakken poging om de verkiezingsuitslag ongedaan te maken.
Maar ga gerust verder met je boos maken over non issues zoals transgender toiletten in scholen, en/of hoe de pers daarop reageert.
Natuurlijk negeer ik vragen. Ik pas me aan aan de user waar ik op reageerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De helft van de vragen worden genegeerd en je pakt er maar eventjes een heel nieuw document bij. Ik hoop dat je het zelf nog een beetje kunt bijhouden met al dat gedraai. En het is trouwens opmerkelijk om te zien dat in een bill om binnenlands terrorisme in de VS te monitoren, aanslagen in Canada en Nieuw-Zeeland worden meegenomen.
Is dit soms een bill opgesteld door enkel Democraten? Dat zou veel verklaren, hihi.
Oh zet er maar neer ik denk dat kijkertje ze allemaal vanavond wel even beantwoord en anders zijn er nog tig anderen hier die antwoorden kunnen geven..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De helft van de vragen worden genegeerd en je pakt er maar eventjes een heel nieuw document bij. Ik hoop dat je het zelf nog een beetje kunt bijhouden met al dat gedraai. En het is trouwens opmerkelijk om te zien dat in een bill om binnenlands terrorisme in de VS te monitoren, aanslagen in Canada en Nieuw-Zeeland worden meegenomen.
Is dit soms een bill opgesteld door enkel Democraten? Dat zou veel verklaren, hihi.
Het lijkt er voornamelijk op dat je maar wat wild om je aan het heen slaan bent in de hoop iets te raken. Tot op heden nog zonder succes. En de laatste zin in je post is wederom een stropop. Jammer, je kunt het blijkbaar echt niet zonder.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk negeer ik vragen. Ik pas me aan aan de user waar ik op reageerEn aangezien jij notoir nergens inhoudelijk op in gaat en niet eens ontopic kunt blijven krijg je dit. Uiteraard vind jij rechts extremisme geen issue, want msm crt woke hihi.
Het napapegaaien van linksige activisten, journalisten en andere Democratisch stemmende Twitteraars, wat @Kijkertje elke nacht in deze reeks doet, vind ik geen antwoord geven op een vraag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef theguyver het volgende:
Oh zet er maar neer ik denk dat kijkertje ze allemaal vanavond wel even beantwoord en anders zijn er nog tig anderen hier die antwoorden kunnen geven..
Vragen omtrent fraude zijn al meermaals beantwoord. Dat de adepten van de Blauwen hier die antwoorden niet bevredigend achten kan ik verder weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:21 schreef theguyver het volgende:
En BTW spreek voor jezelf met negeren vragen..
Om even voorbeeld te noemen..
Zie onderschrift staat er niet voor niets..
Zoals de vorige president was 4 jaar aan de macht en men wil hem dolgraag terug, waarom? Wat waren zijn beste prestaties.
En als men het bewijs voor grootschalige fraude allang heeft (wat al vaker is gezegd hier)
Waarom doet men er geen fuck mee.
Dan kijk je niet goed. Ik ga juist inhoudelijk in op zijn posts, alleen hij blijft draaien en ontwijkt gestelde vragen. Maar ik snap dat je dit liever negeert en simpelweg via wat gaslighting in de bres probeert te springen voor een ideologische medestander. Erg aandoenlijk om zulk tribaal gedrag te aanschouwen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:36 schreef OMG het volgende:
De enige die ik wild om zich heen zie slaan ben jij, Jan. Nergens ga je inhoudelijk in op de posts van Barbusse. Zoals verwacht.
Eh nee hoor...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lijkt er voornamelijk op dat je maar wat wild om je aan het heen slaan bent in de hoop iets te raken. Tot op heden nog zonder succes. En de laatste zin in je post is wederom een stropop. Jammer, je kunt het blijkbaar echt niet zonder.
[..]
Het napapegaaien van linksige activisten, journalisten en andere Democratisch stemmende Twitteraars, wat @:Kijkertje elke nacht in deze reeks doet, vind ik geen antwoord geven op een vraag.
[..]
Vragen omtrent fraude zijn al meermaals beantwoord. Dat de adepten van de Blauwen hier die antwoorden niet bevredigend achten kan ik verder weinig aan veranderen.
Mooi dus een van mijn langst lopende vraag die momenteel alleen door chivaz is beantwoord door middel van een linkje en niet eens een normaal antwoord op de vraag want deze moest overgenomen van een of andere katholieke lamlul, die als positief punt aangaf dat er een aantal katholieken in zijn regering zaten.....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed. Ik ga juist inhoudelijk in op zijn posts, alleen hij blijft draaien en ontwijkt gestelde vragen. Maar ik snap dat je dit liever negeert en simpelweg via wat gaslighting in de bres probeert te springen voor een ideologische medestander. Erg aandoenlijk om zulk tribaal gedrag te aanschouwen.
De enige die draait ben jij, opnieuw. Nog steeds.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed. Ik ga juist inhoudelijk in op zijn posts, alleen hij blijft draaien en ontwijkt gestelde vragen. Maar ik snap dat je dit liever negeert en simpelweg via wat gaslighting in de bres probeert te springen voor een ideologische medestander. Erg aandoenlijk om zulk tribaal gedrag te aanschouwen.
Hihi, je zit er zoals gewoonlijk weer eens naast.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:37 schreef OMG het volgende:
[..]
De enige die draait ben jij, opnieuw. Nog steeds.
• Kijkertje post iets, waarop jij de bron aanvalt, maar nergens ingaat op de inhoud.
• Barbusse post 2 vervolg bronnen die ingaan op het onderwerp, vervolgens ga je weer nergens op de inhoud in wat betreft white supremacy en domestic terrorism en komt het niet verder dan dat iets niet hard gemaakt zou worden. En we beginnen weer over linksigen.
• Barbusse post vervolgens nog een linkje naar een bill, waar je voor de derde keer niet op de inhoud ingaat wat betreft white supremacy en domestic terrorism behalve dat Nieuw Zeeland en Canada worden aangehaald als voorbeelden.
Om vervolgens weer te linksigen, linksigen, linksigen.
"Nee, jij".quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, je zit er zoals gewoonlijk weer eens naast.
Sorry. Post van Barbusse. Feit blijft dat je nergens in ging op de inhoud, maar vooral begon over dat het een linkse bron is.quote:Als eerste val ik geen bronnen aan die Kijkertje post. Ten tweede komt Barbusse met verscheidene artikelen, waarbij als er concrete vragen over worden gesteld (post #176), hij deze negeert en mijn post simpelweg wegzet als het ontkennen van feiten om vervolgens met weer een andere bron aan te komen zetten. Draaien dus.
Weinig trigger, maar een observatie. Maar je kunt het wel, een post zonder gegiechel en je gebruikelijke stopwoordjes.quote:Ten slotte blijft het fascinerend om te zien dat de woorden 'links' en 'linksigen' zo'n trigger zijn voor sommigen.
Oke rechtse sektevolgers ooit genaamd dejjannn en ensiferum.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:14 schreef HowardRoark het volgende:
Ten slotte blijft het fascinerend om te zien dat de woorden 'links' en 'linksigen' zo'n trigger zijn voor sommigen.
Waar en wanneer dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:31 schreef HowardRoark het volgende:
Vragen omtrent fraude zijn al meermaals beantwoord. Dat de adepten van de Blauwen hier die antwoorden niet bevredigend achten kan ik verder weinig aan veranderen.
Ik stel meerdere vragen over de inhoud om duidelijk te krijgen waar Barbusse zich nu precies zo druk over maakt. Er is niet een hele duidelijke coherentie tussen de artikelen die hij linkt. Labels als "white supremacy" hebben inmiddels al hun betekenis en waarde verloren door het obsessief-compulsieve gebruik ervan in de laatste jaren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:45 schreef OMG het volgende:
[..]
"Nee, jij"..
[..]
Sorry. Post van Barbusse. Feit blijft dat je nergens in ging op de inhoud, maar vooral begon over dat het een linkse bron is.
Trouwens weinig concrete vragen in die post die je noemt, maar vooral pogingen van jouw kant om maar niet op de inhoud in te gaan maar er omheen te praten. Niet zo heel verwonderlijk dat er dan van een andere user een soortgelijke reactie komt, immers ga je zelf ook praktisch nooit op vragen of inhoud in, maar verwacht dat wel van anderen?
Rechtse sektevolgers? Dejjann? Ensiferum?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Oke rechtse sektevolgers ooit genaamd dejjannn en ensiferum.
Dan krijgen we hier ook getriggerde reacties van de nieuwe kloontjes.
Voor randfiguren zoals jij misschien, voor normale mensen betekend het nog steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:13 schreef HowardRoark het volgende:
Labels als "white supremacy" hebben inmiddels al hun betekenis en waarde verloren door het obsessief-compulsieve gebruik ervan in de laatste jaren.
De mensen die het obsessief gebruiken, namelijk activisten (vermomd als academici of journalisten) en heetgebakerde Blauwe politici en diens adepten, zijn toch niet te categoriseren als 'normaal'. Maar misschien zien we hier de Newspeak van de hedendaagse progressieve geest weer terug. Normaal staat in deze dus waarschijnlijk voor abnormaal. Dit laatste is immers de nieuwe normaal geworden voor progressieven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Voor randfiguren zoals jij misschien, voor normale mensen betekend het nog steeds hetzelfde.
Bingo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De mensen die het obsessief gebruiken, namelijk activisten (vermomd als academici of journalisten) en heetgebakerde Blauwe politici en diens adepten, zijn toch niet te categoriseren als 'normaal'. Maar misschien zien we hier de Newspeak van de hedendaagse progressieve geest weer terug. Normaal staat in deze dus waarschijnlijk voor abnormaal. Dit laatste is immers de nieuwe normaal geworden voor progressieven.
Klinkt een beetje als Mass Formation Psychosis.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De mensen die het obsessief gebruiken, namelijk activisten (vermomd als academici of journalisten) en heetgebakerde Blauwe politici en diens adepten, zijn toch niet te categoriseren als 'normaal'. Maar misschien zien we hier de Newspeak van de hedendaagse progressieve geest weer terug. Normaal staat in deze dus waarschijnlijk voor abnormaal. Dit laatste is immers de nieuwe normaal geworden voor progressieven.
Hoe zit het nou met gevaccineerden? Is hun immuunsysteem gesaboteerd?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Mass Formation Psychosis.
Ah je vindt Joe Rogan wel een betrouwbare bron en hebt daar een nieuwe interessante term geleerd om gewichtig mee te doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Mass Formation Psychosis.
En over die dr. Malone:quote:The phrase does not appear in the American Psychological Association (APA) Dictionary of Psychology (dictionary.apa.org/), (dictionary.apa.org/browse/m) nor does it appear in the PsycNet database of published research articles (here), (here).
Numerous psychologists have also told Reuters that such a condition is not officially recognized.
"I have never heard of this concept," John Drury, Professor of Social Psychology and Director of Research and Knowledge Exchange at the University of Sussex, wrote in an email to Reuters.
Jay Van Bavel, Associate Professor of Psychology and Neural Science at New York University, said the term "doesn't exist as a real academic concept", adding: "I've been studying group identity and collective behaviour for nearly two decades and just published a book on the topic (www.powerofus.online/) and not once have I come across this term.
"It seems to have been made up recently. There are similar-sounding concepts, like 'mass psychogenic illness,' (here) but the scope of these is relatively narrow compared to what is being proposed here."
Reuters also spoke to Steven Reicher, Professor of Social Psychology at the University of St Andrews, who has studied crowd psychology for more than 40 years. He described the concept of a "mass psychosis" as "more metaphor than science, more ideology than fact".
"It arises out of mass society theories and crowd psychology theories which developed in the 19th century, and which reflected a fear of the masses," he said. "The claim was that people in the mass lose their sense of identity and their ability to reason, they regress to an inferior mental state where they are manipulable by unscrupulous leaders.
"It has been totally discredited by contemporary work on groups and crowds."
Van Bavel, who said he found the idea of mass formation psychosis "reductionist", highlighted a different account of the role of psychology, groups and leadership in the rise of Naziism (here).
He also pointed to a study he co-authored and released in November 2020 analysing the movement of approximately 15 million Americans during the early stages of the pandemic, finding that one of the "single biggest predictors of following social distance guidelines was political partisanship" (here).
"What is true, of course, is that people do have to make sense of a confusing and complicated world with different accounts coming from different sources," said Reicher.
"We are not vaccinologists so when people tell us contradictory things about vaccines, who do we listen to. That is a matter of trust and of our social relationship to the source of information. So, the politicisation of the pandemic, the creation of a sense of an establishment enemy who wants to control us is certainly important. It makes the establishment of trust an absolutely critical aspect of the pandemic and hence such things as transparency, respect, clarity etc. become critical."
He added: "But telling people who disagree with you that they are deluded and in a state of psychosis is essentially a device to silence them and a form of disrespect. It alienates and hence undermines an attempt at dialogue. It isn't an explanation of the problem; it is part of the problem."
Weer zo'n opportunist dus op zoek naar roem en rijkdom in het huidige anti-vax klimaat waar het goedgelovige MAGA-volk uitermate gevoelig voor isquote:"He's a legitimate scientist, or at least was until he started to make these false claims," said Dr. Paul Offit, chair of vaccinology at the University of Pennsylvania's Perelman School of Medicine.
De zoveelste keer lege schappen? De vorige keren was het ook allemaal verklaarbaar/ waren het oude foto's uit Trump's presidentschap en had het niets met Biden's beleid te maken en als ik zo het commentaar lees onder de tweets is het nu niet anders:quote:Op woensdag 12 januari 2022 01:46 schreef koosbasterd het volgende:
#BareShelvesBiden Trends As Alarming Number Of People Report Empty Stores
Before Christmas eve, President (hihi) Biden declared his administration's efforts to eliminate supply-chain bottlenecks ahead of the holiday season had succeeded. Ten days into the new year, we can firmly say that is not the case.
The hashtag "BareShelvesBiden" has been trending on Twitter for the last 24 hours. The hashtag ranked on Twitter's most trending list as of late Sunday evening.
People from around the country tweeted pictures and videos of bare supermarket shelves as Biden's Supply Chain Disruptions Task Force fails to address pandemic-induced disruptions.
Gaat verder
https://www.zerohedge.com(...)report-empty-shelves
https://twitter.com/hasht(...)&ref_src=twsrc%5Etfw
Nou en? Dat hebben ze wel vakerquote:Op woensdag 12 januari 2022 01:58 schreef Kijkertje het volgende:
De VS heeft namelijk nogal last van sneeuwstormen op het moment
Zit nog wat oud zeer omdat Biden voor Harris koos als VP i.p.v. haar en dat werd haar live on air duidelijk gemaakt door Biden zelf op MSNBCquote:
Ja? En dan komen soms de produkten later aan slimpiequote:Op woensdag 12 januari 2022 02:03 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nou en? Dat hebben ze wel vaker
Ja jij slikt alles wat ze je wijsmaken voor zoete koek viel me al op. Factcheck het nog even.quote:Op woensdag 12 januari 2022 02:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja? En dan komen soms de produkten later aan slimpie
Nog een reactie:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |