SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Achternicht van een maat van mequote:
Dit behoeft toch wat toelichtingquote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het bij zo'n type Sylvana altijd wel extra geil als ze extreem dom zijn.
Dat is een toevoeging toch.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarna er zelf wat fruit in gooien natuurlijk
Dom, dat neukte meestal lekker snel weg, was mijn ervaring, en was achteraf ook makkelijker te dumpen, dan de meer belezen kipjes, wier vakken ik in de loop der jaren had bijgevuld.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het bij zo'n type Sylvana altijd wel extra geil als ze extreem dom zijn.
Hm ja, ik bedoel dat de fabrikant er geen troep in gooitquote:
graag pics van je hoofdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dom, dat neukte meestal lekker snel weg, was mijn ervaring, en was achteraf ook makkelijker te dumpen, dan de meer belezen kipjes, wier vakken ik in de loop der jaren had bijgevuld.
Vooruit dan maar weerquote:Op maandag 3 januari 2022 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat lastig uit te leggen ouwe reus.
Maagdelijk windstiltegebied genotquote:Op maandag 3 januari 2022 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dom, dat neukte meestal lekker snel weg, was mijn ervaring, en was achteraf ook makkelijker te dumpen, dan de meer belezen kipjes, wier vakken ik in de loop der jaren had bijgevuld.
Meer het feit dat je lang moet zoeken als je hier een belezen meisje wilt vinden haha!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maagdelijk windstiltegebied genot
NOS is fake newsquote:Op maandag 3 januari 2022 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn nieuwe favoriet is Saskia Houttuin.
Maagd alertquote:Op maandag 3 januari 2022 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is leuk.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1488/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)6b390.png]afbeelding[/url] ]
Nee
Nee dit kan niet
Starquote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1488/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)6b390.png]afbeelding[/url] ]
Nee
Nee dit kan niet
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
Nee
Nee dit kan niet
Dickie is senielquote:Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
Al heeft hij vorig seizoen wel alles gespeeld ofzo denk ik? @:caland
Daar zullen ze wel naar kijken.
Ik geniet echt enorm van al die media die zich in bochten wringen om het toch niet toe te schrijven aan Slotgod.quote:
Tjacka is een beetje dom.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja klaploper, daar kwam die lap tekst toch ook 1-op-1 vandaan.
FTFYquote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef Tagliano het volgende:
@:tjacka staat is een ongelooflijk lul
ik ben toch geen boomerquote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja klaploper, daar kwam die lap tekst toch ook 1-op-1 vandaan.
Hier word ik eigenlijk niet warm of koud fan. Wat een Frans hoofd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, als Wright deze set pakt gaat ie tegenvallenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef fetX het volgende:
Zeg, we zitten hier wel naar een erg fijne finale te kijken. Boh boh
[ afbeelding ]quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pics bob. Pics.
[ afbeelding ]quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pics bob. Pics.
Ik proef wat onderlinge wrijvingquote:
Dronken Duitsers.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
Nee
Nee dit kan niet
Moet jij wetenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben toch geen boomer
ik kijk dat toch niet
Je bent wel degelijk een bejaardequote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben toch geen boomer
ik kijk dat toch niet
hadden we samen maar wrijvingquote:Op maandag 3 januari 2022 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik proef wat onderlinge wrijving
(je had ook tagliano heeft kunnen maken maar helaas)
(ik weet dat niet)quote:Op maandag 3 januari 2022 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik proef wat onderlinge wrijving
(je had ook tagliano heeft kunnen maken maar helaas)
Tijd om te staken!quote:
Wij samen?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hadden we samen maar wrijving
haha snap je
Weet je wie ook populair was in Duitsland?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
Nee
Nee dit kan niet
Lekker hoor.quote:
@NoContextBrits spottedquote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier veel harder om lachen dan noodzakelijk
Vertel, we zijn zeer benieuwd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weet je wie ook populair was in Duitsland?
Sylvie Meis?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Anton Mussert, niet te verwarren trouwens met forum moderator @ohlaatookmaarquote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
14e voor smissquote:
Rudy Carell.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Linda de Mol.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan het feit dat @Tagliano een zeker gifje zou plaatsen na de finale.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Rudi Carell?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zou de servers wel ten goede komenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan het feit dat @:Tagliano een zeker gifje zou plaatsen na de finale.
sylvie meisquote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
besprokenquote:
1.Cityquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten ook aan Premier League-lijstjes beginnen jongens
Waaromquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sylvie Meis in costatijd, menig fapje op gepleegdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sylvie meis
ook in amsterdam trouwens volgens de fans van ado
Blokkeredquote:
1. PEPGOATquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja, heb je hem alvastLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist niet eens dat ze dat hadquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Sylvie Meis in costatijd, menig fapje op gepleegd
Jammer dat daarna de boulimia zo zichtbaar werd
Zeer zeker niet. Wordt niet bekend gemaakt vanavond. Maar als deze post online verschijnt is dit al besproken, denk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schuld van @Lonaaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
Niet doen @:tagliano . Zonder jou zijn zowel de Eredivisie als de KKD topics niet te harden.
Stijf gescholden ja?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik het nog steeds bizar dat je een half jaar ban krijgt voor een geintje(en die post blijft gewoon staan ook), met het nieuwe jaar opeens wordt vrijgelaten en als je om uitleg vraagt word je helemaal stijfgescholden maar dit geheel terzijde.
Wacht ik heb nog wat voor jequote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik het nog steeds bizar dat je een half jaar ban krijgt voor een geintje(en die post blijft gewoon staan ook), met het nieuwe jaar opeens wordt vrijgelaten en als je om uitleg vraagt word je helemaal stijfgescholden maar dit geheel terzijde.
NAMEN en RUGNUMMERS bittequote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Werd je stijf gescholden ja?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
ZIEDENDquote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
jij bent echt een raar en vreemd mannetjequote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
dm.fok.nlquote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n VMBO ZWAKSTROOM WAT BEN JIJ DOM DM.
Ik ben het alweer vergeten.
Ja dat kon echt niet. (lol)quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd je stijf gescholden ja?
Sommigen nemen dat baantje een beetje serieus he
Niets aan gelogen verder.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kan de TV uit.quote:
Wauw.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Neef_Wuppiequote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Wat nou als er in 1x een hele groep, zegge zo'n 30 users, allemaal nattekat.gif posten? Zouden er dan daadwerkelijk 30 bans uitgedeeld worden?
Ik stel voor dit vanavond na deze POT te doenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Wat nou als er in 1x een hele groep, zegge zo'n 30 users, allemaal nattekat.gif posten? Zouden er dan daadwerkelijk 30 bans uitgedeeld worden?
Bronnen melden echter aan Dartsnieuws dat hiertoe is besloten omdat de PDC en de Britse dartszender Sky Sports het niet eens zijn geworden over de line-up.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Wordt niet bekend gemaakt vanavond. Maar als deze post online verschijnt is dit al besproken, denk ik
Danny bande ooit heel VBLquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Danny bande ooit heel VBL
Het antwoord is dus ja
dit zouden we kunnen uitproberenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Ik hoop het.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Dit doet me denken aan een historische VBL relquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Oh, dat was het begin van wijzijnvoetbal?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het antwoord is dus ja
Dat deden ze ooit met VBLquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Ah de bekende man in blauwquote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
VBL is dan ook een aidsforumquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het antwoord is dus ja
Geen screentje toevallig?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland hahahah hij heeft hem weggehaald ofzo. Alles staat er nog behalve die dm.
Yesquote:Op maandag 3 januari 2022 22:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh, dat was het begin van wijzijnvoetbal?
Mods op Dik spelen in de Champions League. Hier mag je niks van vinden.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
De Anne Frank Award > User die lang weg is/weg is geweest. © Caland van vorig jaar. Maar we proberen hem er dit jaar gewoon wel in te krijgen. Vorig jaar is er een keuze gemaakt op andere awards. Ik reken er dan ook op dat deze award dit jaar wél gekozen zal worden
De Anton Mussert Award > User die teveel TR's plaatst
De Willem Kieft Award > User die verschrikkelijk irritant is
De Giovanni van Bronckhorst award. > User die verschrikkelijk lang van stof is.
De Gijp Award > User die vooral zichzelf grappig vindt
De HansieHansie Award >De clown van VBL
De Johan Derksen Award > User die zegt waar het op staat
De Sergio Ramos Award > User die veel bans heeft gekregen
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Machtsmisbruik. Ik zou een TR moeten plaatsen. Maar ik wil me op mijn beurt weer niet plaatsen voor de Anton Mussert award
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zolang de Anton Mussert award er dit jaar maar in komt
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weer de mods. Dat zou het zoveelste jaar op rij zijn.
Dan hebben de Anne Frank en Anton Mussert award wederom geen schijn van kans
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit draaide dus vorig jaar volledig de nek om van de VBL awards
Hopelijk krijgen we dit jaar gewoon wat we willen en kan KingFlopland niet weer zijn zin doordrijven. Dan staan de Anton Mussert award en de Anne Frank Award er gewoon in.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie was de 2e?
En je hebt een te hoog ajaciedengehalte in de vbl awards gepropt dit jaar amice. Derhalve moet ik het boycotten. Om nog maar te zwijgen over het voor het 2e achtereen volgende jaar achterwege laten van de Anton Mussert en Anne Frank award.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden we toch maar de door mij opgeworpen Anton Mussert award in het leven geroepen hé.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mussert reken ik niet tot ons select clubje.
WijZijnVoetbalquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het antwoord is dus ja
Ja, en dan...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef StephanL het volgende:
Kut reclame weer. Goed dat het naar Viaplay gaat
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Andere Tijden Sport, jawel!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer komen de bommetjes tevoorschijn? @:El-Stinho
God, wat staat @onlogisch ongelofelijk voor paal nuquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wright zit geen energie meer in, kijk hoe hij daar staat als een zoutzak. Deze wedstrijd is verkocht. Vermoeden van…quote:
Sowwwwquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Was een mooie rel hier, iedereen ziedendquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Toen lurkte ik alleen maar, helaas
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Nananananana, nanana
Atje voor de sfeer, voor de sfeer
Atje voor de sfeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardop aan het lachenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een heel aantal hebben dat op LinkedIn staanquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef fetX het volgende:
Moderator zijn op een forum en dat heel serieus nemen
Dit was een reactie op het uitgooien van Smiss. Ik heb de hele avond nog amper last van een traag forum gehad ook.quote:
Je merkt het ook vooral bij quotenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was een reactie op het uitgooien van Smiss. Ik heb de hele avond nog amper last van een traag forum gehad ook.
Op welk devijs zit je?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was een reactie op het uitgooien van Smiss. Ik heb de hele avond nog amper last van een traag forum gehad ook.
Wacht even..quote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een heel aantal hebben dat op LinkedIn staan_____1!1!1!1!!!!EINZ!1!11
Word ook nooit gemod hierquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
De sfeer hangt er vanavond niet zo leuk bij hier.
Toen werd daarna nog een paar keer de fokstok gejat door wijzijnvoetbal-lieden en op de BBQ gelegdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Was een mooie rel hier, iedereen ziedend
Bijna net zo mooi als de Rasmussen-avond in de Tour
Is dit de man die nu notes zet en mensen bans aansmeert vanwege woII gifs? Hij mag wat mij betreft dan de Anton Mussert award krijgenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hahahahaha dat was machtig mooiquote:Op maandag 3 januari 2022 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen werd daarna nog een paar keer de fokstok gejat door wijzijnvoetbal-lieden en op de BBQ gelegd
Mooi was die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |