SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
En ze hebben veel te veel geld, wat lui maakt. Dan nemen ze de gok eerder.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engelsen snapten in die tijd doorgaans weinig van voetbal. Nu ook nog niet echt gezien het feit dat daar Gareth fucking Southgate bondscoach is en de topmanagers uit alle windstreken zijn komen waaien.
Je hebt behoefte aan hetgeen wat in de TT staat?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:00 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat hier eigenlijk geen negers wonen
jungle feverquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt behoefte aan hetgeen wat in de TT staat?
Bayern koopt bijna ieder jaar een miskoop van een club uit de Bundesliga.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen, Rode & Alcacer staan sowieso in mijn lijstje met miskopen van het seizoen tot nu toe.
Je bedoelt Dortmund?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern koopt bijna ieder jaar een miskoop van een club uit de Bundesliga.
ken alleen Janssen van dit rijtjequote:Op vrijdag 2 december 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen, Rode & Alcacer staan sowieso in mijn lijstje met miskopen van het seizoen tot nu toe.
Bij Tottenham vinden ze die Sissoko een nog grotere miskoop volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Paco Alcacer is de B-spits achter de Tridente bij Barcelona. Speelde voorgaande jaren bij Valencia, heeft er al bakken met minuten opzitten voor de Catalanen maar mist elke kans die er te missen valt. Leuke televisie.quote:
Hij past niet in het spel van Barca en is onzichtbaar elke keer weerquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Alcacer is toch gehaald als pinchhitter, dus hoezo is hij miskoop?
Die ook inderdaad. Iedereen zag van 100 kilometer afstand dat dat een miskoop zou worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Tottenham vinden ze die Sissoko een nog grotere miskoop volgens mij.
bij barca gaan voetballen als je Messi voor je hebtquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paco Alcacer is de B-spits achter de Tridente bij Barcelona. Speelde voorgaande jaren bij Valencia, heeft er al bakken met minuten opzitten voor de Catalanen maar mist elke kans die er te missen valt. Leuke televisie.
Rode werd in 2014 (of was het 2013 weet ik ook niet) binnengehaald bij Bayern door onze vriend Josep, maar nooit werd het een succes. Volgens mij kwam hij zowat gratis. Afgelopen zomer getransfereerd voor vijftien miljoen euro (!) naar Dortmund maar die past compleet niet in het controleursplaatje van wat Tuchel graag ziet. Hij wordt wel opgesteld, maar die vent kan voor geen meter voetballen.
Geen dank voor de duiding.
Rode kwam gratis van Frankfurt ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paco Alcacer is de B-spits achter de Tridente bij Barcelona. Speelde voorgaande jaren bij Valencia, heeft er al bakken met minuten opzitten voor de Catalanen maar mist elke kans die er te missen valt. Leuke televisie.
Rode werd in 2014 (of was het 2013 weet ik ook niet) binnengehaald bij Bayern door onze vriend Josep, maar nooit werd het een succes. Volgens mij kwam hij zowat gratis. Afgelopen zomer getransfereerd voor vijftien miljoen euro (!) naar Dortmund maar die past compleet niet in het controleursplaatje van wat Tuchel graag ziet. Hij wordt wel opgesteld, maar die vent kan voor geen meter voetballen.
Geen dank voor de duiding.
Barca speelt verder ook niet heel best.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij past niet in het spel van Barca en is onzichtbaar elke keer weer
Messi speelt tegenwoordig als zwervende rechtsbuiten beste Hans. Suarez is spits.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
bij barca gaan voetballen als je Messi voor je hebt
#LuchoOut.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barca speelt verder ook niet heel best.
Paniekaankopenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ook inderdaad. Iedereen zag van 100 kilometer afstand dat dat een miskoop zou worden.
Gewoon geld opstrijken als je mag banken, lekker man.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
bij barca gaan voetballen als je Messi voor je hebt
ohquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Messi speelt tegenwoordig als zwervende rechtsbuiten beste Hans. Suarez is spits.
Vooral qua aanvallende spelers is het wel erg pover allemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tottenham en aankopen doen is wel een fantastische combinatie.
En dat na al die heisa die er was met Petrovic die hem desnoods zelf wilde betalenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:11 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil graag Sheraldo Becker nomineren als miskoop van het seizoen.
Gewoon geen Ziggo hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:12 schreef JanCees het volgende:
Ik probeer zo min mogelijk barca te kijken
Ga je wel El Clasico kijken zaterdagmiddag?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:12 schreef JanCees het volgende:
Die gozer heeft echt 0 indruk gemaakt. Staat nu ook altijd wissel ipv good old Schaken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat na al die heisa die er was met Petrovic die hem desnoods zelf wilde betalen
Marengoquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt 0 indruk gemaakt. Staat nu ook altijd wissel ipv good old Schaken.
Geen idee verder, er zijn wel eens weekenden dat ik ADO oversla.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt 0 indruk gemaakt. Staat nu ook altijd wissel ipv good old Schaken.
hoe laatquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je wel El Clasico kijken zaterdagmiddag?
Tuchel heeft nog veel te leren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie moeten ze als opvolger halen?
Het voetbal lijkt nergens op dus ik kijk er ook minder naar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:12 schreef JanCees het volgende:
Staat er ook zelden in. Kastaneer schijnen ze verkocht te kunnen hebben voor 1 miljoen.quote:
Meer spelers laten doorstromen vanuit La Masia graag.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuchel heeft nog veel te leren.
Sampaoli zit wel gezellig bij Sevilla.
Qua bekende namen zie ik niet snel iemand waarvan ik zeg: ''Realistisch en haalbaar''. Dan nomineer ik Eusebio Sacristan van Sociedad. Barcelona moet in ieder geval weer Barcelona worden en niet zoals het onder Bartomeu een verkapte versie van Real Madrid wordt.
ken ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Staat er ook zelden in. Kastaneer schijnen ze verkocht te kunnen hebben voor 1 miljoen.![]()
Die jongen heeft een aflopend contract.
Veel behoudender.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer spelers laten doorstromen vanuit La Masia graag.
Koeman zou het ook nog graag willen doen daar, maar vind ik niet echt een Barcelona trainer.
Als ze Unzue doorschuiven ga ik heel hard lachen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuchel heeft nog veel te leren.
Sampaoli zit wel gezellig bij Sevilla.
Qua bekende namen zie ik niet snel iemand waarvan ik zeg: ''Realistisch en haalbaar''. Dan nomineer ik Eusebio Sacristan van Sociedad. Barcelona moet in ieder geval weer Barcelona worden en niet zoals het onder Bartomeu een verkapte versie van Real Madrid wordt.
Onder Bartomeu zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ze Unzue doorschuiven ga ik heel hard lachen.
Albert Ferrer zou de ideale man zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Die spelers zullen eerst wel verkocht worden met terugkoopclausule.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:18 schreef JanCees het volgende:
Real Madrid heeft een betere lichting klaarstaan
Ik denk niet dat hij momenteel degene is waar Barcelona behoefte aan heeft. Er moet weer teruggegaan worden naar het Barcelona dat Guardiola heeft geformeerd. Daar acht ik Koeman niet geschikt voor. Dan kan je veel beter Tuchel of Sampaoli hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou wel de beste keuze zijn. Is nog altijd heel populair daar.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Albert Ferrer zou de ideale man zijn.
Die vriend van Messi deed het ook best leuk toch.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij momenteel degene is waar Barcelona behoefte aan heeft. Er moet weer teruggegaan worden naar het Barcelona dat Guardiola heeft geformeerd. Daar acht ik Koeman niet geschikt voor. Dan kan je veel beter Tuchel of Sampaoli hebben.
We play more like Barcelona every weekquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Albert Ferrer zou de ideale man zijn.
Tata Martino? Nee joh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die vriend van Messi deed het ook best leuk toch.
Die man was pure satire. Zit zijn assistent er nog steeds?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:20 schreef Sked het volgende:
[..]
We play more like Barcelona every week
- Albert Ferrer na een 4-1 oid in Almelo![]()
Capellas zit er nogquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man was pure satire. Zit zijn assistent er nog steeds?
Shota Arveladze kan er niks van.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:24 schreef opperkleurder het volgende:
Albert Capellas
@albertcapellas
Assistant coach Maccabi Tel Aviv FC
STIJN ZIT ER WEER NAAST
Die zie ik nog wel eens trainer in Nederland worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shota Arveladze kan er niks van.
Een echte traditionsverein.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze
#RasenballLeipzigkampioen
AZ is geïnteresseerd in hem, maar ik lees overal dat hij de slechtste Maccabi-trainer onder Jordi Cruijffs bewind is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel eens trainer in Nederland worden.
Waar gaat Brom dan naar toe?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ is geïnteresseerd in hem, maar ik lees overal dat hij de slechtste Maccabi-trainer onder Jordi Cruijffs bewind is.
Ik zou het ook leuk vinden, maar ik kan slecht tegen de termen als SPROOKJE.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze
#RasenballLeipzigkampioen
Geen idee. Ze weten nog niet of hij zijn aflopende contract gaat verlengen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar gaat Brom dan naar toe?
Naar Barcelonaquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar gaat Brom dan naar toe?
Niet minder dan Wolfsburg, Ingolstadt, Leverkusen of Hoffenheim jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel Duitsland dan van slag![]()
Net alsof Leipzig daar dan de enige bedrijfsclub is
Hij is veel beter dan Verbeek, Verbeek heeft nog nooit ergens gepresteerd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Brom is een leuke subtoptrainer, niets meer. Een Verbeekje light.
Dat zal bij hun wel anders zijn omdat er veel geld achter zit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden, maar ik kan slecht tegen de termen als SPROOKJE.
En HSV heeft er ook een rijke sponsor achter zitten, maar die laten volgens mij een geestelijk gehandicapte het beleid uitstippelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet minder dan Wolfsburg, Ingolstadt, Leverkusen of Hoffenheim ja
Verbeek heeft de beker gewonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is veel beter dan Verbeek, Verbeek heeft nog nooit ergens gepresteerd.
HSV, wat een beleid daar zeg. Beetje het Newcastle van Duitsland.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En HSV heeft er ook een rijke sponsor achter zitten, maar die laten volgens mij een geestelijk gehandicapte het beleid uitstippelen.
6de met Heracles is net zo knap als 7de met ADO. Bekertje kan een keer met AZ wat toen echt een leuk team had.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek heeft de beker gewonnen.
Geweldig jaar met Heracles gehad.
EL-kwartfinale gehaald.
Was lange tijd op weg met AZ naar een landstitel tot in april 2012 de inzinking begon.
Qua potentie zou HSV wel mee kunnen doen met Dortmund en Bayern, maar dat schiet niet echt op zo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
HSV, wat een beleid daar zeg. Beetje het Newcastle van Duitsland.
Momenteel telt Dortmund niet mee in de strijd om de landstitel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua potentie zou HSV wel mee kunnen doen met Dortmund en Bayern, maar dat schiet niet echt op zo.
Werder Bremen heb ik ook nog eens kampioen zien worden. Die degraderen dit jaar waarschijnlijk. Zulke extremen zien we in Nederland nauwelijks.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua potentie zou HSV wel mee kunnen doen met Dortmund en Bayern, maar dat schiet niet echt op zo.
Verbeek haalde ook elk jaar Europees voetbal met Heerenveen volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek heeft de beker gewonnen.
Geweldig jaar met Heracles gehad.
EL-kwartfinale gehaald.
Was lange tijd op weg met AZ naar een landstitel tot in april 2012 de inzinking begon.
Stuttgartquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werder Bremen heb ik ook nog eens kampioen zien worden. Die degraderen dit jaar waarschijnlijk. Zulke extremen zien we in Nederland nauwelijks.
Jammer, maar hebben wel veel talent dus moet er toch ook uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel telt Dortmund niet mee in de strijd om de landstitel.
Stuttgart is al gedegradeerd en werden ook 10 jaar terug nog kampioen volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werder Bremen heb ik ook nog eens kampioen zien worden. Die degraderen dit jaar waarschijnlijk. Zulke extremen zien we in Nederland nauwelijks.
Schalke en Wolfsburgquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:38 schreef opperkleurder het volgende:
Noem de laatste 2 kampioenen van de Bundesliga met uitzondering van Kaiserslautern, Stuttgart, Bremen, Dortmund en Bayern.
Wolfsburg ennnnnnnnnquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:38 schreef opperkleurder het volgende:
Noem de laatste 2 kampioenen van de Bundesliga met uitzondering van Kaiserslautern, Stuttgart, Bremen, Dortmund en Bayern.
Hopelijk Leipzig-Liverpoolquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar lekker met het gulpje open naar Leipzig kijken in de CL.
Recordmeistergenotquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook best wel triest eigenlijk
Vanaf de naamsverandering in 2009?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:44 schreef opperkleurder het volgende:
Nog een quizvraagje. In welke 2 landen werden 2 Europa League finales gespeeld.
Nee, inclusief Uefa Cup, maar alleen vanaf het jaar dat het ging over 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf de naamsverandering in 2009?
Nederland sowieso danquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, inclusief Uefa Cup, maar alleen vanaf het jaar dat het ging over 1 wedstrijd.
Den Haag godenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Nederland is HVV zelfs 10x kampioen geworden
Stimmtquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland sowieso dan
Andere Duitsland?
Atletico-Fulham in Hamburg Arena was eentje ervan volgens mijquote:
Met die wereldgoal van Petric bij Fulham.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atletico-Fulham in Hamburg Arena was eentje ervan volgens mij
Fulhamgenot die toen Juventus eruit kegelde
Ik had het wel leuk gevonden als ze echt door gingen stoten naar de top. Komt de competitie alleen maar ten goede.quote:
Hij keek in de toekomst en weet de uitslag van PSV - Rostov al.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je nog meer leuke quizvraagjes opper?
Amauri die twee keer scoorde tegen Ajax in de ronde ervoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met die wereldgoal van Petric bij Fulham.
Welke Jupiler League clubs promoveerden nooit naar de hoogste afdeling (met uitzondering van de Jong teams).quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je nog meer leuke quizvraagjes opper?
1-2quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij keek in de toekomst en weet de uitslag van PSV - Rostov al.
1-1quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij keek in de toekomst en weet de uitslag van PSV - Rostov al.
Almere City, Helmond Sport, FC Emmenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Jupiler League clubs promoveerden nooit naar de hoogste afdeling (met uitzondering van de Jong teams).
FC Oss, FC Eindhoven, FC Emmenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Jupiler League clubs promoveerden nooit naar de hoogste afdeling (met uitzondering van de Jong teams).
Achilles '29 speelde Eredivisie?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Almere City, Helmond Sport, FC Emmen
Waar kan ik mijn bokaal ophalen?
:Squote:Op vrijdag 2 december 2016 00:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Achilles '29 speelde Eredivisie?
Gek, NAC - Almere natuurlijk. NAC trekt nog bakken met mensen plus dat Almere hoog staat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jong Ajax god
Zal FOX wel weer niet uitzenden
Ze hebben toch meerdere zenders.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gek, NAC - Almere natuurlijk. NAC trekt nog bakken met mensen plus dat Almere hoog staat.
FS1 voetbal op vrijdagquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch meerdere zenders.
Ik eis dan in elk geval dat je met FOX Go elke wedstrijd kan streamenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FS1 voetbal op vrijdag
FS3 heracles - nec
Zullen toch niet zondag in de basis starten, dus kunnen best 60 minuten Jong Ajax spelen en dan in Ajax 1 invallen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd met welke opstelling Jong Ajax komt. Denk niet dat een Nouri/Cerny spelen ivm zondag.
En dan vraag je mij en Stijn niet eens meequote:Op vrijdag 2 december 2016 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Pax en ik gaan zondag waarschijnlijk naar Ajax - Groningen#rellen
3-0.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Pax en ik gaan zondag waarschijnlijk naar Ajax - Groningen#rellen
Ik had gratis kaartjes voor je gekquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan vraag je mij en Stijn niet eens mee
Ik voel het ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wordt een topdag Stijn, ik voel het!
Hey wingmanquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wordt een topdag Stijn, ik voel het!
Nee, dit is de allround over FOK! gezien. Ik heb vannacht alles uit zitten kiemen voor VBL. Af en toe geschaterd als een infantiel maar het is me gelukt.quote:
Wat is dit voor een farce? Uitgezonderd de nummer 1 positie natuurlijk.quote:
Onlogisch kreeg ook maar twee stemmen voor de beste user van dit forumquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit voor een farce? Uitgezonderd de nummer 1 positie natuurlijk.
WAT? Dit riekt naar een complot.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch kreeg ook maar twee stemmen voor de beste user van dit forum.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WAT? Dit riekt naar een complot.
Wie was de 2e?quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch kreeg ook maar twee stemmen voor de beste user van dit forum.
Je doet maar. Calimero.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie was de 2e?
En je hebt een te hoog ajaciedengehalte in de vbl awards gepropt dit jaar amice. Derhalve moet ik het boycotten. Om nog maar te zwijgen over het voor het 2e achtereen volgende jaar achterwege laten van de Anton Mussert en Anne Frank award.
Wie het fuck is Crip?quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer beter.
Lekker langs de zijlijn schreeuwen dat het kut is en nooit zelf eens een hand uitsteken is ook een wereldtactiek inderdaad. Je hebt voldoende tijd gehad om iets uit te denken, verantwoordelijkheid te nemen, vrijwel alles om zelf ook een bijdrage te hebben. Nee, dan is het natuurlijk leuker om te schreeuwen dat ik een lul ben. Ga zo door, jongen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat DP/JC/GGMM van de selectie van de awards vinden.
Stijn, ik heb je inzet gewaardeerd met een aantal mooie nominaties voor de awards.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jullie het allemaal zo zwaar valt, ben ik best bereid om deze selectie weg te flikkeren maar dan moeten jullie ook eens kappen met dat kansloze afwachten en doen tot ik weer iets doe zodat je kunt schreeuwen dat het allemaal kut is.
welkequote:Op vrijdag 2 december 2016 09:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat DP/JC/GGMM van de selectie van de awards vinden.
Jij kijkt toch naar Volendam?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:09 schreef JanCees het volgende:
De Mart Smeets award moet voor mij zijn niet
neequote:Op vrijdag 2 december 2016 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij kijkt toch naar Volendam?
Ik ben bij die awards nog gedeeld 2e geworden bij de beste mods. Allemaal VBL stemmenquote:
Vroeger ONZ (of was het KLB-mod geweest. Hartstikke toffe user maar die zit tegenwoordig alleen in ABO zowat volgens mij.quote:
Raar dat hij 5 stemmen kreeg en ik maar 2.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger ONZ (of was het KLB-mod geweest. Hartstikke toffe user maar die zit tegenwoordig alleen in ABO zowat volgens mij.
Vreemd dat er geen award is voor beste vrouwelijke user. Daar zou je nog best 3de kunnen worden.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vreemd dat er geen award is voor beste vrouwelijke user. Daar zou je nog best 3de kunnen worden.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vreemd dat er geen award is voor beste vrouwelijke user. Daar zou je nog best 3de kunnen worden.
Dan moet er maar een feministische beweging opstaan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou deze allemaal winnen op de allochtoon naquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef JanCees het volgende:
De Heinrich Himmler Award - de user met de grootste haat voor Ajax/Joden
De Minder Minder Minder Award - de irritantste allochtoon in VBL
De Kenneth Perez Award - de grootste racist van VBL
De Nostradamus award - De user die goed is in voorspellen'
De GGMM-award - Voor de user met een verstandelijke beperking.
De Anne Frank Award - User die lang weg is/weg is geweest.
De Anton Mussert Award - User die teveel TR's plaatst
Deze mis ik onder andere
Misschien de Jeroen Verhoeven award toevoegen. Maar dan heb je wel concurrentie van Davy.quote:
Die Nostradamus staat er in een andere vorm in, beste Hans.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef JanCees het volgende:
Deze mis ik onder andere
Sow koekoek.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien de Jeroen Verhoeven award toevoegen. Maar dan heb je wel concurrentie van Davy.
Je had hem net zo goed gelijk de opperkleurder award kunnen noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Nostradamus staat er in een andere vorm in, beste Hans.
Ik neem aan dat ik de Aad300 award win vanwege mijn correcte voorspellingen betreft Real Madrid, Portugal, Brexit en Trumpquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Nostradamus staat er in een andere vorm in, beste Hans.
Verfrissend wel. Kritiekloze GGMM.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
Als ex-mod weet ik hoe lastig het is om awards te regelen. Iets wat ik altijd alleen moest doen omdat Guitarist en Morpheus ofzo er niet waren.
Ik heb daarom geen kritiek op de awards.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
Als ex-mod weet ik hoe lastig het is om awards te regelen. Iets wat ik altijd alleen moest doen omdat Guitarist en Morpheus ofzo er niet waren.
Je vergeet de Jeroen Pauw Award - User losgekoppeld van het klootjesvolkquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef JanCees het volgende:
Deze mis ik onder andere
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef JanCees het volgende:
Deze mis ik onder andere
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
Zeker wel aardige gozer, prima gast.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger ONZ (of was het KLB-mod geweest. Hartstikke toffe user maar die zit tegenwoordig alleen in ABO zowat volgens mij.
Klopt, echt teringwerk. Vooral het tellen achteraf. Al wordt er tegenwoordig minder gestemd denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
Dat komt omdat de users totaal niet meer betrokken worden bij de awards. Eén grote farce.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, echt teringwerk. Vooral het tellen achteraf. Al wordt er tegenwoordig minder gestemd denk ik.
Als je de slechtste mod-award wint kan je net zo goed inpakken en wegwezen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Er is geen slechtste mod award meer. We zijn maar met ons drieën, dus degene die 3e wordt bij de beste mod award...
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Er is geen slechtste mod award meer. We zijn maar met ons drieën, dus degene die 3e wordt bij de beste mod award...
Hoor je dat, Roland?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de slechtste mod-award wint kan je net zo goed inpakken en wegwezen.
Maar goed dat die er niet is want met een beetje nadenken weet je al dat er van die treurige users zijn die 3x kingflopland in gaan vullenquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechtste mod, maar toch brons gewonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Drizzt had een abonnement op die award, eigenlijk moeten we 'm toevoegen als Drizzt Award.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat kanquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drizzt had een abonnement op die award, eigenlijk moeten we 'm toevoegen als Drizzt Award.
Haha typo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer.
Maar iedereen weet dat KingFlopland de slechtste is.
Overigens won ik een aantal jaar geleden beiden awards is één jaar.
Ik heb die een paar jaar achtereen gewonnen. Maar ik denk dat Stijn dit jaar de meest terechte winnaar zou zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer.
Maar iedereen weet dat KingFlopland de slechtste is.
Overigens won ik een aantal jaar geleden beiden awards is één jaar.
Ik ook, bijna gelijk aan Don.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vind Kingflopland eigenlijk wel een prima mod.
Doe normaal joh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vind Kingflopland eigenlijk wel een prima mod.
Zeg maar gewoon niets meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Mods zijn toch eigenlijk veredelde kampbewaarders die thuis niks te vertellen hebben?
Halve Mussolini's...
[ afbeelding ]
Ga je mond spoelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, bijna gelijk aan Don.
En Don kan ook iets leren van KingRoland. Roland is een prima mod.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen.
Don is een uitstekende moderator waar KingRoland héél veel van kan leren.
En Guitarist.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk waren alleen Drizzt en GGMM bijzonder matige modjes.
DIT NEEM JE TERUGquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
Je maakt er zo veel dat er wel eens een slechte tussen zit. De andere 2 maken louter slechte.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig dat je mijn moedergrappen niet op waarde weet te schatten.
ValHallen was de beste.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
en Jojoortjequote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Aan welke eisen moet een mod eigenlijk voldoen?
Is het nu al schafttijd?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk. Dus ik werk af en toe tussendoor.
Maar je moeder is gelijk kandidaat nummer 1.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit mod worden, ik hou niet van bananen.
Daarom heb ik jou met stip op 1 gezet voor de award voor de slechtste moeder grappen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar je moeder is gelijk kandidaat nummer 1.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar je moeder is gelijk kandidaat nummer 1.
Niet weten dat Yvonne mijn moeder isquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw moeder zou zonder problemen meteen FA worden
Ik heb mijn stem uitgebracht voor de awards, jij ook?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weten dat Yvonne mijn moeder is
Bekijk het topic eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn stem uitgebracht voor de awards, jij ook?
ZIE PMquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk het topic eens zou ik zeggen
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 22:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat al die wijven met dartpijltjes gooien
quote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een gedoe in Den Haag zeg
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken er eigenlijk wel op dat van de komende 5000 topics er minimaal 4045 NEGERSEX zullen zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
Heb een chemisch toilet in huis staan waar ik de hele week nog niet op heb gezeten tot net. Ik voel me vies.
quote:Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was er vanmiddag nog eventjes.
quote:Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Komt dus neer op eigen verantwoordelijkheid van mensen.
Heb je geen overheid voor nodig.
quote:Op donderdag 1 december 2016 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Tess is ook niet zo knap.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:00 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat hier eigenlijk geen negers wonen
quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze hebben veel te veel geld, wat lui maakt. Dan nemen ze de gok eerder.
VBL / [Alternatieve VBL Awards]quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij past niet in het spel van Barca en is onzichtbaar elke keer weer
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
VBL / [Alternatieve VBL Awards]
Hmm. Pics van Tess?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Tess is ook niet zo knap.
Van de Jam en The Who houden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Aan welke eisen moet een mod eigenlijk voldoen?
Proef jij ook een vreselijk getergde sfeer op dit forum deze week?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Stijn om gaat met deze klap in het gezicht
Laat je niet zo kennen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh god, ik zie het nu pas.
Ik stop er binnenkort wel mee.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh god, ik zie het nu pas.
Ik stop er binnenkort wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |