Schalke en Wolfsburgquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:38 schreef opperkleurder het volgende:
Noem de laatste 2 kampioenen van de Bundesliga met uitzondering van Kaiserslautern, Stuttgart, Bremen, Dortmund en Bayern.
Wolfsburg ennnnnnnnnquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:38 schreef opperkleurder het volgende:
Noem de laatste 2 kampioenen van de Bundesliga met uitzondering van Kaiserslautern, Stuttgart, Bremen, Dortmund en Bayern.
Hopelijk Leipzig-Liverpoolquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar lekker met het gulpje open naar Leipzig kijken in de CL.
Recordmeistergenotquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook best wel triest eigenlijk
Vanaf de naamsverandering in 2009?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:44 schreef opperkleurder het volgende:
Nog een quizvraagje. In welke 2 landen werden 2 Europa League finales gespeeld.
Nee, inclusief Uefa Cup, maar alleen vanaf het jaar dat het ging over 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf de naamsverandering in 2009?
Nederland sowieso danquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, inclusief Uefa Cup, maar alleen vanaf het jaar dat het ging over 1 wedstrijd.
Den Haag godenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Nederland is HVV zelfs 10x kampioen geworden
Stimmtquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland sowieso dan
Andere Duitsland?
Atletico-Fulham in Hamburg Arena was eentje ervan volgens mijquote:
Met die wereldgoal van Petric bij Fulham.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atletico-Fulham in Hamburg Arena was eentje ervan volgens mij
Fulhamgenot die toen Juventus eruit kegelde
Ik had het wel leuk gevonden als ze echt door gingen stoten naar de top. Komt de competitie alleen maar ten goede.quote:
Hij keek in de toekomst en weet de uitslag van PSV - Rostov al.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je nog meer leuke quizvraagjes opper?
Amauri die twee keer scoorde tegen Ajax in de ronde ervoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met die wereldgoal van Petric bij Fulham.
Welke Jupiler League clubs promoveerden nooit naar de hoogste afdeling (met uitzondering van de Jong teams).quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je nog meer leuke quizvraagjes opper?
1-2quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij keek in de toekomst en weet de uitslag van PSV - Rostov al.
1-1quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij keek in de toekomst en weet de uitslag van PSV - Rostov al.
Almere City, Helmond Sport, FC Emmenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Jupiler League clubs promoveerden nooit naar de hoogste afdeling (met uitzondering van de Jong teams).
FC Oss, FC Eindhoven, FC Emmenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Jupiler League clubs promoveerden nooit naar de hoogste afdeling (met uitzondering van de Jong teams).
Achilles '29 speelde Eredivisie?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Almere City, Helmond Sport, FC Emmen
Waar kan ik mijn bokaal ophalen?
:Squote:Op vrijdag 2 december 2016 00:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Achilles '29 speelde Eredivisie?
Gek, NAC - Almere natuurlijk. NAC trekt nog bakken met mensen plus dat Almere hoog staat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jong Ajax god
Zal FOX wel weer niet uitzenden
Ze hebben toch meerdere zenders.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gek, NAC - Almere natuurlijk. NAC trekt nog bakken met mensen plus dat Almere hoog staat.
FS1 voetbal op vrijdagquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch meerdere zenders.
Ik eis dan in elk geval dat je met FOX Go elke wedstrijd kan streamenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FS1 voetbal op vrijdag
FS3 heracles - nec
Zullen toch niet zondag in de basis starten, dus kunnen best 60 minuten Jong Ajax spelen en dan in Ajax 1 invallen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd met welke opstelling Jong Ajax komt. Denk niet dat een Nouri/Cerny spelen ivm zondag.
En dan vraag je mij en Stijn niet eens meequote:Op vrijdag 2 december 2016 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Pax en ik gaan zondag waarschijnlijk naar Ajax - Groningen#rellen
3-0.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Pax en ik gaan zondag waarschijnlijk naar Ajax - Groningen#rellen
Ik had gratis kaartjes voor je gekquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan vraag je mij en Stijn niet eens mee
Ik voel het ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wordt een topdag Stijn, ik voel het!
Hey wingmanquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wordt een topdag Stijn, ik voel het!
Nee, dit is de allround over FOK! gezien. Ik heb vannacht alles uit zitten kiemen voor VBL. Af en toe geschaterd als een infantiel maar het is me gelukt.quote:
Wat is dit voor een farce? Uitgezonderd de nummer 1 positie natuurlijk.quote:
Onlogisch kreeg ook maar twee stemmen voor de beste user van dit forumquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit voor een farce? Uitgezonderd de nummer 1 positie natuurlijk.
WAT? Dit riekt naar een complot.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch kreeg ook maar twee stemmen voor de beste user van dit forum.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WAT? Dit riekt naar een complot.
Wie was de 2e?quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch kreeg ook maar twee stemmen voor de beste user van dit forum.
Je doet maar. Calimero.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie was de 2e?
En je hebt een te hoog ajaciedengehalte in de vbl awards gepropt dit jaar amice. Derhalve moet ik het boycotten. Om nog maar te zwijgen over het voor het 2e achtereen volgende jaar achterwege laten van de Anton Mussert en Anne Frank award.
Wie het fuck is Crip?quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer beter.
Lekker langs de zijlijn schreeuwen dat het kut is en nooit zelf eens een hand uitsteken is ook een wereldtactiek inderdaad. Je hebt voldoende tijd gehad om iets uit te denken, verantwoordelijkheid te nemen, vrijwel alles om zelf ook een bijdrage te hebben. Nee, dan is het natuurlijk leuker om te schreeuwen dat ik een lul ben. Ga zo door, jongen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat DP/JC/GGMM van de selectie van de awards vinden.
Stijn, ik heb je inzet gewaardeerd met een aantal mooie nominaties voor de awards.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jullie het allemaal zo zwaar valt, ben ik best bereid om deze selectie weg te flikkeren maar dan moeten jullie ook eens kappen met dat kansloze afwachten en doen tot ik weer iets doe zodat je kunt schreeuwen dat het allemaal kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |