Hey wingmanquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wordt een topdag Stijn, ik voel het!
Nee, dit is de allround over FOK! gezien. Ik heb vannacht alles uit zitten kiemen voor VBL. Af en toe geschaterd als een infantiel maar het is me gelukt.quote:
Wat is dit voor een farce? Uitgezonderd de nummer 1 positie natuurlijk.quote:
Onlogisch kreeg ook maar twee stemmen voor de beste user van dit forumquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit voor een farce? Uitgezonderd de nummer 1 positie natuurlijk.
WAT? Dit riekt naar een complot.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch kreeg ook maar twee stemmen voor de beste user van dit forum.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WAT? Dit riekt naar een complot.
Wie was de 2e?quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch kreeg ook maar twee stemmen voor de beste user van dit forum.
Je doet maar. Calimero.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie was de 2e?
En je hebt een te hoog ajaciedengehalte in de vbl awards gepropt dit jaar amice. Derhalve moet ik het boycotten. Om nog maar te zwijgen over het voor het 2e achtereen volgende jaar achterwege laten van de Anton Mussert en Anne Frank award.
Wie het fuck is Crip?quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer beter.
Lekker langs de zijlijn schreeuwen dat het kut is en nooit zelf eens een hand uitsteken is ook een wereldtactiek inderdaad. Je hebt voldoende tijd gehad om iets uit te denken, verantwoordelijkheid te nemen, vrijwel alles om zelf ook een bijdrage te hebben. Nee, dan is het natuurlijk leuker om te schreeuwen dat ik een lul ben. Ga zo door, jongen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat DP/JC/GGMM van de selectie van de awards vinden.
Stijn, ik heb je inzet gewaardeerd met een aantal mooie nominaties voor de awards.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jullie het allemaal zo zwaar valt, ben ik best bereid om deze selectie weg te flikkeren maar dan moeten jullie ook eens kappen met dat kansloze afwachten en doen tot ik weer iets doe zodat je kunt schreeuwen dat het allemaal kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |