Atletico-Fulham in Hamburg Arena was eentje ervan volgens mijquote:
Met die wereldgoal van Petric bij Fulham.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atletico-Fulham in Hamburg Arena was eentje ervan volgens mij
Fulhamgenot die toen Juventus eruit kegelde
Ik had het wel leuk gevonden als ze echt door gingen stoten naar de top. Komt de competitie alleen maar ten goede.quote:
Hij keek in de toekomst en weet de uitslag van PSV - Rostov al.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je nog meer leuke quizvraagjes opper?
Amauri die twee keer scoorde tegen Ajax in de ronde ervoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met die wereldgoal van Petric bij Fulham.
Welke Jupiler League clubs promoveerden nooit naar de hoogste afdeling (met uitzondering van de Jong teams).quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je nog meer leuke quizvraagjes opper?
1-2quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij keek in de toekomst en weet de uitslag van PSV - Rostov al.
1-1quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij keek in de toekomst en weet de uitslag van PSV - Rostov al.
Almere City, Helmond Sport, FC Emmenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Jupiler League clubs promoveerden nooit naar de hoogste afdeling (met uitzondering van de Jong teams).
FC Oss, FC Eindhoven, FC Emmenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Jupiler League clubs promoveerden nooit naar de hoogste afdeling (met uitzondering van de Jong teams).
Achilles '29 speelde Eredivisie?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Almere City, Helmond Sport, FC Emmen
Waar kan ik mijn bokaal ophalen?
:Squote:Op vrijdag 2 december 2016 00:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Achilles '29 speelde Eredivisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |