Als je de slechtste mod-award wint kan je net zo goed inpakken en wegwezen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Er is geen slechtste mod award meer. We zijn maar met ons drieën, dus degene die 3e wordt bij de beste mod award...
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Er is geen slechtste mod award meer. We zijn maar met ons drieën, dus degene die 3e wordt bij de beste mod award...
Hoor je dat, Roland?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de slechtste mod-award wint kan je net zo goed inpakken en wegwezen.
Maar goed dat die er niet is want met een beetje nadenken weet je al dat er van die treurige users zijn die 3x kingflopland in gaan vullenquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechtste mod, maar toch brons gewonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Drizzt had een abonnement op die award, eigenlijk moeten we 'm toevoegen als Drizzt Award.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat kanquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drizzt had een abonnement op die award, eigenlijk moeten we 'm toevoegen als Drizzt Award.
Haha typo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer.
Maar iedereen weet dat KingFlopland de slechtste is.
Overigens won ik een aantal jaar geleden beiden awards is één jaar.
Ik heb die een paar jaar achtereen gewonnen. Maar ik denk dat Stijn dit jaar de meest terechte winnaar zou zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer.
Maar iedereen weet dat KingFlopland de slechtste is.
Overigens won ik een aantal jaar geleden beiden awards is één jaar.
Ik ook, bijna gelijk aan Don.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vind Kingflopland eigenlijk wel een prima mod.
Doe normaal joh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vind Kingflopland eigenlijk wel een prima mod.
Zeg maar gewoon niets meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Mods zijn toch eigenlijk veredelde kampbewaarders die thuis niks te vertellen hebben?
Halve Mussolini's...
[ afbeelding ]
Ga je mond spoelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, bijna gelijk aan Don.
En Don kan ook iets leren van KingRoland. Roland is een prima mod.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen.
Don is een uitstekende moderator waar KingRoland héél veel van kan leren.
En Guitarist.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk waren alleen Drizzt en GGMM bijzonder matige modjes.
DIT NEEM JE TERUGquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
Je maakt er zo veel dat er wel eens een slechte tussen zit. De andere 2 maken louter slechte.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig dat je mijn moedergrappen niet op waarde weet te schatten.
ValHallen was de beste.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
en Jojoortjequote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Aan welke eisen moet een mod eigenlijk voldoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |