Je had hem net zo goed gelijk de opperkleurder award kunnen noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Nostradamus staat er in een andere vorm in, beste Hans.
Ik neem aan dat ik de Aad300 award win vanwege mijn correcte voorspellingen betreft Real Madrid, Portugal, Brexit en Trumpquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Nostradamus staat er in een andere vorm in, beste Hans.
Verfrissend wel. Kritiekloze GGMM.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
Als ex-mod weet ik hoe lastig het is om awards te regelen. Iets wat ik altijd alleen moest doen omdat Guitarist en Morpheus ofzo er niet waren.
Ik heb daarom geen kritiek op de awards.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
Als ex-mod weet ik hoe lastig het is om awards te regelen. Iets wat ik altijd alleen moest doen omdat Guitarist en Morpheus ofzo er niet waren.
Je vergeet de Jeroen Pauw Award - User losgekoppeld van het klootjesvolkquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef JanCees het volgende:
De Heinrich Himmler Award - de user met de grootste haat voor Ajax/Joden
De Minder Minder Minder Award - de irritantste allochtoon in VBL
De Kenneth Perez Award - de grootste racist van VBL
De Nostradamus award - De user die goed is in voorspellen'
De GGMM-award - Voor de user met een verstandelijke beperking.
De Anne Frank Award - User die lang weg is/weg is geweest.
De Anton Mussert Award - User die teveel TR's plaatst
Deze mis ik onder andere
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef JanCees het volgende:
De Heinrich Himmler Award - de user met de grootste haat voor Ajax/Joden
De Minder Minder Minder Award - de irritantste allochtoon in VBL
De Kenneth Perez Award - de grootste racist van VBL
De Nostradamus award - De user die goed is in voorspellen'
De GGMM-award - Voor de user met een verstandelijke beperking.
De Anne Frank Award - User die lang weg is/weg is geweest.
De Anton Mussert Award - User die teveel TR's plaatst
Deze mis ik onder andere
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
Zeker wel aardige gozer, prima gast.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger ONZ (of was het KLB-mod geweest. Hartstikke toffe user maar die zit tegenwoordig alleen in ABO zowat volgens mij.
Klopt, echt teringwerk. Vooral het tellen achteraf. Al wordt er tegenwoordig minder gestemd denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:17 schreef GGMM het volgende:
Dat komt omdat de users totaal niet meer betrokken worden bij de awards. Eén grote farce.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, echt teringwerk. Vooral het tellen achteraf. Al wordt er tegenwoordig minder gestemd denk ik.
Als je de slechtste mod-award wint kan je net zo goed inpakken en wegwezen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Er is geen slechtste mod award meer. We zijn maar met ons drieën, dus degene die 3e wordt bij de beste mod award...
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Er is geen slechtste mod award meer. We zijn maar met ons drieën, dus degene die 3e wordt bij de beste mod award...
Hoor je dat, Roland?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de slechtste mod-award wint kan je net zo goed inpakken en wegwezen.
Maar goed dat die er niet is want met een beetje nadenken weet je al dat er van die treurige users zijn die 3x kingflopland in gaan vullenquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechtste mod, maar toch brons gewonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Drizzt had een abonnement op die award, eigenlijk moeten we 'm toevoegen als Drizzt Award.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat kanquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drizzt had een abonnement op die award, eigenlijk moeten we 'm toevoegen als Drizzt Award.
Haha typo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer.
Maar iedereen weet dat KingFlopland de slechtste is.
Overigens won ik een aantal jaar geleden beiden awards is één jaar.
Ik heb die een paar jaar achtereen gewonnen. Maar ik denk dat Stijn dit jaar de meest terechte winnaar zou zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer.
Maar iedereen weet dat KingFlopland de slechtste is.
Overigens won ik een aantal jaar geleden beiden awards is één jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |