Ik ook, bijna gelijk aan Don.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vind Kingflopland eigenlijk wel een prima mod.
Doe normaal joh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik vind Kingflopland eigenlijk wel een prima mod.
Zeg maar gewoon niets meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Mods zijn toch eigenlijk veredelde kampbewaarders die thuis niks te vertellen hebben?
Halve Mussolini's...
[ afbeelding ]
Ga je mond spoelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, bijna gelijk aan Don.
En Don kan ook iets leren van KingRoland. Roland is een prima mod.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen.
Don is een uitstekende moderator waar KingRoland héél veel van kan leren.
En Guitarist.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk waren alleen Drizzt en GGMM bijzonder matige modjes.
DIT NEEM JE TERUGquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
Je maakt er zo veel dat er wel eens een slechte tussen zit. De andere 2 maken louter slechte.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig dat je mijn moedergrappen niet op waarde weet te schatten.
ValHallen was de beste.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |