SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
En ze hebben veel te veel geld, wat lui maakt. Dan nemen ze de gok eerder.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engelsen snapten in die tijd doorgaans weinig van voetbal. Nu ook nog niet echt gezien het feit dat daar Gareth fucking Southgate bondscoach is en de topmanagers uit alle windstreken zijn komen waaien.
Je hebt behoefte aan hetgeen wat in de TT staat?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:00 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat hier eigenlijk geen negers wonen
jungle feverquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt behoefte aan hetgeen wat in de TT staat?
Bayern koopt bijna ieder jaar een miskoop van een club uit de Bundesliga.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen, Rode & Alcacer staan sowieso in mijn lijstje met miskopen van het seizoen tot nu toe.
Je bedoelt Dortmund?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern koopt bijna ieder jaar een miskoop van een club uit de Bundesliga.
ken alleen Janssen van dit rijtjequote:Op vrijdag 2 december 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen, Rode & Alcacer staan sowieso in mijn lijstje met miskopen van het seizoen tot nu toe.
Bij Tottenham vinden ze die Sissoko een nog grotere miskoop volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Paco Alcacer is de B-spits achter de Tridente bij Barcelona. Speelde voorgaande jaren bij Valencia, heeft er al bakken met minuten opzitten voor de Catalanen maar mist elke kans die er te missen valt. Leuke televisie.quote:
Hij past niet in het spel van Barca en is onzichtbaar elke keer weerquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Alcacer is toch gehaald als pinchhitter, dus hoezo is hij miskoop?
Die ook inderdaad. Iedereen zag van 100 kilometer afstand dat dat een miskoop zou worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Tottenham vinden ze die Sissoko een nog grotere miskoop volgens mij.
bij barca gaan voetballen als je Messi voor je hebtquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paco Alcacer is de B-spits achter de Tridente bij Barcelona. Speelde voorgaande jaren bij Valencia, heeft er al bakken met minuten opzitten voor de Catalanen maar mist elke kans die er te missen valt. Leuke televisie.
Rode werd in 2014 (of was het 2013 weet ik ook niet) binnengehaald bij Bayern door onze vriend Josep, maar nooit werd het een succes. Volgens mij kwam hij zowat gratis. Afgelopen zomer getransfereerd voor vijftien miljoen euro (!) naar Dortmund maar die past compleet niet in het controleursplaatje van wat Tuchel graag ziet. Hij wordt wel opgesteld, maar die vent kan voor geen meter voetballen.
Geen dank voor de duiding.
Rode kwam gratis van Frankfurt ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paco Alcacer is de B-spits achter de Tridente bij Barcelona. Speelde voorgaande jaren bij Valencia, heeft er al bakken met minuten opzitten voor de Catalanen maar mist elke kans die er te missen valt. Leuke televisie.
Rode werd in 2014 (of was het 2013 weet ik ook niet) binnengehaald bij Bayern door onze vriend Josep, maar nooit werd het een succes. Volgens mij kwam hij zowat gratis. Afgelopen zomer getransfereerd voor vijftien miljoen euro (!) naar Dortmund maar die past compleet niet in het controleursplaatje van wat Tuchel graag ziet. Hij wordt wel opgesteld, maar die vent kan voor geen meter voetballen.
Geen dank voor de duiding.
Barca speelt verder ook niet heel best.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij past niet in het spel van Barca en is onzichtbaar elke keer weer
Messi speelt tegenwoordig als zwervende rechtsbuiten beste Hans. Suarez is spits.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
bij barca gaan voetballen als je Messi voor je hebt
#LuchoOut.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barca speelt verder ook niet heel best.
Paniekaankopenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ook inderdaad. Iedereen zag van 100 kilometer afstand dat dat een miskoop zou worden.
Gewoon geld opstrijken als je mag banken, lekker man.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
bij barca gaan voetballen als je Messi voor je hebt
ohquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Messi speelt tegenwoordig als zwervende rechtsbuiten beste Hans. Suarez is spits.
Vooral qua aanvallende spelers is het wel erg pover allemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tottenham en aankopen doen is wel een fantastische combinatie.
En dat na al die heisa die er was met Petrovic die hem desnoods zelf wilde betalenquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:11 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil graag Sheraldo Becker nomineren als miskoop van het seizoen.
Gewoon geen Ziggo hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:12 schreef JanCees het volgende:
Ik probeer zo min mogelijk barca te kijken
Ga je wel El Clasico kijken zaterdagmiddag?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:12 schreef JanCees het volgende:
Ik probeer zo min mogelijk barca te kijken
Die gozer heeft echt 0 indruk gemaakt. Staat nu ook altijd wissel ipv good old Schaken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat na al die heisa die er was met Petrovic die hem desnoods zelf wilde betalen
Marengoquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt 0 indruk gemaakt. Staat nu ook altijd wissel ipv good old Schaken.
Geen idee verder, er zijn wel eens weekenden dat ik ADO oversla.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt 0 indruk gemaakt. Staat nu ook altijd wissel ipv good old Schaken.
hoe laatquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je wel El Clasico kijken zaterdagmiddag?
Tuchel heeft nog veel te leren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie moeten ze als opvolger halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |