Albert Ferrer zou de ideale man zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ze Unzue doorschuiven ga ik heel hard lachen.
Die spelers zullen eerst wel verkocht worden met terugkoopclausule.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:18 schreef JanCees het volgende:
Real Madrid heeft een betere lichting klaarstaan
Ik denk niet dat hij momenteel degene is waar Barcelona behoefte aan heeft. Er moet weer teruggegaan worden naar het Barcelona dat Guardiola heeft geformeerd. Daar acht ik Koeman niet geschikt voor. Dan kan je veel beter Tuchel of Sampaoli hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou wel de beste keuze zijn. Is nog altijd heel populair daar.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Albert Ferrer zou de ideale man zijn.
Die vriend van Messi deed het ook best leuk toch.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij momenteel degene is waar Barcelona behoefte aan heeft. Er moet weer teruggegaan worden naar het Barcelona dat Guardiola heeft geformeerd. Daar acht ik Koeman niet geschikt voor. Dan kan je veel beter Tuchel of Sampaoli hebben.
We play more like Barcelona every weekquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Albert Ferrer zou de ideale man zijn.
Tata Martino? Nee joh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die vriend van Messi deed het ook best leuk toch.
Die man was pure satire. Zit zijn assistent er nog steeds?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:20 schreef Sked het volgende:
[..]
We play more like Barcelona every week
- Albert Ferrer na een 4-1 oid in Almelo![]()
Capellas zit er nogquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man was pure satire. Zit zijn assistent er nog steeds?
Shota Arveladze kan er niks van.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:24 schreef opperkleurder het volgende:
Albert Capellas
@albertcapellas
Assistant coach Maccabi Tel Aviv FC
STIJN ZIT ER WEER NAAST
Die zie ik nog wel eens trainer in Nederland worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shota Arveladze kan er niks van.
Een echte traditionsverein.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze
#RasenballLeipzigkampioen
AZ is geïnteresseerd in hem, maar ik lees overal dat hij de slechtste Maccabi-trainer onder Jordi Cruijffs bewind is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel eens trainer in Nederland worden.
Waar gaat Brom dan naar toe?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ is geïnteresseerd in hem, maar ik lees overal dat hij de slechtste Maccabi-trainer onder Jordi Cruijffs bewind is.
Ik zou het ook leuk vinden, maar ik kan slecht tegen de termen als SPROOKJE.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze
#RasenballLeipzigkampioen
Geen idee. Ze weten nog niet of hij zijn aflopende contract gaat verlengen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar gaat Brom dan naar toe?
Naar Barcelonaquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar gaat Brom dan naar toe?
Niet minder dan Wolfsburg, Ingolstadt, Leverkusen of Hoffenheim jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel Duitsland dan van slag![]()
Net alsof Leipzig daar dan de enige bedrijfsclub is
Hij is veel beter dan Verbeek, Verbeek heeft nog nooit ergens gepresteerd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Brom is een leuke subtoptrainer, niets meer. Een Verbeekje light.
Dat zal bij hun wel anders zijn omdat er veel geld achter zit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden, maar ik kan slecht tegen de termen als SPROOKJE.
En HSV heeft er ook een rijke sponsor achter zitten, maar die laten volgens mij een geestelijk gehandicapte het beleid uitstippelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet minder dan Wolfsburg, Ingolstadt, Leverkusen of Hoffenheim ja
Verbeek heeft de beker gewonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is veel beter dan Verbeek, Verbeek heeft nog nooit ergens gepresteerd.
HSV, wat een beleid daar zeg. Beetje het Newcastle van Duitsland.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En HSV heeft er ook een rijke sponsor achter zitten, maar die laten volgens mij een geestelijk gehandicapte het beleid uitstippelen.
6de met Heracles is net zo knap als 7de met ADO. Bekertje kan een keer met AZ wat toen echt een leuk team had.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek heeft de beker gewonnen.
Geweldig jaar met Heracles gehad.
EL-kwartfinale gehaald.
Was lange tijd op weg met AZ naar een landstitel tot in april 2012 de inzinking begon.
Qua potentie zou HSV wel mee kunnen doen met Dortmund en Bayern, maar dat schiet niet echt op zo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
HSV, wat een beleid daar zeg. Beetje het Newcastle van Duitsland.
Momenteel telt Dortmund niet mee in de strijd om de landstitel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua potentie zou HSV wel mee kunnen doen met Dortmund en Bayern, maar dat schiet niet echt op zo.
Werder Bremen heb ik ook nog eens kampioen zien worden. Die degraderen dit jaar waarschijnlijk. Zulke extremen zien we in Nederland nauwelijks.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua potentie zou HSV wel mee kunnen doen met Dortmund en Bayern, maar dat schiet niet echt op zo.
Verbeek haalde ook elk jaar Europees voetbal met Heerenveen volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek heeft de beker gewonnen.
Geweldig jaar met Heracles gehad.
EL-kwartfinale gehaald.
Was lange tijd op weg met AZ naar een landstitel tot in april 2012 de inzinking begon.
Stuttgartquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werder Bremen heb ik ook nog eens kampioen zien worden. Die degraderen dit jaar waarschijnlijk. Zulke extremen zien we in Nederland nauwelijks.
Jammer, maar hebben wel veel talent dus moet er toch ook uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel telt Dortmund niet mee in de strijd om de landstitel.
Stuttgart is al gedegradeerd en werden ook 10 jaar terug nog kampioen volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werder Bremen heb ik ook nog eens kampioen zien worden. Die degraderen dit jaar waarschijnlijk. Zulke extremen zien we in Nederland nauwelijks.
Schalke en Wolfsburgquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:38 schreef opperkleurder het volgende:
Noem de laatste 2 kampioenen van de Bundesliga met uitzondering van Kaiserslautern, Stuttgart, Bremen, Dortmund en Bayern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |