SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Die Tess is ook niet zo knap.quote:
Ik had uit Barcelona een relaxte wijn meegenomen van 9 euro. Lekker zeg.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die Tess is ook niet zo knap.
Was er vanmiddag nog eventjes.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Waar is deze man gebleven?
[ afbeelding ]
Niet iedereen kan zelf verantwoordelijk zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Komt dus neer op eigen verantwoordelijkheid van mensen.
Heb je geen overheid voor nodig.
Overheid wil het liefst overal bij betrokken zijnquote:Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Komt dus neer op eigen verantwoordelijkheid van mensen.
Heb je geen overheid voor nodig.
Nee hoor, maar op veel onderwerpen is het wel handig.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overheid wil het liefst overal bij betrokken zijn
En daar hoef je de welwillenden niet voor te straffen.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zelf verantwoordelijk zijn.
Oh gemist fuuckquote:Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was er vanmiddag nog eventjes.
Ik mis hem ook.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Waar is deze man gebleven?
[ afbeelding ]
Niet echt.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, maar op veel onderwerpen is het wel handig.
Plonst zo lekkerquote:Op donderdag 1 december 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
Heb een chemisch toilet in huis staan waar ik de hele week nog niet op heb gezeten tot net. Ik voel me vies.
Is je douche nou nog niet klaar?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
Heb een chemisch toilet in huis staan waar ik de hele week nog niet op heb gezeten tot net. Ik voel me vies.
Is je huis toevallig een caravan?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
Dank je.quote:
Trap er niet inquote:Op donderdag 1 december 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, maar op veel onderwerpen is het wel handig.
Gutenabend.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is je douche nou nog niet klaar?
quote:Op donderdag 1 december 2016 20:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is je huis toevallig een caravan?
Dinsdag pas. Dus ik pis in de wasbak en schijt op werk, bij m'n ouders of de sportschool. Maar ik moest te nodig netquote:Op donderdag 1 december 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is je douche nou nog niet klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |