Ik zat vorig jaar in Landal Miggelenberg. In zo'n VIP huisje. De tering, zelden zo'n mooi huisje gehad, alles erop en eraan. En de omgeving was mooi, midden op de Veluwe.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel duur ja, maar misschien zijn die VIP huisjes wel tof. Daar heb ik nooit in gezeten.
Maar het kost vooral veel om gebruik te maken van alle faciliteiten eromheen
Toen wij besloten familieweekend te houden was het de keuze tussen of een mooi huisje maar dan met minder voorzieningen eromheen, of gewoon in Center Parcs in klein huisje maar wel met tof zwembad en alles eromheen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar in Landal Miggelenberg. In zo'n VIP huisje. De tering, zelden zo'n mooi huisje gehad, alles erop en eraan. En de omgeving was mooi, midden op de Veluwe.
Nee, niet a la Centerparcs. Maar dat hoeft voor mij ook niet. Met een klein kind is het wel een prima zwembad en lekker rustig.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben die een beetje boeiend zwembad dan?
En het werd dat laatste.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen wij besloten familieweekend te houden was het de keuze tussen of een mooi huisje maar dan met minder voorzieningen eromheen, of gewoon in Center Parcs in klein huisje maar wel met tof zwembad en alles eromheen.
Dan moet je vooral veel het park af en zelf wat dingen verzinnen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, niet a la Centerparcs. Maar dat hoeft voor mij ook niet. Met een klein kind is het wel een prima zwembad en lekker rustig.
Klopt, ook omdat het jeugdsentiment was van ons.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En het werd dat laatste.
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral veel het park af en zelf wat dingen verzinnen.
Kan ook prima zijn
Ja, maar dat vind ik juist wel leuk. Wil toch ook een beetje de omgeving zien. Zo'n park is het vaak toch net niet.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral veel het park af en zelf wat dingen verzinnen.
Kan ook prima zijn
Is duurquote:Op donderdag 1 december 2016 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik deze zomer naar Italie ga gewoon zo vakantievilla.
of misschien griekenland
VInd ik wel meevallen. Heb ook zitten kijken, maar dan in Zuid Frankrijk, na een tip van L_L.quote:
Snap ik wel. Mijn dochter is nog iets te klein voor zo'n massaal zwembad met al die glijbanen e.d.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ook omdat het jeugdsentiment was van ons.
Mijn neefje vond het zwembad daar wel erg leuk
Is verder ook niks mis mee hoor, dat je het gewoon als basis gebruikt.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dat vind ik juist wel leuk. Wil toch ook een beetje de omgeving zien. Zo'n park is het vaak toch net niet.
Comomeer ofzo kan je mooie villatjes huren voor weinig en je rijdt er zo heen.quote:
Je dochter is ouder dan mijn neefjequote:Op donderdag 1 december 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik wel. Mijn dochter is nog iets te klein voor zo'n massaal zwembad met al die glijbanen e.d.
Weet ik. Maar die zwembaden zijn zo ongelooflijk druk. Daar word ik even niet vrolijk van zeg maar.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je dochter is ouder dan mijn neefje
En zag daar ook al veel jongere baby's in zo'n opblaasbandje mee. Vinden die kinderen wel prima hoor
Ik kan dat meestal wel prima filteren om me heen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar die zwembaden zijn zo ongelooflijk druk. Daar word ik even niet vrolijk van zeg maar.
Doe ik nooit.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je alleen het ritme van de kleine omgooien.
hoe heette die nyc hotel ook alweer was vergeten te boekenquote:
Nesva Hotel.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe heette die nyc hotel ook alweer was vergeten te boeken
Plaza Hotelquote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe heette die nyc hotel ook alweer was vergeten te boeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |