Ik heb nog steeds nachtmerries van villa voltaquote:Op donderdag 1 december 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
Efteling is perfect voor een date vooral. Met kinderen zou ik er niet willen lopen
Die huisjes staan te dicht op elkaar en zijn te klein.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ga wel keer center parcs met mn kinderen later
kanker vet lijkt me dat
moet toch keer in zon park geweest zijnquote:Op donderdag 1 december 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die huisjes staan te dicht op elkaar en zijn te klein.
Zit ook vol met tokkies hoorquote:Op donderdag 1 december 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ga wel keer center parcs met mn kinderen later
kanker vet lijkt me dat
ga toch niet zwemmen daar neem gewoon eentje met eigen jacuzzi en saunaquote:Op donderdag 1 december 2016 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit ook vol met tokkies hoor
Maar in de avond zwemmen is wel chill, is het ook rustig. En wel leuke glijbanen en wildwaterbanen
Muah ik heb eigenlijk nooit last gehad van de buren de keren dat ik er was. Altijd wel vrij rustig gewoon.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die huisjes staan te dicht op elkaar en zijn te klein.
hoezo niet zwemmen?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga toch niet zwemmen daar neem gewoon eentje met eigen jacuzzi en sauna
Centerparcs moet eens gaan vernieuwen. Die huisjes zijn echt oud, inrichting ook. Drama! Landal is ze echt voorbij gestreefd op dat gebied.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit ook vol met tokkies hoor
Maar in de avond zwemmen is wel chill, is het ook rustig. En wel leuke glijbanen en wildwaterbanen
ga dat niet meer lerenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja![]()
Kan je wel leren daar dan.
Ging jij er nou een keer naar toe met een aanhanger bier?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:18 schreef Caland het volgende:
Centerparks altijd met voetbalteam. Koekwaus een beetje rondjes lopen.
Die inrichting hoort wel een beetje bij het concept.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Centerparcs moet eens gaan vernieuwen. Die huisjes zijn echt oud, inrichting ook. Drama! Landal is ze echt voorbij gestreefd op dat gebied.
Is toch wel handig om te kunnen.quote:
Ik vind het verschrikkelijk. Je betaald er veel te veel voor.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die inrichting hoort wel een beetje bij het concept.
Ja elk jaar eigenlijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging jij er nou een keer naar toe met een aanhanger bier?
Als objectief persoon zie ik ook niet in waarom je vaker dan 1 keer zo'n park in zou gaanquote:Op donderdag 1 december 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Je betaald er veel te veel voor.
Het is wel duur ja, maar misschien zijn die VIP huisjes wel tof. Daar heb ik nooit in gezeten.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Je betaald er veel te veel voor.
Nee, gewoon elke keer een ander park. Ieder jaar familieweekendje. Maar kiezen eigenlijk al jaren voor Landal.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als objectief persoon zie ik ook niet in waarom je vaker dan 1 keer zo'n park in zou gaan
Hebben die een beetje boeiend zwembad dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, gewoon elke keer een ander park. Ieder jaar familieweekendje. Maar kiezen eigenlijk al jaren voor Landal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |