Geen screentje toevallig?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland hahahah hij heeft hem weggehaald ofzo. Alles staat er nog behalve die dm.
Yesquote:Op maandag 3 januari 2022 22:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh, dat was het begin van wijzijnvoetbal?
Mods op Dik spelen in de Champions League. Hier mag je niks van vinden.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik het nog steeds bizar dat je een half jaar ban krijgt voor een geintje(en die post blijft gewoon staan ook), met het nieuwe jaar opeens wordt vrijgelaten en als je om uitleg vraagt word je helemaal stijfgescholden maar dit geheel terzijde.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
De Anne Frank Award > User die lang weg is/weg is geweest. © Caland van vorig jaar. Maar we proberen hem er dit jaar gewoon wel in te krijgen. Vorig jaar is er een keuze gemaakt op andere awards. Ik reken er dan ook op dat deze award dit jaar wél gekozen zal worden
De Anton Mussert Award > User die teveel TR's plaatst
De Willem Kieft Award > User die verschrikkelijk irritant is
De Giovanni van Bronckhorst award. > User die verschrikkelijk lang van stof is.
De Gijp Award > User die vooral zichzelf grappig vindt
De HansieHansie Award >De clown van VBL
De Johan Derksen Award > User die zegt waar het op staat
De Sergio Ramos Award > User die veel bans heeft gekregen
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Machtsmisbruik. Ik zou een TR moeten plaatsen. Maar ik wil me op mijn beurt weer niet plaatsen voor de Anton Mussert award
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zolang de Anton Mussert award er dit jaar maar in komt
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weer de mods. Dat zou het zoveelste jaar op rij zijn.
Dan hebben de Anne Frank en Anton Mussert award wederom geen schijn van kans
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit draaide dus vorig jaar volledig de nek om van de VBL awards
Hopelijk krijgen we dit jaar gewoon wat we willen en kan KingFlopland niet weer zijn zin doordrijven. Dan staan de Anton Mussert award en de Anne Frank Award er gewoon in.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie was de 2e?
En je hebt een te hoog ajaciedengehalte in de vbl awards gepropt dit jaar amice. Derhalve moet ik het boycotten. Om nog maar te zwijgen over het voor het 2e achtereen volgende jaar achterwege laten van de Anton Mussert en Anne Frank award.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden we toch maar de door mij opgeworpen Anton Mussert award in het leven geroepen hé.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mussert reken ik niet tot ons select clubje.
WijZijnVoetbalquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Danny bande ooit heel VBL
Het antwoord is dus ja
Ja, en dan...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef StephanL het volgende:
Kut reclame weer. Goed dat het naar Viaplay gaat
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Andere Tijden Sport, jawel!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer komen de bommetjes tevoorschijn? @:El-Stinho
God, wat staat @onlogisch ongelofelijk voor paal nuquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wright zit geen energie meer in, kijk hoe hij daar staat als een zoutzak. Deze wedstrijd is verkocht. Vermoeden van…quote:
Sowwwwquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Was een mooie rel hier, iedereen ziedendquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Toen lurkte ik alleen maar, helaas
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Nananananana, nanana
Atje voor de sfeer, voor de sfeer
Atje voor de sfeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardop aan het lachenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een heel aantal hebben dat op LinkedIn staanquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef fetX het volgende:
Moderator zijn op een forum en dat heel serieus nemen
Dit was een reactie op het uitgooien van Smiss. Ik heb de hele avond nog amper last van een traag forum gehad ook.quote:
Je merkt het ook vooral bij quotenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was een reactie op het uitgooien van Smiss. Ik heb de hele avond nog amper last van een traag forum gehad ook.
Op welk devijs zit je?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was een reactie op het uitgooien van Smiss. Ik heb de hele avond nog amper last van een traag forum gehad ook.
Wacht even..quote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een heel aantal hebben dat op LinkedIn staan_____1!1!1!1!!!!EINZ!1!11
Word ook nooit gemod hierquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
De sfeer hangt er vanavond niet zo leuk bij hier.
Toen werd daarna nog een paar keer de fokstok gejat door wijzijnvoetbal-lieden en op de BBQ gelegdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Was een mooie rel hier, iedereen ziedend
Bijna net zo mooi als de Rasmussen-avond in de Tour
Is dit de man die nu notes zet en mensen bans aansmeert vanwege woII gifs? Hij mag wat mij betreft dan de Anton Mussert award krijgenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hahahahaha dat was machtig mooiquote:Op maandag 3 januari 2022 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen werd daarna nog een paar keer de fokstok gejat door wijzijnvoetbal-lieden en op de BBQ gelegd
Mooi was die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |