SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:43 schreef JanCees het volgende:
Schandpalen oke maar twee topicsdat gaat wel ver
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Post 33 wordt de TT.
Er wordt nu nog geen keuze gemaakt op wie welke award wint.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent mij zeker vergeten.
W.F. Hermans Award - User met de mooiste schrijfwijze: JanCeesquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste Utopia fan?
Ik heb dat werkelijk nog nooit gezien
Ik ken jou niequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent mij zeker vergeten.
bij die in FB welquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er wordt nu nog geen keuze gemaakt op wie welke award wint.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Blokhuis Award - Grootste muziekkenner: Mexicanobakker
Philippe Geubels Award - User met de meeste humor: Caland
Mart Smeets Award - Grootste sportkenner: TheArt
Kim Holland Award - Grootste zuiger: Sunri5e
Paul Weller Award - Beste mod: DonRaja
Harmen Siezen Award - Beste user in Nieuws & Achtergronden: Mani89
Messi Award - Grootste voetbalkenner: Koffieplanter
Daphne Schippers Award - Overall beste user: Onlogisch
WEES BLIJ DAT JE EEN STEM HEBTquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
W.F. Hermans Award - User met de mooiste schrijfwijze: JanCees
Dit is een beetje vergelijkbaar met Ronnie Flex die de best geklede man van NL was
Dit ging over andere awards.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er wordt nu nog geen keuze gemaakt op wie welke award wint.
Tussen Elan en mij zit nogal ingewikkeld of zoquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een grote vriend van Elan.
Oh, vertelquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tussen Elan en mij zit nogal ingewikkeld of zo
Niets te dankenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben heel blij er mee, zeker dat het van jou komt
Ik wist niet wie ik anders moest noemenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat?
Ik als beste user?![]()
![]()
Kan iemand de ijlende Stijn even afvoeren?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet wie ik anders moest noemen.
En jezelf noemen is ook niet je van het hèquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem dan een Tarado ofzo. Nooit een onvertogen woord van die man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ok.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
VBL / [VBL Awards 2016] Awardverzintopic
En vanaf 1 december op users
dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In VBL denk ik tweede week december.
Ik ben geen narcist inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
En jezelf noemen is ook niet je van het hè
Doe de eerste week man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In VBL denk ik tweede week december.
Ik bijna die van knapste userquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Vorig jaar won ik geen enkele award volgens mij
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat?
Ik als beste user?![]()
![]()
Kan iemand de ijlende Stijn even afvoeren?
Hahahaha.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit is feitelijk onjuist dat het dan nooit meer afkomt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Stijn het doet komt het nooit af.
WK DARTS 2015
#NEVERFORGET
Ga je nog keer natellen danquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist dat het dan nooit meer afkomt.
ik had toen permbanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet dat we bans niet bespreken, maar ik heb schijt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had toen permban
en nu een van de meest gerespecteerde users van fok
hoe het kan lopen he
Nee.quote:
Die van 2015 niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar daarmee is niet gezegd dat ik andere dingen niet afmaak. Die van 2016 heb ik netjes dag na dag bijgehouden.
Ik denk dat jij ook een mok thuis hebt met "beste papa award" en dat is veel belangrijker.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige awards wil je ook niet winnen
Hij openbaarde een PB waarin informatie stond over het de verdiensten van de FOK! top.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet dat we bans niet bespreken, maar ik heb schijt.
Waarom had je verplichte vakantie?
Dat ga ik je natuurlijk niet vertellenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet dat we bans niet bespreken, maar ik heb schijt.
Waarom had je verplichte vakantie?
Nee, want je generaliseert.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die van 2015 niet.
JAMMER, PROBEER HET OPNIEUW.
Ik had jou in moeten vullen bij grootste schreeuwerquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die van 2015 niet.
JAMMER, PROBEER HET OPNIEUW.
aparte thumbnailquote:
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had jou in moeten vullen bij grootste schreeuwer
Of de mods gewoon.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mh maar hoe stellen we die awards vast dan?
Een panel van compleet onafhankelijk users?
Niet weer de mods. Dat zou het zoveelste jaar op rij zijn.quote:
Het zijn ook a bridge too far awards.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weer de mods. Dat zou het zoveelste jaar op rij zijn.
Dan hebben de Anne Frank en Anton Mussert award wederom geen schijn van kans
Daarom vind ik ze ook veruit de leukstequote:Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn ook a bridge too far awards.
Leuke woordspeling weerquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn ook a bridge too far awards.
wat een heerlijk nummertje zeg vind ik vandaag op youtubequote:I need a Pinochet,
I need a Pinochet to free up all the markets tonight.
Privatize Industry, open up trade, and sentence the leftists to die.
ik ken verhaal van pinochet niet zo goedquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een heerlijk nummertje zeg vind ik vandaag op youtube
als ik dit zo hoor hebben we we er zo een nodigquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ken verhaal van pinochet niet zo goed
Het is een sprookje. Hij had een poppenmaker als "vader" genaamd Gepetto. op een zeker ogenblik kwam hij tot leven. Als hij loog werd zijn neus groter. Ik heb op internet nog ooit een filmpje gekeken, ter lering ende vermaeck uiteraard, waar een manspersoon met zijn hoofd tussen de benen lag van een vrouwpersoon en die vrouw persoon smeekte om nog meer te liegen. Ik denk dat je je er nu wel een beeld bij kunt vormen niet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ken verhaal van pinochet niet zo goed
DAT IS PINOKKIO ZELFDE VERHAALquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een sprookje. Hij had een poppenmaker als "vader" genaamd Gepetto. op een zeker ogenblik kwam hij tot leven. Als hij loog werd zijn neus groter. Ik heb op internet nog ooit een filmpje gekeken, ter lering ende vermaeck uiteraard, waar een manspersoon met zijn hoofd tussen de benen lag van een vrouwpersoon en die vrouw persoon smeekte om nog meer te liegen. Ik denk dat je je er nu wel een beeld bij kunt vormen niet?Ouwe viezerik.
Ik denk dat een dergelijk verhaal het goed zal doen tijdens het dolle half gif uurtje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een sprookje. Hij had een poppenmaker als "vader" genaamd Gepetto. op een zeker ogenblik kwam hij tot leven. Als hij loog werd zijn neus groter. Ik heb op internet nog ooit een filmpje gekeken, ter lering ende vermaeck uiteraard, waar een manspersoon met zijn hoofd tussen de benen lag van een vrouwpersoon en die vrouw persoon smeekte om nog meer te liegen. Ik denk dat je je er nu wel een beeld bij kunt vormen niet?Ouwe viezerik.
Dat weet ik wel zeker. Al probeerde Davy mij gisteren naar de kroon te steken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat een dergelijk verhaal het goed zal doen tijdens het dolle half gif uurtje.
De Anne Frank award? Iets met joodquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weer de mods. Dat zou het zoveelste jaar op rij zijn.
Dan hebben de Anne Frank en Anton Mussert award wederom geen schijn van kans
Voor de user die opeens niet meer te bekennen is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De Anne Frank award? Iets met jood
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de user die opeens niet meer te bekennen is.
Calandgod
Ik denk voor de user die nog niet uit de kast is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De Anne Frank award? Iets met jood
GGMM maakt er zelf ook nog vaak genoeg een potje van ('ik vindt' 'lanks').quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
De jood die het meest gecorrigeerd wordt door spellingnazi GGMM?
Mods mogen we ook verkiezen dan toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk voor de user die nog niet uit de kast is.
Das ook niet netjes tegenover Rolandquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mods mogen we ook verkiezen dan toch?
Typte hij onlangs ook niet: welliswaar of daarintegen of zoiets?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM maakt er zelf ook nog vaak genoeg een potje van ('ik vindt' 'lanks').
Dus het predicaat 'spellingnazi' aan GGMM toe te kennen vind ik iets teveel eer
Het zou mij niets verbazen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typte hij onlangs ook niet: welliswaar of daarintegen of zoiets?
Absolutement. Al denk ik niet dat Ron nog uit te kast gaat komen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mods mogen we ook verkiezen dan toch?
(lol)quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Een Duitser en een Nederlander zitten samen aan de bar. Vraagt de Duitser aan de Nederlander wat voor werk hij doet. 'Ik ben timmerman,' vertelt de Nederlander. De Duitser heeft het niet goed begrepen en zegt: 'Was sagen Sie?' Antwoordt de Nederlander: 'Planken.'
Lol
okquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Een Duitser en een Nederlander zitten samen aan de bar. Vraagt de Duitser aan de Nederlander wat voor werk hij doet. 'Ik ben timmerman,' vertelt de Nederlander. De Duitser heeft het niet goed begrepen en zegt: 'Was sagen Sie?' Antwoordt de Nederlander: 'Planken.'
Lol
LOLquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Lol
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Lol
Moet hem nog betrappenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM maakt er zelf ook nog vaak genoeg een potje van ('ik vindt' 'lanks').
Dus het predicaat 'spellingnazi' aan GGMM toe te kennen vind ik iets teveel eer
Oja jij gaat het live zien zondag he?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:57 schreef Tarado het volgende:
Zo'n beetje klaar met werk nu, ready for the holiday
Wat gebeurt er zondag?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja jij gaat het live zien zondag he?
Veel plezier ouwe reus
Lichtelijk jaloers.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:57 schreef Tarado het volgende:
Dank je!quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja jij gaat het live zien zondag he?
Veel plezier ouwe reus
Veel plezier de komende drie wekenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:57 schreef Tarado het volgende:
yesquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef Saind het volgende:
O awesome! Dacht een of andere suffe wedstrijd maar dit is beter.
Brazilie toch?
Hoiquote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
Cuvée Moeder Lambic Original 10 ans - Cabernet Franc
Lambic d'Armagnac
Iris Grand Cru
Vigneronne
Fou'Foune
Rhubarbe
Mamouche
Grand Cru Bruoscella
Gueuze
Kriek cuvée Moeder
Framboise cuvée Moeder
Bottle List Vintage
Kriek Lou Pépé 2007
St Lamvinus 2011
Vigneronne 2011
Iris 2012
Grand Cru Bruoscella 2007
Mamouche 2011
Gueuze 2011
Heb nu al spijt...
Ik heb nu ook spijt dat ik het gelezen heb.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
Lambic d'Armagnac
Iris Grand Cru
Vigneronne
Fou'Foune
Rhubarbe
Mamouche
Grand Cru Bruoscella
Gueuze
Kriek cuvée Moeder
Framboise cuvée Moeder
Bottle List Vintage
Kriek Lou Pépé 2007
St Lamvinus 2011
Vigneronne 2011
Iris 2012
Mamouche 2011
Gueuze 2011
Heb nu al spijt...
Wat ben je toch slecht in het inschatten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heb je wel, maar je snapt er niks van.
Jij durft de toekomstig winnaar van de Nostradamus award tegen te spreken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben je toch slecht in het inschatten.
Een wereld van verschil, een gegeven voorspellen of mensen inschatten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij durft de toekomstig winnaar van de Nostradamus award tegen te spreken?
Alsof je van mij gaat winnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inschatten is ook een grote specialiteit van mij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een wereld van verschil, een gegeven voorspellen of mensen inschatten.
Fucking sickquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
Lambic d'Armagnac
Iris Grand Cru
Vigneronne
Fou'Foune
Rhubarbe
Mamouche
Grand Cru Bruoscella
Gueuze
Kriek cuvée Moeder
Framboise cuvée Moeder
Bottle List Vintage
Kriek Lou Pépé 2007
St Lamvinus 2011
Vigneronne 2011
Iris 2012
Mamouche 2011
Gueuze 2011
Heb nu al spijt...
Die win ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
#GEERTGODquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een goedkope Trump-imitatie.
[ afbeelding ]
Geert noemt zichzelf veel, maar geen god.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doe graag mee met de trend die Geert zelf voortzet.
twitter:TonElias twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:28:58Verbijsterd, sta niet op TK-lijst. VVD-bestuur inhoudelijke toelichting gevraagd. Geef verder geen commentaar. https://t.co/7n0yPojGQ7 reageer retweet
Geen gratis kip meer natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ton is een beetje jellytwitter:TonElias twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:28:58Verbijsterd, sta niet op TK-lijst. VVD-bestuur inhoudelijke toelichting gevraagd. Geef verder geen commentaar. https://t.co/7n0yPojGQ7 reageer retweet
Eigenlijk is die taplijst wel gewoon een reden om schijt te hebben aan het afstuderen en de verjaardag van m'n zus hè.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geert noemt zichzelf veel, maar geen god.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Daarnaast zal het vanavond ook wel weer een drinkgelag worden. Schoonmoeder is 60 geworden en we gaan uit eten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Eigenlijk is die taplijst wel gewoon een reden om schijt te hebben aan het afstuderen en de verjaardag van m'n zus hè.
Moeten ze begrijpen.
Snap dat wel. Ton is een zeer gewaardeerd kamerlid en een echt zwaargewicht. Als je dan zonder enige indicatie niet meer op de lijst staat is dat vreemd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ton is een beetje jellytwitter:TonElias twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:28:58Verbijsterd, sta niet op TK-lijst. VVD-bestuur inhoudelijke toelichting gevraagd. Geef verder geen commentaar. https://t.co/7n0yPojGQ7 reageer retweet
Wat voor keuken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Daarnaast zal het vanavond ook wel weer een drinkgelag worden. Schoonmoeder is 60 geworden en we gaan uit eten.
Ik moet morgen m'n oma ophalen in Dronten. Kan natuurlijk ook gewoon hard naar Brussel rijdenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Daarnaast zal het vanavond ook wel weer een drinkgelag worden. Schoonmoeder is 60 geworden en we gaan uit eten.
Ziet er goed uit. Wij gaan morgen ook eten in Eindhoven. Maar het is Glow dus het zal wel extreem druk zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.thepenthouse.nl/nl/menu-2/dinner/
Frans/internationaal
En dan zeggen dat je 2 uur hebt staan wachten maar je oma de deur niet open deed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet morgen m'n oma ophalen in Dronten. Kan natuurlijk ook gewoon hard naar Brussel rijden
Ga jij ook naar Brazilië?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedemiddag het is weekend. Of liever gezegd, een weekje vakantie.
Het zal ook eens nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedemiddag het is weekend. Of liever gezegd, een weekje vakantie.
Ze waren gisteren nog druk aan het opbouwen op de markt. Hele markt vol met grote condooms met lichtjes er in.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Wij gaan morgen ook eten in Eindhoven. Maar het is Glow dus het zal wel extreem druk zijn.
Heel verstandig, anders laten ze je niet vliegen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet zo naar airport dus moet fit zijn
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet zo naar airport dus moet fit zijn
Maandag werd er iemand geweigerd omdat ie met rijbewijs wilde vliegenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heel verstandig, anders laten ze je niet vliegen.
Heel apart hè.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze waren gisteren nog druk aan het opbouwen op de markt. Hele markt vol met grote condooms met lichtjes er in.
Wat een idioot, daar heb je een brevet voor nodigquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maandag werd er iemand geweigerd omdat ie met rijbewijs wilde vliegen
Hopelijk heb je wel goede wifi daar. Ik weet niet hoe de SC deze periode zonder jou kan overleven.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het altijd gezellige polen
Helaas vriest het er
F1 is niet op Spa hè. Tarado heeft beter opgelet.quote:
Iedereen weet toch dat je een brevet nodig hebt om te vliegen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maandag werd er iemand geweigerd omdat ie met rijbewijs wilde vliegen
Je was eerderquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een idioot, daar heb je een brevet voor nodig
Ja leuk. Het was al geen goede en dp maakte hem alquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je een brevet nodig hebt om te vliegen.
En Haags ook al weg. Ik zit zelf een week in Barcelona.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel goede wifi daar. Ik weet niet hoe de SC deze periode zonder jou kan overleven.
Opper moet er wel om lachen. Wat een slechte humor heeft hij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja leuk. Het was al geen goede en dp maakte hem al
Oh, dat interesseert me niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
F1 is niet op Spa hè. Tarado heeft beter opgelet.
Om DP moest ik niet lachen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper moet er wel om lachen. Wat een slechte humor heeft hij.
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Haags ook al weg. Ik zit zelf een week in Barcelona.
Pics van de bruid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja dit weekend weg en weekend erop weer polen voor bruiloft
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper moet er wel om lachen. Wat een slechte humor heeft hij.
Die met negers als zwarte piet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even kijken naar welke sint optocht ik morgen ga met die kleine.
Gelukkig is het nu droog. Gisteravond was echt drama. 1,5 uur over gedaan om thuis te komen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga ook naar huis. Voordat er weer een verkeersader dichtslibt.
Ik heb geen idee naar welke ik dan moet gaan en boeit me ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die met negers als zwarte piet.
Man man manquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snap dat wel. Ton is een zeer gewaardeerd kamerlid en een echt zwaargewicht. Als je dan zonder enige indicatie niet meer op de lijst staat is dat vreemd.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee naar welke ik dan moet gaan en boeit me ook niet zoveel.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga nu killing scum (dj promo mix) luisteren
je hoort mijn oordeel straks
Goeie teksten ook wel.quote:You better watch out
You need a lesson
You're a devious bastard
I need no thanks
For killing scum
I need no thanks
For killing scum
I need no thanks
For killing scum
You better watch out
You need a lesson
You're a devious bastard
Please don't mention it
I need no thanks
For killing scum
(3X)
En extreemlinks?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maassluis is wel lekker dichtbij, maar ik heb geen zin in die zeurpieten en ook niet in dat extreemrechtse volk wat er op afkomt.
Dat zijn nog ergere gekken in de meeste gevallen. Extreemrechts schreeuwt vaak alleen maar nare dingen, maar doen niet zo veel.quote:
Dan ga ik eindelijk van de hatelijke 0 af.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben de fok awards aan het invullen.
Zekerquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan ga ik eindelijk van de hatelijke 0 af.
Foute vrienden is weer begonnen. Wat een genotquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste Utopia fan?
Ik heb dat werkelijk nog nooit gezien
Ik heb gisteravond gemist.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Foute vrienden is weer begonnen. Wat een genot
Ik kijk het nu terugquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond gemist.
Dat zie je niet snel, nee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
80 personen bij de VVD op de lijst. Die zijn ambitieus.
Ik verwacht wel een nominatiequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben de fok awards aan het invullen.
Krijg je ook. Sowieso veel uit VBL.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een nominatie
Ik zal de clubaward wel weer winnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een nominatie
Nee, ik vul die van fok in niet van VBL.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zal de clubaward wel weer winnen
Was meer een algemene opmerking. Ga die algene niet invullenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik vul die van fok in niet van VBL.
Ik ga ook maar even kijken hoe ver ik kom.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je ook. Sowieso veel uit VBL.
PVV is nog niet salonfähig in Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zie je niet snel, nee.
Ben benieuwd hoeveel GroenLinks en PvdA op de lijst zetten en de PVV überhaupt genoeg mensen vindt om in de kamer te zitten.
Bij sommige awards heb ik wel zoiets van, wie de neuk moet ik daarvoor in godsnaam benoemen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even kijken hoe ver ik kom.
Ja, vertel maar eens aan je vrienden dat je PVV zou stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PVV is nog niet salonfähig in Nederland.
Bij de eerste award weet ik dat al nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij sommige awards heb ik wel zoiets van, wie de neuk moet ik daarvoor in godsnaam benoemen.
Of dat je op de lijst staat, dan kom je nooit meer ergens aan de bak.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, vertel maar eens aan je vrienden dat je PVV zou stemmen.
Utopia..quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de eerste award weet ik dat al niet
Kan je net zo goed zelfmoord plegen. Dan is je leven niets meer waard.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of dat je op de lijst staat, dan kom je nooit meer ergens aan de bak.
Ken er genoegquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, vertel maar eens aan je vrienden dat je PVV zou stemmen.
Is toch een doodsverwensing. Ik hoop dat KingRoland en Don hier serieus naar kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed zelfmoord plegen. Dan is je leven niets meer waard.
Alsof jij er niet een kent. Kom nou.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jou nemen we nu ook niet meer serieus.
Nee oprecht niet. In de kringen waar ik meestal kom is zelfs Trump sympathie al heel kwalijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof jij er niet een kent. Kom nou.
Vind ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee oprecht niet. In de kringen waar ik meestal kom is zelfs Trump sympathie al heel kwalijk.
Ik beef.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is toch een doodsverwensing. Ik hoop dat KingRoland en Don hier serieus naar kijken.
Hier in de buurt heb je wel wat rasistische dorpen. En dan stemmen ze al snel pvv.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee oprecht niet. In de kringen waar ik meestal kom is zelfs Trump sympathie al heel kwalijk.
Je bent dikquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg me nog 1 keer dat spieren zwaarder wegen dan vet
NOOT NOOTquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg me nog 1 keer dat spieren zwaarder wegen dan vet
Ik zal je nog een keer noemen. Paardenlul.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook maar zal best wat mensen vergeten zijn.
Met de VBL awards zal het makkelijker zijn.
Je houdt gewoon veel vocht vast.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Was aan het afvallen en afvallen... ga ik sporten, kom ik aan
Wat voor iets is dit?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook maar zal best wat mensen vergeten zijn.
Met de VBL awards zal het makkelijker zijn.
Afvallen door het geven van borstvoeding zeker?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Was aan het afvallen en afvallen... ga ik sporten, kom ik aan
Hoop het.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je houdt gewoon veel vocht vast.
Misschien moet ze dan halfvolle melk geven.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afvallen door het geven van borstvoeding zeker?
Denk het. Maar eet ook heel gezond.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afvallen door het geven van borstvoeding zeker?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan halfvolle melk geven.
M'n baby moet wel aankomen hè. Chocolademelk misschien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan halfvolle melk geven.
Ja,quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk het. Maar eet ook heel gezond.
Ja, kan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk het. Maar eet ook heel gezond.
Als er een award was voor de user die het allemaal niks boeitquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keer noemen. Paardenlul.
Normaal gesproken had ik dat ook wel gedaan, maar denk niet dat dat de bedoeling isquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:40 schreef opperkleurder het volgende:
Mensen die vinden dat Mani de user is met de meeste humor zouden zichzelf beter kunnen nomineren.
Wat een eer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er een award was voor de user die het allemaal niks boeit
Ik zou die schaamte niet kennen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal gesproken had ik dat ook wel gedaan, maar denk niet dat dat de bedoeling is
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:40 schreef opperkleurder het volgende:
Mensen die vinden dat Mani de user is met de meeste humor zouden zichzelf beter kunnen nomineren.
Het ligt aan de graad van narcisme die je hebt ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou die schaamte niet kennen.
Kan ik ook wel even invullen, wie een stem wil hebben moet het maar even laten weten. Ik stem natuurlijk alleen op mensen uit Vbl.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FB / FOK!verkiezingen 2016 #2
Welke wil je?quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
De Raya van Matteveld award - Voor de dikste user
quote:
Sow, koekoek.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja leuk ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Grootste zuiger? GGMM kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij de grootste zuiger had ik meer users in willen vullen maar ja. Dan maar n1ek-
Ja klopt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Grootste zuiger? GGMM kan er ook wat van
Dat was een makkie om in te vullen ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Grootste zuiger? GGMM kan er ook wat van
haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
Mooiste user, ik heb van niemand een idee hoe ze eruit zien.
Wil je dickpic?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
Dan zou ik op de UI af gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi. Had het net over jouquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de award voor de user die echt eens een keer normaal moet doen.
Die heb ik niet ingevuldquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi, ik zocht nog een user die het meest klaagt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de award voor de user die echt eens een keer normaal moet doen.
Liefste user, ook zo'n vraagquote:
Nog meer zuigkracht kan bijna niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:49 schreef GGMM het volgende:
Als ik de award voor grootste zuiger niet krijg ga ik volgend jaar nóg harder mn best doen.
Wie is er altijd kwaad?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In VBL zijn die weinig te vinden ja.
Dat zal je vader vast waarderen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:49 schreef GGMM het volgende:
Als ik de award voor grootste zuiger niet krijg ga ik volgend jaar nóg harder mn best doen.
Ambitieuze jongen die je er bent.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:49 schreef GGMM het volgende:
Daar hoef je je denk ik niet druk om te maken.:Dquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:49 schreef GGMM het volgende:
Iets met de moeder van KingFlopland...quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog meer zuigkracht kan bijna niet.
Hij is altijd boos als Ajax besproken wordt, of PSV genegeerd wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSVCL is niet kwaad, maar vooral dom.
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets met de moeder van KingFlopland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |