Ik moet morgen m'n oma ophalen in Dronten. Kan natuurlijk ook gewoon hard naar Brussel rijdenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Daarnaast zal het vanavond ook wel weer een drinkgelag worden. Schoonmoeder is 60 geworden en we gaan uit eten.
Ziet er goed uit. Wij gaan morgen ook eten in Eindhoven. Maar het is Glow dus het zal wel extreem druk zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.thepenthouse.nl/nl/menu-2/dinner/
Frans/internationaal
En dan zeggen dat je 2 uur hebt staan wachten maar je oma de deur niet open deed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet morgen m'n oma ophalen in Dronten. Kan natuurlijk ook gewoon hard naar Brussel rijden
Ga jij ook naar Brazilië?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedemiddag het is weekend. Of liever gezegd, een weekje vakantie.
Het zal ook eens nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedemiddag het is weekend. Of liever gezegd, een weekje vakantie.
Ze waren gisteren nog druk aan het opbouwen op de markt. Hele markt vol met grote condooms met lichtjes er in.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Wij gaan morgen ook eten in Eindhoven. Maar het is Glow dus het zal wel extreem druk zijn.
Heel verstandig, anders laten ze je niet vliegen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet zo naar airport dus moet fit zijn
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet zo naar airport dus moet fit zijn
Maandag werd er iemand geweigerd omdat ie met rijbewijs wilde vliegenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heel verstandig, anders laten ze je niet vliegen.
Heel apart hè.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze waren gisteren nog druk aan het opbouwen op de markt. Hele markt vol met grote condooms met lichtjes er in.
Wat een idioot, daar heb je een brevet voor nodigquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maandag werd er iemand geweigerd omdat ie met rijbewijs wilde vliegen
Hopelijk heb je wel goede wifi daar. Ik weet niet hoe de SC deze periode zonder jou kan overleven.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het altijd gezellige polen
Helaas vriest het er
F1 is niet op Spa hè. Tarado heeft beter opgelet.quote:
Iedereen weet toch dat je een brevet nodig hebt om te vliegen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maandag werd er iemand geweigerd omdat ie met rijbewijs wilde vliegen
Je was eerderquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een idioot, daar heb je een brevet voor nodig
Ja leuk. Het was al geen goede en dp maakte hem alquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je een brevet nodig hebt om te vliegen.
En Haags ook al weg. Ik zit zelf een week in Barcelona.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel goede wifi daar. Ik weet niet hoe de SC deze periode zonder jou kan overleven.
Opper moet er wel om lachen. Wat een slechte humor heeft hij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja leuk. Het was al geen goede en dp maakte hem al
Oh, dat interesseert me niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
F1 is niet op Spa hè. Tarado heeft beter opgelet.
Om DP moest ik niet lachen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper moet er wel om lachen. Wat een slechte humor heeft hij.
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Haags ook al weg. Ik zit zelf een week in Barcelona.
Pics van de bruid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja dit weekend weg en weekend erop weer polen voor bruiloft
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper moet er wel om lachen. Wat een slechte humor heeft hij.
Die met negers als zwarte piet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even kijken naar welke sint optocht ik morgen ga met die kleine.
Gelukkig is het nu droog. Gisteravond was echt drama. 1,5 uur over gedaan om thuis te komen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga ook naar huis. Voordat er weer een verkeersader dichtslibt.
Ik heb geen idee naar welke ik dan moet gaan en boeit me ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die met negers als zwarte piet.
Man man manquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snap dat wel. Ton is een zeer gewaardeerd kamerlid en een echt zwaargewicht. Als je dan zonder enige indicatie niet meer op de lijst staat is dat vreemd.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee naar welke ik dan moet gaan en boeit me ook niet zoveel.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga nu killing scum (dj promo mix) luisteren
je hoort mijn oordeel straks
Goeie teksten ook wel.quote:You better watch out
You need a lesson
You're a devious bastard
I need no thanks
For killing scum
I need no thanks
For killing scum
I need no thanks
For killing scum
You better watch out
You need a lesson
You're a devious bastard
Please don't mention it
I need no thanks
For killing scum
(3X)
En extreemlinks?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maassluis is wel lekker dichtbij, maar ik heb geen zin in die zeurpieten en ook niet in dat extreemrechtse volk wat er op afkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |