Oh, dat interesseert me niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
F1 is niet op Spa hè. Tarado heeft beter opgelet.
Om DP moest ik niet lachen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper moet er wel om lachen. Wat een slechte humor heeft hij.
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Haags ook al weg. Ik zit zelf een week in Barcelona.
Pics van de bruid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja dit weekend weg en weekend erop weer polen voor bruiloft
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper moet er wel om lachen. Wat een slechte humor heeft hij.
Die met negers als zwarte piet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even kijken naar welke sint optocht ik morgen ga met die kleine.
Gelukkig is het nu droog. Gisteravond was echt drama. 1,5 uur over gedaan om thuis te komen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga ook naar huis. Voordat er weer een verkeersader dichtslibt.
Ik heb geen idee naar welke ik dan moet gaan en boeit me ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die met negers als zwarte piet.
Man man manquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snap dat wel. Ton is een zeer gewaardeerd kamerlid en een echt zwaargewicht. Als je dan zonder enige indicatie niet meer op de lijst staat is dat vreemd.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee naar welke ik dan moet gaan en boeit me ook niet zoveel.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga nu killing scum (dj promo mix) luisteren
je hoort mijn oordeel straks
Goeie teksten ook wel.quote:You better watch out
You need a lesson
You're a devious bastard
I need no thanks
For killing scum
I need no thanks
For killing scum
I need no thanks
For killing scum
You better watch out
You need a lesson
You're a devious bastard
Please don't mention it
I need no thanks
For killing scum
(3X)
En extreemlinks?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maassluis is wel lekker dichtbij, maar ik heb geen zin in die zeurpieten en ook niet in dat extreemrechtse volk wat er op afkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |