SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:43 schreef JanCees het volgende:
Schandpalen oke maar twee topicsdat gaat wel ver
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Post 33 wordt de TT.
Er wordt nu nog geen keuze gemaakt op wie welke award wint.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent mij zeker vergeten.
W.F. Hermans Award - User met de mooiste schrijfwijze: JanCeesquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste Utopia fan?
Ik heb dat werkelijk nog nooit gezien
Ik ken jou niequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent mij zeker vergeten.
bij die in FB welquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er wordt nu nog geen keuze gemaakt op wie welke award wint.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Blokhuis Award - Grootste muziekkenner: Mexicanobakker
Philippe Geubels Award - User met de meeste humor: Caland
Mart Smeets Award - Grootste sportkenner: TheArt
Kim Holland Award - Grootste zuiger: Sunri5e
Paul Weller Award - Beste mod: DonRaja
Harmen Siezen Award - Beste user in Nieuws & Achtergronden: Mani89
Messi Award - Grootste voetbalkenner: Koffieplanter
Daphne Schippers Award - Overall beste user: Onlogisch
WEES BLIJ DAT JE EEN STEM HEBTquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
W.F. Hermans Award - User met de mooiste schrijfwijze: JanCees
Dit is een beetje vergelijkbaar met Ronnie Flex die de best geklede man van NL was
Dit ging over andere awards.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er wordt nu nog geen keuze gemaakt op wie welke award wint.
Tussen Elan en mij zit nogal ingewikkeld of zoquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een grote vriend van Elan.
Oh, vertelquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tussen Elan en mij zit nogal ingewikkeld of zo
Niets te dankenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben heel blij er mee, zeker dat het van jou komt
Ik wist niet wie ik anders moest noemenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat?
Ik als beste user?![]()
![]()
Kan iemand de ijlende Stijn even afvoeren?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet wie ik anders moest noemen.
En jezelf noemen is ook niet je van het hèquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem dan een Tarado ofzo. Nooit een onvertogen woord van die man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ok.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
VBL / [VBL Awards 2016] Awardverzintopic
En vanaf 1 december op users
dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In VBL denk ik tweede week december.
Ik ben geen narcist inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
En jezelf noemen is ook niet je van het hè
Doe de eerste week man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In VBL denk ik tweede week december.
Ik bijna die van knapste userquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Vorig jaar won ik geen enkele award volgens mij
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat?
Ik als beste user?![]()
![]()
Kan iemand de ijlende Stijn even afvoeren?
Hahahaha.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit is feitelijk onjuist dat het dan nooit meer afkomt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Stijn het doet komt het nooit af.
WK DARTS 2015
#NEVERFORGET
Ga je nog keer natellen danquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist dat het dan nooit meer afkomt.
ik had toen permbanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet dat we bans niet bespreken, maar ik heb schijt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had toen permban
en nu een van de meest gerespecteerde users van fok
hoe het kan lopen he
Nee.quote:
Die van 2015 niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar daarmee is niet gezegd dat ik andere dingen niet afmaak. Die van 2016 heb ik netjes dag na dag bijgehouden.
Ik denk dat jij ook een mok thuis hebt met "beste papa award" en dat is veel belangrijker.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige awards wil je ook niet winnen
Hij openbaarde een PB waarin informatie stond over het de verdiensten van de FOK! top.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet dat we bans niet bespreken, maar ik heb schijt.
Waarom had je verplichte vakantie?
Dat ga ik je natuurlijk niet vertellenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet dat we bans niet bespreken, maar ik heb schijt.
Waarom had je verplichte vakantie?
Nee, want je generaliseert.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die van 2015 niet.
JAMMER, PROBEER HET OPNIEUW.
Ik had jou in moeten vullen bij grootste schreeuwerquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die van 2015 niet.
JAMMER, PROBEER HET OPNIEUW.
aparte thumbnailquote:
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had jou in moeten vullen bij grootste schreeuwer
Of de mods gewoon.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mh maar hoe stellen we die awards vast dan?
Een panel van compleet onafhankelijk users?
Niet weer de mods. Dat zou het zoveelste jaar op rij zijn.quote:
Het zijn ook a bridge too far awards.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weer de mods. Dat zou het zoveelste jaar op rij zijn.
Dan hebben de Anne Frank en Anton Mussert award wederom geen schijn van kans
Daarom vind ik ze ook veruit de leukstequote:Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn ook a bridge too far awards.
Leuke woordspeling weerquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn ook a bridge too far awards.
wat een heerlijk nummertje zeg vind ik vandaag op youtubequote:I need a Pinochet,
I need a Pinochet to free up all the markets tonight.
Privatize Industry, open up trade, and sentence the leftists to die.
ik ken verhaal van pinochet niet zo goedquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een heerlijk nummertje zeg vind ik vandaag op youtube
als ik dit zo hoor hebben we we er zo een nodigquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ken verhaal van pinochet niet zo goed
Het is een sprookje. Hij had een poppenmaker als "vader" genaamd Gepetto. op een zeker ogenblik kwam hij tot leven. Als hij loog werd zijn neus groter. Ik heb op internet nog ooit een filmpje gekeken, ter lering ende vermaeck uiteraard, waar een manspersoon met zijn hoofd tussen de benen lag van een vrouwpersoon en die vrouw persoon smeekte om nog meer te liegen. Ik denk dat je je er nu wel een beeld bij kunt vormen niet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ken verhaal van pinochet niet zo goed
DAT IS PINOKKIO ZELFDE VERHAALquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een sprookje. Hij had een poppenmaker als "vader" genaamd Gepetto. op een zeker ogenblik kwam hij tot leven. Als hij loog werd zijn neus groter. Ik heb op internet nog ooit een filmpje gekeken, ter lering ende vermaeck uiteraard, waar een manspersoon met zijn hoofd tussen de benen lag van een vrouwpersoon en die vrouw persoon smeekte om nog meer te liegen. Ik denk dat je je er nu wel een beeld bij kunt vormen niet?Ouwe viezerik.
Ik denk dat een dergelijk verhaal het goed zal doen tijdens het dolle half gif uurtje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een sprookje. Hij had een poppenmaker als "vader" genaamd Gepetto. op een zeker ogenblik kwam hij tot leven. Als hij loog werd zijn neus groter. Ik heb op internet nog ooit een filmpje gekeken, ter lering ende vermaeck uiteraard, waar een manspersoon met zijn hoofd tussen de benen lag van een vrouwpersoon en die vrouw persoon smeekte om nog meer te liegen. Ik denk dat je je er nu wel een beeld bij kunt vormen niet?Ouwe viezerik.
Dat weet ik wel zeker. Al probeerde Davy mij gisteren naar de kroon te steken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat een dergelijk verhaal het goed zal doen tijdens het dolle half gif uurtje.
De Anne Frank award? Iets met joodquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weer de mods. Dat zou het zoveelste jaar op rij zijn.
Dan hebben de Anne Frank en Anton Mussert award wederom geen schijn van kans
Voor de user die opeens niet meer te bekennen is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De Anne Frank award? Iets met jood
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de user die opeens niet meer te bekennen is.
Calandgod
Ik denk voor de user die nog niet uit de kast is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De Anne Frank award? Iets met jood
GGMM maakt er zelf ook nog vaak genoeg een potje van ('ik vindt' 'lanks').quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
De jood die het meest gecorrigeerd wordt door spellingnazi GGMM?
Mods mogen we ook verkiezen dan toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk voor de user die nog niet uit de kast is.
Das ook niet netjes tegenover Rolandquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mods mogen we ook verkiezen dan toch?
Typte hij onlangs ook niet: welliswaar of daarintegen of zoiets?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM maakt er zelf ook nog vaak genoeg een potje van ('ik vindt' 'lanks').
Dus het predicaat 'spellingnazi' aan GGMM toe te kennen vind ik iets teveel eer
Het zou mij niets verbazen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typte hij onlangs ook niet: welliswaar of daarintegen of zoiets?
Absolutement. Al denk ik niet dat Ron nog uit te kast gaat komen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mods mogen we ook verkiezen dan toch?
(lol)quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Een Duitser en een Nederlander zitten samen aan de bar. Vraagt de Duitser aan de Nederlander wat voor werk hij doet. 'Ik ben timmerman,' vertelt de Nederlander. De Duitser heeft het niet goed begrepen en zegt: 'Was sagen Sie?' Antwoordt de Nederlander: 'Planken.'
Lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |