okquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Een Duitser en een Nederlander zitten samen aan de bar. Vraagt de Duitser aan de Nederlander wat voor werk hij doet. 'Ik ben timmerman,' vertelt de Nederlander. De Duitser heeft het niet goed begrepen en zegt: 'Was sagen Sie?' Antwoordt de Nederlander: 'Planken.'
Lol
LOLquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Een Duitser en een Nederlander zitten samen aan de bar. Vraagt de Duitser aan de Nederlander wat voor werk hij doet. 'Ik ben timmerman,' vertelt de Nederlander. De Duitser heeft het niet goed begrepen en zegt: 'Was sagen Sie?' Antwoordt de Nederlander: 'Planken.'
Lol
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Lol
Moet hem nog betrappenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM maakt er zelf ook nog vaak genoeg een potje van ('ik vindt' 'lanks').
Dus het predicaat 'spellingnazi' aan GGMM toe te kennen vind ik iets teveel eer
Oja jij gaat het live zien zondag he?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:57 schreef Tarado het volgende:
Zo'n beetje klaar met werk nu, ready for the holiday
Wat gebeurt er zondag?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja jij gaat het live zien zondag he?
Veel plezier ouwe reus
Lichtelijk jaloers.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:57 schreef Tarado het volgende:
Dank je!quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja jij gaat het live zien zondag he?
Veel plezier ouwe reus
Veel plezier de komende drie wekenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:57 schreef Tarado het volgende:
yesquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef Saind het volgende:
O awesome! Dacht een of andere suffe wedstrijd maar dit is beter.
Brazilie toch?
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |