LOLquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Een Duitser en een Nederlander zitten samen aan de bar. Vraagt de Duitser aan de Nederlander wat voor werk hij doet. 'Ik ben timmerman,' vertelt de Nederlander. De Duitser heeft het niet goed begrepen en zegt: 'Was sagen Sie?' Antwoordt de Nederlander: 'Planken.'
Lol
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:40 schreef JanCees het volgende:
Een Duitser en een Nederlander zitten samen aan de bar. Vraagt de Duitser aan de Nederlander wat voor werk hij doet. 'Ik ben timmerman,' vertelt de Nederlander. De Duitser heeft het niet goed begrepen en zegt: 'Was sagen Sie?' Antwoordt de Nederlander: 'Planken.'
Lol
Moet hem nog betrappenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM maakt er zelf ook nog vaak genoeg een potje van ('ik vindt' 'lanks').
Dus het predicaat 'spellingnazi' aan GGMM toe te kennen vind ik iets teveel eer
Oja jij gaat het live zien zondag he?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:57 schreef Tarado het volgende:
Zo'n beetje klaar met werk nu, ready for the holiday
Wat gebeurt er zondag?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja jij gaat het live zien zondag he?
Veel plezier ouwe reus
Lichtelijk jaloers.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:57 schreef Tarado het volgende:
Dank je!quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja jij gaat het live zien zondag he?
Veel plezier ouwe reus
Veel plezier de komende drie wekenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:57 schreef Tarado het volgende:
yesquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef Saind het volgende:
O awesome! Dacht een of andere suffe wedstrijd maar dit is beter.
Brazilie toch?
Hoiquote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
Cuvée Moeder Lambic Original 10 ans - Cabernet Franc
Lambic d'Armagnac
Iris Grand Cru
Vigneronne
Fou'Foune
Rhubarbe
Mamouche
Grand Cru Bruoscella
Gueuze
Kriek cuvée Moeder
Framboise cuvée Moeder
Bottle List Vintage
Kriek Lou Pépé 2007
St Lamvinus 2011
Vigneronne 2011
Iris 2012
Grand Cru Bruoscella 2007
Mamouche 2011
Gueuze 2011
Heb nu al spijt...
Ik heb nu ook spijt dat ik het gelezen heb.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
Lambic d'Armagnac
Iris Grand Cru
Vigneronne
Fou'Foune
Rhubarbe
Mamouche
Grand Cru Bruoscella
Gueuze
Kriek cuvée Moeder
Framboise cuvée Moeder
Bottle List Vintage
Kriek Lou Pépé 2007
St Lamvinus 2011
Vigneronne 2011
Iris 2012
Mamouche 2011
Gueuze 2011
Heb nu al spijt...
Wat ben je toch slecht in het inschatten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heb je wel, maar je snapt er niks van.
Jij durft de toekomstig winnaar van de Nostradamus award tegen te spreken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben je toch slecht in het inschatten.
Een wereld van verschil, een gegeven voorspellen of mensen inschatten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij durft de toekomstig winnaar van de Nostradamus award tegen te spreken?
Alsof je van mij gaat winnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inschatten is ook een grote specialiteit van mij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een wereld van verschil, een gegeven voorspellen of mensen inschatten.
Fucking sickquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
Lambic d'Armagnac
Iris Grand Cru
Vigneronne
Fou'Foune
Rhubarbe
Mamouche
Grand Cru Bruoscella
Gueuze
Kriek cuvée Moeder
Framboise cuvée Moeder
Bottle List Vintage
Kriek Lou Pépé 2007
St Lamvinus 2011
Vigneronne 2011
Iris 2012
Mamouche 2011
Gueuze 2011
Heb nu al spijt...
Die win ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
#GEERTGODquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een goedkope Trump-imitatie.
[ afbeelding ]
Geert noemt zichzelf veel, maar geen god.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doe graag mee met de trend die Geert zelf voortzet.
twitter:TonElias twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:28:58Verbijsterd, sta niet op TK-lijst. VVD-bestuur inhoudelijke toelichting gevraagd. Geef verder geen commentaar. https://t.co/7n0yPojGQ7 reageer retweet
Geen gratis kip meer natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ton is een beetje jellytwitter:TonElias twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:28:58Verbijsterd, sta niet op TK-lijst. VVD-bestuur inhoudelijke toelichting gevraagd. Geef verder geen commentaar. https://t.co/7n0yPojGQ7 reageer retweet
Eigenlijk is die taplijst wel gewoon een reden om schijt te hebben aan het afstuderen en de verjaardag van m'n zus hè.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geert noemt zichzelf veel, maar geen god.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Daarnaast zal het vanavond ook wel weer een drinkgelag worden. Schoonmoeder is 60 geworden en we gaan uit eten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Eigenlijk is die taplijst wel gewoon een reden om schijt te hebben aan het afstuderen en de verjaardag van m'n zus hè.
Moeten ze begrijpen.
Snap dat wel. Ton is een zeer gewaardeerd kamerlid en een echt zwaargewicht. Als je dan zonder enige indicatie niet meer op de lijst staat is dat vreemd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ton is een beetje jellytwitter:TonElias twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:28:58Verbijsterd, sta niet op TK-lijst. VVD-bestuur inhoudelijke toelichting gevraagd. Geef verder geen commentaar. https://t.co/7n0yPojGQ7 reageer retweet
Wat voor keuken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Daarnaast zal het vanavond ook wel weer een drinkgelag worden. Schoonmoeder is 60 geworden en we gaan uit eten.
Ik moet morgen m'n oma ophalen in Dronten. Kan natuurlijk ook gewoon hard naar Brussel rijdenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Daarnaast zal het vanavond ook wel weer een drinkgelag worden. Schoonmoeder is 60 geworden en we gaan uit eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |