Is toch een doodsverwensing. Ik hoop dat KingRoland en Don hier serieus naar kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed zelfmoord plegen. Dan is je leven niets meer waard.
Alsof jij er niet een kent. Kom nou.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jou nemen we nu ook niet meer serieus.
Nee oprecht niet. In de kringen waar ik meestal kom is zelfs Trump sympathie al heel kwalijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof jij er niet een kent. Kom nou.
Vind ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee oprecht niet. In de kringen waar ik meestal kom is zelfs Trump sympathie al heel kwalijk.
Ik beef.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is toch een doodsverwensing. Ik hoop dat KingRoland en Don hier serieus naar kijken.
Hier in de buurt heb je wel wat rasistische dorpen. En dan stemmen ze al snel pvv.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee oprecht niet. In de kringen waar ik meestal kom is zelfs Trump sympathie al heel kwalijk.
Je bent dikquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg me nog 1 keer dat spieren zwaarder wegen dan vet
NOOT NOOTquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg me nog 1 keer dat spieren zwaarder wegen dan vet
Ik zal je nog een keer noemen. Paardenlul.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook maar zal best wat mensen vergeten zijn.
Met de VBL awards zal het makkelijker zijn.
Je houdt gewoon veel vocht vast.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Was aan het afvallen en afvallen... ga ik sporten, kom ik aan
Wat voor iets is dit?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook maar zal best wat mensen vergeten zijn.
Met de VBL awards zal het makkelijker zijn.
Afvallen door het geven van borstvoeding zeker?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
Was aan het afvallen en afvallen... ga ik sporten, kom ik aan
Hoop het.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je houdt gewoon veel vocht vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |