NAMEN en RUGNUMMERS bittequote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik het nog steeds bizar dat je een half jaar ban krijgt voor een geintje(en die post blijft gewoon staan ook), met het nieuwe jaar opeens wordt vrijgelaten en als je om uitleg vraagt word je helemaal stijfgescholden maar dit geheel terzijde.
Werd je stijf gescholden ja?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik het nog steeds bizar dat je een half jaar ban krijgt voor een geintje(en die post blijft gewoon staan ook), met het nieuwe jaar opeens wordt vrijgelaten en als je om uitleg vraagt word je helemaal stijfgescholden maar dit geheel terzijde.
ZIEDENDquote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
jij bent echt een raar en vreemd mannetjequote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
dm.fok.nlquote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n VMBO ZWAKSTROOM WAT BEN JIJ DOM DM.
Ik ben het alweer vergeten.
Ja dat kon echt niet. (lol)quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd je stijf gescholden ja?
Sommigen nemen dat baantje een beetje serieus he
Niets aan gelogen verder.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kan de TV uit.quote:
Wauw.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Neef_Wuppiequote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Wat nou als er in 1x een hele groep, zegge zo'n 30 users, allemaal nattekat.gif posten? Zouden er dan daadwerkelijk 30 bans uitgedeeld worden?
Ik stel voor dit vanavond na deze POT te doenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Wat nou als er in 1x een hele groep, zegge zo'n 30 users, allemaal nattekat.gif posten? Zouden er dan daadwerkelijk 30 bans uitgedeeld worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |