1.Cityquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten ook aan Premier League-lijstjes beginnen jongens
Waaromquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sylvie Meis in costatijd, menig fapje op gepleegdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sylvie meis
ook in amsterdam trouwens volgens de fans van ado
Blokkeredquote:
1. PEPGOATquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja, heb je hem alvastLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist niet eens dat ze dat hadquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Sylvie Meis in costatijd, menig fapje op gepleegd
Jammer dat daarna de boulimia zo zichtbaar werd
Zeer zeker niet. Wordt niet bekend gemaakt vanavond. Maar als deze post online verschijnt is dit al besproken, denk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schuld van @Lonaaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
Niet doen @:tagliano . Zonder jou zijn zowel de Eredivisie als de KKD topics niet te harden.
Stijf gescholden ja?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik het nog steeds bizar dat je een half jaar ban krijgt voor een geintje(en die post blijft gewoon staan ook), met het nieuwe jaar opeens wordt vrijgelaten en als je om uitleg vraagt word je helemaal stijfgescholden maar dit geheel terzijde.
Wacht ik heb nog wat voor jequote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik het nog steeds bizar dat je een half jaar ban krijgt voor een geintje(en die post blijft gewoon staan ook), met het nieuwe jaar opeens wordt vrijgelaten en als je om uitleg vraagt word je helemaal stijfgescholden maar dit geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |