Bronnen melden echter aan Dartsnieuws dat hiertoe is besloten omdat de PDC en de Britse dartszender Sky Sports het niet eens zijn geworden over de line-up.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Wordt niet bekend gemaakt vanavond. Maar als deze post online verschijnt is dit al besproken, denk ik
Danny bande ooit heel VBLquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Wat nou als er in 1x een hele groep, zegge zo'n 30 users, allemaal nattekat.gif posten? Zouden er dan daadwerkelijk 30 bans uitgedeeld worden?
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Danny bande ooit heel VBL
Het antwoord is dus ja
dit zouden we kunnen uitproberenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Wat nou als er in 1x een hele groep, zegge zo'n 30 users, allemaal nattekat.gif posten? Zouden er dan daadwerkelijk 30 bans uitgedeeld worden?
Ik hoop het.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Dit doet me denken aan een historische VBL relquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Oh, dat was het begin van wijzijnvoetbal?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het antwoord is dus ja
Dat deden ze ooit met VBLquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
Ah de bekende man in blauwquote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik het nog steeds bizar dat je een half jaar ban krijgt voor een geintje(en die post blijft gewoon staan ook), met het nieuwe jaar opeens wordt vrijgelaten en als je om uitleg vraagt word je helemaal stijfgescholden maar dit geheel terzijde.
VBL is dan ook een aidsforumquote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Het antwoord is dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |