SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Sorry man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
n1ek in, onlo out!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind n1ek nu al een aanwinst voor de SC
Doe je werk eens!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je er netjes voor uitkomt.
1 van de eerste dingen die je hier moet leren is dat mijn mening totaal niet de mening is van de rest van de SCquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:04 schreef n1ek- het volgende:
Zes weken geleden werd ik nog uitgekafferd hier. Wat een slangencuil is dit.
Hier weten we nooit hoe een koe (GGMM) een haas (Onlogisch) vangt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:04 schreef n1ek- het volgende:
En keihard. Keihard en rechtvaardig, zo ken ik je.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht even.
Dit is geen slimme zet van n1ek. Nu moet ik rechtvaardig zijn.
Sorry.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht even.
Dit is geen slimme zet van n1ek. Nu moet ik rechtvaardig zijn.
Studeer jij aan de Haagse?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondanks dat bijna 4.500 mensen een petitie ervoor hebben getekend, krijgt de Haagse Hogeschool geen gebedsruimte. Dat zegt een woordvoerder donderdag tegen Omroep West. De TU Delft heeft al twee van zulke ruimtes, maar lijkt nog steeds te worstelen hoe om te gaan met zogenoemde 'levensbeschouwelijke diversiteit'.. Ik ga mezelf nog ophangen om het diversiteitsgedram.
Ik ben er een paar keer geweest, vond er geen bout aan. Ik studeerde aan HS Leiden, woonde wel in DH op kamers tho..quote:
Want Leiden is een dorp bij Den Haag..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest, vond er geen bout aan. Ik studeerde aan HS Leiden, woonde wel in DH op kamers tho..
En je hebt het zo nu en dan over Loosduinen, why?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest, vond er geen bout aan. Ik studeerde aan HS Leiden, woonde wel in DH op kamers tho..
Ik heb vorig jaar op HS Leiden gezeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Loosduinen of Zaltbommel wb. een nieuwe woonstede. Maar er wordt nog contact met mij opgenomen door dezelfde woningbouwver. waar ook tong80 huurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En je hebt het zo nu en dan over Loosduinen, why?
Ken Zaltbommel verder niet goed maar ik woon zelf op de grens van Houtwijk/Loosduinen. Het leven is goed hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:11 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Loosduinen of Zaltbommel wb. een nieuwe woonstede. Maar er wordt nog contact met mij opgenomen door dezelfde woningbouwver. waar ook tong80 huurt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als onlogisch met een gifje reageert weet je dat het hem wat doet.
Ik woonde in de Zeeheldenbuurt.. Yuppenwijk, maar goed toeven.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken Zaltbommel verder niet goed maar ik woon zelf op de grens van Houtwijk/Loosduinen. Het leven is goed hier.
Lekker druk wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:14 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik woonde in de Zeeheldenbuurt.. Yuppenwijk, maar goed toeven.
Goeie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder stond ook eens in de tuk.
|-|et zal terec|-|t zijn geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:04 schreef n1ek- het volgende:
|-| /\ |-| /\ |-| /\quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
|-|et zal terec|-|t zijn geweest.
Vlakbij Scheveningse Bosquote:
Gelukkig weten kwaliteitusers mijn post wel op waarde in te schattenquote:
Beker kan me gestolen worden. (Verwijzing naar Theo is hier op zijn plaats)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al het echec van Spangen verwerkt?
Ach. Kapo is niets meer dan een toevallige passant zo nu en dan. Van een echte SC-ganger is natuurlijk allang geen sprake meerquote:
Als je dat laatste even wegdenkt is het een prachtig stuk grond.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Vlakbij Scheveningse Bos.. Met cruisers die wel eens hun snikkel aan mij lieten zien als ik daar aan het hardlopen was..
Als we allemaal GGMM een dag zouden negeren, wat dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig weten kwaliteitusers mijn post wel op waarde in te schatten
Dit geeft veel te denken over GGMM trouwens.
Springt ie van een flat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we allemaal GGMM een dag zouden negeren, wat dan?
Misschien heeft het ook wel te maken met leeftijd. De Tuk is er natuurlijk al even niet meer. Wat volgens geen causaal verband houdt met de beeltenis van de moeder van René in de Tuk, maar daar kun jij beter over oordelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig weten kwaliteitusers mijn post wel op waarde in te schatten
Dit geeft veel te denken over GGMM trouwens.
Je bent een beetje naar vandaag over je vrienden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Kapo is niets meer dan een toevallige passant zo nu en dan. Van een echte SC-ganger is natuurlijk allang geen sprake meer
Iets met vergane glorie.
Waarom? Heeft hij iemand iets misdaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou me heel zorgen maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik maak me nog geen zorgen. Al zou ik dat misschien wel moeten doen.
Ik erger me met name aan personen die normaal gezien absoluut niet in een PSV shirt zouden mogen spelen en waar steeds het hand boven het hoofd gehouden wordt door Cocu.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel te maken met leeftijd. De Tuk is er natuurlijk al even niet meer. Wat volgens geen causaal verband houdt met de beeltenis van de moeder van René in de Tuk, maar daar kun jij beter over oordelen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat wat aan de korte kant.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom? Heeft hij iemand iets misdaan?
Jullie moeten hier even naar kijken. Epische shit.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is wel echt het beste wat ik in jaren heb gezien.
Wat een joke zeg.
Verklaar je nader?quote:
Eckte, eckte users schatten zo een post op waarde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me bij ieder echec zorgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
Maakte jij je zorgen na het Rostov Echec of het Willem II echec?
Gegarandeerd altijd kutvoetbal.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie kunnen ook supporter worden van Ado, nooit zorgen.
Rustaaaaaaaaggg
Daarom, iedere week hetzelfde gekanker op de tribunes.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gegarandeerd altijd kutvoetbal.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:28 schreef DonRaja het volgende:
Normaal doen met de TT Onlo. Even aangepast.
Omdat jij 'm laatst nog in je mond had.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat jij 'm laatst nog in je mond had.
Het zal de leeftijd zijn. Je maakt je te snel druk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me bij ieder echec zorgen.
Jij hebt die dm ook gekregen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, klopt. Al heb ik vaak genoeg geschreven dat we niet teveel moesten verwachten van Ajax op het begin. Is meer impulsief tijdens of vlak na een wedstrijd. Dat weet ik in de dagen er na goed te relativeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd zijn. Je maakt je te snel druk.
Chapeau.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he met de bekerzegequote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie kunnen ook supporter worden van Ado, nooit zorgen.
Rustaaaaaaaaggg
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:28 schreef DonRaja het volgende:
Normaal doen met de TT Onlo. Even aangepast.
Ja... het deed me wel wat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he met de bekerzege
http://www.debegrafenison(...)aartonderneming-jokequote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jullie moeten hier even naar kijken. Epische shit.
Klagen over Donquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Het is altijd merkwaardig hoe de toon hier om slaat wanneer de Don weer komt posten. Topics zonder de Don zijn altijd een stuk gemoedelijker
Zat goed leeg zag ik. Was het niet gratis voor sc?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja... het deed me wel wat.
Don kan thuis zijn ei niet kwijt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Het is altijd merkwaardig hoe de toon hier om slaat wanneer de Don weer komt posten. Topics zonder de Don zijn altijd een stuk gemoedelijker
Natuurlijk niet. Daar zwaait mevrouw Don met de scepter.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Don kan thuis zijn ei niet kwijt.
Indisch restaurant = hoerenkast, mie-hoen = je moeder. Stop de tijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:34 schreef n1ek- het volgende:
DonRaja.. Dat klinkt als een Indisch restaurant waar ze in de keuken in de mie-hoen staan te pissen..
In elk geval 1 minder dan vorig jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie maakt er even een poll aan met; raad hoeveel kerstkaarten Don dit jaar krijgt?
Die kan je wel missen toch uit die verder enorme berg?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval 1 minder dan vorig jaar.
hahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indisch restaurant = hoerenkast, mie-hoen = je moeder. Stop de tijd.
Niet alleen met de scepter.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Daar zwaait mevrouw Don met de scepter.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
http://www.debegrafenison(...)aartonderneming-joke
Kijk de reacties op de site onderaan.
quote:Ik heb mijn schoonmoeder laten cremeren door Joke, ze maakte er geen enkel probleem van dat ze nog niet dood was, topservice!
Als het nou een berg was geweest, dan was deze niet zo opgevallen...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan je wel missen toch uit die verder enorme berg?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indisch restaurant = hoerenkast, mie-hoen = je moeder. Stop de tijd.
quote:
quote:Meestal boeken we Joke als familie uitje, elk jaar is weer anders. Dit jaar gaan we wellicht haar werkplek filmen.
quote:Top onderneming. Ik ben zelf 2 keer begraven en een week later hebben ze me gecremeerd voor de helft van de prijs!
Mijn zus mocht mij zelfs aansteken. Ik kom zeker terug.
quote:
C-c-c-c-c-c-c-c-c-combobreaker1!1!!1!!1!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Joke vraagt tevens de site te verwijderen. Ze is gestopt.
Als dat hier het geval was..quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:44 schreef DonRaja het volgende:
Ok, je hoeft blijkbaar niet te registreren om te kunnen reageren...
Nu ben jij de combobreaker.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
C-c-c-c-c-c-c-c-c-combobreaker1!1!!1!!1!
Machtsmisbruik. Ik zou een TR moeten plaatsen. Maar ik wil me op mijn beurt weer niet plaatsen voor de Anton Mussert awardquote:
Goede bijdrage welquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:48 schreef DonRaja het volgende:
Nondeju, wie heeft mijn reactie als niet nuttig bestempeld? Ies rassiesme!
بَانَا الذِي فِي السَّمَاوَاتِ،quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:48 schreef DonRaja het volgende:
Nondeju, wie heeft mijn reactie als niet nuttig bestempeld? Ies rassiesme!
quote:Ik heb mijn schoonmoeder laten cremeren door Joke, ze maakte er geen enkel probleem van dat ze nog niet dood was, topservice!
Haha skklquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
o kkr jullie zitten al veel verder
waardeloos
Wat een vreemde site, je kan zelfs haar bedrijfsomschrijving aanpassen...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Joke zal wel in zak en as zitten na die lovende reacties.
Haha ja, zelfs de openingstijden. Wat dacht je van iedere dag 19.40 - 19.45?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een vreemde site, je kan zelfs haar bedrijfsomschrijving aanpassen...
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja, zelfs de openingstijden. Wat dacht je van iedere dag 19.40 - 19.45?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet, gaat per kwartierquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kon net handmatig tijd invoeren. Kort daarop werd ik er uit geflikkerd. Hij stond even op 19.40quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kan niet, gaat per kwartier
Beetje jammer allemaalquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:57 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt gelijk. Als je op wilt slaan geeft ie een foutmelding
Krijg een foutmelding, minute value invalid.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kon net handmatig tijd invoeren. Kort daarop werd ik er uit geflikkerd. Hij stond even op 19.40
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel even haar ovens toegevoegd bij expertises.
lolquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijg een foutmelding, minute value invalid.
Ik heb wel even haar ovens toegevoegd bij expertises.
Is gepost door user:quote:Zo leuk en kinderachtig om andere mensen in de zeik te nemen.
quote:Annefrank1945
Nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar hebben jullie haar bedrijfsfilm inmiddels gezien?
quote:
Godverdetyfusquote:
In de YNG SC. Oh Wacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:08 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme
Is er al een centraal topic?
Mijn god, wat slecht!quote:
quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zitten centraal Hans
GC / De uitvaart onderneming van Joke
Je maakt overigens een spelfout.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zitten centraal Hans
GC / De uitvaart onderneming van Joke
Ah oke.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kwamen er om 13.10 mee. Lans postte het hier om 13.30 of zo
Goed hoor.quote:
op 07?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb jij shield of arrav al gedaan
Wat ga je doen Family bezoekquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed hoor.
Moet zo aan het werk, maar eerst nog een kopje thee drinken.
Over anderhalf week een weekendje weg en het weekend daarna even naar Polen.
Lekker hoor.
En daar?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu nog een bijbehorend nasheedje
die 2de jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:46 schreef onlogisch het volgende:
&
Vind ik persoonlijk de mooiste nasheeds
Als ik naar Polen ga welke stad moet ik dan echt bezoeken.quote:
Ja, wel met de trein gaan he? Die vertrekt elke 40-45 minuten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik naar Polen ga welke stad moet ik dan echt bezoeken.
Is Auschwitz de moeite waard?
Nouja het is daar helaas niet meer zo levendig als voorheen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Krakauquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is de drank het goedkoopst.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krakau
Warschau
Wroclaw
Gdansk
In die volgorde, met een grote voorkeur voor de 1e als toerist, ook meest op toerisme gericht. Als je iets buiten de stad wil zien moet je naar de tatragebergte, prachtig.
En geen idee, nooit geweest. Was het ook niet echt van plan.
Meen ergens te hebben gelezen dat die l in Wroclaw zo'n vaag streepje heeft en je de naam als Vrocwav ofzo uitspreekt?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krakau
Warschau
Wroclaw
Gdansk
In die volgorde, met een grote voorkeur voor de 1e als toerist, ook meest op toerisme gericht. Als je iets buiten de stad wil zien moet je naar de tatragebergte, prachtig.
En geen idee, nooit geweest. Was het ook niet echt van plan.
łquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meen ergens te hebben gelezen dat die l in Wroclaw zo'n vaag streepje heeft en je de naam als Vrocwav ofzo uitspreekt?
Jezus waar lees je dat soort spannende dingen zegquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meen ergens te hebben gelezen dat die l in Wroclaw zo'n vaag streepje heeft en je de naam als Vrocwav ofzo uitspreekt?
Buiten Warschau en het meest toeristische gedeelte van Krakau zal het niet zo veel schelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is de drank het goedkoopst.
Bergen zijn meer iets voor Dven.
die van je moeder is wel goed jaquote:
vrotzwav jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
klopt ik ben er uit gekomenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die van je moeder is wel goed ja
Geen idee waar jij het over hebtquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier stond eerst iets anders
Derhalve toch een TR gezet
Ik ben altijd te beroerd die uit te typen als ik geen pools typquote:
geen idee hoe trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd te beroerd die uit te typen als ik geen pools typ
Volgende tt graag in het Pools.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd te beroerd die uit te typen als ik geen pools typ
Danny jest Miłośćquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende tt graag in het Pools.
Iets leuks voor Danny
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die van je moeder is wel goed ja
Zo boeiend is mijn leven.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus waar lees je dat soort spannende dingen zeg
Smerigquote:
Vrotzwav, dat klinkt toch smerig joh.quote:
hij zit de hele dag op zolder, wat verwacht je dan?quote:
Uitkering nemen en Euro truck simulator te spelen met je Rift op is ook een soort van werken voor je geld .quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij zit de hele dag op zolder, wat verwacht je dan?
hoezo heb je schilderij van groene dildo?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan weer een paar jaar vooruit.
Vond ik grappig. Heb hem al lang.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
hoezo heb je schilderij van groene dildo?
Welkom bij IKEA.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee. Morgen naar Leen Bakker voor de slaapkamer.quote:
Niets mis mee, ouwe reus.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
rare kleurstellingquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, je moeder zei het.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@TT
Ben je daar gisteravond achter gekomen?
Dat bepalen wij wel.quote:
Hij is dan ook een pussy.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je kattig vandaan, Elan.
Ja huilenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je kattig vandaan, Elan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
teringbende inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:49 schreef JanCees het volgende:
Politieteam gaat binnenstad Amsterdam schoonvegen
Hoop dat ze genoeg bezems mee nemen lol
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier mijn woonkamer, voor hen die het eventueel een beetje boeit:Geweldig. Dit boeide me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar me wel twee keer quoten.quote:
Hier mijn woonkamer, voor hen die het eventueel een beetje boeit:ApartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneller dan jouw editquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar me wel twee keer quoten.
Ninja-edit
Paling bedoel jequote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Dikke haring met ui gehad. Goddelijk.
Gisteren maar een TT gemaakt voor je aangezien je een hele gevatte tt paraat had.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat je geen man bent, dan had Onlo een leuke grap verzonnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn "ninja-editquote:
Met of zonder broodje?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Goed dat je dat nog even uitlegt. Dat snapte ik niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn "ninja-edit" ging over jouw ninja-edit.
Dat bleek.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog even uitlegt. Dat snapte ik niet.
Ik las het.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gisteren maar een TT gemaakt voor je aangezien je een hele gevatte tt paraat had.
Hier mijn woonkamer, voor hen die het eventueel een beetje boeit:Mooi strak. Ik heb 2 van dezelfde soort stoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi strak. Ik heb 2 van dezelfde soort stoelen.
Nee wat dan? Zag je laatst wel lopen als beveiliger van Koetje in Leiden maar vertel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je gehoord wat er in Toverland is voorgevallen Mickey
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Oh leuk. Woonkamertje showen.mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Almerequote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Das ook mooi.
van FonQ!
(of in dit geval in Almere)
Zo'n woonkamer, voor bijna 1.4mil. https://www.levenalsgodin.nl/object/nieuw-object-3/quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
AlmereDE tering wat een kut stad is dat zeg
Picsquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee wat dan? Zag je laatst wel lopen als beveiliger van Koetje in Leiden maar vertel.
Ronquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Oh leuk. Woonkamertje showen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nu wel vertellen van Toverland.quote:
Dat was die zelfde avond nogquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Drizzt, PSV bash modus is weer voorbij?
Wel jammer, toen Twente in een dipje zat steunde ik je ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was die zelfde avond nog
Dit weekend spelen ze tegen Vitesse, kun je je lol weer op.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was die zelfde avond nog
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 26-10-2016 om 23:59:15Hillary said she was under sniper fire (while surrounded by USSS.) Turned out to be a total lie. She is not fit to… https://t.co/hBIrGj21l6 reageer retweet
Blij als we die shit ook weer achter de rug hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
Hoitwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 26-10-2016 om 23:59:15Hillary said she was under sniper fire (while surrounded by USSS.) Turned out to be a total lie. She is not fit to… https://t.co/hBIrGj21l6 reageer retweet
Nog 2 weken geloof ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij als we die shit ook weer achter de rug hebben
Liverpool - Man United was ook al oogaids.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren heb ik Manchester United tegen Manchester City gezien, dat deed echt pijn aan je ogen, zo verschrikkelijk slecht.
Chelsea-ManU was wel leuk afgelopen zondagquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren heb ik Manchester United tegen Manchester City gezien, dat deed echt pijn aan je ogen, zo verschrikkelijk slecht.
100% Anti Vitas.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit weekend spelen ze tegen Vitesse, kun je je lol weer op.
Ik heb alleen de uitslag gezien, was United toen ook zo slecht?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Chelsea-ManU was wel leuk afgelopen zondag
Ik dnek dat ik vandaag voor sushi ga. Ik zag een leuk restaurantje hier in de buurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta met roerbakgroente en hamblokjes.
Hip hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik vandaag voor sushi ga. Ik zag een leuk restaurantje hier in de buurt.
Snap nooit waarom mensen zo weg van sushi zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik vandaag voor sushi ga. Ik zag een leuk restaurantje hier in de buurt.
Als ik sushi zie, moet ik binnenmonds kotsen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen zo weg van sushi zijn.
Ik lust eigenlijk alleen de dingen die echte sushi-freaks niet als sushi beschouwen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alleen de dingen die echte sushi-freaks niet als sushi beschouwen.
Niks met rare inktvissen. Heel weinig sashimi. Eigenlijk alleen die met zalm/garnalen/surimi/komkommer.quote:
Ze liepen achter de feiten aan, beetje typisch Mourinho om het elftal in tweeën te delen, alleen zijn beide delen onder de maat en het verdedigende deel zelfs ver onder de maat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb alleen de uitslag gezien, was United toen ook zo slecht?
Garnalen/zalm vind ik ook altijd wel lekker.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks met rare inktvissen. Heel weinig sashimi. Eigenlijk alleen die met zalm/garnalen/surimi/komkommer.
Tegen City was het ook nog eens verschrikkelijk slordig, van beide kanten trouwens. De passes die gegeven werden waren nog een stuk slechter dan in de gemiddelde eredivisiewedstrijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze liepen achter de feiten aan, beetje typisch Mourinho om het elftal in tweeën te delen, alleen zijn beide delen onder de maat en het verdedigende deel zelfs ver onder de maat.
meeste hier is sowieso vuilnisquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik had altijd wel sympathie voor United. Totdat ze met die Mourinho in zee zijn gegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze liepen achter de feiten aan, beetje typisch Mourinho om het elftal in tweeën te delen, alleen zijn beide delen onder de maat en het verdedigende deel zelfs ver onder de maat.
ik voor beide niet veelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik had altijd wel sympathie voor United. Totdat ze met die Mourinho in zee zijn gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |